DSLR Φωτογραφικές Μηχανές

Nikon DSLR Φωτογραφική Μηχανή D3500 Crop Frame Kit (AF-P DX 18-55mm F3.5-5.6G VR + AF-P DX 70-300mm F4.5-6.3G ED VR) Black

Ευέλικτο κιτ δύο φακών zoom με απόσβεση κραδασμών (VR). Περιλαμβάνει τη φωτογραφική μηχανή D3500, τον ευρυγώνιο φακό zoom AF-P DX NIKKOR 18-55mm VR και τον υπερτηλεφακό zoom AF-P DX NIKKOR 70-300mm VR.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι βολική όταν την κρατάς.

  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος Κάμερας
Kit
Ανάλυση Megapixel
24,2 MP
Ενσωματωμένο Flash
Ναι
Ενσωματωμένο GPS
Όχι
Autofocus (AF)
Ναι
Mount
Nikon F
Προστασία
-
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
415 gr

Οθόνη & Viewfinder

Viewfinder (Σκόπευτρο)
Ναι
Μέγεθος Οθόνης
3 "
Οθόνη Αφής
Όχι
Ανακλινόμενη Οθόνη
Όχι

Αισθητήρας

Τύπος Αισθητήρα
CMOS
Διαστάσεις Αισθητήρα
23.5 x 15.6mm
Επιλογές ISO
100 - 25600
Μέγεθος Αισθητήρα
APS-C

Εικόνα

Ανάλυση Εικόνων
6000 x 4000 pixels
Format Εικόνων
NEF, RAW

Video

Ανάλυση Video
1920 x 1080 pixels
FPS
60 fps
Format Video
MOV

Συνδεσιμότητα

HDMI
Ναι
USB 2.0
Ναι
USB 3.0
Όχι
WiFi
Όχι
Microphone Input
Όχι
Τύποι κάρτας μνήμης
SD, SDHC, SDXC
Dual Card Slot
Όχι
PictBridge
Ναι

Διαστάσεις

Πλάτος
124 mm
Ύψος
97 mm
Βάθος
69,5 mm

Χρήση

Portrait Photography
-
Sports Photography
-
Landscape Photography
-
Video Production
-

Μπαταρία

Διάρκεια Μπαταρίας (Φωτογραφίες)
-

Εστιακό Μήκος Φακού

Φακός 1
-
Φακός 2
-

Top Specs

Οθόνη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (43)

Αξιολογήσεις

  1. 40
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση στο κράτημα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα φωτογραφιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Όραση από το σκόπευτρο
  • Μενού
  • Βάρος
  • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • kostfarantos
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο κιτ για αρχάριους και όχι μόνο. Μπορείς να μάθεις πολλά με την μηχανή αυτή και αν ψαχτείς λίγο παραπάνω με έναν άλλο φακό μπορείς να κάνεις πολύ καλή δουλειά. Επιτέλους έμαθα να βγάζω φωτογραφία. Πολύ καλή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dfylli
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για πρώτη εμπειρία με τέτοια καμερα, αρκετά εύχρηστη και ωραια χρώματα στις φωτό, εύκολο μενού!! Είμαι ευχαριστημένη!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasiosiasonas
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι παρα πολυ καλη η καμερα αξιζει τα λεφτά της για αρχάριους βέβαια

