Ορειβατικά Παπούτσια

adidas Terrex Heron Mid Ανδρικά Ορειβατικά Μποτάκια Core Black / Grey Four Κωδικός: AC7841

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μόνωση PrimaLoft
  • EVA ενδιάμεση σόλα
  • Stealth εξωτερική σόλα
  • Τεχνολογία Climaproof
  • Τεχνολογία Climawarm
  • Φαρδιά εφαρμογή
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Αξιολογήσεις (61)

Αξιολογήσεις

  1. 48
  2. 5
  3. 4
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Amorphical
5
14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αριστα, εχω φαει πολυ δυνατες βροχες με την μηχανη και δεν μπηκε ουτε σταγονα, γενικα κρατανε το ποδι ζεστο και στεγνο, αξιζουν 100%

  • Άνεση
  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

CHRIS ALEXOPOULOS
1
6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ένα νούμερο μεγαλύτερο θέλει για να είναι άνετο. Εγώ φοράω 44 και πήρα 44 2/3, ενώ είχα πάρει 44 και το άλλαξα. Απλά τέλειο!

Επανέρχομαι απογοητευμένος γιατί ξεκολησαν οι σόλες και στα δυο παπούτσια. Απαράδεκτο για τρεις μήνες που τα έχω

  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelis_xliaras

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα παπούτσια είναι απίστευτα.....ζεστά, αδιάβροχα, δεν είναι βαριά...τα φοράω και σε ελιές, μηχανή, 12-14 ώρες τη μέρα..πότε δεν κρύωσα, δεν ίδρωσε το πόδι μου ούτε 9ηρε νερό!
    Τα βάζω στο πλυντήριο και βγαίνουν καινούρια!!
    Είναι το 2ο ζευγάρι που παίρνω ξανά μετα απο 3 χρόνια ( το πρώτο κάποιος τρόμπας τα έβαλε στο πλυντήριο στους 95° και βγήκαν διπλωμένα...με λίγη προσπάθεια και πετσέτες την έβγαλα για λίγο καιρό γιατί δεν είχα αλλά μέχρι να έρθουν τα καινούρια...αλλα δυστυχώς άνοιξαν κιόλας..στους 95° δεν περίμενα και κάτι λιγότερο..)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_S612

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλό grip σε τραχύ έδαφος κλπ.
    στους 0 C δεν κατάλαβα κρύο

    ιδανικά να πάρετε μισό νουμερο μεγαλύτερο απο ότι ένα κλασσικό adidas.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ermis_Anargyros_Avgoustidis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άκαμπτα, ακληρά.
    Απογοήτευση για adidas. Ειναι το 4ο ζευγάρι που αγοράζω στη ζωή μου, ποτε δεν ηταν τόσο σκληρά, εκανα λάθος επιλογή
    Δεν τα συνιστώ για οσους θέλουν παπούτσια που να είναι άνετα για περπάτημα ή για πεζοπορία. Δεν τα δοκίμασα σε δυσκολες διαδρομές αλλά στην καθημερινότητα είναι βαριά, σκληρά και κουραστικά

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_P213

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετα παπουτσια με έχουν σώσει.Ειναι ιδανικά για βουνο δεν γλιστράνε με τίποτα στο χώμα. ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_P..

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά απο ένα χρόνο χρήσης σε όλους τους τύπους εδάφους μπορώ να πω οτι είναι ενα πολύ καλο μποτάκι. Κρατάει τα ποδια ζεστά και μου είναι πολύ βολικό για περπάτημα σε χώμα αλλα και στην πόλη.
    Το χρησιμοποιώ και στην μηχανή με κρυο και βροχή και κάνει πολυ καλη δουλειά. Πολύ ανθεκτική κατασκευή πιστεύω πως θα το έχω για πολύ καιρό ακόμα. Στήν αρχή το ένιωθα λιγο βαρύ και σκληρό αλλά μετά απο λίγες πεζοπορίες έστρωσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lord_69

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό μποτάκι! Το πόδι πάντα ζεστό και στεγνό, ό,τι πρέπει για βροχερές και κρύες μέρες. Μου πήρε λίγο καιρό να συνηθίσω το σκληρό μπροστινό του μέρος, αλλά πλέον μου είναι πολύ άνετο! Ίσως χρειαστεί λίγο μεγαλύτερο νούμερο, Adidas φοράω συνήθως 43 1/2, αυτό είναι 44.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzelis55
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι άνετα, ζεστά και αδιάβροχα,με καλό πάτημα .
    είναι λίγο ψηλά και τις πρώτες μέρες ίσως σε δυσκολέψουν στο περπάτημα γιατί θα φανούν αρκετά σκληρά ειδικά στο πίσω μέρος της γαμπας.
    αλλά μετά από μερικές φορές μαλακώνουν..

