Οθόνες Υπολογιστών

Dell UltraSharp U3419W Ultrawide IPS Curved Monitor 34.14" QHD 3440x1440 με Χρόνο Απόκρισης 8ms GTG

Η Dell UltraSharp U3419W είναι μια εκπληκτική οθόνη τύπου IPS, 34.14 ιντσών, με καμπύλη σχεδίαση που προσφέρει μια πιο φυσική εμπειρία θέασης. Με ανάλυση QHD 3440x1440, θα απολαμβάνετε καθαρό και...

Η Dell UltraSharp U3419W είναι μια εκπληκτική οθόνη τύπου IPS, 34.14 ιντσών, με καμπύλη σχεδίαση που προσφέρει μια πιο φυσική εμπειρία θέασης. Με ανάλυση QHD 3440x1440, θα απολαμβάνετε καθαρό και λεπτομερές περιεχόμενο, ιδανική για επαγγελματική ή ψυχαγωγική χρήση.

Ο χρόνος απόκρισης είναι 8ms GTG, που εξασφαλίζει ομαλή απεικόνιση χωρίς θαμπάδα στις γρήγορες...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
1390 00
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
28,00 € μεταφορικά
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
23,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με 23,00 € μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Starbox 4,0 (4)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές στη σελίδα του Starbox
Διαθέσιμες επιλογές αγοράς
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Η Dell UltraSharp U3419W είναι μια εκπληκτική οθόνη τύπου IPS, 34.14 ιντσών, με καμπύλη σχεδίαση που προσφέρει μια πιο φυσική εμπειρία θέασης. Με ανάλυση QHD 3440x1440, θα απολαμβάνετε καθαρό και λεπτομερές περιεχόμενο, ιδανική για επαγγελματική ή ψυχαγωγική χρήση.

Ο χρόνος απόκρισης είναι 8ms GTG, που εξασφαλίζει ομαλή απεικόνιση χωρίς θαμπάδα στις γρήγορες σκηνές. Ο ρυθμός ανανέωσης στα 60Hz συνδυάζεται με την αναλογία διαστάσεων 21:9, καθιστώντας την κατάλληλη για multitasking και gaming.

Η οθόνη διαθέτει αντίθεση 1000:1, η οποία προσφέρει ζωντανά χρώματα και σκούρες σκηνές, ενώ η τεχνολογία IPS εξασφαλίζει ευρείες γωνίες θέασης χωρίς παραμόρφωση. Επίσης, υποστηρίζει USB-C και διαθέτει USB Hub, παρέχοντας ευκολία στη σύνδεση και μεταφορά δεδομένων.

Με ηχεία ενσωματωμένα, μπορείτε να απολαμβάνετε ήχο χωρίς να χρειάζεστε πρόσθετες συσκευές. Η δυνατότητα ρύθμισης ύψους σας επιτρέπει να προσαρμόσετε την οθόνη σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Η Dell U3419W είναι ιδανική για επαγγελματίες που ζητούν ποιότητα και άνεση στην καθημερινότητά τους.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
1900R
UltraWide
Ναι
Διαγώνιος
34,14 "
Ανάλυση
3440x1440
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
21:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Ναι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI, USB-C

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub
Eye Comfort
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (8)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 6 χρόνια μετά την αγορά της μπορώ να πω ότι είναι τέλεια.
    Κανένα απολύτως πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια.

    Τη χρησιμοποιώ μόνο για εργασία, όχι παιχνίδια, ούτε βίντεο, δηλαδή όχι σε εργασίες με κίνηση εικόνες όπου θέλεις χαμηλό χρόνο απόκρισης. Στην εργασία μου το μέγεθος της οθόνης έχει μεγάλη σημασία αν και θα προτιμούσα να έχει ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος και μεγαλύτερη ανάλυση στο ύψος, χωρίς δηλαδή να αλλάζει η απόσταση των pixels, που στα δικά μου μάτια είναι ιδανική. Δεν θα πήγαινα σε 27" με την ίδια ή υψηλότερη ανάλυση.

    Είναι η πρώτη κυρτή που προμηθεύομαι και η ακτίνα καμπυλότητας είναι όση χρειάζεται για το μέγεθος της. Σε τόσο μεγάλο μέγεθος είναι must το να είναι κυρτή. Δεν θα προτιμούσα μια επίπεδη, ούτε δύο μικρότερες οθόνες τη μία δίπλα στην άλλη.

    Στην αρχή μου φαινόταν τεράστια, μετά όμως από λίγο καιρό τη συνήθισα και άρχισα να αξιοποιώ το μέγεθός της, ιδανικό σε μεγάλα αρχεία excel, word, pdf, σχέδια. Συνηθίζω να τη λειτουργώ με δύο ανοιχτά παράθυρα-προγράμματα το ένα δίπλα στο άλλο, με κατανομή 2/3 + 1/3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Theodoropoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για προγραμματισμό καλό είναι το μονιτορ.
    Δεν έχει την ίδια ποιότητα εικόνας με την 27ul850-W πάντως!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos F.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια αρκετά καλή επιλογή για χρήστες που είναι πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη και δουλεύουν.
    Έχει καλά μαύρα και άσπρα (μπορούσαν και καλύτερα).
    Αρκετά καλά ηχεία για build in

