Παπούτσια Εργασίας

Delta Plus Lautaret 3 Αδιάβροχο Μποτάκι Εργασίας Μαύρο OB με Πιστοποίηση CI,SRC

Μπότες εργασίας με γούνινη επένδυση και φόδρα πολυεστέρα 100%. Διαθέτει ενισχυμένη αντιστατική σόλα και αντικραδασμικό τακούνι. Είναι κατάλληλες για εργασίες σε συνθήκες ισχυρού

Μπότες εργασίας με γούνινη επένδυση και φόδρα πολυεστέρα 100%. Διαθέτει ενισχυμένη αντιστατική σόλα και αντικραδασμικό τακούνι. Είναι κατάλληλες για εργασίες σε συνθήκες ισχυρού ψύχους.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Αδιάβροχο
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

40 00
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από ForShoes 4,6 (5)
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Μπότες εργασίας με γούνινη επένδυση και φόδρα πολυεστέρα 100%. Διαθέτει ενισχυμένη αντιστατική σόλα και αντικραδασμικό τακούνι. Είναι κατάλληλες για εργασίες σε συνθήκες ισχυρού ψύχους.

Χαρακτηριστικά:

  • Φόδρα: Πολυεστέρα 100%.
  • Πάνω μέρος: Ύφασμα με επίχριση PVC και υδατοαπωθητική επεξεργασμένο με πολυαμίδιο.
  • Σόλα: Θερμοπλαστική (διατηρώντας τις ιδιότητές της έως τους -30°C).

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μποτάκι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
OB
Αδιάβροχο
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Μονωμένη Σόλα Ψύχους (CI)
Ναι
Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Χρήση μόνο σε κατάψυξη -25°C ,σε επίπεδο καθαρό χώρο (ψυκτικό θάλαμο με τρόφιμα). Δεν νιώθεις καθόλου κρύο σε δίωρη συνεχή χρήση, ούτε υγρασία. Άψογες κ ελαφριές. Δεν ξέρω αν είναι αδιάβροχες,δεν έχουν φορεθεί εκτός ψυγείου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sarantoupp
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέπω όλα τα σχόλια και λέω μόνο σε εμένα βγήκαν μάπα έπαιρναν νερό με το παραμικρό και στο δίμηνο πάνω σχιστηκαν πήγα να τα βάλω και μου έμειναν στο χέρι

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias Gerou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρησημοποιώ στο Delivery και έχω βάλει και πάτους της Army Race (ίδιο νούμερο με το μποτάκι).
    Τις αγόρασα για τις κρύες μερες. Δοκιμασμένες και στους -1 με ισοθερμική κάλτσα δεν κατάλαβα τίποτα απο κρύο. Δεν τις πήρα για βροχή και δεν είναι 100% αδιάβροχες ωστόσο σε μια απλή βροχή δεν βάζουν νερό. Εγώ έχω και γκέτες στο μαγαζί οπότε και καθ οδών να σας πιάσει μια βροχή προλαβαίνετε να παραδώσετε- φτάσετε στο μαγαζί να φορέσετε τις γκετες η γαλότσες.
    5/5 από εμένα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το παπούτσι είναι φοβερό από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις την ποιότητα του και ότι αξίζει τα λεφτά του εγώ πηγαίνω ψάρεμα πάρα πολλές ώρες τα έχω βολευτεί μου κρατάνε τα πόδια ζεστά και στεγνά πολύ ευχαριστώ θα τα ξανά αγόραζα