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgiohon
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικά παπούτσια, τα πήρα για καθημερινή χρήση τον χειμώνα στην μοτοσυκλέτα.
    Το παπούτσι είναι αδιάβροχο και πολύ ζεστό οπότε ναι είναι αποκλειστικά χειμωνιάτικο κατά την γνώμη μου.
    Δεν μου έχει γλιστρήσει μέχρι στιγμής πουθενά.
    Έχοντας δοκιμάσει στο παρελθόν και αντίστοιχα παπούτσια από άλλες δύο εταιρείες,μπορώ να πως ότι έχει πιο στιβαρή κατασκευή και είναι οικονομικότερο γιατί το πήρα κάτω απο 100 ευρώ!!!
    Το μόνο αρνητικό που βρίσκω συγκριτικά που δεν είναι ακριβώς αρνητικο , είναι ότι το παπούτσι είναι για χειμώνα και κρύο.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek_Ghost
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι και να πούμε γι'αυτό το παπούτσι ειναι λίγο.
    Άνετο!!!
    Ζεστό!!!
    Ότι πρέπει για βροχερές μέρες!!!
    Δεν γλιστράει καθόλου!!!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Kritikos8791
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως το πιο τίμιο παπούτσι που έχω αγοράσει.
    Μετά από 1, 5 χρόνο...

    Στα θετικά.

    Μαλακό , με φαρδιά γραμμή, καλή στήριξη και δεν γλιστράει.
    Επίσης είναι ζεστό και αδιάβροχο σε σημείο που με έκανε να αναθεωρήσω για προηγούμενα μοντέλα με goretex,κυριως στην αντοχή της αδιαβροχοποιησης σε βάθος χρόνου Οτιδήποτε με gtx στον χρόνο πάνω στα πόδια μου έπαψε να είναι αδιάβροχο.
    Τα φοράω κυρίως χειμώνα, σε βολτα με τον σκύλο σε χωματόδρομο και σε παρακτιο ψάρεμα. Ειδικά όσοι ξέρουν τι εστι χειμερινό ψάρεμα το βράδυ και βρεγμένος βράχος, καταλαβαίνουν. Κανένα παράπονο ακόμα κι όταν κύμα κάλυψε το παπούτσι. Δεν μπήκε σταγόνα κ τα πόδια μου έμειναν στεγνά κ ζεστά. Βέβαια μετά από κάθε ψάρεμα πλένονται με γλυκό νερό, γιατί το αλάτι δεν συγχωρεί.

    Αρνητικά
    Τους ζεστούς μήνες τα καθαρίζεις και τα ξεχνάς μέχρι να πέσει η θερμοκρασία. Ανάβει το πόδι.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • c_rokadakis
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φινλανδία χιόνια στους -18, παντού κρύο, δυσκολία, εκτός στα πόδια. Χιόνια παντού μέχρι το γονατο, το πόδι ζεστό εγγύηση. Πολύ σταθερό στο χιόνι, πάγο με καλό κράτημα και άνετο όλη μέρα με απλές κάλτσες. Στη βροχή δε μπαίνει σταγόνα μέσα και δεν γλιστράει. Αυτοί που έχουν θέματα, ίσως πήραν ελαττωματικά και μπορούν να απευθυνθούν στην εταιρία.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos5930
    3
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αγόρασα 125 ευρώ.Σε βρεγμένο δεν έχω δοκιμάσει χειρότερο παπούτσι.γλυστραει πάρα πολύ και δν μιλάω για κατηφόρες και πλακάκια.απορω με τα σχόλια πραγματικά.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θεωρώ πως είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του. το αγόρασα 80 ευρώ σε black Friday. Το μέγεθος είναι το αναμενόμενο έχει φαρδιά γραμμή όπως λέει και η adidas, φοράω 42 (26,5 cm) και πήρα κανονικά 42. Για την αντοχή τους θα επανέλθω, θα δείξει ο χρόνος. Ακόμα δεν δοκιμάστηκαν σε βροχη.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Pseftelis
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καταπληκτικό παπούτσι! Δοκιμασμένο σε αντίξοες συνθήκες στην Φινλανδία τα πόδια δεν κρυωσαν λεπτό.. δεν γλιστράνε καθόλου, απόλυτα σταθερό πελμα ,και σε πεζοπορίες μέσα στα χιόνια δεν πέρασε καθολου νερό.Σε καθημερινή πλέον χρήση στην μηχανή τα πόδια πάντα ζεστά και στεγνά! Vfm προϊόν

