PS4 Games

Battlefield V Deluxe Edition PS4 Game

Ζήσε τις συναρπαστικές μάχες του παρελθόντος, καθώς το Battlefield V σε ταξιδεύει στην καρδιά του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου! Ψηφισμένο ως ένα από τα καλύτερα online multiplayers, το Battlefield V διαθέτει...

Ζήσε τις συναρπαστικές μάχες του παρελθόντος, καθώς το Battlefield V σε ταξιδεύει στην καρδιά του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου! Ψηφισμένο ως ένα από τα καλύτερα online multiplayers, το Battlefield V διαθέτει τα modes Grand Operations και Combined Arms για να πάρεις μέρος με τους φίλους σου αλλά και ένα από τα ωραιότερα single player modes, το War Stories.

Έχεις τη...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Είδος Action, First Person, Shooter
  • Ημερομηνία Κυκλοφορίας 20/11/2018
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Ζήσε τις συναρπαστικές μάχες του παρελθόντος, καθώς το Battlefield V σε ταξιδεύει στην καρδιά του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου! Ψηφισμένο ως ένα από τα καλύτερα online multiplayers, το Battlefield V διαθέτει τα modes Grand Operations και Combined Arms για να πάρεις μέρος με τους φίλους σου αλλά και ένα από τα ωραιότερα single player modes, το War Stories.

Έχεις τη δυνατότητα να ξαναγράψεις την ιστορία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσα από επικές μάχες σώμα με σώμα, με αεροπλάνα, τανκς και σε τοποθεσίες… έκπληξη! Ανακάλυψε τοπία από τα χιονισμένα βουνά της Νορβηγίας μέχρι τη Δουνκέρκη αλλά και τη Βόρεια Αφρική, πολέμησε στην πρώτη γραμμή, στα χαρακώματα ή πίσω από τις γραμμές του εχθρού και οδήγησε τους στρατιώτες σου στη νίκη!

Η Battlefield V Deluxe Edition περιλαμβάνει:

  • Πέντε Set με Εμφανίσεις Αλεξιπτωτιστών

  • Special Assignments για το στράτευμα των British Special Air Service και Fallschirmjäger

  • 20 αντικείμενα εβδομάδας με το Airlift (ζωτικής σημασίας εφόδια με 20 εβδομαδιαία Airlift)

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Action, First Person, Shooter
Έτος Κυκλοφορίας
2018
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
20/11/2018
Όριο Ηλικίας (PEGI)
18
Νέα Κυκλοφορία
Όχι
Edition
Deluxe
Συνδρομή PS Plus
Προαιρετική

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (93)

Αξιολογήσεις

  1. 39
  2. 16
  3. 17
  4. 7
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γραφικά
  • Ήχος
  • Gameplay
  • Multiplayer
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή στο χρόνο
  • Single Player
  • Hi tech love
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    ότι καλύτερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα! βρίσκεσαι στην πίστα και νομίζεις Πού βρίσκεσαι στα αλήθεια μεσα σε πόλεμο!
    φοβερό ήχο και απίστευτη μουσική που σε καθηλώνει!. ανωτέρω απο το 2042 του οποίου η πίστες είναι ψεύτικες - βγαλμένες από επιστημονική φαντασία.
    τα Call of Duty μοιάζουν να είναι μία δεκαετία πίσω και ας είναι καινούργια!
    δύσκολο παιχνίδι στο κιλ. .... αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
    το παίζω ήδη δύο χρόνια και οταν παίζω τα άλλα κάτι μου λείπει!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aek_fan
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Λοιπον το παιχνιδι δεν εχει κατι τοσο κακο απο πλευρας gameplay αλλα τι multiplayer του δεν εχει ranked based matchmaking πραγμα το οποιο συμενει οτι σε βαζει με παιχτεσ που εχουν οι περισσοτεροι μεγαλυτερο rank απο εσενα και αυτο σε κανει να χανεισ συνεχεια απο τους αντιπαλους.Λογω αυτου του "προβληματος" πρεπει να παίζεις πολλες ωρες μπας και σταυρωσεις kill.Αν εχεις παίξει πολυ cod η αλλα fps παιχνιδια σου το προτείνω αλλιως δεν θα σε συμβούλευα να παρεις.