    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanuil P.
    5
    48 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κάμερα είναι η πρώτη μου.Την πήρα δοκιμαστικά γιατί δεν ήξερα εάν θα μου αρέσει να ασχοληθώ με την φωτογραφία.Τελικά μου άρεσε πάρα πολύ σαν χόμπι.Ο φακός 70-300 κιτ είναι απίστευτος μεχρι τα 200mm αρκετά οξύς.Ο 18-55 κιτ αρκετα καλός για μη επαγγελματική χρήση.Αγόρασα και τον 35άρι 1,8 ο οποίος ειναι πραγματικά πάμφθηνος και αρκετά οξύς.Η κάμερα έχει πάρα πολύ καλό dynamic range στο photoshop.Iso μέχρι 1600 έχεις καλή ποιότητα εικόνας.Για τα χρήματά της το καλύτερο που υπάρχει πραγματικά...!Πανεύκολη στη χρήση,τέλειο και εύκολο μενού.Επίσεις με τον 18-55,άνετα την χρησιμοποιείς για τα ταξίδια,πολύ ελαφρύς συνδιασμός,αλλά σε όλο το εύρος του αρκετα soft.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_P2995
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω πέντε αστέρια γιατί έχω μείνει ευχαριστημένη από αυτήν την φωτογραφική μηχανή. Έρχομαι από την canon 1200d και αντιλαμβάνομαι ότι τώρα οι φωτογραφίες μου είναι σαφώς πιο ποιοτικές αλλά και τα χρώματα πιο ωραία αποτυπωμένα. Βέβαια, οι ρυθμίσεις τις canon μου φαίνονται πιο εύκολες αλλά μάλλον είναι θέμα χρόνου να εξοικειωθω και με την nikon. Ο 70-300 φακός πολλά υποσχόμενος και μπορεί ένας ερασιτέχνης με αυτόν τον φακό να φτάσει σε επίπεδο επαγγελματία!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MPROUF_AS
    3
    12 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 χρόνια κάτοχος αμέτρητες λήψεις.
    3καρε/ανα δευτερόλεπτα.. Όχι όμως συνεχόμενα μετά από λίγο σταματάει τiς λήξει βγάζοντας 1 ανα δευτερόλεπτο. Αυτό που αξίζει το κιτ είναι ο 2οσ φακός που ξεκλειδώνει μια κατηγορία λήψεων. Θέλει ώρα να την μάθεις κάθε ωρα τησ μέρα είναι διαφορετική. Μιλάμε για manual χρήση. Θέλει 1με 3 δευτερόλεπτα για να εστιαση μεσα την νυχατ ( στην καλητερη ) καθώς πρέπει να κάνεις πατέντες για να μην βγάλεις θολά. Το τρίποδο που έρχεται μαζ..ί ξεχάστε το με τον μεγάλο φακό θα πέσει λόγο βάρους . Αγοράζεις κάμερα αφήστε τα ηχεία είναι εκτός θέματος. Βίντεο εεε. 10 λεπτά μέγιστη διαρκεί τραβηγματοσ μετά πάλι από την αρχή..εχω πρόβλημα με την SD κάποιες φορεσ δεν αναγνωρίζεται σε κρίσιμες καταστάσεις εκνευρίζει σε άλλες υπομονή. Αυτά

    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ereglendia
    5
    2 στους 57 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν φωτογραφίκη δεν έχω εμπειρία παρά μόνο συγκριτικά με κινητό p20..διάφορες βλέπω στα ζοομ με τον δεύτερο φακό τον για μακριά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Revekka_Kar
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αρχάριους που ψάχνουν την πρωτη τους κάμερα, είναι ιδανική. Εχει καλυτερα χαρακτηριστικά απο τα αντίστοιχα δύο πιο φθηνά μοντέλα της canon. Για έμπειρους δε γνωριζω καθοτι αρχάρια. Απολύτως ικανοποιημένη, συνιστω ανεπιφύλακτα, value for money.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiannisGrap
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε στα 429 ευρώ, ωστόσο μόλις είδα ότι κατέβηκε η τιμή της στα 399!
    Για τα χρήματα της είναι απίστευτη. Οι φωτογραφίες της είναι τρομερές, ειδικά με τον 70-300 φακό, αν και στο σκοτάδι θα μπορούσε και καλύτερα αλλά δεν έχω παράπονο.
    Βέβαια για να είσαι καλυμμένος θα χρειαστείς τουλάχιστον 64gb κάρτα καθώς το κάθε αρχείο πιάνει τουλάχιστον 8mb όταν τραβάς σε 6000×4000! (κάποιες φώτο έπιαναν ακόμη και τα 16!). Επίσης είναι λίγο περίεργη γενικά στη χρήση, αλλά θέμα συνήθειας είναι αυτό.
    Το μόνο αρνητικό που είδα μέχρι στιγμής είναι το βάρος της με τον 70-300 φακό όπως κ οι φώτο που τραβάει αυτός την νύχτα, οι οποίες είναι τραγικές! Ωστόσο μπορεί να είναι και η ιδέα μου.
    Ελπίζω να βγάλει τα λεφτά της. Αλλά έχω ακούσει από φίλους κλπ πως οι Nikon γενικά αντέχουν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Phoenix7
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πακέτο με έξτρα δώρο φακό (70-300mm VR) και το τρίποδο + θήκη (η συσκευασία έχει δώρο και έξτρα mini bluetooth ηχείο δώρο) είναι VALUE FOR MONEY! Μόνο ο extra φακός κοστίζει 200€! Εξαιρετικές φωτογραφίες, και στα + ότι διαθέτει το σταθεροποιητή εικόνας VR!