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiridon.P
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απιστευτα παπουτσια εξαιρετικη ποιοτητα εξαιρετικη εφαρμογη πανεμορφα και πολυ ανθεκτικα αν και τα χω 3 μηνες. Καθημερινη χρηση στην δουλεια τα χρησιμοποιω πολλες ωρες πανω στο μηχανακι και δεν εχω θεμα. Ειναι ζεστα σε θερμοκρασιες 13+ ...Μεταξυ 7-13 βαθμους δεν ειναι ζεστα ζεστα αλλα κραταει την θερμοκρασια του ποδιου σου. Κατω απο 7 βαθμους με σωστη καλτσουλα εισαι ανετος.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ice
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ άνετο κ ζεστό παπούτσι.
    Σε αντίθεση με άλλα terrex είναι ότι πρέπει για κάποιον που έχει φαρδύ κουτουπιε κ θέλει άνετο παπούτσι.
    44 2/3 σε άλλο terrex κ τα δάχτυλα μαρτυρούσαν.Επιτελους με αυτά είμαι απίστευτα άνετος από την πρώτη κιόλας μέρα!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros_oparis
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι κριτικές με έπεισαν να τα πάρω. Ταξίδι στη Πολωνία με κρύο, χιόνι το ποδι ζεστό. Στο Άουσβιτς με λάσπες κ νερολακουβες, τα πόδια ζεστά κ στεγνά. Περπάτημα όλη μέρα στη πόλη, σε πλακόστρω χωρίς να γλιστράνε κ τα ένιωθα άνετα. Πολύ καλό προϊόν. Φοράω 42, πήρα 42 3/4 κ ήταν το σωστό μέγεθος με ισοθερμικές κάλτσες. Ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά. Αναμένω να τα δοκιμάσω στην Ισλανδία κάποια στιγμή κ να επιστρέψω με νέες κριτικές

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIAMANTOPOULOS SOTIRIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά!!!χωματουργικες εργασίες πολύ σταθερά αδιάβροχα δεν γλιστράνε. Φοράω 44 τα πήρα στο ίδιο νούμερο και είναι οκ!!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deadbolt77
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι σταθερό, ζεστό, ελαφρύ, αδιάβροχο και δεν γλιστράει πουθενά. Ακολούθησα τη συμβουλή στα σχόλια και ενώ φοράω 46, πήρα 45 1/3 και είναι άψογα.
    Σίγουρα value for money στα 99€.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Lioulios0
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο από άποψη βάρους άνεσης και ζεστασιάς!πραγματικά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από adidas αφού ήδη έχω και τα terrex swift 2!μετά από πολύ χρήση περπάτημα βροχή και κάθε είδους τερέν έχω μόνο τα καλύτερα να πω όπως φυσικά και οι υπόλοιποι εδω αφού το παπούτσι απλά είναι φανταστικό!το πήρα γύρω στα 100 € αλλά ειμαι τόσο ευχαριστημένος που θα το έπαιρνα ξανά και 150 να είχε!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • By_Leo
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό μποτάκι. Πολύ ζεστό και αδιάβροχο . Δεν γλιστράει σε βρεγμένα πλακάκια ή άλλες βρεγμένες επιφάνειες καθόλου, που ειναι κλασσικό πρόβλημα για παπούτσια αυτής της κατηγορίας ακόμη και ακριβά (πχ. Salomon). Προσοχή μόνο γιατί έχουν πολύ φαρδια φόρμα. Φοράω 43 σε αθλητικά, τα πηρα 42 2/3 με πολύ χοντρες κάλτσες και πάλι θέλουν πατους. Το φοράω 10 ώρες κάθε μερα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Θέλουν λίγες μέρες να "μαλακώσουν".