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tim_nim
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Mια εξαιρετικη αγορα λογο ειδους,που συναδει με τιμη κατω των 10 ευρω που το αγορασα . Προσανατολισμενη ομως για off line διοτι τα πολεμικα off line ειναι τα παιχνιδια που μου αρεσει να παιζω περισσοτερο.Αν και τα γραφικα ειναι περαν του ικανοποιητικου ,το... φινιρισμα του παιχνιδιου δεν ειναι επιπεδου ubisoft ουτε rebelion και ετσι εχει λαθη οπως του να συμαδευεις τον αντιπαλο σωστα αλλα να μη παθαινει τιποτα.Aλλο φαουλ, το να πολεμας πολυ ωρα αλλα να μην σου δινει save αλλα αυτο ευτυχως δεν ειναι ο κανονας.Δεν εχω αποψη για το multyplayer δεν εχω plus.Aλλα βλεπω το παιχνιδι με πολυ συμπαθεια κυριος λογο της χαμηλης τιμης που το βρηκα,και συγουρα αρχιζω και αγαπω τα battlefield εστω και με αυτα τα λαθη τους.Το αστερι που στερω απο το παιχνιδι ειναι λογο μικρης διαρκειας του single player.Διοτι στα 109 giga που πιανει(ρεκορ)!,περιμενα να παιξω καπως περισσοτερο.Σιγουρα θα αγορασω και το επομενο battlefeild αλλα παντα οχι απλοχερα στην αγορα αλλα σαν....skroutz!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • killbill_BillBoy444
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Αν σου αρεσει το MULTI του Β F1 τότε θα σου αρέσει και αυτο. Γενικα τα BF έτσι είναι ξεκολλάτε. Παιζεις με στρατηγικες και ομαδικότητα και όχι βαραω και τρέχω. Εγω το πηρα τζαμπα απο το STORE. Το MULTI πλέον είναι πολυ πιο πλουσιο από το BF1 και οι χαρτες με περισσοτερη ποικιλια.

    • Γραφικά
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotisdra
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Δεν έχω παίξει άλλο battlefield αλλά έχω παίξει call of duty και πολλά άλλα fps για τα 10€ που το πήρα μόνο και μόνο για το multiplayer και αποκλειστικά team deathmatch είναι καθαρό 5αρι . Φοβερά γραφικά και έχει την ένταση στην μάχη που θα έπρεπε να έχει ένα πολεμικό παιχνίδι του Β Παγκοσμίου πολέμου . Ευτυχώς που δεν άκουσα τις κριτικές και το πήρα

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markos_Demertzis
    1
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πραγματικά απαίσιο! Πρώτη φορά αγοράζω παιχνίδι και με εκνευρίζει σε τέτοιο βαθμό. Απίστευτα πολλά glitches (δείτε στο youtube).
    Tο έπαιζα σε hard mode και μέσα σε 3 ώρες ξενέρωσα φουλ. Πεταμένα λεφτά.

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Single Player
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • O_pinguinos
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ
    Εγω το αγορασα αδιαφοροντας για τις απειρες κακες κριτικες γιατι το βρηκα 15€ αλλα ειναι αθλιο παρα πολυ μικρο story mode και στο multiplayer θα βρεις μονο toxic καμμενους παιχτες.Το βαρεθηκα αμεσος ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Δεν ειναι απαραιτητα κακο αλλα για καποιον που παιζει COD δεν θα το προτεινα, για αρχη να πω οτι τα γραφικα ειναι φανταστικα το ιδιο και οι πιστες, επισης ο ηχος με ενα καλο ηχοσυστημα θα σας εκπληξει και τα καλα τελειωνουν εδω! Σε σχεση με τα COD δεν νιωθεις την ενταση με το ιδιο τροπο, αντι να νιωθεις την εξαψη του να θες να πυροβολησεις καποιον νιωθεις οτι πρεπει να φυλαγεσαι μην φας καμια αδεσποτη που δεν προοριζοταν καν για εσενα, συν αυτου τα κοντρολς προσωπικα δεν με ικανοποιησαν και γενικοτερα το ολο gameplay μου φαινεται οτι το εχασε λιγο

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Gameplay
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos monkey
    1
    8 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καμία ευχαρίστηση. Μόνο νεύρα στον εαυτό μου δημιούργησα.. Δεν έχω παίξει άλλο battlefield και ούτε πρόκειται.. μπορεί να σε πυροβολήσει κάποιος μέσα από δύο βουνά και να μείνεις με την απορία πως σε σκότωσε.. αν θέλετε να κάνετε κακό στο νευρικό σας σύστημα και να κόψετε τα videogames είναι μια καλή αρχή..

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliokameni_pantofla
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Για τα 10 ευρω που το πηρα και παλι επειδη παιζω μονο story mode σε ολα δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα το βαζω τελευταιο απο ολα τα αλλα με διαφορα.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.mazos
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Ως φανατικός των Battlefield του έδωσα άπλετο χρόνο, ξεκίνησε με πολύ λίγο υλικό να πεξεις,στην συνέχεια έγινε μια προσπάθεια εμπλουτισμου με κάποιους χάρτες όμορφους όπως η μάχη στον Ειρηνικό,αλλά κατέληξε σε φιάσκο καθώς η εταιρεία δεν θα ξαναβγάλει αλλά maps αφήνοντας έξω Ανατολικό μέτωπο και D Day αστείο πραγματικα.Σαν τίτλος γενικά μετριοτατος δεν σου δίνει πότε το feeling του WW2 καμία σχέση με Battlefield 1..