    Εξαιρετική επιλογή για αρχάριο και όχι μόνο, στα 429€ που παίζει αξίζει 100%

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysis_Vitsos
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν κάμερα για αρχικό στάδιο ειναι τέλεια. Σαν κάμερα για semi-pro Επίσης αξίζει. ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akalipt0s
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην την φοβάστε που ειναι η πιο οικονομική.... Αν θελεις να ασχοληθεις με την φωτογραφια και τωρα ξεκινάς ειναι 1.000 φορες καλυτερο να παρεις αυτην που ειναι ΑΡΙΣΤΗ για τα χρηματα της και να δώσεις τα εξτρα λεφτα για καλυτερο φακό... αυτη η προσφορα με τους 2 φακούς για αρχη ειναι πολυ καλή .... προτείνω όμως να παρεις καποιον φακό prime π.χ Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G.... εκει θα δεις τρομερα αποτελεσματα με εναν φθηνό αλλα υπέροχο φακό ειδικά για 150-160 ευρω που εχει το 1.8F για χαμηλό φωτισμο και υπεροχο μποκέ...και στα f4 κρυσταλλινη φωτο .... 10/10

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpapafragas
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για καποιον σαν εμενα που τραβαει πολλες φωτογραφιες ερασιτεχνικα ειναι ενα παρα πολυ καλο προιον.Ευχρηστο μενου,ελαφρια και παρα πολυ καλες φωτογραφιες.Πολλες ρυθμισεις για να φωτογραφιζετε σε καθε περιπτωση.Οι δυο φακοι πολυ καλοι και αν τους πετυχετε σε προσφορα,μην διστασετε.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgos_giwrgos35
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή για dx σώμα σε αυτή την τιμή. Την εχω 5 μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βγάζω κυρίως τοπία και αστρα. Την ημέρα τα παει καλα αλλα την νύχτα με τον κιτ 18-55 μέχρι iso 800 τα πάει καλά, μετα απο εκεί και πάνω βγάζει θόρυβο. Όπως αναφέρθηκε ΠΡΟΣΟΧΗ οι φακοι να ειναι Vr γιατι το σώμα δεν έχει σύστημα αντικραδασμων. Ένα + ακόμα είναι τα κουμπιά που είναι όλα στο δεξί χέρι καθώς σου δίνει πιο γρήγορη πρόσβαση σε αυτά. Κάτι αρνητικό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο την d3400 ειναι ότι εχει αφαιρεθεί το κουμπακι για πιο γρήγορη αλλαγή του iso με την ροδέλα και ενα ακόμα που εχω διαβάσει ειναι οτι δεν δέχεται remote control κατι που δεν είναι πολύ τραγικό καθώς υπάρχει η εφαρμογή snapbridge της nikon που σου δίνει την δυνατότητα αυτήν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IAmRedNez
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ωραια φωτογραφικη μηχανη, ειδικα για εναν ερασιτεχνη σαν εμενα ειναι βολικη, ευχρηστη και γενικα οτι πρεπει και το kit εχει πολλα πραγματα μεσα για να ξεκινησει καποιος