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αρχικά με το που παρέλαβα τα παπούτσια φαίνεται πριν καν τα φορέσεις η ποιότητα τους ! Ο άντρας μου τα ευχαριστήθηκε στην δουλειά καθώς δουλεύει 8 ώρες σε εξωτερικές εργασίες με νερά κ κρύο βέβαια ! Αξίζουν τα λεφτά τους !!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτές οι μπότες αγοράστηκαν σε μια περίοδο χιονόπτωσης όπου ήταν αδύνατο ένας άνθρωπος να βγαίνει στον δρόμο με κανονικά παπούτσια. Ο άνδρας μου είναι πολύ ευχαριστημένος, έχουν καλή μόνωση και κρατούν το πόδι ζεστό μέσα στο κρύο. Τις συνιστώ. Είναι καλό να υπάρχουν γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς αν και πόσο θα χιονίσει το χειμώνα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xx52865
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προιον το παρελαβα σημερα ακομα δεν το εχω δοκιμασει φαινεται αρκετα ποιοτικο και δεν ξερω αν ειναι τελικα αδιαβροχη η οχι. Το μονο αρνητικο μεχρι τωρα ειναι οτι ενω το διαφημιζουν σαν καναδεζικη μποτα χωρα κατασκευης φαινεται οτι ειναι η Βοσνια. Επισης η αντιπροσωπεια αρνειται να παρεχει οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με το προιον και σε παραπεμπει εκει που το αγορασες. Τα 2 αστερια ειναι για την αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας.

    7/1/2020 update. Τελικα ειναι οντως αδιαβροχες δοκιμασμενες σε ακραια φαινομενα delivery. To μονο κακο ειναι οτι η καλτσα σε καποια σημεια δειχνει βρεγμενη χωρις ομως να εχει μπει νερο στη μποτα μαλλον θεμα υγρασιας του ποδιου, Ξημερωματα με 4 βσθμους ακουσα και λιγο κρυο στο ποδι αλλα καμμια σχεση με γαλοτσες που χρησιμοποιουσα πριν αναβαθμιση σε 4 αστερια για την μποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasiali
    5
    10 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο άντρας μου τα έχει κάνει εικονισμα. Δουλεύει σε ψυγεία στους -30 κ επιτέλους δεν αισθάνεται κρύο στα πόδια του. Δεν τις διαπερνά τίποτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τη πρώτη στιγμή έβαζαν νερά.. πεταμένα λεφτά..

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι περιμενα απο τη συγκεκριμενη μποτα.Ελαφρια και πολλη πρακτικη.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Χρήση μόνο σε κατάψυξη -25°C ,σε επίπεδο καθαρό χώρο (ψυκτικό θάλαμο με τρόφιμα). Δεν νιώθεις καθόλου κρύο σε δίωρη συνεχή χρήση, ούτε υγρασία. Άψογες κ ελαφριές. Δεν ξέρω αν είναι αδιάβροχες,δεν έχουν φορεθεί εκτός ψυγείου.

    0
  • Βλέπω όλα τα σχόλια και λέω μόνο σε εμένα βγήκαν μάπα έπαιρναν νερό με το παραμικρό και στο δίμηνο πάνω σχιστηκαν πήγα να τα βάλω και μου έμειναν στο χέρι

    2
  • Τα χρησημοποιώ στο Delivery και έχω βάλει και πάτους της Army Race (ίδιο νούμερο με το μποτάκι).
    Τις αγόρασα για τις κρύες μερες. Δοκιμασμένες και στους -1 με ισοθερμική κάλτσα δεν κατάλαβα τίποτα απο κρύο. Δεν τις πήρα για βροχή και δεν είναι 100% αδιάβροχες ωστόσο σε μια απλή βροχή δεν βάζουν νερό. Εγώ έχω και γκέτες στο μαγαζί οπότε και καθ οδών να σας πιάσει μια βροχή προλαβαίνετε να παραδώσετε- φτάσετε στο μαγαζί να φορέσετε τις γκετες η γαλότσες.
    5/5 από εμένα!

    5
  • Το παπούτσι είναι φοβερό από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις την ποιότητα του και ότι αξίζει τα λεφτά του εγώ πηγαίνω ψάρεμα πάρα πολλές ώρες τα έχω βολευτεί μου κρατάνε τα πόδια ζεστά και στεγνά πολύ ευχαριστώ θα τα ξανά αγόραζα

    0
  • Αρχικά με το που παρέλαβα τα παπούτσια φαίνεται πριν καν τα φορέσεις η ποιότητα τους ! Ο άντρας μου τα ευχαριστήθηκε στην δουλειά καθώς δουλεύει 8 ώρες σε εξωτερικές εργασίες με νερά κ κρύο βέβαια ! Αξίζουν τα λεφτά τους !!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

143 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Elenh_Tom

Ήθελα να ρωτήσω αν οι μποτες είναι σε στενή γραμμή οπότε να παραγγείλω ένα νούμερο παραπάνω,ή δεν χρειάζεται??