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Panopoulos88
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πιστεύω ότι το battlefield 5 είναι χειρότερο και από το battlefield H. Άμα EA είχε δώσει λίγο, περισσότερη σημασία σε αυτό το παιχνίδι πάρα στο FiFa πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο. Μακάρι να κάνουν κάνα καλό update για να το φτιάξουν λιγάκι αλλιώς θα παραμείνει στο πάτο.

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Αντοχή στο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KOSTAS_GREECE_
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Το battlefield V ειναι το πιο κακοφτιαγμένο battlefield που έχω παίξει στο ps4 καθώς με δυσκολία ξεχωρίζεις τους παίχτες στο multiplayer και σε γενικές γραμμες αποδείχτηκε πολύ προβληματικό παιχνίδι.

    Δυστυχώς απέτυχε η EA σε αυτό το battlefield και ο μόνος λόγος που συνεχίζω να παίζω αυτό το παιχνίδι είναι μόνο η παρέα μου στο online αν και αυτοί έχουν την δυσαρέσκεια τους για το V .

    Ως παίχτης στο ps4 δεν με έχει συγκινήσει καθόλου και προτιμώ να παίζω το battlefield 4 ή το battlefield 1 που είναι πραγματικά αξιόλογα παιχνίδια.

    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noisy boy
    2
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πιο βαρετο πεθαινεις, γραφικα ιδια με το b1 ομως χωρις κανενα συναισθημα χωρις ατμοσφαιρα.. Δυστυχως η ευτυχως ειμαστε κ εμεις που μας αρεσει το campaig κ οχι το multi.. Κ εκει το παιχνιδι πασχει κατα κορον.. Υπερβολικο μονοτονο κ μικρο σε διαρκεια.. Στα 10€ (και πολλα ειπα) καλα ειναι

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Single Player
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • usimortis
    2
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Απλά όχι. Mulitplayer κρασάρει που και που, πεθαίνεις από το πουθενά. Γεμάτο hackers. Επιστροφή στο Battliefield 4!

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Single Player
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νikolaos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού υστερα απο πολλές αναβαθμίσεις,πλέον αξίζει 100%,αγοάστε το!! Το προτείνω δίχως καμία αμφιβολία!!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • battlefield_official
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεμάτο bugs bullet drop απορώ αν έβαλαν στα ελληνικά μαπσ είσαι Βρετανός και γενικότερα καμία σχέση με το βφ1

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Alexandris
    4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καταπληκτικό παιχνίδι και πολύ ωραία γραφικά!!! Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το μικρό σε διάρκεια Campain.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Ds
    5
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καμία σχέση με αυτά που λένε οι youtubers. Αν σας άρεσε το Battlefield 1, πρακτικά είναι το ίδιο παιχνίδι σε άλλο setting. Αξίζει τα λεφτά του στα 30 ευρώ.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noob Gamer
    2
    15 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Να πω την αλήθεια μετανιώνω για τα 60ευρω που το έκανα παραγγελία από τον Ιούνιο του 18... Έχει πολλά bugs το παιχνίδι που αν δεν τα διορθώσουν δεν πιστεύω ότι αξίζει πάνω από 25 ευρώ.... Λίγοι χάρτες... Σαν στρατό έχουν μόνο Γερμανούς και Αμερικανούς- Άγγλους όσοι έχετε το BF1 και θέλετε να το πάρετε θα το πρότεινα μόνο και μόνο λόγο χαμηλής τιμής και λόγο της "συλλογής" που κάνουν κάποιοι... Ίσως αν φτιάξουν τα προβλήματα με το gameplay που έχει ίσως να αντέξει τα 2χρονια περίπου που κυκλοφορεί το 1 και συνεχίζει. Αναμεσα στο 1 και το V προτιμώ το 1.... Ελπίζω να μην εχει την κατάληξη του COD WW2

    • Γραφικά
    • Single Player
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή στο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akis_22
    2
    15 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    η ea έκανε την μεγαλύτερη πατάτα.πήγε να παντρέψει battlefield4 με battlefield 1 και βγήκε αυτό......εκτος από γραφικά δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω σε gameplay από το BF1......που συνεχίζουν η server να είναι γεμάτη από παίχτες.

    • Γραφικά
    • Single Player
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Korko69@gmail.com
    5
    7 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Για να πω την αλήθεια απεχθάνομαι τα παιχνίδια first person αλλά εδώ μηλαμε για την παιχνιδιάρα... Σίγουρα θα το ήθελα ακόμα μεγαλύτερο σε διάρκεια...το ότι κάθε αποστολή βασίζεται σε αληθινή ιστορία και πραγματικά πρόσωπα το κάνει μοναδικό...