    Το μόνο που με χάλασε είναι το software το οποίο απουσιάζει για χρήστες macOS και Linux

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios Filippou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλή οθόνη, την χρησιμοποιώ για δουλειές προγραμματισμού και ελαφρύ gaming (Among us, League of Legends κλπ). Δε μπορώ να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρειες καθώς δεν ειμαι ειδικός, αλλα μπορώ να πω οτι βοηθάει πολύ στην παραγωγικότητα, στο multitasking, είναι φωτεινή, έχει πιστές αναπαραστάσεις των χρωμάτων και το γεγονος οτι ειναι κυρτη βοηθάει στην πολύωρη χρήση της. Τέλος οι 34 ίντσες σε μερικους μπορεί να φαίνονται πολλές, αλλα είναι θέμα συνήθειας και θέμα απόστασης θέασης. Η ανάλυση QHD νομίζω είναι ικανοποιητική (και με το παραπάνω) οπότε προσωπικά δε θα πηγαινα σε 4Κ γιατι μπορώ να κανω τη δουλεια μου κανονικα σε QHD.

    Όσο αφορά τα ηχεία, ειναι ικανοποιητικά, τίποτα ιδιαίτερο ή πολύ δυνατό, όμως για θέαση σε youtube και ταινίες είναι υπερ αρκετά (για εμένα). Κάτι που παρατήρησα ειναι οτι στο MacOS δεν σε αφήνει να πειράξεις την ένταση ενω σε Windows σε αφήνει. Ίσως ειναι θέμα το οποίο είναι απο μεριάς μου ή απο software, δέν γνωρίζω.

    Extra:
    Όντας χρήστης παλιών οθονών, η μετάβαση σε αυτή έφερε ενα feature που παραδόξως φάνηκε απίστευτα χρήσιμο. Έχω συνδεσει 2 συσκευες (1 USB-C και 1 DP) και οταν ανοιγω τη μια και κλεινω την άλλη, αλλάζει αυτόματα το input source χωρις να το κάνεις χειροκίνητα. Δέν ξέρω αν γίνεται και σε άλλες οθόνες, αλλα ειναι πολύ χρήσιμο.

    Συνοψίζοντας, είναι ένα καλό monitor, όμως ακριβό. Για αυτό τον λόγο θα την προτείνω σε επαγγελματίες που την χρησιμοποιούν καθημερινά για πολλές ώρες σε δουλειές τύπου Photoshop, video editing ή/και προγραμματισμό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 8924th
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος πανω απο χρονο πλεον. Την πηρα γιατι ηθελα να αντικαταστησω το προηγουμενο στησιμο με διπλη οθονη ωστε να εχω αξιοπιστα χρωματα αλλα και μια επιφανεια που θα μου ανοιγε τα ματια οταν παιζω παιχνιδια και βλεπω ταινειες.

    Το IPS πανελ που εχει σιγουρα σωζει απο γωνιες θεασης, δεν υπαρχει παραπονο. Τι στο γραφειο, τι στο κρεβατι απεναντι, τι ορθιος και απο το πλαι την δουλεια μου την κανω ανετα.

    Τα χρωματα ειναι φανταστικα, καλιμπραρισμενη απο το εργοστασιο και μπορω να πω πως βλεπω πλεον διαφορα. Παραλληλα βγαζω φλυκταινες στα ματια κανοντας συγκριση με τις παλιες οθονες τις οποιες τωρα τις εχω στο πλαι για αλλες παραλληλες δουλειες. Στα παιχνιδια που εχουν μεγαλη χρωματικη γκαμα και τοπια, τυπου Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που απλα θα καθεστε και θα κοιτατε το τοπιο, ειναι μαγεια.

    Ο χρονος αποκρισης ειναι προβλημα. Η οθονη εχει ορατο ghosting ειδικα σε ουδετερα χρωματα και σε απλες σκηνες χωρις πολυπλοκοτητα. Δεν υπαρχει τροπος να φτιαχτει αυτο. Μην δοκιμασετε να αλλαξετε την ρυθμιση απο το μενου για το response time, κανει το προβλημα πολυ χειροτερο.

    Η κυρτοτητα ειναι ωραια και δεν εχει τρομερο προβλημα με φωτεινα σημεια στις γωνιες που θα ακουσετε. Σιγουρα ειναι ορατα σε σκοτεινες σκηνες και με σκοτεινο δωματιο αλλα οι περισσοτεροι απο σας δεν θα δωσετε βαση γιατι θα ειναι στην περιφερια του οπτικου σας πεδιου εκεινη τη στιγμη.

    Επισης η οθονη δεν τραβαει overclock για να βγαλει πανω απο 60 fps. Το προσπαθησα και τιποτα, παντα χανει καρε αν το δοκιμασει καποιος. Ισως να θελει εξειδικευμενη γνωση για να το πετυχει καποιος.