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • One_Plus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για χρήση σε ανώμαλο δρόμο, κυνήγι, αλλά πολύ περισσότερο στην εργασία (αγροτικές δουλειές) είναι ότι πρέπει.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexis_kromidas
    1
    2 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τσαμπα τα λεφτα έδωσα 136 ευρο ταχα παρει το αριστερο παπουτσι περνει νερο σαν νανε παντοφλα ενω το δεξιο ειναι μια χαρα. Τα εχω αφήσει στην ακρη.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΚΟΥΡΕΤΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο παπούτσι,το φοράω από τον Αύγουστο του 2019(ήταν σε προσφορά τότε 110.00ευρω).
    Χρήση!??????Σχεδόν έξι ημέρες την εβδομάδα με ώρες ορθοστασία.Ξεκουραστο, άνετο, ελαφρύ,ζεστό και πάνω απ'όλα αδιάβροχο.(χιόνι , βροχή μέχρι και στις πλημμύρες στην Καρδίτσα).

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rafaelg13_linkinpark
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για πολυωρο περπατημα σε ασφαλτο ειδικα οταν παω ταξιδια. Ανετο κραταει τον αστραγαλο σταθερα. Θελει λιγο περπατημα να ανοιξει και να το συνηθησεις. Απιστευτα ζεστο παπουτσι (μονο για ασφαλτο το εχω).

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Έκαναν καλή δουλειά στα χιόνια όλη μέρα με -20 με κράτησαν ζεστο και εννοείται στεγνό.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικά παπούτσια. Σκληρά, πολύ καλή κατασκευή και αδιάβροχοποίηση και ωραίο πάτημα.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα παπούτσια είναι απίστευτα.....ζεστά, αδιάβροχα, δεν είναι βαριά...τα φοράω και σε ελιές, μηχανή, 12-14 ώρες τη μέρα..πότε δεν κρύωσα, δεν ίδρωσε το πόδι μου ούτε 9ηρε νερό!
    Τα βάζω στο πλυντήριο και βγαίνουν καινούρια!!
    Είναι το 2ο ζευγάρι που παίρνω ξανά μετα απο 3 χρόνια ( το πρώτο κάποιος τρόμπας τα έβαλε στο πλυντήριο στους 95° και βγήκαν διπλωμένα...με λίγη προσπάθεια και πετσέτες την έβγαλα για λίγο καιρό γιατί δεν είχα αλλά μέχρι να έρθουν τα καινούρια...αλλα δυστυχώς άνοιξαν κιόλας..στους 95° δεν περίμενα και κάτι λιγότερο..)

    0
  • πολυ καλό grip σε τραχύ έδαφος κλπ.
    στους 0 C δεν κατάλαβα κρύο

    ιδανικά να πάρετε μισό νουμερο μεγαλύτερο απο ότι ένα κλασσικό adidas.

    0
  • Είναι άκαμπτα, ακληρά.
    Απογοήτευση για adidas. Ειναι το 4ο ζευγάρι που αγοράζω στη ζωή μου, ποτε δεν ηταν τόσο σκληρά, εκανα λάθος επιλογή
    Δεν τα συνιστώ για οσους θέλουν παπούτσια που να είναι άνετα για περπάτημα ή για πεζοπορία. Δεν τα δοκίμασα σε δυσκολες διαδρομές αλλά στην καθημερινότητα είναι βαριά, σκληρά και κουραστικά

    1
  • Πολύ άνετα παπουτσια με έχουν σώσει.Ειναι ιδανικά για βουνο δεν γλιστράνε με τίποτα στο χώμα. ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ

    0
  • Μετά απο ένα χρόνο χρήσης σε όλους τους τύπους εδάφους μπορώ να πω οτι είναι ενα πολύ καλο μποτάκι. Κρατάει τα ποδια ζεστά και μου είναι πολύ βολικό για περπάτημα σε χώμα αλλα και στην πόλη.
    Το χρησιμοποιώ και στην μηχανή με κρυο και βροχή και κάνει πολυ καλη δουλειά. Πολύ ανθεκτική κατασκευή πιστεύω πως θα το έχω για πολύ καιρό ακόμα. Στήν αρχή το ένιωθα λιγο βαρύ και σκληρό αλλά μετά απο λίγες πεζοπορίες έστρωσε.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σχεδιασμένα για το κρύο και την υγρασία, αυτά τα μποτάκια πεζοπορίας κρατούν τα πόδια σου ζεστά και στεγνά στα μονοπάτια. Η μεσαίου ύψους, αδιάβροχη κατασκευή τους απομακρύνει την υγρασία, ενώ διαθέτει μόνωση που εγκλωβίζει τη θερμοκρασία του σώματος χαρίζοντας ζεστασιά. Η αντιολισθητική εξωτερική σόλα από καουτσούκ εξασφαλίζει σταθερά βήματα σε παγωμένο ή ολισθηρό έδαφος.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
AC7841
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Τύπος
Μποτάκια
Δημοφιλής Σειρά
Adidas Terrex