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μπότες εργασίας με γούνινη επένδυση και φόδρα πολυεστέρα 100%. Διαθέτει ενισχυμένη αντιστατική σόλα και αντικραδασμικό τακούνι. Είναι κατάλληλες για εργασίες σε συνθήκες ισχυρού ψύχους.

Χαρακτηριστικά:

  • Φόδρα: Πολυεστέρα 100%.
  • Πάνω μέρος: Ύφασμα με επίχριση PVC και υδατοαπωθητική επεξεργασμένο με πολυαμίδιο.
  • Σόλα: Θερμοπλαστική (διατηρώντας τις ιδιότητές της έως τους -30°C).

Brand

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Μποτάκι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
OB
Αδιάβροχο
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Μονωμένη Σόλα Ψύχους (CI)
Ναι
Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 13
  2. 5
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Βάρος
  • Χρήση μόνο σε κατάψυξη -25°C ,σε επίπεδο καθαρό χώρο (ψυκτικό θάλαμο με τρόφιμα). Δεν νιώθεις καθόλου κρύο σε δίωρη συνεχή χρήση, ούτε υγρασία. Άψογες κ ελαφριές. Δεν ξέρω αν είναι αδιάβροχες,δεν έχουν φορεθεί εκτός ψυγείου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sarantoupp
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βλέπω όλα τα σχόλια και λέω μόνο σε εμένα βγήκαν μάπα έπαιρναν νερό με το παραμικρό και στο δίμηνο πάνω σχιστηκαν πήγα να τα βάλω και μου έμειναν στο χέρι

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hlias Gerou
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα χρησημοποιώ στο Delivery και έχω βάλει και πάτους της Army Race (ίδιο νούμερο με το μποτάκι).
    Τις αγόρασα για τις κρύες μερες. Δοκιμασμένες και στους -1 με ισοθερμική κάλτσα δεν κατάλαβα τίποτα απο κρύο. Δεν τις πήρα για βροχή και δεν είναι 100% αδιάβροχες ωστόσο σε μια απλή βροχή δεν βάζουν νερό. Εγώ έχω και γκέτες στο μαγαζί οπότε και καθ οδών να σας πιάσει μια βροχή προλαβαίνετε να παραδώσετε- φτάσετε στο μαγαζί να φορέσετε τις γκετες η γαλότσες.
    5/5 από εμένα!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το παπούτσι είναι φοβερό από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις την ποιότητα του και ότι αξίζει τα λεφτά του εγώ πηγαίνω ψάρεμα πάρα πολλές ώρες τα έχω βολευτεί μου κρατάνε τα πόδια ζεστά και στεγνά πολύ ευχαριστώ θα τα ξανά αγόραζα

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αρχικά με το που παρέλαβα τα παπούτσια φαίνεται πριν καν τα φορέσεις η ποιότητα τους ! Ο άντρας μου τα ευχαριστήθηκε στην δουλειά καθώς δουλεύει 8 ώρες σε εξωτερικές εργασίες με νερά κ κρύο βέβαια ! Αξίζουν τα λεφτά τους !!

