Πολύ καλή αφύγρανση σε διαμέρισμα 95 τ.μ. , σχεδόν αθόρυβος συμπιεστής (μόνον το βουητό του ανεμιστήρα ακούγεται που είναι αντίστοιχο με αυτό ενός δυνατού air-conditon), μεγάλος κάδος και ρυθμιζόμενη περσίδα. Τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας και δεν τρίζουν. Μετακινείται εύκολα χάρη στα ροδάκια και το γερό χερούλι. Επίσης, τόσο το υγρόμετρο, όσο και το θερμόμετρό του δείχνουν σωστές ενδείξεις, ειδικά το θερμόμετρο είναι ακριβέστατο, ενώ το υγρόμετρο καμιά φορά παρουσιάζει μια μικρή απόκλιση από την πραγματική, 2-3% , που όμως είναι συνηθισμένη στους αφυγραντήρες.
Από τη συσκευή είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά δυστυχώς με ενόχλησε η κοροϊδία με τη "χρυσή" εγγύηση 5 ετών (και 10 στον συμπιεστή) που διαφημίζει η juro pro, η οποία ισχύει μόνον αν γίνεται σέρβις κάθε χρόνο αποκλειστικά από τεχνικό της επίσημης αντιπροσωπείας (και ούτε καν έρχονται σπίτι, πρέπει να κουβαλήσεις εσύ τον αφυγραντήρα στο μαγαζί τους, θαρρείς και είναι κινητό τηλέφωνο που χωράει στην τσάντα σου). Ουσιαστικά πρέπει να πληρώνεις κάθε χρόνο "χαράτσι" για να μη χάσεις την εγγύηση!
Και για να το εξηγήσω καλύτερα, μέσα στη συσκευασία του αφυγραντήρα βρήκα τις οδηγίες χρήσης και δύο έγγραφα. Το πρώτο είναι αυτό της "στάνταρντ" διετούς εγγύησης που έχουν όλες οι ηλεκτρικές συσκευές αυτής της κατηγορίας. Το δεύτερο είναι αυτό της "χρυσής" 5ετούς εγγύησης που όμως στα "ψιλά γράμματα" γράφει ότι ισχύει μόνον εφόσον γίνεται ετήσιο service και μάλιστα διευκρινίζει ότι ο πελάτης πρέπει να κρατάει και τις αποδείξεις του service. Και δεν μπορώ να καταλάβω και τι είδους ετήσιο service χρειάζεται ο αφυγραντήρας (air-condition είναι;) ειδικά στην Ελλάδα που θα τον δουλέψεις όλο κι όλο 3-4 μήνες τον χειμώνα.