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos_Kappa
    4
    5 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Σαν καθαρά άτομο των single player, μπορώ να πω πως είχε ενδιαφέρουσες ιστορίες, πολύ όμορφα γραφικά, πολύ ωραίο ήχο, αλλά ήταν τραγικά σύντομο. Για κανένα λόγο δεν αξίζει τα λεφτά του για 5 μικρά επεισοδιάκια.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_oropos13
    4
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πολύ ωραία γραφικά, το multiplayer αναβαθμίστηκε αρκετά , λίγο με τα όπλα στην αρχή όμως είναι εποχής, έχει ήδη δυνατές πίστες περιμένουμε και καλύτερες να έρθουν. Φανατικός του BF 4 θεωρώ ότι είναι τίμια προσπάθεια.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akis.kagkas
    5
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Τα γραφικά είναι σαν να παίζεις bf3-4 το gameplay είναι πολύ καλό ωραίο story το multiplayer είναι επίσης καλό αξίζει να το πάρετε έχουν κάνει πολλές αλλαγές σε σχέση με το bf1 που το game το κάνει πολύ ποιο ωραίο

    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Γραφικά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnakis3
    5
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Εκπληκτικό παιχνίδι. Ειδικά το multi του αξίζει άπειρα! Κάντε λίγο υπομονή να έρθουν κι άλλοι χάρτες. Και για όποιον παραπονιέται που κάνει τόσα deaths, οκ έτσι είναι το σωστό δεν θα έπρεπε να είναι εύκολο.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι καλύτερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα! βρίσκεσαι στην πίστα και νομίζεις Πού βρίσκεσαι στα αλήθεια μεσα σε πόλεμο!
    φοβερό ήχο και απίστευτη μουσική που σε καθηλώνει!. ανωτέρω απο το 2042 του οποίου η πίστες είναι ψεύτικες - βγαλμένες από επιστημονική φαντασία.
    τα Call of Duty μοιάζουν να είναι μία δεκαετία πίσω και ας είναι καινούργια!
    δύσκολο παιχνίδι στο κιλ. .... αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
    το παίζω ήδη δύο χρόνια και οταν παίζω τα άλλα κάτι μου λείπει!

    3
  • Λοιπον το παιχνιδι δεν εχει κατι τοσο κακο απο πλευρας gameplay αλλα τι multiplayer του δεν εχει ranked based matchmaking πραγμα το οποιο συμενει οτι σε βαζει με παιχτεσ που εχουν οι περισσοτεροι μεγαλυτερο rank απο εσενα και αυτο σε κανει να χανεισ συνεχεια απο τους αντιπαλους.Λογω αυτου του "προβληματος" πρεπει να παίζεις πολλες ωρες μπας και σταυρωσεις kill.Αν εχεις παίξει πολυ cod η αλλα fps παιχνιδια σου το προτείνω αλλιως δεν θα σε συμβούλευα να παρεις.

    4
  • Mια εξαιρετικη αγορα λογο ειδους,που συναδει με τιμη κατω των 10 ευρω που το αγορασα . Προσανατολισμενη ομως για off line διοτι τα πολεμικα off line ειναι τα παιχνιδια που μου αρεσει να παιζω περισσοτερο.Αν και τα γραφικα ειναι περαν του ικανοποιητικου ,το... φινιρισμα του παιχνιδιου δεν ειναι επιπεδου ubisoft ουτε rebelion και ετσι εχει λαθη οπως του να συμαδευεις τον αντιπαλο σωστα αλλα να μη παθαινει τιποτα.Aλλο φαουλ, το να πολεμας πολυ ωρα αλλα να μην σου δινει save αλλα αυτο ευτυχως δεν ειναι ο κανονας.Δεν εχω αποψη για το multyplayer δεν εχω plus.Aλλα βλεπω το παιχνιδι με πολυ συμπαθεια κυριος λογο της χαμηλης τιμης που το βρηκα,και συγουρα αρχιζω και αγαπω τα battlefield εστω και με αυτα τα λαθη τους.Το αστερι που στερω απο το παιχνιδι ειναι λογο μικρης διαρκειας του single player.Διοτι στα 109 giga που πιανει(ρεκορ)!,περιμενα να παιξω καπως περισσοτερο.Σιγουρα θα αγορασω και το επομενο battlefeild αλλα παντα οχι απλοχερα στην αγορα αλλα σαν....skroutz!