    edit: το τριποδο ειναι χαλια, κουνιεται πολυ και την καμερα με τον 70-300 φακο στο πλαι δεν την κραταει χωρις να το σφιξω οσο δεν παει αλλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Syngian
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη νυχτερινή λήψη κ πολύ καλή προσφορά αυτή με τους 2 φακούς. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα σε ερασιτέχνες που επιθυμούν κατι παραπάνω από τις compact μηχανές.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsapkos7
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα σαν πρώτη dslr και έχω εκπλαγεί.Δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες ακόμη, (μιας και δεν έχω μέτρο σύγκρισης με κάποια άλλη της αγοράς) αλλά μπορώ αδιαμφισβήτητα να σας πω οτι ο 70-300mm VR φακός που έχει είναι οτι πιο τίμιο έχω δεί.Φοβερό βίντεο,φοβερές λήψεις!Αν και δεν την έχω δουλέψει πολύ, την έχω ευχαριστηθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ!Αν προλάβετε ακόμη την προσφορά αγοράστε την!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitmi
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην κατηγορία και τα λεφτά της μάλλον δεν υπάρχει καλύτερη... Θα ήθελα πολύ να έχει την περιστρεφόμενη οθόνη, άλλα χαλάλι της, μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, να την πάρετε με VR φακό, γιατί χωρίς σταθεροποιητή θα τυραννιέστε. Την πήρα με τους δυο φακούς μαζί, τον 19-55mm και τον 70-300mm που σκοτώνει. Οι βραδυνές λήψεις είναι πολύ ικανοποιητικές με πολυ λίγο θόρυβο. To video είναι καλό και ο σταθεροποιητής λειτουργεί άψογα. Η μπαταρία της αρκετή, αν και παρήγγειλα μια δεύτερη για να τραβάω περισσότερα videos. Στο κιτ μέσα υπήρχε επίσης ως προίκα ένα bluetooth crystal Audio system φορητό ηχείο και ένας τρίποδας hama, με 449 ευρώ όλα μαζί, τζάμπα πράμα μάγκες....μην το πείτε ούτε του παπά!!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manosdas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για πρώτη DSLR μηχανή, θεωρώ είναι ό,τι καλύτερο από τις Entry Level μηχανές! Ειδικά η προσφορά με τους 2 φακούς είναι μοναδική! Συστήνεται ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω πάνω από 2 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μοναδική φωτογραφική μηχανή με δεκάδες επιλογές και πάρα πολύ εύχρηστο και φυσικά Ελληνικό μενού.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αρκετά ικανοποιητική για αρχάριους, με επεξηγηματικό μενού. Θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά της στο μέγιστο καθώς προσφέρει επιπλέον φακό στην τιμή.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδιά ότι και να πω γι'αυτη την κάμερα είναι λιγο... Είμαι ερασιτέχνης, στην αρχή έπαιζα με το αυτόματο αλλά από τότε που έμαθα στο manual να ξέρετε κατάλαβα πόσο επιπλέον περισσότερες δυνατότητες έχει και πιστέψτεμε έχει πάρα πολλές. Όσο για τις νυχτερινές λήψεις να ξέρετε χρειάζεστε τρίποδο γιατί αλλιώς δεν θα βγαίνουν καθαρές οι φωτογραφίες λόγο θορύβου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
  • Άριστο κιτ για αρχάριους και όχι μόνο. Μπορείς να μάθεις πολλά με την μηχανή αυτή και αν ψαχτείς λίγο παραπάνω με έναν άλλο φακό μπορείς να κάνεις πολύ καλή δουλειά. Επιτέλους έμαθα να βγάζω φωτογραφία. Πολύ καλή

    9
  • Πολύ καλή για πρώτη εμπειρία με τέτοια καμερα, αρκετά εύχρηστη και ωραια χρώματα στις φωτό, εύκολο μενού!! Είμαι ευχαριστημένη!!

    1
  • ειναι παρα πολυ καλη η καμερα αξιζει τα λεφτά της για αρχάριους βέβαια

    8
  • Η κάμερα είναι η πρώτη μου.Την πήρα δοκιμαστικά γιατί δεν ήξερα εάν θα μου αρέσει να ασχοληθώ με την φωτογραφία.Τελικά μου άρεσε πάρα πολύ σαν χόμπι.Ο φακός 70-300 κιτ είναι απίστευτος μεχρι τα 200mm αρκετά οξύς.Ο 18-55 κιτ αρκετα καλός για μη επαγγελματική χρήση.Αγόρασα και τον 35άρι 1,8 ο οποίος ειναι πραγματικά πάμφθηνος και αρκετά οξύς.Η κάμερα έχει πάρα πολύ καλό dynamic range στο photoshop.Iso μέχρι 1600 έχεις καλή ποιότητα εικόνας.Για τα χρήματά της το καλύτερο που υπάρχει πραγματικά...!Πανεύκολη στη χρήση,τέλειο και εύκολο μενού.Επίσεις με τον 18-55,άνετα την χρησιμοποιείς για τα ταξίδια,πολύ ελαφρύς συνδιασμός,αλλά σε όλο το εύρος του αρκετα soft.

    48
  • Βάζω πέντε αστέρια γιατί έχω μείνει ευχαριστημένη από αυτήν την φωτογραφική μηχανή. Έρχομαι από την canon 1200d και αντιλαμβάνομαι ότι τώρα οι φωτογραφίες μου είναι σαφώς πιο ποιοτικές αλλά και τα χρώματα πιο ωραία αποτυπωμένα. Βέβαια, οι ρυθμίσεις τις canon μου φαίνονται πιο εύκολες αλλά μάλλον είναι θέμα χρόνου να εξοικειωθω και με την nikon. Ο 70-300 φακός πολλά υποσχόμενος και μπορεί ένας ερασιτέχνης με αυτόν τον φακό να φτάσει σε επίπεδο επαγγελματία!

