What to watch out for

• I write my questions about the product.
  • I avoid questions about the availability, price and course of my order.
  • I protect my personal information and do not publish it.
  • I do not use obscene or offensive expressions.

See in detail the terms of use for the Product Questions

All questions
marista710

Είμαι ερασιτέχνης... Θα ηθελα να φωτογραφιζω κυρίως τοπία είναι καλή?

Username

1 Reply

billy_the_kid

Ναι, είναι μια χαρά γι' αυτή την χρήση. Ο μόνος περιορισμός που ίσως σου σταθεί εμπόδιο είναι ότι δεν έχει αυτόματο bracketing. Με συνέπεια να μην μπορείς να κάνεις εύκολα το HDR effect (Google it), αν και γίνεται με χειροκίνητες ρυθμίσεις, ίσως σε δυσκολέψει χωρίς τρίποδο. Κατα τ' αλλά δεν θα σε περιορίσει πουθενά αλλού.

5 Comments

marista710

Σε ευχαριστώ πολυ! Θα μου πρότεινες κάποια άλλη?

billy_the_kid

Σε αυτή την τιμή που είναι τώρα η d3500 ίσως η canon 800d να είναι πιο σοφή επιλογή, η οποία είναι advanced entry level κατηγορία. Αν κατέβει η τιμή της nikon σε λογικά πλαίσια, γύρω στα 350-400 θα είναι σίγουρα το καλύτερο value for money στην entry level κατηγορία. Φυσικά κάποια mirroless είναι η καλύτερη επιλογή αλλά η τιμή ανεβαίνει κατά πολύ.

marista710

Αρχικά ευχαριστώ παρα πολύ για τις απαντήσεις σου!!!! Πολλοί μου είπαν για mirrorless όμως είδα αυτό που λες εισαι αρκετά ακριβές... Εγω κυμαίνομαι από 500-800 δεν ξερω εάν υπάρχει κάποια αξιόλογη mirrorles σε αυτή την τιμή....?

billy_the_kid