    4
  • Αν σου αρεσει το MULTI του Β F1 τότε θα σου αρέσει και αυτο. Γενικα τα BF έτσι είναι ξεκολλάτε. Παιζεις με στρατηγικες και ομαδικότητα και όχι βαραω και τρέχω. Εγω το πηρα τζαμπα απο το STORE. Το MULTI πλέον είναι πολυ πιο πλουσιο από το BF1 και οι χαρτες με περισσοτερη ποικιλια.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

11 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ζήσε τις συναρπαστικές μάχες του παρελθόντος, καθώς το Battlefield V σε ταξιδεύει στην καρδιά του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου! Ψηφισμένο ως ένα από τα καλύτερα online multiplayers, το Battlefield V διαθέτει τα modes Grand Operations και Combined Arms για να πάρεις μέρος με τους φίλους σου αλλά και ένα από τα ωραιότερα single player modes, το War Stories.

Έχεις τη δυνατότητα να ξαναγράψεις την ιστορία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσα από επικές μάχες σώμα με σώμα, με αεροπλάνα, τανκς και σε τοποθεσίες… έκπληξη! Ανακάλυψε τοπία από τα χιονισμένα βουνά της Νορβηγίας μέχρι τη Δουνκέρκη αλλά και τη Βόρεια Αφρική, πολέμησε στην πρώτη γραμμή, στα χαρακώματα ή πίσω από τις γραμμές του εχθρού και οδήγησε τους στρατιώτες σου στη νίκη!

Η Battlefield V Deluxe Edition περιλαμβάνει:

  • Πέντε Set με Εμφανίσεις Αλεξιπτωτιστών

  • Special Assignments για το στράτευμα των British Special Air Service και Fallschirmjäger

  • 20 αντικείμενα εβδομάδας με το Airlift (ζωτικής σημασίας εφόδια με 20 εβδομαδιαία Airlift)

Κατασκευαστής

Είδος
Action, First Person, Shooter
Έτος Κυκλοφορίας
2018
Ημερομηνία Κυκλοφορίας
20/11/2018
Όριο Ηλικίας (PEGI)
18
Νέα Κυκλοφορία
Όχι
Edition
Deluxe
Συνδρομή PS Plus
Προαιρετική

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (93)

  1. 39
  2. 16
  3. 17
  4. 7
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γραφικά
  • Ήχος
  • Gameplay
  • Multiplayer
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή στο χρόνο
  • Single Player
  • Hi tech love
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    ότι καλύτερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα! βρίσκεσαι στην πίστα και νομίζεις Πού βρίσκεσαι στα αλήθεια μεσα σε πόλεμο!
    φοβερό ήχο και απίστευτη μουσική που σε καθηλώνει!. ανωτέρω απο το 2042 του οποίου η πίστες είναι ψεύτικες - βγαλμένες από επιστημονική φαντασία.
    τα Call of Duty μοιάζουν να είναι μία δεκαετία πίσω και ας είναι καινούργια!
    δύσκολο παιχνίδι στο κιλ. .... αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
    το παίζω ήδη δύο χρόνια και οταν παίζω τα άλλα κάτι μου λείπει!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aek_fan
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Λοιπον το παιχνιδι δεν εχει κατι τοσο κακο απο πλευρας gameplay αλλα τι multiplayer του δεν εχει ranked based matchmaking πραγμα το οποιο συμενει οτι σε βαζει με παιχτεσ που εχουν οι περισσοτεροι μεγαλυτερο rank απο εσενα και αυτο σε κανει να χανεισ συνεχεια απο τους αντιπαλους.Λογω αυτου του "προβληματος" πρεπει να παίζεις πολλες ωρες μπας και σταυρωσεις kill.Αν εχεις παίξει πολυ cod η αλλα fps παιχνιδια σου το προτείνω αλλιως δεν θα σε συμβούλευα να παρεις.

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Multiplayer
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tim_nim
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Mια εξαιρετικη αγορα λογο ειδους,που συναδει με τιμη κατω των 10 ευρω που το αγορασα . Προσανατολισμενη ομως για off line διοτι τα πολεμικα off line ειναι τα παιχνιδια που μου αρεσει να παιζω περισσοτερο.Αν και τα γραφικα ειναι περαν του ικανοποιητικου ,το... φινιρισμα του παιχνιδιου δεν ειναι επιπεδου ubisoft ουτε rebelion και ετσι εχει λαθη οπως του να συμαδευεις τον αντιπαλο σωστα αλλα να μη παθαινει τιποτα.Aλλο φαουλ, το να πολεμας πολυ ωρα αλλα να μην σου δινει save αλλα αυτο ευτυχως δεν ειναι ο κανονας.Δεν εχω αποψη για το multyplayer δεν εχω plus.Aλλα βλεπω το παιχνιδι με πολυ συμπαθεια κυριος λογο της χαμηλης τιμης που το βρηκα,και συγουρα αρχιζω και αγαπω τα battlefield εστω και με αυτα τα λαθη τους.Το αστερι που στερω απο το παιχνιδι ειναι λογο μικρης διαρκειας του single player.Διοτι στα 109 giga που πιανει(ρεκορ)!,περιμενα να παιξω καπως περισσοτερο.Σιγουρα θα αγορασω και το επομενο battlefeild αλλα παντα οχι απλοχερα στην αγορα αλλα σαν....skroutz!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • killbill_BillBoy444
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Αν σου αρεσει το MULTI του Β F1 τότε θα σου αρέσει και αυτο. Γενικα τα BF έτσι είναι ξεκολλάτε. Παιζεις με στρατηγικες και ομαδικότητα και όχι βαραω και τρέχω. Εγω το πηρα τζαμπα απο το STORE. Το MULTI πλέον είναι πολυ πιο πλουσιο από το BF1 και οι χαρτες με περισσοτερη ποικιλια.