    14
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (11)

Ερωτήσεις

101 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Konstantinos_Georgiou4160
Δες όλες τις ερωτήσεις (11)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος Κάμερας
Kit
Ανάλυση Megapixel
24,2 MP
Ενσωματωμένο Flash
Ναι
Ενσωματωμένο GPS
Όχι
Autofocus (AF)
Ναι
Mount
Nikon F
Προστασία
-
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
415 gr

Οθόνη & Viewfinder

Viewfinder (Σκόπευτρο)
Ναι
Μέγεθος Οθόνης
3 "
Οθόνη Αφής
Όχι
Ανακλινόμενη Οθόνη
Όχι

Αισθητήρας

Τύπος Αισθητήρα
CMOS
Διαστάσεις Αισθητήρα
23.5 x 15.6mm
Επιλογές ISO
100 - 25600
Μέγεθος Αισθητήρα
APS-C

Εικόνα

Ανάλυση Εικόνων
6000 x 4000 pixels
Format Εικόνων
NEF, RAW

Video

Ανάλυση Video
1920 x 1080 pixels
FPS
60 fps
Format Video
MOV

Συνδεσιμότητα

HDMI
Ναι
USB 2.0
Ναι
USB 3.0
Όχι
WiFi
Όχι
Microphone Input
Όχι
Τύποι κάρτας μνήμης
SD, SDHC, SDXC
Dual Card Slot
Όχι
PictBridge
Ναι

Διαστάσεις

Πλάτος
124 mm
Ύψος
97 mm
Βάθος
69,5 mm

Χρήση

Portrait Photography
-
Sports Photography
-
Landscape Photography
-
Video Production
-

Μπαταρία

Διάρκεια Μπαταρίας (Φωτογραφίες)
-

Εστιακό Μήκος Φακού

Φακός 1
-
Φακός 2
-

Top Specs

Οθόνη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (43)

  1. 40
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση στο κράτημα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα φωτογραφιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Όραση από το σκόπευτρο
  • Μενού
  • Βάρος
  • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • kostfarantos
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο κιτ για αρχάριους και όχι μόνο. Μπορείς να μάθεις πολλά με την μηχανή αυτή και αν ψαχτείς λίγο παραπάνω με έναν άλλο φακό μπορείς να κάνεις πολύ καλή δουλειά. Επιτέλους έμαθα να βγάζω φωτογραφία. Πολύ καλή

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dfylli
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή για πρώτη εμπειρία με τέτοια καμερα, αρκετά εύχρηστη και ωραια χρώματα στις φωτό, εύκολο μενού!! Είμαι ευχαριστημένη!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • athanasiosiasonas
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι παρα πολυ καλη η καμερα αξιζει τα λεφτά της για αρχάριους βέβαια