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (61)

  1. 48
  2. 5
  3. 4
  4. 2
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αντοχή
  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Άνεση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Amorphical
5
14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αριστα, εχω φαει πολυ δυνατες βροχες με την μηχανη και δεν μπηκε ουτε σταγονα, γενικα κρατανε το ποδι ζεστο και στεγνο, αξιζουν 100%

  • Άνεση
  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

CHRIS ALEXOPOULOS
1
6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Ένα νούμερο μεγαλύτερο θέλει για να είναι άνετο. Εγώ φοράω 44 και πήρα 44 2/3, ενώ είχα πάρει 44 και το άλλαξα. Απλά τέλειο!

Επανέρχομαι απογοητευμένος γιατί ξεκολησαν οι σόλες και στα δυο παπούτσια. Απαράδεκτο για τρεις μήνες που τα έχω

  • Σταθερότητα στη βάδιση
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagelis_xliaras

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα παπούτσια είναι απίστευτα.....ζεστά, αδιάβροχα, δεν είναι βαριά...τα φοράω και σε ελιές, μηχανή, 12-14 ώρες τη μέρα..πότε δεν κρύωσα, δεν ίδρωσε το πόδι μου ούτε 9ηρε νερό!
    Τα βάζω στο πλυντήριο και βγαίνουν καινούρια!!
    Είναι το 2ο ζευγάρι που παίρνω ξανά μετα απο 3 χρόνια ( το πρώτο κάποιος τρόμπας τα έβαλε στο πλυντήριο στους 95° και βγήκαν διπλωμένα...με λίγη προσπάθεια και πετσέτες την έβγαλα για λίγο καιρό γιατί δεν είχα αλλά μέχρι να έρθουν τα καινούρια...αλλα δυστυχώς άνοιξαν κιόλας..στους 95° δεν περίμενα και κάτι λιγότερο..)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_S612

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλό grip σε τραχύ έδαφος κλπ.
    στους 0 C δεν κατάλαβα κρύο

    ιδανικά να πάρετε μισό νουμερο μεγαλύτερο απο ότι ένα κλασσικό adidas.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ermis_Anargyros_Avgoustidis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άκαμπτα, ακληρά.
    Απογοήτευση για adidas. Ειναι το 4ο ζευγάρι που αγοράζω στη ζωή μου, ποτε δεν ηταν τόσο σκληρά, εκανα λάθος επιλογή
    Δεν τα συνιστώ για οσους θέλουν παπούτσια που να είναι άνετα για περπάτημα ή για πεζοπορία. Δεν τα δοκίμασα σε δυσκολες διαδρομές αλλά στην καθημερινότητα είναι βαριά, σκληρά και κουραστικά

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_P213

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετα παπουτσια με έχουν σώσει.Ειναι ιδανικά για βουνο δεν γλιστράνε με τίποτα στο χώμα. ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_P..

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά απο ένα χρόνο χρήσης σε όλους τους τύπους εδάφους μπορώ να πω οτι είναι ενα πολύ καλο μποτάκι. Κρατάει τα ποδια ζεστά και μου είναι πολύ βολικό για περπάτημα σε χώμα αλλα και στην πόλη.
    Το χρησιμοποιώ και στην μηχανή με κρυο και βροχή και κάνει πολυ καλη δουλειά. Πολύ ανθεκτική κατασκευή πιστεύω πως θα το έχω για πολύ καιρό ακόμα. Στήν αρχή το ένιωθα λιγο βαρύ και σκληρό αλλά μετά απο λίγες πεζοπορίες έστρωσε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lord_69

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό μποτάκι! Το πόδι πάντα ζεστό και στεγνό, ό,τι πρέπει για βροχερές και κρύες μέρες. Μου πήρε λίγο καιρό να συνηθίσω το σκληρό μπροστινό του μέρος, αλλά πλέον μου είναι πολύ άνετο! Ίσως χρειαστεί λίγο μεγαλύτερο νούμερο, Adidas φοράω συνήθως 43 1/2, αυτό είναι 44.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzelis55
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι άνετα, ζεστά και αδιάβροχα,με καλό πάτημα .
    είναι λίγο ψηλά και τις πρώτες μέρες ίσως σε δυσκολέψουν στο περπάτημα γιατί θα φανούν αρκετά σκληρά ειδικά στο πίσω μέρος της γαμπας.
    αλλά μετά από μερικές φορές μαλακώνουν..

