Να ξεκαθαρίσω ότι επειδή δεν έχω μυρίσει το narciso του οποίου υποτίθεται είναι απομίμηση, δεν έχω άποψη για την ομοιότητα. Ωστόσο , είναι ένα άρωμα με απίστευτη διάρκεια, διακύμανση και προβολή. Αναφέρεται ως βάση ο μοσχος, αλλά δεν θυμίζει σε τίποτα παραδείγματος χάριν White musk ως προσέγγιση ούτε και θα το έλεγα πουδρέ, ελαφρύ άρωμα. Μυρίζει λευκά λουλούδια, τριαντάφυλλα συγκεκριμένα και κάτι από γαρδένια και μετά από ώρες μένει η αίσθηση του λευκού και του ξύλου. Πολύ ζεστό και θελκτικό άρωμα ,δεν θα έλεγα ότι είναι ελαφρύ σε καμία περίπτωση , αλλά μυρίζει "ακριβά" και φοριέται με τη σωστή ποσότητα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το αγάπησα φορεμένο, ενώ στην αρχή ομολογώ ότι δε τρελάθηκα , αξίζει !