Γιατί αυτή την μαρκα/μοντέλο:
1) Την στιγμή που αγοράστηκε (11/2025) ήταν το μοναδικό και πιο φθηνό canon (45€) που υποστηρίζει scanning 1200x2400 in48 out24 bit και τυπώνει περισσότερες σελίδες ανα λεπτό, σε Α4 borderless εκτύπωση. Τά υπόλοιπα specs είναι ίδια με μοντέλα 250€+ (χωρίς τις επιπλέον λειτουργίες).
2) Εχεις την δυνατότητα να κάνεις refill. Το μπουκάλι χρωμα 1000ml κάνει 12€ για 50 refills, όταν για τα αυθεντικά μελάνια θέλεις 50x25€=1250€
3) Η canon δεν πρόκειται να σου κλειδώσει τον εκτυπωτή σου για να σε αναγκάσει να αγοράσεις μόνο δικά της μελάνια, και ούτε θα δεις fake reviews από ανθρώπους που ξεπούλησαν την ακεραιότητα τους, για να πάρουν δωρεάν μελάνια (reference scam).
4) Είναι ιδανικός αν τυπώνεις σπάνια, καθώς αλλάζει η κεφαλή εκτύπωσης μαζί με το μελανοδοχείο, που κάνει τον εκτυπωτή σου καινούργιο, λύνοντας το πρόβλημα του ξεραμένου μελάνιου στην κεφαλή εκτύπωσης.
5) Αν δεν τυπώνεις τουλάχιστον 500 σελίδες τον μήνα, δεν συμφέρει το κόστος αγοράς και τα αναλώσιμα ενός λέιζερ. Το ίδιο ισχύει και την περίπτωση που σκέφτεται για printer με ink tank. Αν μπορείς να κάνεις μόνος σου refill, αυτός ο printer συμφέρει ακόμα και αν τυπώνεις 5000 σελίδες τον μήνα (με refill κάθε δεύτερη ημέρα).
Παράπονα απο χρήστες:
1) Θολούρα στο σκανάρισμα.
Απότομη μεταβολή θερμοκρασίας - η λάμπα του σκάνερ εκπέμπει θερμότητα, σε κρύο περιβάλλον = υγρασία.
2) Χαμηλή ταχύτητα ή παύσεις.
Αμελητέα, και μόνο σε εκτύπωση απο κινητό.
3) Αδυναμία ασύρματης σύνδεσης.
Πάντα αποδεικνύεται πως ηταν λάθος του χρήστη (hint:δες το τέλος).
4) Paper feed προβλήματα.
α) Εβαλες πολλές σελίδες.
β) Οι σελίδες ήταν πολύ χονδρές ή λεπτές.
γ) Δεν τσέκαρες τους οδηγούς στο tray για κενά.
δ) Δεν ξεκόλλησες τις σελίδες πριν τις τοποθετήσεις, με την κίνηση κύμα/τίναγμα, οριζόντια και κάθετα.
ε) Είχες να τυπώσεις πολύ καιρό και τα χαρτιά κόλλησαν απο υγρασία.
Γνώμη μου:
Απλά δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης για αυτό το 6 ετων, δοκιμασμένο, VFM μηχάνημα, που πραγματικά στερείται προβλημάτων, ενώ έχεις πλειάδα επιλογών λειτουργίας απο PC και smartphone.
Τέλος:
Αν είσαι τεμπέλης σαν εμένα τοτε βαλε τον printer σε WPS mode πατώντας :
1) wifi button (5sec).
2) black button.
3) wifi button.
μετα πάτα το WPS κουμπί στο router, και όλοι στο γραφείο σκανάρουν, εκτυπώνουν από κινητά και laptops σαν να μην άλλαξε ο printer και αυτο σε λιγότερο από 10sec.
Πάω για διάλειμμα με πέθανε η εγκατάσταση του νέου printer στο δίκτυο ;-)