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Αντοχή
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgiohon
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικά παπούτσια, τα πήρα για καθημερινή χρήση τον χειμώνα στην μοτοσυκλέτα.
    Το παπούτσι είναι αδιάβροχο και πολύ ζεστό οπότε ναι είναι αποκλειστικά χειμωνιάτικο κατά την γνώμη μου.
    Δεν μου έχει γλιστρήσει μέχρι στιγμής πουθενά.
    Έχοντας δοκιμάσει στο παρελθόν και αντίστοιχα παπούτσια από άλλες δύο εταιρείες,μπορώ να πως ότι έχει πιο στιβαρή κατασκευή και είναι οικονομικότερο γιατί το πήρα κάτω απο 100 ευρώ!!!
    Το μόνο αρνητικό που βρίσκω συγκριτικά που δεν είναι ακριβώς αρνητικο , είναι ότι το παπούτσι είναι για χειμώνα και κρύο.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek_Ghost
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οτι και να πούμε γι'αυτό το παπούτσι ειναι λίγο.
    Άνετο!!!
    Ζεστό!!!
    Ότι πρέπει για βροχερές μέρες!!!
    Δεν γλιστράει καθόλου!!!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasis_Kritikos8791
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως το πιο τίμιο παπούτσι που έχω αγοράσει.
    Μετά από 1, 5 χρόνο...

    Στα θετικά.

    Μαλακό , με φαρδιά γραμμή, καλή στήριξη και δεν γλιστράει.
    Επίσης είναι ζεστό και αδιάβροχο σε σημείο που με έκανε να αναθεωρήσω για προηγούμενα μοντέλα με goretex,κυριως στην αντοχή της αδιαβροχοποιησης σε βάθος χρόνου Οτιδήποτε με gtx στον χρόνο πάνω στα πόδια μου έπαψε να είναι αδιάβροχο.
    Τα φοράω κυρίως χειμώνα, σε βολτα με τον σκύλο σε χωματόδρομο και σε παρακτιο ψάρεμα. Ειδικά όσοι ξέρουν τι εστι χειμερινό ψάρεμα το βράδυ και βρεγμένος βράχος, καταλαβαίνουν. Κανένα παράπονο ακόμα κι όταν κύμα κάλυψε το παπούτσι. Δεν μπήκε σταγόνα κ τα πόδια μου έμειναν στεγνά κ ζεστά. Βέβαια μετά από κάθε ψάρεμα πλένονται με γλυκό νερό, γιατί το αλάτι δεν συγχωρεί.

    Αρνητικά
    Τους ζεστούς μήνες τα καθαρίζεις και τα ξεχνάς μέχρι να πέσει η θερμοκρασία. Ανάβει το πόδι.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • c_rokadakis
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φινλανδία χιόνια στους -18, παντού κρύο, δυσκολία, εκτός στα πόδια. Χιόνια παντού μέχρι το γονατο, το πόδι ζεστό εγγύηση. Πολύ σταθερό στο χιόνι, πάγο με καλό κράτημα και άνετο όλη μέρα με απλές κάλτσες. Στη βροχή δε μπαίνει σταγόνα μέσα και δεν γλιστράει. Αυτοί που έχουν θέματα, ίσως πήραν ελαττωματικά και μπορούν να απευθυνθούν στην εταιρία.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos5930
    3
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα αγόρασα 125 ευρώ.Σε βρεγμένο δεν έχω δοκιμάσει χειρότερο παπούτσι.γλυστραει πάρα πολύ και δν μιλάω για κατηφόρες και πλακάκια.απορω με τα σχόλια πραγματικά.