    • Γραφικά
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotisdra
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Δεν έχω παίξει άλλο battlefield αλλά έχω παίξει call of duty και πολλά άλλα fps για τα 10€ που το πήρα μόνο και μόνο για το multiplayer και αποκλειστικά team deathmatch είναι καθαρό 5αρι . Φοβερά γραφικά και έχει την ένταση στην μάχη που θα έπρεπε να έχει ένα πολεμικό παιχνίδι του Β Παγκοσμίου πολέμου . Ευτυχώς που δεν άκουσα τις κριτικές και το πήρα

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Markos_Demertzis
    1
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πραγματικά απαίσιο! Πρώτη φορά αγοράζω παιχνίδι και με εκνευρίζει σε τέτοιο βαθμό. Απίστευτα πολλά glitches (δείτε στο youtube).
    Tο έπαιζα σε hard mode και μέσα σε 3 ώρες ξενέρωσα φουλ. Πεταμένα λεφτά.

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Single Player
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • O_pinguinos
    1
    6 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ
    Εγω το αγορασα αδιαφοροντας για τις απειρες κακες κριτικες γιατι το βρηκα 15€ αλλα ειναι αθλιο παρα πολυ μικρο story mode και στο multiplayer θα βρεις μονο toxic καμμενους παιχτες.Το βαρεθηκα αμεσος ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    3
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Δεν ειναι απαραιτητα κακο αλλα για καποιον που παιζει COD δεν θα το προτεινα, για αρχη να πω οτι τα γραφικα ειναι φανταστικα το ιδιο και οι πιστες, επισης ο ηχος με ενα καλο ηχοσυστημα θα σας εκπληξει και τα καλα τελειωνουν εδω! Σε σχεση με τα COD δεν νιωθεις την ενταση με το ιδιο τροπο, αντι να νιωθεις την εξαψη του να θες να πυροβολησεις καποιον νιωθεις οτι πρεπει να φυλαγεσαι μην φας καμια αδεσποτη που δεν προοριζοταν καν για εσενα, συν αυτου τα κοντρολς προσωπικα δεν με ικανοποιησαν και γενικοτερα το ολο gameplay μου φαινεται οτι το εχασε λιγο

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Gameplay
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos monkey
    1
    8 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καμία ευχαρίστηση. Μόνο νεύρα στον εαυτό μου δημιούργησα.. Δεν έχω παίξει άλλο battlefield και ούτε πρόκειται.. μπορεί να σε πυροβολήσει κάποιος μέσα από δύο βουνά και να μείνεις με την απορία πως σε σκότωσε.. αν θέλετε να κάνετε κακό στο νευρικό σας σύστημα και να κόψετε τα videogames είναι μια καλή αρχή..

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliokameni_pantofla
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Για τα 10 ευρω που το πηρα και παλι επειδη παιζω μονο story mode σε ολα δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα το βαζω τελευταιο απο ολα τα αλλα με διαφορα.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos.mazos
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Ως φανατικός των Battlefield του έδωσα άπλετο χρόνο, ξεκίνησε με πολύ λίγο υλικό να πεξεις,στην συνέχεια έγινε μια προσπάθεια εμπλουτισμου με κάποιους χάρτες όμορφους όπως η μάχη στον Ειρηνικό,αλλά κατέληξε σε φιάσκο καθώς η εταιρεία δεν θα ξαναβγάλει αλλά maps αφήνοντας έξω Ανατολικό μέτωπο και D Day αστείο πραγματικα.Σαν τίτλος γενικά μετριοτατος δεν σου δίνει πότε το feeling του WW2 καμία σχέση με Battlefield 1..

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Panopoulos88
    3
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πιστεύω ότι το battlefield 5 είναι χειρότερο και από το battlefield H. Άμα EA είχε δώσει λίγο, περισσότερη σημασία σε αυτό το παιχνίδι πάρα στο FiFa πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο. Μακάρι να κάνουν κάνα καλό update για να το φτιάξουν λιγάκι αλλιώς θα παραμείνει στο πάτο.