    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanuil P.
    5
    48 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κάμερα είναι η πρώτη μου.Την πήρα δοκιμαστικά γιατί δεν ήξερα εάν θα μου αρέσει να ασχοληθώ με την φωτογραφία.Τελικά μου άρεσε πάρα πολύ σαν χόμπι.Ο φακός 70-300 κιτ είναι απίστευτος μεχρι τα 200mm αρκετά οξύς.Ο 18-55 κιτ αρκετα καλός για μη επαγγελματική χρήση.Αγόρασα και τον 35άρι 1,8 ο οποίος ειναι πραγματικά πάμφθηνος και αρκετά οξύς.Η κάμερα έχει πάρα πολύ καλό dynamic range στο photoshop.Iso μέχρι 1600 έχεις καλή ποιότητα εικόνας.Για τα χρήματά της το καλύτερο που υπάρχει πραγματικά...!Πανεύκολη στη χρήση,τέλειο και εύκολο μενού.Επίσεις με τον 18-55,άνετα την χρησιμοποιείς για τα ταξίδια,πολύ ελαφρύς συνδιασμός,αλλά σε όλο το εύρος του αρκετα soft.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikoleta_P2995
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βάζω πέντε αστέρια γιατί έχω μείνει ευχαριστημένη από αυτήν την φωτογραφική μηχανή. Έρχομαι από την canon 1200d και αντιλαμβάνομαι ότι τώρα οι φωτογραφίες μου είναι σαφώς πιο ποιοτικές αλλά και τα χρώματα πιο ωραία αποτυπωμένα. Βέβαια, οι ρυθμίσεις τις canon μου φαίνονται πιο εύκολες αλλά μάλλον είναι θέμα χρόνου να εξοικειωθω και με την nikon. Ο 70-300 φακός πολλά υποσχόμενος και μπορεί ένας ερασιτέχνης με αυτόν τον φακό να φτάσει σε επίπεδο επαγγελματία!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MPROUF_AS
    3
    12 στους 39 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    2 χρόνια κάτοχος αμέτρητες λήψεις.
    3καρε/ανα δευτερόλεπτα.. Όχι όμως συνεχόμενα μετά από λίγο σταματάει τiς λήξει βγάζοντας 1 ανα δευτερόλεπτο. Αυτό που αξίζει το κιτ είναι ο 2οσ φακός που ξεκλειδώνει μια κατηγορία λήψεων. Θέλει ώρα να την μάθεις κάθε ωρα τησ μέρα είναι διαφορετική. Μιλάμε για manual χρήση. Θέλει 1με 3 δευτερόλεπτα για να εστιαση μεσα την νυχατ ( στην καλητερη ) καθώς πρέπει να κάνεις πατέντες για να μην βγάλεις θολά. Το τρίποδο που έρχεται μαζ..ί ξεχάστε το με τον μεγάλο φακό θα πέσει λόγο βάρους . Αγοράζεις κάμερα αφήστε τα ηχεία είναι εκτός θέματος. Βίντεο εεε. 10 λεπτά μέγιστη διαρκεί τραβηγματοσ μετά πάλι από την αρχή..εχω πρόβλημα με την SD κάποιες φορεσ δεν αναγνωρίζεται σε κρίσιμες καταστάσεις εκνευρίζει σε άλλες υπομονή. Αυτά

    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ereglendia
    5
    2 στους 57 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν φωτογραφίκη δεν έχω εμπειρία παρά μόνο συγκριτικά με κινητό p20..διάφορες βλέπω στα ζοομ με τον δεύτερο φακό τον για μακριά.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Revekka_Kar
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αρχάριους που ψάχνουν την πρωτη τους κάμερα, είναι ιδανική. Εχει καλυτερα χαρακτηριστικά απο τα αντίστοιχα δύο πιο φθηνά μοντέλα της canon. Για έμπειρους δε γνωριζω καθοτι αρχάρια. Απολύτως ικανοποιημένη, συνιστω ανεπιφύλακτα, value for money.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiannisGrap
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε στα 429 ευρώ, ωστόσο μόλις είδα ότι κατέβηκε η τιμή της στα 399!
    Για τα χρήματα της είναι απίστευτη. Οι φωτογραφίες της είναι τρομερές, ειδικά με τον 70-300 φακό, αν και στο σκοτάδι θα μπορούσε και καλύτερα αλλά δεν έχω παράπονο.
    Βέβαια για να είσαι καλυμμένος θα χρειαστείς τουλάχιστον 64gb κάρτα καθώς το κάθε αρχείο πιάνει τουλάχιστον 8mb όταν τραβάς σε 6000×4000! (κάποιες φώτο έπιαναν ακόμη και τα 16!). Επίσης είναι λίγο περίεργη γενικά στη χρήση, αλλά θέμα συνήθειας είναι αυτό.
    Το μόνο αρνητικό που είδα μέχρι στιγμής είναι το βάρος της με τον 70-300 φακό όπως κ οι φώτο που τραβάει αυτός την νύχτα, οι οποίες είναι τραγικές! Ωστόσο μπορεί να είναι και η ιδέα μου.
    Ελπίζω να βγάλει τα λεφτά της. Αλλά έχω ακούσει από φίλους κλπ πως οι Nikon γενικά αντέχουν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Phoenix7
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πακέτο με έξτρα δώρο φακό (70-300mm VR) και το τρίποδο + θήκη (η συσκευασία έχει δώρο και έξτρα mini bluetooth ηχείο δώρο) είναι VALUE FOR MONEY! Μόνο ο extra φακός κοστίζει 200€! Εξαιρετικές φωτογραφίες, και στα + ότι διαθέτει το σταθεροποιητή εικόνας VR!