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δεν έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θεωρώ πως είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του. το αγόρασα 80 ευρώ σε black Friday. Το μέγεθος είναι το αναμενόμενο έχει φαρδιά γραμμή όπως λέει και η adidas, φοράω 42 (26,5 cm) και πήρα κανονικά 42. Για την αντοχή τους θα επανέλθω, θα δείξει ο χρόνος. Ακόμα δεν δοκιμάστηκαν σε βροχη.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Pseftelis
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καταπληκτικό παπούτσι! Δοκιμασμένο σε αντίξοες συνθήκες στην Φινλανδία τα πόδια δεν κρυωσαν λεπτό.. δεν γλιστράνε καθόλου, απόλυτα σταθερό πελμα ,και σε πεζοπορίες μέσα στα χιόνια δεν πέρασε καθολου νερό.Σε καθημερινή πλέον χρήση στην μηχανή τα πόδια πάντα ζεστά και στεγνά! Vfm προϊόν

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiridon.P
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απιστευτα παπουτσια εξαιρετικη ποιοτητα εξαιρετικη εφαρμογη πανεμορφα και πολυ ανθεκτικα αν και τα χω 3 μηνες. Καθημερινη χρηση στην δουλεια τα χρησιμοποιω πολλες ωρες πανω στο μηχανακι και δεν εχω θεμα. Ειναι ζεστα σε θερμοκρασιες 13+ ...Μεταξυ 7-13 βαθμους δεν ειναι ζεστα ζεστα αλλα κραταει την θερμοκρασια του ποδιου σου. Κατω απο 7 βαθμους με σωστη καλτσουλα εισαι ανετος.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Ice
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα πολύ άνετο κ ζεστό παπούτσι.
    Σε αντίθεση με άλλα terrex είναι ότι πρέπει για κάποιον που έχει φαρδύ κουτουπιε κ θέλει άνετο παπούτσι.
    44 2/3 σε άλλο terrex κ τα δάχτυλα μαρτυρούσαν.Επιτελους με αυτά είμαι απίστευτα άνετος από την πρώτη κιόλας μέρα!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros_oparis
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι κριτικές με έπεισαν να τα πάρω. Ταξίδι στη Πολωνία με κρύο, χιόνι το ποδι ζεστό. Στο Άουσβιτς με λάσπες κ νερολακουβες, τα πόδια ζεστά κ στεγνά. Περπάτημα όλη μέρα στη πόλη, σε πλακόστρω χωρίς να γλιστράνε κ τα ένιωθα άνετα. Πολύ καλό προϊόν. Φοράω 42, πήρα 42 3/4 κ ήταν το σωστό μέγεθος με ισοθερμικές κάλτσες. Ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά. Αναμένω να τα δοκιμάσω στην Ισλανδία κάποια στιγμή κ να επιστρέψω με νέες κριτικές

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIAMANTOPOULOS SOTIRIS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά!!!χωματουργικες εργασίες πολύ σταθερά αδιάβροχα δεν γλιστράνε. Φοράω 44 τα πήρα στο ίδιο νούμερο και είναι οκ!!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deadbolt77
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι σταθερό, ζεστό, ελαφρύ, αδιάβροχο και δεν γλιστράει πουθενά. Ακολούθησα τη συμβουλή στα σχόλια και ενώ φοράω 46, πήρα 45 1/3 και είναι άψογα.
    Σίγουρα value for money στα 99€.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Lioulios0
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο από άποψη βάρους άνεσης και ζεστασιάς!πραγματικά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από adidas αφού ήδη έχω και τα terrex swift 2!μετά από πολύ χρήση περπάτημα βροχή και κάθε είδους τερέν έχω μόνο τα καλύτερα να πω όπως φυσικά και οι υπόλοιποι εδω αφού το παπούτσι απλά είναι φανταστικό!το πήρα γύρω στα 100 € αλλά ειμαι τόσο ευχαριστημένος που θα το έπαιρνα ξανά και 150 να είχε!

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • By_Leo
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό μποτάκι. Πολύ ζεστό και αδιάβροχο . Δεν γλιστράει σε βρεγμένα πλακάκια ή άλλες βρεγμένες επιφάνειες καθόλου, που ειναι κλασσικό πρόβλημα για παπούτσια αυτής της κατηγορίας ακόμη και ακριβά (πχ. Salomon). Προσοχή μόνο γιατί έχουν πολύ φαρδια φόρμα. Φοράω 43 σε αθλητικά, τα πηρα 42 2/3 με πολύ χοντρες κάλτσες και πάλι θέλουν πατους. Το φοράω 10 ώρες κάθε μερα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Θέλουν λίγες μέρες να "μαλακώσουν".