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Αντοχή στο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KOSTAS_GREECE_
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Το battlefield V ειναι το πιο κακοφτιαγμένο battlefield που έχω παίξει στο ps4 καθώς με δυσκολία ξεχωρίζεις τους παίχτες στο multiplayer και σε γενικές γραμμες αποδείχτηκε πολύ προβληματικό παιχνίδι.

    Δυστυχώς απέτυχε η EA σε αυτό το battlefield και ο μόνος λόγος που συνεχίζω να παίζω αυτό το παιχνίδι είναι μόνο η παρέα μου στο online αν και αυτοί έχουν την δυσαρέσκεια τους για το V .

    Ως παίχτης στο ps4 δεν με έχει συγκινήσει καθόλου και προτιμώ να παίζω το battlefield 4 ή το battlefield 1 που είναι πραγματικά αξιόλογα παιχνίδια.

    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noisy boy
    2
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πιο βαρετο πεθαινεις, γραφικα ιδια με το b1 ομως χωρις κανενα συναισθημα χωρις ατμοσφαιρα.. Δυστυχως η ευτυχως ειμαστε κ εμεις που μας αρεσει το campaig κ οχι το multi.. Κ εκει το παιχνιδι πασχει κατα κορον.. Υπερβολικο μονοτονο κ μικρο σε διαρκεια.. Στα 10€ (και πολλα ειπα) καλα ειναι

    • Ήχος
    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Single Player
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • usimortis
    2
    7 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Απλά όχι. Mulitplayer κρασάρει που και που, πεθαίνεις από το πουθενά. Γεμάτο hackers. Επιστροφή στο Battliefield 4!

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Single Player
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νikolaos
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού υστερα απο πολλές αναβαθμίσεις,πλέον αξίζει 100%,αγοάστε το!! Το προτείνω δίχως καμία αμφιβολία!!

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • battlefield_official
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γεμάτο bugs bullet drop απορώ αν έβαλαν στα ελληνικά μαπσ είσαι Βρετανός και γενικότερα καμία σχέση με το βφ1

    • Γραφικά
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Alexandris
    4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καταπληκτικό παιχνίδι και πολύ ωραία γραφικά!!! Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το μικρό σε διάρκεια Campain.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Ds
    5
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Καμία σχέση με αυτά που λένε οι youtubers. Αν σας άρεσε το Battlefield 1, πρακτικά είναι το ίδιο παιχνίδι σε άλλο setting. Αξίζει τα λεφτά του στα 30 ευρώ.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Noob Gamer
    2
    15 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Να πω την αλήθεια μετανιώνω για τα 60ευρω που το έκανα παραγγελία από τον Ιούνιο του 18... Έχει πολλά bugs το παιχνίδι που αν δεν τα διορθώσουν δεν πιστεύω ότι αξίζει πάνω από 25 ευρώ.... Λίγοι χάρτες... Σαν στρατό έχουν μόνο Γερμανούς και Αμερικανούς- Άγγλους όσοι έχετε το BF1 και θέλετε να το πάρετε θα το πρότεινα μόνο και μόνο λόγο χαμηλής τιμής και λόγο της "συλλογής" που κάνουν κάποιοι... Ίσως αν φτιάξουν τα προβλήματα με το gameplay που έχει ίσως να αντέξει τα 2χρονια περίπου που κυκλοφορεί το 1 και συνεχίζει. Αναμεσα στο 1 και το V προτιμώ το 1.... Ελπίζω να μην εχει την κατάληξη του COD WW2

    • Γραφικά
    • Single Player
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή στο χρόνο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akis_22
    2
    15 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    η ea έκανε την μεγαλύτερη πατάτα.πήγε να παντρέψει battlefield4 με battlefield 1 και βγήκε αυτό......εκτος από γραφικά δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω σε gameplay από το BF1......που συνεχίζουν η server να είναι γεμάτη από παίχτες.

    • Γραφικά
    • Single Player
    • Ήχος
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Korko69@gmail.com
    5
    7 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Για να πω την αλήθεια απεχθάνομαι τα παιχνίδια first person αλλά εδώ μηλαμε για την παιχνιδιάρα... Σίγουρα θα το ήθελα ακόμα μεγαλύτερο σε διάρκεια...το ότι κάθε αποστολή βασίζεται σε αληθινή ιστορία και πραγματικά πρόσωπα το κάνει μοναδικό...