    Εξαιρετική επιλογή για αρχάριο και όχι μόνο, στα 429€ που παίζει αξίζει 100%

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysis_Vitsos
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σαν κάμερα για αρχικό στάδιο ειναι τέλεια. Σαν κάμερα για semi-pro Επίσης αξίζει. ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Akalipt0s
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην την φοβάστε που ειναι η πιο οικονομική.... Αν θελεις να ασχοληθεις με την φωτογραφια και τωρα ξεκινάς ειναι 1.000 φορες καλυτερο να παρεις αυτην που ειναι ΑΡΙΣΤΗ για τα χρηματα της και να δώσεις τα εξτρα λεφτα για καλυτερο φακό... αυτη η προσφορα με τους 2 φακούς για αρχη ειναι πολυ καλή .... προτείνω όμως να παρεις καποιον φακό prime π.χ Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G.... εκει θα δεις τρομερα αποτελεσματα με εναν φθηνό αλλα υπέροχο φακό ειδικά για 150-160 ευρω που εχει το 1.8F για χαμηλό φωτισμο και υπεροχο μποκέ...και στα f4 κρυσταλλινη φωτο .... 10/10

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tpapafragas
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για καποιον σαν εμενα που τραβαει πολλες φωτογραφιες ερασιτεχνικα ειναι ενα παρα πολυ καλο προιον.Ευχρηστο μενου,ελαφρια και παρα πολυ καλες φωτογραφιες.Πολλες ρυθμισεις για να φωτογραφιζετε σε καθε περιπτωση.Οι δυο φακοι πολυ καλοι και αν τους πετυχετε σε προσφορα,μην διστασετε.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwrgos_giwrgos35
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλή για dx σώμα σε αυτή την τιμή. Την εχω 5 μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βγάζω κυρίως τοπία και αστρα. Την ημέρα τα παει καλα αλλα την νύχτα με τον κιτ 18-55 μέχρι iso 800 τα πάει καλά, μετα απο εκεί και πάνω βγάζει θόρυβο. Όπως αναφέρθηκε ΠΡΟΣΟΧΗ οι φακοι να ειναι Vr γιατι το σώμα δεν έχει σύστημα αντικραδασμων. Ένα + ακόμα είναι τα κουμπιά που είναι όλα στο δεξί χέρι καθώς σου δίνει πιο γρήγορη πρόσβαση σε αυτά. Κάτι αρνητικό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο την d3400 ειναι ότι εχει αφαιρεθεί το κουμπακι για πιο γρήγορη αλλαγή του iso με την ροδέλα και ενα ακόμα που εχω διαβάσει ειναι οτι δεν δέχεται remote control κατι που δεν είναι πολύ τραγικό καθώς υπάρχει η εφαρμογή snapbridge της nikon που σου δίνει την δυνατότητα αυτήν.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IAmRedNez
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ωραια φωτογραφικη μηχανη, ειδικα για εναν ερασιτεχνη σαν εμενα ειναι βολικη, ευχρηστη και γενικα οτι πρεπει και το kit εχει πολλα πραγματα μεσα για να ξεκινησει καποιος