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • One_Plus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για χρήση σε ανώμαλο δρόμο, κυνήγι, αλλά πολύ περισσότερο στην εργασία (αγροτικές δουλειές) είναι ότι πρέπει.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexis_kromidas
    1
    2 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τσαμπα τα λεφτα έδωσα 136 ευρο ταχα παρει το αριστερο παπουτσι περνει νερο σαν νανε παντοφλα ενω το δεξιο ειναι μια χαρα. Τα εχω αφήσει στην ακρη.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΚΟΥΡΕΤΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απίστευτο παπούτσι,το φοράω από τον Αύγουστο του 2019(ήταν σε προσφορά τότε 110.00ευρω).
    Χρήση!??????Σχεδόν έξι ημέρες την εβδομάδα με ώρες ορθοστασία.Ξεκουραστο, άνετο, ελαφρύ,ζεστό και πάνω απ'όλα αδιάβροχο.(χιόνι , βροχή μέχρι και στις πλημμύρες στην Καρδίτσα).

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rafaelg13_linkinpark
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα για πολυωρο περπατημα σε ασφαλτο ειδικα οταν παω ταξιδια. Ανετο κραταει τον αστραγαλο σταθερα. Θελει λιγο περπατημα να ανοιξει και να το συνηθησεις. Απιστευτα ζεστο παπουτσι (μονο για ασφαλτο το εχω).

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Έκαναν καλή δουλειά στα χιόνια όλη μέρα με -20 με κράτησαν ζεστο και εννοείται στεγνό.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικά παπούτσια. Σκληρά, πολύ καλή κατασκευή και αδιάβροχοποίηση και ωραίο πάτημα.

    • Άνεση
    • Σταθερότητα στη βάδιση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τα παπούτσια είναι απίστευτα.....ζεστά, αδιάβροχα, δεν είναι βαριά...τα φοράω και σε ελιές, μηχανή, 12-14 ώρες τη μέρα..πότε δεν κρύωσα, δεν ίδρωσε το πόδι μου ούτε 9ηρε νερό!
    Τα βάζω στο πλυντήριο και βγαίνουν καινούρια!!
    Είναι το 2ο ζευγάρι που παίρνω ξανά μετα απο 3 χρόνια ( το πρώτο κάποιος τρόμπας τα έβαλε στο πλυντήριο στους 95° και βγήκαν διπλωμένα...με λίγη προσπάθεια και πετσέτες την έβγαλα για λίγο καιρό γιατί δεν είχα αλλά μέχρι να έρθουν τα καινούρια...αλλα δυστυχώς άνοιξαν κιόλας..στους 95° δεν περίμενα και κάτι λιγότερο..)

    0
  • πολυ καλό grip σε τραχύ έδαφος κλπ.
    στους 0 C δεν κατάλαβα κρύο

    ιδανικά να πάρετε μισό νουμερο μεγαλύτερο απο ότι ένα κλασσικό adidas.

    0
  • Είναι άκαμπτα, ακληρά.
    Απογοήτευση για adidas. Ειναι το 4ο ζευγάρι που αγοράζω στη ζωή μου, ποτε δεν ηταν τόσο σκληρά, εκανα λάθος επιλογή
    Δεν τα συνιστώ για οσους θέλουν παπούτσια που να είναι άνετα για περπάτημα ή για πεζοπορία. Δεν τα δοκίμασα σε δυσκολες διαδρομές αλλά στην καθημερινότητα είναι βαριά, σκληρά και κουραστικά

    1
  • Πολύ άνετα παπουτσια με έχουν σώσει.Ειναι ιδανικά για βουνο δεν γλιστράνε με τίποτα στο χώμα. ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ

    0
  • Μετά απο ένα χρόνο χρήσης σε όλους τους τύπους εδάφους μπορώ να πω οτι είναι ενα πολύ καλο μποτάκι. Κρατάει τα ποδια ζεστά και μου είναι πολύ βολικό για περπάτημα σε χώμα αλλα και στην πόλη.
    Το χρησιμοποιώ και στην μηχανή με κρυο και βροχή και κάνει πολυ καλη δουλειά. Πολύ ανθεκτική κατασκευή πιστεύω πως θα το έχω για πολύ καιρό ακόμα. Στήν αρχή το ένιωθα λιγο βαρύ και σκληρό αλλά μετά απο λίγες πεζοπορίες έστρωσε.

    0
  • Δες τα όλα