    Επισης μου ετυχε ενα προβλημα στην δικια μου αγορα το οποιο δεν ξερω αν ειναι γενικοτερο θεμα σε αυτο το μοντελο. Περιστασιακα φαινεται να βραχυκυκλωνει το USB passthrough και τα συνδεδεμενα περιφεριακα σβηνουν σαν να μην λαμβανουν ρευμα. Αλλες φωρες παιρνουν ρευμα (το βλεπεις στα led) αλλα το συστημα δεν τα βλεπει. Γι'αυτον τον λογο επρεπε να σταματησω να τις χρησιμοποιω διοτι 2-3 φορες την ημερα επρεπε να σκαλιζω καλωδια μπας και παρουν παλι μπρος.

    Περα αυτου, ειναι ομορφη οθονη και το μενου το καλυτερο που εχει περασει απο τα χερια μου (μην φανταστειτε καμια τρελη εμπειρια, 3 διαφορετικες οθονες εχω αγγιξει σε 10 χρονια στο γραφειο μου) και παρολλο που ειναι ακριβη με κανει και την χαιρομαι καθε μερα.

    4/5.

    EDIT: λεγεται πως υποστηριζει 75Hz refresh rate αλλα μονο αμα εχετε καρτα γραφικων που υποστηριζει freesync.
    EDIT 2: την ειχα αγορασει σε προσφορα στα 600 ευρω τοτε, οτιδηποτε πανω απο 700 ειναι ακριβο πλεον.

    EDIT 3: πλεον εχουν περασει 8+ μηνες απο την αγορα της, δεν εχουν υπαρξει αλλες αλλαγες η αρνητικα να συμπληρωσω. Το προβλημα που ανεφερα με την τροφοδοσια/passthrough σε USB ισως να μην ηταν θεμα της οθονης, αλλα του πληκτρολογιου. Μου εβγαζε τα ιδια προβληματα για καιρο και σε αλλες USB θυρες μεχρι που το αλλαξα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Papandreopoulos
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο για τα μάτια μου. Σωστά χρώματα και ξεκούραστα. Η εξυπηρέτηση της dell με άμεση αντικατάσταση το κάνει μονόδρομο για εναν επαγγελματία αλλά και για κάποιο που ξέρει την αξία του support any time anywhere.Μου έκαναν αντικατάσταση μέσα στην πανδημία σε 3 μέρες .

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
  • 6 χρόνια μετά την αγορά της μπορώ να πω ότι είναι τέλεια.
    Κανένα απολύτως πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια.

    Τη χρησιμοποιώ μόνο για εργασία, όχι παιχνίδια, ούτε βίντεο, δηλαδή όχι σε εργασίες με κίνηση εικόνες όπου θέλεις χαμηλό χρόνο απόκρισης. Στην εργασία μου το μέγεθος της οθόνης έχει μεγάλη σημασία αν και θα προτιμούσα να έχει ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος και μεγαλύτερη ανάλυση στο ύψος, χωρίς δηλαδή να αλλάζει η απόσταση των pixels, που στα δικά μου μάτια είναι ιδανική. Δεν θα πήγαινα σε 27" με την ίδια ή υψηλότερη ανάλυση.

    Είναι η πρώτη κυρτή που προμηθεύομαι και η ακτίνα καμπυλότητας είναι όση χρειάζεται για το μέγεθος της. Σε τόσο μεγάλο μέγεθος είναι must το να είναι κυρτή. Δεν θα προτιμούσα μια επίπεδη, ούτε δύο μικρότερες οθόνες τη μία δίπλα στην άλλη.

    Στην αρχή μου φαινόταν τεράστια, μετά όμως από λίγο καιρό τη συνήθισα και άρχισα να αξιοποιώ το μέγεθός της, ιδανικό σε μεγάλα αρχεία excel, word, pdf, σχέδια. Συνηθίζω να τη λειτουργώ με δύο ανοιχτά παράθυρα-προγράμματα το ένα δίπλα στο άλλο, με κατανομή 2/3 + 1/3.

    0
  • Για προγραμματισμό καλό είναι το μονιτορ.
    Δεν έχει την ίδια ποιότητα εικόνας με την 27ul850-W πάντως!

    2
  • Είναι μια αρκετά καλή επιλογή για χρήστες που είναι πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη και δουλεύουν.
    Έχει καλά μαύρα και άσπρα (μπορούσαν και καλύτερα).
    Αρκετά καλά ηχεία για build in

    Το μόνο που με χάλασε είναι το software το οποίο απουσιάζει για χρήστες macOS και Linux

    2
  • Πολυ καλή οθόνη, την χρησιμοποιώ για δουλειές προγραμματισμού και ελαφρύ gaming (Among us, League of Legends κλπ). Δε μπορώ να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρειες καθώς δεν ειμαι ειδικός, αλλα μπορώ να πω οτι βοηθάει πολύ στην παραγωγικότητα, στο multitasking, είναι φωτεινή, έχει πιστές αναπαραστάσεις των χρωμάτων και το γεγονος οτι ειναι κυρτη βοηθάει στην πολύωρη χρήση της. Τέλος οι 34 ίντσες σε μερικους μπορεί να φαίνονται πολλές, αλλα είναι θέμα συνήθειας και θέμα απόστασης θέασης. Η ανάλυση QHD νομίζω είναι ικανοποιητική (και με το παραπάνω) οπότε προσωπικά δε θα πηγαινα σε 4Κ γιατι μπορώ να κανω τη δουλεια μου κανονικα σε QHD.