    edit: το τριποδο ειναι χαλια, κουνιεται πολυ και την καμερα με τον 70-300 φακο στο πλαι δεν την κραταει χωρις να το σφιξω οσο δεν παει αλλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Syngian
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη νυχτερινή λήψη κ πολύ καλή προσφορά αυτή με τους 2 φακούς. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα σε ερασιτέχνες που επιθυμούν κατι παραπάνω από τις compact μηχανές.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsapkos7
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα σαν πρώτη dslr και έχω εκπλαγεί.Δεν μπορώ να σας πω λεπτομέρειες ακόμη, (μιας και δεν έχω μέτρο σύγκρισης με κάποια άλλη της αγοράς) αλλά μπορώ αδιαμφισβήτητα να σας πω οτι ο 70-300mm VR φακός που έχει είναι οτι πιο τίμιο έχω δεί.Φοβερό βίντεο,φοβερές λήψεις!Αν και δεν την έχω δουλέψει πολύ, την έχω ευχαριστηθεί μέχρι και το τελευταίο ευρώ!Αν προλάβετε ακόμη την προσφορά αγοράστε την!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitmi
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην κατηγορία και τα λεφτά της μάλλον δεν υπάρχει καλύτερη... Θα ήθελα πολύ να έχει την περιστρεφόμενη οθόνη, άλλα χαλάλι της, μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, να την πάρετε με VR φακό, γιατί χωρίς σταθεροποιητή θα τυραννιέστε. Την πήρα με τους δυο φακούς μαζί, τον 19-55mm και τον 70-300mm που σκοτώνει. Οι βραδυνές λήψεις είναι πολύ ικανοποιητικές με πολυ λίγο θόρυβο. To video είναι καλό και ο σταθεροποιητής λειτουργεί άψογα. Η μπαταρία της αρκετή, αν και παρήγγειλα μια δεύτερη για να τραβάω περισσότερα videos. Στο κιτ μέσα υπήρχε επίσης ως προίκα ένα bluetooth crystal Audio system φορητό ηχείο και ένας τρίποδας hama, με 449 ευρώ όλα μαζί, τζάμπα πράμα μάγκες....μην το πείτε ούτε του παπά!!!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manosdas
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για πρώτη DSLR μηχανή, θεωρώ είναι ό,τι καλύτερο από τις Entry Level μηχανές! Ειδικά η προσφορά με τους 2 φακούς είναι μοναδική! Συστήνεται ανεπιφύλακτα!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω πάνω από 2 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μοναδική φωτογραφική μηχανή με δεκάδες επιλογές και πάρα πολύ εύχρηστο και φυσικά Ελληνικό μενού.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αρκετά ικανοποιητική για αρχάριους, με επεξηγηματικό μενού. Θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά της στο μέγιστο καθώς προσφέρει επιπλέον φακό στην τιμή.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παιδιά ότι και να πω γι'αυτη την κάμερα είναι λιγο... Είμαι ερασιτέχνης, στην αρχή έπαιζα με το αυτόματο αλλά από τότε που έμαθα στο manual να ξέρετε κατάλαβα πόσο επιπλέον περισσότερες δυνατότητες έχει και πιστέψτεμε έχει πάρα πολλές. Όσο για τις νυχτερινές λήψεις να ξέρετε χρειάζεστε τρίποδο γιατί αλλιώς δεν θα βγαίνουν καθαρές οι φωτογραφίες λόγο θορύβου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση στο κράτημα
    • Μενού
    • Βάρος
    • Όραση από το σκόπευτρο
    • Ποιότητα φωτογραφιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού
  • Άριστο κιτ για αρχάριους και όχι μόνο. Μπορείς να μάθεις πολλά με την μηχανή αυτή και αν ψαχτείς λίγο παραπάνω με έναν άλλο φακό μπορείς να κάνεις πολύ καλή δουλειά. Επιτέλους έμαθα να βγάζω φωτογραφία. Πολύ καλή

    9
  • Πολύ καλή για πρώτη εμπειρία με τέτοια καμερα, αρκετά εύχρηστη και ωραια χρώματα στις φωτό, εύκολο μενού!! Είμαι ευχαριστημένη!!

    1
  • ειναι παρα πολυ καλη η καμερα αξιζει τα λεφτά της για αρχάριους βέβαια

    8
  • Η κάμερα είναι η πρώτη μου.Την πήρα δοκιμαστικά γιατί δεν ήξερα εάν θα μου αρέσει να ασχοληθώ με την φωτογραφία.Τελικά μου άρεσε πάρα πολύ σαν χόμπι.Ο φακός 70-300 κιτ είναι απίστευτος μεχρι τα 200mm αρκετά οξύς.Ο 18-55 κιτ αρκετα καλός για μη επαγγελματική χρήση.Αγόρασα και τον 35άρι 1,8 ο οποίος ειναι πραγματικά πάμφθηνος και αρκετά οξύς.Η κάμερα έχει πάρα πολύ καλό dynamic range στο photoshop.Iso μέχρι 1600 έχεις καλή ποιότητα εικόνας.Για τα χρήματά της το καλύτερο που υπάρχει πραγματικά...!Πανεύκολη στη χρήση,τέλειο και εύκολο μενού.Επίσεις με τον 18-55,άνετα την χρησιμοποιείς για τα ταξίδια,πολύ ελαφρύς συνδιασμός,αλλά σε όλο το εύρος του αρκετα soft.

    48
  • Βάζω πέντε αστέρια γιατί έχω μείνει ευχαριστημένη από αυτήν την φωτογραφική μηχανή. Έρχομαι από την canon 1200d και αντιλαμβάνομαι ότι τώρα οι φωτογραφίες μου είναι σαφώς πιο ποιοτικές αλλά και τα χρώματα πιο ωραία αποτυπωμένα. Βέβαια, οι ρυθμίσεις τις canon μου φαίνονται πιο εύκολες αλλά μάλλον είναι θέμα χρόνου να εξοικειωθω και με την nikon. Ο 70-300 φακός πολλά υποσχόμενος και μπορεί ένας ερασιτέχνης με αυτόν τον φακό να φτάσει σε επίπεδο επαγγελματία!

    14
  • Δες τα όλα