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marinos_Kappa
    4
    5 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Σαν καθαρά άτομο των single player, μπορώ να πω πως είχε ενδιαφέρουσες ιστορίες, πολύ όμορφα γραφικά, πολύ ωραίο ήχο, αλλά ήταν τραγικά σύντομο. Για κανένα λόγο δεν αξίζει τα λεφτά του για 5 μικρά επεισοδιάκια.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_oropos13
    4
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Πολύ ωραία γραφικά, το multiplayer αναβαθμίστηκε αρκετά , λίγο με τα όπλα στην αρχή όμως είναι εποχής, έχει ήδη δυνατές πίστες περιμένουμε και καλύτερες να έρθουν. Φανατικός του BF 4 θεωρώ ότι είναι τίμια προσπάθεια.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akis.kagkas
    5
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Τα γραφικά είναι σαν να παίζεις bf3-4 το gameplay είναι πολύ καλό ωραίο story το multiplayer είναι επίσης καλό αξίζει να το πάρετε έχουν κάνει πολλές αλλαγές σε σχέση με το bf1 που το game το κάνει πολύ ποιο ωραίο

    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Single Player
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Γραφικά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnakis3
    5
    4 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά έκδοση: Standard, ξένο εξώφυλλο: -

    Εκπληκτικό παιχνίδι. Ειδικά το multi του αξίζει άπειρα! Κάντε λίγο υπομονή να έρθουν κι άλλοι χάρτες. Και για όποιον παραπονιέται που κάνει τόσα deaths, οκ έτσι είναι το σωστό δεν θα έπρεπε να είναι εύκολο.

    • Γραφικά
    • Gameplay
    • Αντοχή στο χρόνο
    • Multiplayer
    • Ήχος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Single Player
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι καλύτερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα! βρίσκεσαι στην πίστα και νομίζεις Πού βρίσκεσαι στα αλήθεια μεσα σε πόλεμο!
    φοβερό ήχο και απίστευτη μουσική που σε καθηλώνει!. ανωτέρω απο το 2042 του οποίου η πίστες είναι ψεύτικες - βγαλμένες από επιστημονική φαντασία.
    τα Call of Duty μοιάζουν να είναι μία δεκαετία πίσω και ας είναι καινούργια!
    δύσκολο παιχνίδι στο κιλ. .... αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
    το παίζω ήδη δύο χρόνια και οταν παίζω τα άλλα κάτι μου λείπει!

    3
  • Λοιπον το παιχνιδι δεν εχει κατι τοσο κακο απο πλευρας gameplay αλλα τι multiplayer του δεν εχει ranked based matchmaking πραγμα το οποιο συμενει οτι σε βαζει με παιχτεσ που εχουν οι περισσοτεροι μεγαλυτερο rank απο εσενα και αυτο σε κανει να χανεισ συνεχεια απο τους αντιπαλους.Λογω αυτου του "προβληματος" πρεπει να παίζεις πολλες ωρες μπας και σταυρωσεις kill.Αν εχεις παίξει πολυ cod η αλλα fps παιχνιδια σου το προτείνω αλλιως δεν θα σε συμβούλευα να παρεις.

    4
  • Mια εξαιρετικη αγορα λογο ειδους,που συναδει με τιμη κατω των 10 ευρω που το αγορασα . Προσανατολισμενη ομως για off line διοτι τα πολεμικα off line ειναι τα παιχνιδια που μου αρεσει να παιζω περισσοτερο.Αν και τα γραφικα ειναι περαν του ικανοποιητικου ,το... φινιρισμα του παιχνιδιου δεν ειναι επιπεδου ubisoft ουτε rebelion και ετσι εχει λαθη οπως του να συμαδευεις τον αντιπαλο σωστα αλλα να μη παθαινει τιποτα.Aλλο φαουλ, το να πολεμας πολυ ωρα αλλα να μην σου δινει save αλλα αυτο ευτυχως δεν ειναι ο κανονας.Δεν εχω αποψη για το multyplayer δεν εχω plus.Aλλα βλεπω το παιχνιδι με πολυ συμπαθεια κυριος λογο της χαμηλης τιμης που το βρηκα,και συγουρα αρχιζω και αγαπω τα battlefield εστω και με αυτα τα λαθη τους.Το αστερι που στερω απο το παιχνιδι ειναι λογο μικρης διαρκειας του single player.Διοτι στα 109 giga που πιανει(ρεκορ)!,περιμενα να παιξω καπως περισσοτερο.Σιγουρα θα αγορασω και το επομενο battlefeild αλλα παντα οχι απλοχερα στην αγορα αλλα σαν....skroutz!

    4
  • Αν σου αρεσει το MULTI του Β F1 τότε θα σου αρέσει και αυτο. Γενικα τα BF έτσι είναι ξεκολλάτε. Παιζεις με στρατηγικες και ομαδικότητα και όχι βαραω και τρέχω. Εγω το πηρα τζαμπα απο το STORE. Το MULTI πλέον είναι πολυ πιο πλουσιο από το BF1 και οι χαρτες με περισσοτερη ποικιλια.

    4
  • Δες τα όλα