    Όσο αφορά τα ηχεία, ειναι ικανοποιητικά, τίποτα ιδιαίτερο ή πολύ δυνατό, όμως για θέαση σε youtube και ταινίες είναι υπερ αρκετά (για εμένα). Κάτι που παρατήρησα ειναι οτι στο MacOS δεν σε αφήνει να πειράξεις την ένταση ενω σε Windows σε αφήνει. Ίσως ειναι θέμα το οποίο είναι απο μεριάς μου ή απο software, δέν γνωρίζω.

    Extra:
    Όντας χρήστης παλιών οθονών, η μετάβαση σε αυτή έφερε ενα feature που παραδόξως φάνηκε απίστευτα χρήσιμο. Έχω συνδεσει 2 συσκευες (1 USB-C και 1 DP) και οταν ανοιγω τη μια και κλεινω την άλλη, αλλάζει αυτόματα το input source χωρις να το κάνεις χειροκίνητα. Δέν ξέρω αν γίνεται και σε άλλες οθόνες, αλλα ειναι πολύ χρήσιμο.

    Συνοψίζοντας, είναι ένα καλό monitor, όμως ακριβό. Για αυτό τον λόγο θα την προτείνω σε επαγγελματίες που την χρησιμοποιούν καθημερινά για πολλές ώρες σε δουλειές τύπου Photoshop, video editing ή/και προγραμματισμό.

    10
  • Κατοχος πανω απο χρονο πλεον. Την πηρα γιατι ηθελα να αντικαταστησω το προηγουμενο στησιμο με διπλη οθονη ωστε να εχω αξιοπιστα χρωματα αλλα και μια επιφανεια που θα μου ανοιγε τα ματια οταν παιζω παιχνιδια και βλεπω ταινειες.

    Το IPS πανελ που εχει σιγουρα σωζει απο γωνιες θεασης, δεν υπαρχει παραπονο. Τι στο γραφειο, τι στο κρεβατι απεναντι, τι ορθιος και απο το πλαι την δουλεια μου την κανω ανετα.

    Τα χρωματα ειναι φανταστικα, καλιμπραρισμενη απο το εργοστασιο και μπορω να πω πως βλεπω πλεον διαφορα. Παραλληλα βγαζω φλυκταινες στα ματια κανοντας συγκριση με τις παλιες οθονες τις οποιες τωρα τις εχω στο πλαι για αλλες παραλληλες δουλειες. Στα παιχνιδια που εχουν μεγαλη χρωματικη γκαμα και τοπια, τυπου Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που απλα θα καθεστε και θα κοιτατε το τοπιο, ειναι μαγεια.

    Ο χρονος αποκρισης ειναι προβλημα. Η οθονη εχει ορατο ghosting ειδικα σε ουδετερα χρωματα και σε απλες σκηνες χωρις πολυπλοκοτητα. Δεν υπαρχει τροπος να φτιαχτει αυτο. Μην δοκιμασετε να αλλαξετε την ρυθμιση απο το μενου για το response time, κανει το προβλημα πολυ χειροτερο.

    Η κυρτοτητα ειναι ωραια και δεν εχει τρομερο προβλημα με φωτεινα σημεια στις γωνιες που θα ακουσετε. Σιγουρα ειναι ορατα σε σκοτεινες σκηνες και με σκοτεινο δωματιο αλλα οι περισσοτεροι απο σας δεν θα δωσετε βαση γιατι θα ειναι στην περιφερια του οπτικου σας πεδιου εκεινη τη στιγμη.

    Επισης η οθονη δεν τραβαει overclock για να βγαλει πανω απο 60 fps. Το προσπαθησα και τιποτα, παντα χανει καρε αν το δοκιμασει καποιος. Ισως να θελει εξειδικευμενη γνωση για να το πετυχει καποιος.

    Επισης μου ετυχε ενα προβλημα στην δικια μου αγορα το οποιο δεν ξερω αν ειναι γενικοτερο θεμα σε αυτο το μοντελο. Περιστασιακα φαινεται να βραχυκυκλωνει το USB passthrough και τα συνδεδεμενα περιφεριακα σβηνουν σαν να μην λαμβανουν ρευμα. Αλλες φωρες παιρνουν ρευμα (το βλεπεις στα led) αλλα το συστημα δεν τα βλεπει. Γι'αυτον τον λογο επρεπε να σταματησω να τις χρησιμοποιω διοτι 2-3 φορες την ημερα επρεπε να σκαλιζω καλωδια μπας και παρουν παλι μπρος.

    Περα αυτου, ειναι ομορφη οθονη και το μενου το καλυτερο που εχει περασει απο τα χερια μου (μην φανταστειτε καμια τρελη εμπειρια, 3 διαφορετικες οθονες εχω αγγιξει σε 10 χρονια στο γραφειο μου) και παρολλο που ειναι ακριβη με κανει και την χαιρομαι καθε μερα.

    4/5.

    EDIT: λεγεται πως υποστηριζει 75Hz refresh rate αλλα μονο αμα εχετε καρτα γραφικων που υποστηριζει freesync.
    EDIT 2: την ειχα αγορασει σε προσφορα στα 600 ευρω τοτε, οτιδηποτε πανω απο 700 ειναι ακριβο πλεον.

    EDIT 3: πλεον εχουν περασει 8+ μηνες απο την αγορα της, δεν εχουν υπαρξει αλλες αλλαγες η αρνητικα να συμπληρωσω. Το προβλημα που ανεφερα με την τροφοδοσια/passthrough σε USB ισως να μην ηταν θεμα της οθονης, αλλα του πληκτρολογιου. Μου εβγαζε τα ιδια προβληματα για καιρο και σε αλλες USB θυρες μεχρι που το αλλαξα.

    14
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

5 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η Dell UltraSharp U3419W είναι μια εκπληκτική οθόνη τύπου IPS, 34.14 ιντσών, με καμπύλη σχεδίαση που προσφέρει μια πιο φυσική εμπειρία θέασης. Με ανάλυση QHD 3440x1440, θα απολαμβάνετε καθαρό και λεπτομερές περιεχόμενο, ιδανική για επαγγελματική ή ψυχαγωγική χρήση.

Ο χρόνος απόκρισης είναι 8ms GTG, που εξασφαλίζει ομαλή απεικόνιση χωρίς θαμπάδα στις γρήγορες σκηνές. Ο ρυθμός ανανέωσης στα 60Hz συνδυάζεται με την αναλογία διαστάσεων 21:9, καθιστώντας την κατάλληλη για multitasking και gaming.

Η οθόνη διαθέτει αντίθεση 1000:1, η οποία προσφέρει ζωντανά χρώματα και σκούρες σκηνές, ενώ η τεχνολογία IPS εξασφαλίζει ευρείες γωνίες θέασης χωρίς παραμόρφωση. Επίσης, υποστηρίζει USB-C και διαθέτει USB Hub, παρέχοντας ευκολία στη σύνδεση και μεταφορά δεδομένων.

Με ηχεία ενσωματωμένα, μπορείτε να απολαμβάνετε ήχο χωρίς να χρειάζεστε πρόσθετες συσκευές. Η δυνατότητα ρύθμισης ύψους σας επιτρέπει να προσαρμόσετε την οθόνη σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Η Dell U3419W είναι ιδανική για επαγγελματίες που ζητούν ποιότητα και άνεση στην καθημερινότητά τους.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
IPS
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
1900R
UltraWide
Ναι
Διαγώνιος
34,14 "
Ανάλυση
3440x1440
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
8 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
21:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Ναι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI, USB-C

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub
Eye Comfort
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (8)

  1. 5
  2. 3
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • 6 χρόνια μετά την αγορά της μπορώ να πω ότι είναι τέλεια.
    Κανένα απολύτως πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια.

    Τη χρησιμοποιώ μόνο για εργασία, όχι παιχνίδια, ούτε βίντεο, δηλαδή όχι σε εργασίες με κίνηση εικόνες όπου θέλεις χαμηλό χρόνο απόκρισης. Στην εργασία μου το μέγεθος της οθόνης έχει μεγάλη σημασία αν και θα προτιμούσα να έχει ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος και μεγαλύτερη ανάλυση στο ύψος, χωρίς δηλαδή να αλλάζει η απόσταση των pixels, που στα δικά μου μάτια είναι ιδανική. Δεν θα πήγαινα σε 27" με την ίδια ή υψηλότερη ανάλυση.

    Είναι η πρώτη κυρτή που προμηθεύομαι και η ακτίνα καμπυλότητας είναι όση χρειάζεται για το μέγεθος της. Σε τόσο μεγάλο μέγεθος είναι must το να είναι κυρτή. Δεν θα προτιμούσα μια επίπεδη, ούτε δύο μικρότερες οθόνες τη μία δίπλα στην άλλη.

    Στην αρχή μου φαινόταν τεράστια, μετά όμως από λίγο καιρό τη συνήθισα και άρχισα να αξιοποιώ το μέγεθός της, ιδανικό σε μεγάλα αρχεία excel, word, pdf, σχέδια. Συνηθίζω να τη λειτουργώ με δύο ανοιχτά παράθυρα-προγράμματα το ένα δίπλα στο άλλο, με κατανομή 2/3 + 1/3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim_Theodoropoulos
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για προγραμματισμό καλό είναι το μονιτορ.
    Δεν έχει την ίδια ποιότητα εικόνας με την 27ul850-W πάντως!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos F.
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι μια αρκετά καλή επιλογή για χρήστες που είναι πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη και δουλεύουν.
    Έχει καλά μαύρα και άσπρα (μπορούσαν και καλύτερα).
    Αρκετά καλά ηχεία για build in

    Το μόνο που με χάλασε είναι το software το οποίο απουσιάζει για χρήστες macOS και Linux

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios Filippou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλή οθόνη, την χρησιμοποιώ για δουλειές προγραμματισμού και ελαφρύ gaming (Among us, League of Legends κλπ). Δε μπορώ να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρειες καθώς δεν ειμαι ειδικός, αλλα μπορώ να πω οτι βοηθάει πολύ στην παραγωγικότητα, στο multitasking, είναι φωτεινή, έχει πιστές αναπαραστάσεις των χρωμάτων και το γεγονος οτι ειναι κυρτη βοηθάει στην πολύωρη χρήση της. Τέλος οι 34 ίντσες σε μερικους μπορεί να φαίνονται πολλές, αλλα είναι θέμα συνήθειας και θέμα απόστασης θέασης. Η ανάλυση QHD νομίζω είναι ικανοποιητική (και με το παραπάνω) οπότε προσωπικά δε θα πηγαινα σε 4Κ γιατι μπορώ να κανω τη δουλεια μου κανονικα σε QHD.

    Όσο αφορά τα ηχεία, ειναι ικανοποιητικά, τίποτα ιδιαίτερο ή πολύ δυνατό, όμως για θέαση σε youtube και ταινίες είναι υπερ αρκετά (για εμένα). Κάτι που παρατήρησα ειναι οτι στο MacOS δεν σε αφήνει να πειράξεις την ένταση ενω σε Windows σε αφήνει. Ίσως ειναι θέμα το οποίο είναι απο μεριάς μου ή απο software, δέν γνωρίζω.

    Extra:
    Όντας χρήστης παλιών οθονών, η μετάβαση σε αυτή έφερε ενα feature που παραδόξως φάνηκε απίστευτα χρήσιμο. Έχω συνδεσει 2 συσκευες (1 USB-C και 1 DP) και οταν ανοιγω τη μια και κλεινω την άλλη, αλλάζει αυτόματα το input source χωρις να το κάνεις χειροκίνητα. Δέν ξέρω αν γίνεται και σε άλλες οθόνες, αλλα ειναι πολύ χρήσιμο.

    Συνοψίζοντας, είναι ένα καλό monitor, όμως ακριβό. Για αυτό τον λόγο θα την προτείνω σε επαγγελματίες που την χρησιμοποιούν καθημερινά για πολλές ώρες σε δουλειές τύπου Photoshop, video editing ή/και προγραμματισμό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 8924th
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κατοχος πανω απο χρονο πλεον. Την πηρα γιατι ηθελα να αντικαταστησω το προηγουμενο στησιμο με διπλη οθονη ωστε να εχω αξιοπιστα χρωματα αλλα και μια επιφανεια που θα μου ανοιγε τα ματια οταν παιζω παιχνιδια και βλεπω ταινειες.

    Το IPS πανελ που εχει σιγουρα σωζει απο γωνιες θεασης, δεν υπαρχει παραπονο. Τι στο γραφειο, τι στο κρεβατι απεναντι, τι ορθιος και απο το πλαι την δουλεια μου την κανω ανετα.

    Τα χρωματα ειναι φανταστικα, καλιμπραρισμενη απο το εργοστασιο και μπορω να πω πως βλεπω πλεον διαφορα. Παραλληλα βγαζω φλυκταινες στα ματια κανοντας συγκριση με τις παλιες οθονες τις οποιες τωρα τις εχω στο πλαι για αλλες παραλληλες δουλειες. Στα παιχνιδια που εχουν μεγαλη χρωματικη γκαμα και τοπια, τυπου Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που απλα θα καθεστε και θα κοιτατε το τοπιο, ειναι μαγεια.

    Ο χρονος αποκρισης ειναι προβλημα. Η οθονη εχει ορατο ghosting ειδικα σε ουδετερα χρωματα και σε απλες σκηνες χωρις πολυπλοκοτητα. Δεν υπαρχει τροπος να φτιαχτει αυτο. Μην δοκιμασετε να αλλαξετε την ρυθμιση απο το μενου για το response time, κανει το προβλημα πολυ χειροτερο.

    Η κυρτοτητα ειναι ωραια και δεν εχει τρομερο προβλημα με φωτεινα σημεια στις γωνιες που θα ακουσετε. Σιγουρα ειναι ορατα σε σκοτεινες σκηνες και με σκοτεινο δωματιο αλλα οι περισσοτεροι απο σας δεν θα δωσετε βαση γιατι θα ειναι στην περιφερια του οπτικου σας πεδιου εκεινη τη στιγμη.

    Επισης η οθονη δεν τραβαει overclock για να βγαλει πανω απο 60 fps. Το προσπαθησα και τιποτα, παντα χανει καρε αν το δοκιμασει καποιος. Ισως να θελει εξειδικευμενη γνωση για να το πετυχει καποιος.

    Επισης μου ετυχε ενα προβλημα στην δικια μου αγορα το οποιο δεν ξερω αν ειναι γενικοτερο θεμα σε αυτο το μοντελο. Περιστασιακα φαινεται να βραχυκυκλωνει το USB passthrough και τα συνδεδεμενα περιφεριακα σβηνουν σαν να μην λαμβανουν ρευμα. Αλλες φωρες παιρνουν ρευμα (το βλεπεις στα led) αλλα το συστημα δεν τα βλεπει. Γι'αυτον τον λογο επρεπε να σταματησω να τις χρησιμοποιω διοτι 2-3 φορες την ημερα επρεπε να σκαλιζω καλωδια μπας και παρουν παλι μπρος.

    Περα αυτου, ειναι ομορφη οθονη και το μενου το καλυτερο που εχει περασει απο τα χερια μου (μην φανταστειτε καμια τρελη εμπειρια, 3 διαφορετικες οθονες εχω αγγιξει σε 10 χρονια στο γραφειο μου) και παρολλο που ειναι ακριβη με κανει και την χαιρομαι καθε μερα.

    4/5.

    EDIT: λεγεται πως υποστηριζει 75Hz refresh rate αλλα μονο αμα εχετε καρτα γραφικων που υποστηριζει freesync.
    EDIT 2: την ειχα αγορασει σε προσφορα στα 600 ευρω τοτε, οτιδηποτε πανω απο 700 ειναι ακριβο πλεον.

    EDIT 3: πλεον εχουν περασει 8+ μηνες απο την αγορα της, δεν εχουν υπαρξει αλλες αλλαγες η αρνητικα να συμπληρωσω. Το προβλημα που ανεφερα με την τροφοδοσια/passthrough σε USB ισως να μην ηταν θεμα της οθονης, αλλα του πληκτρολογιου. Μου εβγαζε τα ιδια προβληματα για καιρο και σε αλλες USB θυρες μεχρι που το αλλαξα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Papandreopoulos
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο για τα μάτια μου. Σωστά χρώματα και ξεκούραστα. Η εξυπηρέτηση της dell με άμεση αντικατάσταση το κάνει μονόδρομο για εναν επαγγελματία αλλά και για κάποιο που ξέρει την αξία του support any time anywhere.Μου έκαναν αντικατάσταση μέσα στην πανδημία σε 3 μέρες .

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
  • 6 χρόνια μετά την αγορά της μπορώ να πω ότι είναι τέλεια.
    Κανένα απολύτως πρόβλημα όλα αυτά τα χρόνια.

    Τη χρησιμοποιώ μόνο για εργασία, όχι παιχνίδια, ούτε βίντεο, δηλαδή όχι σε εργασίες με κίνηση εικόνες όπου θέλεις χαμηλό χρόνο απόκρισης. Στην εργασία μου το μέγεθος της οθόνης έχει μεγάλη σημασία αν και θα προτιμούσα να έχει ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος και μεγαλύτερη ανάλυση στο ύψος, χωρίς δηλαδή να αλλάζει η απόσταση των pixels, που στα δικά μου μάτια είναι ιδανική. Δεν θα πήγαινα σε 27" με την ίδια ή υψηλότερη ανάλυση.

    Είναι η πρώτη κυρτή που προμηθεύομαι και η ακτίνα καμπυλότητας είναι όση χρειάζεται για το μέγεθος της. Σε τόσο μεγάλο μέγεθος είναι must το να είναι κυρτή. Δεν θα προτιμούσα μια επίπεδη, ούτε δύο μικρότερες οθόνες τη μία δίπλα στην άλλη.

    Στην αρχή μου φαινόταν τεράστια, μετά όμως από λίγο καιρό τη συνήθισα και άρχισα να αξιοποιώ το μέγεθός της, ιδανικό σε μεγάλα αρχεία excel, word, pdf, σχέδια. Συνηθίζω να τη λειτουργώ με δύο ανοιχτά παράθυρα-προγράμματα το ένα δίπλα στο άλλο, με κατανομή 2/3 + 1/3.

    0
  • Για προγραμματισμό καλό είναι το μονιτορ.
    Δεν έχει την ίδια ποιότητα εικόνας με την 27ul850-W πάντως!

    2
  • Είναι μια αρκετά καλή επιλογή για χρήστες που είναι πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη και δουλεύουν.
    Έχει καλά μαύρα και άσπρα (μπορούσαν και καλύτερα).
    Αρκετά καλά ηχεία για build in

    Το μόνο που με χάλασε είναι το software το οποίο απουσιάζει για χρήστες macOS και Linux

    2
  • Πολυ καλή οθόνη, την χρησιμοποιώ για δουλειές προγραμματισμού και ελαφρύ gaming (Among us, League of Legends κλπ). Δε μπορώ να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρειες καθώς δεν ειμαι ειδικός, αλλα μπορώ να πω οτι βοηθάει πολύ στην παραγωγικότητα, στο multitasking, είναι φωτεινή, έχει πιστές αναπαραστάσεις των χρωμάτων και το γεγονος οτι ειναι κυρτη βοηθάει στην πολύωρη χρήση της. Τέλος οι 34 ίντσες σε μερικους μπορεί να φαίνονται πολλές, αλλα είναι θέμα συνήθειας και θέμα απόστασης θέασης. Η ανάλυση QHD νομίζω είναι ικανοποιητική (και με το παραπάνω) οπότε προσωπικά δε θα πηγαινα σε 4Κ γιατι μπορώ να κανω τη δουλεια μου κανονικα σε QHD.

    Όσο αφορά τα ηχεία, ειναι ικανοποιητικά, τίποτα ιδιαίτερο ή πολύ δυνατό, όμως για θέαση σε youtube και ταινίες είναι υπερ αρκετά (για εμένα). Κάτι που παρατήρησα ειναι οτι στο MacOS δεν σε αφήνει να πειράξεις την ένταση ενω σε Windows σε αφήνει. Ίσως ειναι θέμα το οποίο είναι απο μεριάς μου ή απο software, δέν γνωρίζω.

    Extra:
    Όντας χρήστης παλιών οθονών, η μετάβαση σε αυτή έφερε ενα feature που παραδόξως φάνηκε απίστευτα χρήσιμο. Έχω συνδεσει 2 συσκευες (1 USB-C και 1 DP) και οταν ανοιγω τη μια και κλεινω την άλλη, αλλάζει αυτόματα το input source χωρις να το κάνεις χειροκίνητα. Δέν ξέρω αν γίνεται και σε άλλες οθόνες, αλλα ειναι πολύ χρήσιμο.

    Συνοψίζοντας, είναι ένα καλό monitor, όμως ακριβό. Για αυτό τον λόγο θα την προτείνω σε επαγγελματίες που την χρησιμοποιούν καθημερινά για πολλές ώρες σε δουλειές τύπου Photoshop, video editing ή/και προγραμματισμό.

    10
  • Κατοχος πανω απο χρονο πλεον. Την πηρα γιατι ηθελα να αντικαταστησω το προηγουμενο στησιμο με διπλη οθονη ωστε να εχω αξιοπιστα χρωματα αλλα και μια επιφανεια που θα μου ανοιγε τα ματια οταν παιζω παιχνιδια και βλεπω ταινειες.

    Το IPS πανελ που εχει σιγουρα σωζει απο γωνιες θεασης, δεν υπαρχει παραπονο. Τι στο γραφειο, τι στο κρεβατι απεναντι, τι ορθιος και απο το πλαι την δουλεια μου την κανω ανετα.

    Τα χρωματα ειναι φανταστικα, καλιμπραρισμενη απο το εργοστασιο και μπορω να πω πως βλεπω πλεον διαφορα. Παραλληλα βγαζω φλυκταινες στα ματια κανοντας συγκριση με τις παλιες οθονες τις οποιες τωρα τις εχω στο πλαι για αλλες παραλληλες δουλειες. Στα παιχνιδια που εχουν μεγαλη χρωματικη γκαμα και τοπια, τυπου Witcher 3, Horizon Zero Dawn & Assassin's Creed σιγουρα θα υπαρξουν στιγμες που απλα θα καθεστε και θα κοιτατε το τοπιο, ειναι μαγεια.

    Ο χρονος αποκρισης ειναι προβλημα. Η οθονη εχει ορατο ghosting ειδικα σε ουδετερα χρωματα και σε απλες σκηνες χωρις πολυπλοκοτητα. Δεν υπαρχει τροπος να φτιαχτει αυτο. Μην δοκιμασετε να αλλαξετε την ρυθμιση απο το μενου για το response time, κανει το προβλημα πολυ χειροτερο.

    Η κυρτοτητα ειναι ωραια και δεν εχει τρομερο προβλημα με φωτεινα σημεια στις γωνιες που θα ακουσετε. Σιγουρα ειναι ορατα σε σκοτεινες σκηνες και με σκοτεινο δωματιο αλλα οι περισσοτεροι απο σας δεν θα δωσετε βαση γιατι θα ειναι στην περιφερια του οπτικου σας πεδιου εκεινη τη στιγμη.

    Επισης η οθονη δεν τραβαει overclock για να βγαλει πανω απο 60 fps. Το προσπαθησα και τιποτα, παντα χανει καρε αν το δοκιμασει καποιος. Ισως να θελει εξειδικευμενη γνωση για να το πετυχει καποιος.

    Επισης μου ετυχε ενα προβλημα στην δικια μου αγορα το οποιο δεν ξερω αν ειναι γενικοτερο θεμα σε αυτο το μοντελο. Περιστασιακα φαινεται να βραχυκυκλωνει το USB passthrough και τα συνδεδεμενα περιφεριακα σβηνουν σαν να μην λαμβανουν ρευμα. Αλλες φωρες παιρνουν ρευμα (το βλεπεις στα led) αλλα το συστημα δεν τα βλεπει. Γι'αυτον τον λογο επρεπε να σταματησω να τις χρησιμοποιω διοτι 2-3 φορες την ημερα επρεπε να σκαλιζω καλωδια μπας και παρουν παλι μπρος.

    Περα αυτου, ειναι ομορφη οθονη και το μενου το καλυτερο που εχει περασει απο τα χερια μου (μην φανταστειτε καμια τρελη εμπειρια, 3 διαφορετικες οθονες εχω αγγιξει σε 10 χρονια στο γραφειο μου) και παρολλο που ειναι ακριβη με κανει και την χαιρομαι καθε μερα.

    4/5.

    EDIT: λεγεται πως υποστηριζει 75Hz refresh rate αλλα μονο αμα εχετε καρτα γραφικων που υποστηριζει freesync.
    EDIT 2: την ειχα αγορασει σε προσφορα στα 600 ευρω τοτε, οτιδηποτε πανω απο 700 ειναι ακριβο πλεον.

    EDIT 3: πλεον εχουν περασει 8+ μηνες απο την αγορα της, δεν εχουν υπαρξει αλλες αλλαγες η αρνητικα να συμπληρωσω. Το προβλημα που ανεφερα με την τροφοδοσια/passthrough σε USB ισως να μην ηταν θεμα της οθονης, αλλα του πληκτρολογιου. Μου εβγαζε τα ιδια προβληματα για καιρο και σε αλλες USB θυρες μεχρι που το αλλαξα.

    14
  • Δες τα όλα
1.390,00 €
28,00 € 33,00 €   μεταφορικά