Καλησπέρα σε όλους, ανήκω σε αυτούς που έκαναν κατευθείαν βουτιά στα βαθειά και από μια action camera των 50 ευρώ (campark) μεταπήδησα σε μια κάμερα των 450 ευρώ.
Λίγα απλά και κατανοητά, ούτε YouTuber ούτε techie είμαι, για να μπω σε λεπτομέρειες να αναλύσω τα specs κτλπ. αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σας δώσω λιτά και απέρριτα να καταλάβαιτε εάν αξίζει η αγορά της.
Την έχω χρησιμοποιήσει σαν dash camera πειραματικά και σαν παιχνίδι, κατά κόρων για υποβρύχειες λήψεις και εκάστοτε για φωτογραφίες στο νερό και βίντεο συνεπώς δεν μπορώ να πω ότι έχει δοκιμαστεί σε όλο το φάσμα της και ούτε κατά διάνοια σε extreme sports όπως βλέπουμε στο διαδίκτυο.
Βίντεο: Κατ'εμέ, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε action camera έχοντας χρησιμοποιήσει camera χαμηλότερου budget, και κατά καιρούς Xiaomi Yi, Hero 3-4-5 που πέρασαν δοκιμαστικά από τα χέρια μου. Ο κύριος λόγος αγοράς αυτού του διαμαντιού είναι προφανώς το Hypersmooth Video ή απλά το Stabilization. Έχει φανταστική ευκρίνεια σε όλα τα range και αναλόγως τα fps και το μετά-επεξεργαστικό κομμάτι που θα θελήσετε να επιτύχετε επιλέγετε το συνδυασμό ανάλυσης-καρέ, θα σας αφήσει έκπληκτους για το τι μπορεί αν κάνει.
Ήχος: Ο ήχος είναι on point ικανοποιητικός ακόμα και σε ιδιαίτερα θορυβώδες περιβάλλον όπως το ταμπλό του αμαξιού κατά το ταξίδι, καθαρότατος και ευκρινής.
Φωτογραφίες: Δεν θέλω να πιστέψω πως υπάρχει κάποιος ο οποίος αγοράζει κάμερα για στατικές φωτογραφιες ΑΛΛΑ...μιας και όλοι βρεθήκαμε στην παραλία και θελήσαμε να βγάλουμε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο υποβρυχίως, μπορώ να πω ότι, ότι ποιότητα έχει το βίντεο και ευκρίνεια, οξύτητα κτλπ το ίδιο και η φωτογραφία του.
Ποιότητα Κατασκευής και Παράπονα: Εάν είχατε ποτέ στα χέρια σας μια action camera, πόσο μάλλον αρκετές και από διαφορετικούς κατασκευαστές και ΜΌΝΟ τοτε, θα καταλάβαιτε τι σημαίνει η ποιότητα της GoPro. Στο χέρι η κάμερα είναι συμπαγής, με βάρος που σου εμπνέει εμπιστοσύνη για τα υλικά κατασκευής της, σε αντίθεση με πλαστικούρες άλλων κατασκευαστών. Η υφή της είναι φανταστική, δεν λεκιάζει ούτε και κρατάει σκόνες, συνοδεύεται από το βασικό προστατευτικό το οποίο είναι καλό για απλή χρήση και είναι επίσης αξιόπιστο.
Διάβασα και άκουσα ότι ζεσταίνεται και κολλάει κτλπ κτλπ. Δεν ξέρω εάν εγώ είμαι ο τυχερός ή οι υπόλοιποι της "έβγαλαν τα άντερα". Προσωπικά σε 1 ώρα λήψη 2.7κ 24fps και αντίστοιχο καρέ σε 4κ με ενεργοποιημένα όλα, η κάμερα ΝΑΙ ζεσταίνεται αλλά ούτε έσβησε, ούτε κόλλησε, ούτε και πήρε φωτιά όπως λένε... Είναι λογικό και επόμενο μια τόσο μικρή κατασκευή χωρίς αεραγωγούς και εσωτερική ψύξη εκτεθημένη στον ήλιο να ζεσταθεί, παρόλα ταύτα στο νερό όταν βγήκα η θερμοκρασία της ήταν χαμηλή. Το μόνο σχετικά κακό είναι η μπαταρίας της, αλλά εάν αγοράσετε ένα τέτοιο εργαλέιο δεν θα σας κοστίσει πολύ να πάρετε 1-2 μπαταρίες ακόμα γνήσιες ή aftermarket.
Στο δια-ταύτα:
Είναι ένα ακριβό παιχνίδι, θέλει προσοχή γιατί η επισκευή της είναι ακριβή, δεν είναι σίγουρα για τον απλό χρήστη που κάνει βόλτα με το ποδήλατο στη γειτονιά, ή την χρησιμοποιεί ως dashcam, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά τα χρήματα της δεν θα τα δικαιολογήσει ποτέ.
Εάν την θέλετε για καταδύσεις, ψαροτούφεκο, ski, snowboarding, extreme sports και γενικότερα ενασχολήσεις του ίδιου βεληνεκούς και στόχος σας είναι να κρατήσετε αναμνήσεις, μην σκεφτείτε δεύτερη φορά, είναι απλά φανταστική !
Μετά από 2-3 Μήνες Χρήσης:
Η κάμερα παραμένει άψογη και εγώ σταθερός σε ότι είπα παραπάνω, το Android Application που χρησιμοποίησα σε συνδυασμό με την κάμερα απλά φανταστικό, λειτουργεί σαν remote, σαν video editor με αρκετά preset, είναι εύκολο, χρήσιμο και σας γλιτώνει από την επεξεργασία στον σταθερό ή φορητό υπολογιστή σας, το οποίο είναι προφανώς εξίσου σημαντικό, ιδιαίτερα όταν το 90% θέλει να ανεβάσει αυτό που τράβηξε αμέσως μετά χωρίς καθυστερήσεις.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!