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmm_s
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτές οι μπότες αγοράστηκαν σε μια περίοδο χιονόπτωσης όπου ήταν αδύνατο ένας άνθρωπος να βγαίνει στον δρόμο με κανονικά παπούτσια. Ο άνδρας μου είναι πολύ ευχαριστημένος, έχουν καλή μόνωση και κρατούν το πόδι ζεστό μέσα στο κρύο. Τις συνιστώ. Είναι καλό να υπάρχουν γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς αν και πόσο θα χιονίσει το χειμώνα.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xx52865
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προιον το παρελαβα σημερα ακομα δεν το εχω δοκιμασει φαινεται αρκετα ποιοτικο και δεν ξερω αν ειναι τελικα αδιαβροχη η οχι. Το μονο αρνητικο μεχρι τωρα ειναι οτι ενω το διαφημιζουν σαν καναδεζικη μποτα χωρα κατασκευης φαινεται οτι ειναι η Βοσνια. Επισης η αντιπροσωπεια αρνειται να παρεχει οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με το προιον και σε παραπεμπει εκει που το αγορασες. Τα 2 αστερια ειναι για την αντιμετωπιση της αντιπροσωπειας.

    7/1/2020 update. Τελικα ειναι οντως αδιαβροχες δοκιμασμενες σε ακραια φαινομενα delivery. To μονο κακο ειναι οτι η καλτσα σε καποια σημεια δειχνει βρεγμενη χωρις ομως να εχει μπει νερο στη μποτα μαλλον θεμα υγρασιας του ποδιου, Ξημερωματα με 4 βσθμους ακουσα και λιγο κρυο στο ποδι αλλα καμμια σχεση με γαλοτσες που χρησιμοποιουσα πριν αναβαθμιση σε 4 αστερια για την μποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anastasiali
    5
    10 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο άντρας μου τα έχει κάνει εικονισμα. Δουλεύει σε ψυγεία στους -30 κ επιτέλους δεν αισθάνεται κρύο στα πόδια του. Δεν τις διαπερνά τίποτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τη πρώτη στιγμή έβαζαν νερά.. πεταμένα λεφτά..

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι περιμενα απο τη συγκεκριμενη μποτα.Ελαφρια και πολλη πρακτικη.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Χρήση μόνο σε κατάψυξη -25°C ,σε επίπεδο καθαρό χώρο (ψυκτικό θάλαμο με τρόφιμα). Δεν νιώθεις καθόλου κρύο σε δίωρη συνεχή χρήση, ούτε υγρασία. Άψογες κ ελαφριές. Δεν ξέρω αν είναι αδιάβροχες,δεν έχουν φορεθεί εκτός ψυγείου.

    0
  • Βλέπω όλα τα σχόλια και λέω μόνο σε εμένα βγήκαν μάπα έπαιρναν νερό με το παραμικρό και στο δίμηνο πάνω σχιστηκαν πήγα να τα βάλω και μου έμειναν στο χέρι

    2
  • Τα χρησημοποιώ στο Delivery και έχω βάλει και πάτους της Army Race (ίδιο νούμερο με το μποτάκι).
    Τις αγόρασα για τις κρύες μερες. Δοκιμασμένες και στους -1 με ισοθερμική κάλτσα δεν κατάλαβα τίποτα απο κρύο. Δεν τις πήρα για βροχή και δεν είναι 100% αδιάβροχες ωστόσο σε μια απλή βροχή δεν βάζουν νερό. Εγώ έχω και γκέτες στο μαγαζί οπότε και καθ οδών να σας πιάσει μια βροχή προλαβαίνετε να παραδώσετε- φτάσετε στο μαγαζί να φορέσετε τις γκετες η γαλότσες.
    5/5 από εμένα!

    5
  • Το παπούτσι είναι φοβερό από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις την ποιότητα του και ότι αξίζει τα λεφτά του εγώ πηγαίνω ψάρεμα πάρα πολλές ώρες τα έχω βολευτεί μου κρατάνε τα πόδια ζεστά και στεγνά πολύ ευχαριστώ θα τα ξανά αγόραζα

    0
  • Αρχικά με το που παρέλαβα τα παπούτσια φαίνεται πριν καν τα φορέσεις η ποιότητα τους ! Ο άντρας μου τα ευχαριστήθηκε στην δουλειά καθώς δουλεύει 8 ώρες σε εξωτερικές εργασίες με νερά κ κρύο βέβαια ! Αξίζουν τα λεφτά τους !!

    0
  • Δες τα όλα
40,00 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά