Κρέμες Προσώπου

La Roche Posay Effaclar K+ Ενυδατικό & Ρυθμιστικό Gel Προσώπου κατά της Ακμής 40ml

Το La Roche Posay Effaclar K+ Renovating Care Anti-Oxidant Anti-Sebum είναι μια καθημερινή φροντίδα προσώπου σχεδιασμένη για λιπαρές και με τάση ακμής επιδερμίδες. Βοηθά στη μείωση των μαύρων...

Το La Roche Posay Effaclar K+ Renovating Care Anti-Oxidant Anti-Sebum είναι μια καθημερινή φροντίδα προσώπου σχεδιασμένη για λιπαρές και με τάση ακμής επιδερμίδες. Βοηθά στη μείωση των μαύρων στιγμάτων, λειαίνει την υφή του δέρματος και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Παράλληλα, ρυθμίζει την υπερβολική έκκριση σμήγματος, μειώνοντας τη γυαλάδα και...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή, Κανονική
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Το La Roche Posay Effaclar K+ Renovating Care Anti-Oxidant Anti-Sebum είναι μια καθημερινή φροντίδα προσώπου σχεδιασμένη για λιπαρές και με τάση ακμής επιδερμίδες. Βοηθά στη μείωση των μαύρων στιγμάτων, λειαίνει την υφή του δέρματος και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Παράλληλα, ρυθμίζει την υπερβολική έκκριση σμήγματος, μειώνοντας τη γυαλάδα και αφήνοντας την επιδερμίδα πιο ματ και καθαρή.

Οφέλη

  • Μειώνει την εμφάνιση των μαύρων στιγμάτων.
  • Βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, κάνοντάς την πιο λεία.
  • Ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος και μειώνει τη γυαλάδα.
  • Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία ενάντια στους εξωτερικούς παράγοντες.
  • Διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη.


Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε πρωί και/ή βράδυ σε καθαρό και στεγνό πρόσωπο. Αποφύγετε την περιοχή των ματιών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση μακιγιάζ.

Συστατικά

  • AQUA / WATER
  • PROPYLENE GLYCOL
  • GLYCERIN
  • ALCOHOL DENAT.
  • DIMETHICONE
  • ISOCETYL STEARATE
  • CETYL ALCOHOL
  • SEBACIC ACID
  • ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER
  • METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER
  • AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
  • POLYSORBATE 80
  • ZINC PCA
  • SALICYLIC ACID
  • SODIUM HYDROXIDE
  • CAPRYLOYL SALICYLIC ACID
  • CARNOSINE
  • TOCOPHEROL
  • PARFUM / FRAGRANCE

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ακμή, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή, Κανονική
Υφή
Gel
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
La Roche Posay Effaclar
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (58)

Αξιολογήσεις

  1. 37
  2. 9
  3. 4
  4. 3
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • _iliana
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρό δέρμα με φαγεσωρικη ακμή ήπιας μορφής ...μου την σύστησαν σαν εναλλακτική της κλασσικής αντίστοιχης κρέμας (duo) . Η duo ήταν μια καλή ενυδατικη χωρίς κάποια θεραπευτική ουσία βέβαια..την Κ την συγκεκριμένη την δοκίμασα αρκετές μέρες και κάθε φορά με ετσουζε με κοκκίνιζε και μου έβγαζε μικρα σπιθουρακια . Η αίσθηση δεν ήταν καθόλου καλή πλέον δεν μπορώ να την φορέσω άλλο.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Frideriki_Kele
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην αρχη που την ειχα αγορασει ημουν πολυ ευχαριστημενη ...μετα απο περιπου ενα μηνα που το χρησιμοποιουσα ,το προσωπο μου αρχιζε να ξερενεται σε καποια σημεια οταν την απλωνα...

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giova_Germa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη!!! Έχω αλλάξει αρκετές κρέμες κ πιο ακριβές από αυτή. Είναι η μόνη που αφήνει το δέρμα μου απαλό χωρίς Να γυαλίζει. Τα στίγματα έχουν μειωθεί αρκετά. Μαζί με το σερουμ το γαλάζιο της ίδιας εταιρίας κάνει θαύματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dreamer678
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικα εχω μεικτο δερμα, λιπαρο σε καποια σημεια ξηρο σε αλλα, απορροφαται πολυ γρηγορα και ειναι ελαφρια με ματ αποτελεσμα οπως ισχυριζεται, δεν την χρησιμοποιω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω αν κανει δουλεια για τους πορους και τα μαυρα στιγματα ομως οταν την χρησιμοποιω νιωθω το δερμα μ ενυδατωμενο, παρολα αυτα στα σημεια οπου το δερμα μου ειναι κανονικο προς ξηρο χρειαζεται να χρησιμοποιησω μεγαλυτερη ποσοτητα για να το νιωθω ενυδατωμενο...θεωρω πως για τα λιπαρα δερματα μια μικρη ποσοτητα ειναι οτι πρεπει και φαινεται να βελτιωνει καπως την υφη του δερματος ωστε να μην ειναι τραχυ κλπ να ξερετε πριν την αγορασετε πως ΔΕΝ ειναι θεραπευτικη κρεμα για τα σπυρακια κλπ ειναι απλα μια καλη ενυδατικη για λιπαρα μεικτα δερματα. Το πρωι εγω προσωπικα χρησιμοποιω την συγκεκριμενη ως κρεμα ημερας κ την νυχτα χρησιμοποιω την effaclar duo ως ενυδατικη-θεραπευτικη για τα σημαδια ακμης που εχω

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmylonaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως η καλύτερη κρέμα που έχω αγοράσει. Έχω λιπαρό και κάπως τραχύ δέρμα με ανοιχτούς πόρους. Από την 1η κιόλας εβδομάδα είδα το δέρμα μου να λειαίνει, τους πόρους να μικραίνουν και την λιπαρότητα να μειώνεται.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Swag_Rainbow
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχη χρησιμοποιουσα την effaclar duo + και ημουν παρα πολυ ευχαριστημενη.Μεσα σε ενα τριμηνο εφυγαν ολα τα κοκκινα σημαδια,τα σημαδια της ακμης και δεν ειχα ουτε ενα σπυρακι.Την προτεινω 100%.Ωστοσο μια μερα πηγα φαρμακειο και δεν την ειχε και μου εδωσε αυτην την Κ+ λεγοντας οτι ειναι εξισου καλη ισως και καλυτερη.Καμια σχεση.Μπορω να πω οτι εβγαλα περισσοτερα σπυρακια.Με τσουζει στις πληγες και στα σπυρακια και με φαγουριζει στην περιοχη ταφ.Δεν θα την ξαναγορασω με τιποτα.Χιλιες φορες η duo.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marwqqt
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ακμη και μεικτό δέρμα (καμία φορά λιπαρό σε σημεία καμιά φορά ξηρό εντελώς). Μου αρέσει πολύ η κρέμα, είναι ενυδατικη απορροφάται μέσα σε ένα δεκάλεπτο και είναι ελαφρύ στο δέρμα. Δεν υπήρξε μέρα που να την "πέταξε" η επιδερμίδα μου. Ίσως να μην είναι για καθαρά λιπαρές επιδερμίδες

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καταλαβαίνω γιατί χάνει βαθμούς αυτό το προϊόν. Σέβομαι απόλυτα τις απόψεις των άλλων χρηστών. Για 'μένα πάντως έχω να πω ότι δούλεψε θαυμάσια!! Θα πρέπει να έχετε λιπαρό ή έστω μεικτό δέρμα για να την χρησιμοποιείσετε και να δείτε αποτελέσματα. Οφείλω να πω ότι έκανε αυτό που υπόσχεται, σε 'μένα τουλάχιστον που είχα τραχύ δέρμα πριν την εφαρμόσω και όντως το δέρμα μου έφτιαξε και έγινε ακόμα καλύτερο απ' ότι ήταν πριν εμφανίσει τραχύτητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MaryS.
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα την αγοράσω ξανά. Μετά από λιγες ώρες γυαλίζω πολύ, ΠΟΛΥ χειρότερα από πριν. Μόνο για λιπαρές επιδερμίδες δεν είναι! Θα επιστρέψω ξανά στην Vichy Normaderm Nuit Detox που ήταν άψογη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OhChriStella
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω κυστική ακμή και διάβασα αξιολογήσεις από άτομα που είχαν παρόμοιο θέμα, οπότε είπα να την δοκιμάσω. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είναι καλοκαίρι πάντως στην κανονική-μεικτή μου επιδερμίδα δεν έκανε απολύτως τίποτα και τη χρησιμοποιώ σχεδόν 1 μήνα. Επίσης βγάζει λιπαρότητα ενώ την περίμενα ελαφριά και ματ σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της. Θα συνεχίσω φυσικά να τη χρησιμοποιώ σαν ενυδατική όταν δε βάζω την αλοιφή για την κυστική ακμή, αλλά δεν σκοπεύω να την ξαναγοράσω όταν μου τελειώσει.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota_Karathanasi
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η χειρότερη κρέμα που έχω βάλει για λιπαρή επιδερμίδα. Είναι πολύ λιπαρή από μόνη της. Όταν την εφαρμόζεις, σου αφήνει για τα πρώτα δευτερόλεπτα την αίσθηση γλίτσας. Δεν απορροφάται εύκολα. Σε δύο ώρες- το πολύ- το πρόσωπό μου αρχίζει και γυαλίζει. Γενικά πολύ κακή κρέμα. Για μένα αντενδείκνυται για λιπαρές επιδερμίδες...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλασική επιλογή λιπαρής με ατέλειες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανική για λιπαρά δέρματα. Βοηθάει στη σταθεροποιηση του σμιγματος. Απορροφάται αμέσως.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Έχω λιπαρό δέρμα με φαγεσωρικη ακμή ήπιας μορφής ...μου την σύστησαν σαν εναλλακτική της κλασσικής αντίστοιχης κρέμας (duo) . Η duo ήταν μια καλή ενυδατικη χωρίς κάποια θεραπευτική ουσία βέβαια..την Κ την συγκεκριμένη την δοκίμασα αρκετές μέρες και κάθε φορά με ετσουζε με κοκκίνιζε και μου έβγαζε μικρα σπιθουρακια . Η αίσθηση δεν ήταν καθόλου καλή πλέον δεν μπορώ να την φορέσω άλλο.

    2
  • στην αρχη που την ειχα αγορασει ημουν πολυ ευχαριστημενη ...μετα απο περιπου ενα μηνα που το χρησιμοποιουσα ,το προσωπο μου αρχιζε να ξερενεται σε καποια σημεια οταν την απλωνα...

    1
  • Η καλύτερη!!! Έχω αλλάξει αρκετές κρέμες κ πιο ακριβές από αυτή. Είναι η μόνη που αφήνει το δέρμα μου απαλό χωρίς Να γυαλίζει. Τα στίγματα έχουν μειωθεί αρκετά. Μαζί με το σερουμ το γαλάζιο της ίδιας εταιρίας κάνει θαύματα.

    2
  • Προσωπικα εχω μεικτο δερμα, λιπαρο σε καποια σημεια ξηρο σε αλλα, απορροφαται πολυ γρηγορα και ειναι ελαφρια με ματ αποτελεσμα οπως ισχυριζεται, δεν την χρησιμοποιω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω αν κανει δουλεια για τους πορους και τα μαυρα στιγματα ομως οταν την χρησιμοποιω νιωθω το δερμα μ ενυδατωμενο, παρολα αυτα στα σημεια οπου το δερμα μου ειναι κανονικο προς ξηρο χρειαζεται να χρησιμοποιησω μεγαλυτερη ποσοτητα για να το νιωθω ενυδατωμενο...θεωρω πως για τα λιπαρα δερματα μια μικρη ποσοτητα ειναι οτι πρεπει και φαινεται να βελτιωνει καπως την υφη του δερματος ωστε να μην ειναι τραχυ κλπ να ξερετε πριν την αγορασετε πως ΔΕΝ ειναι θεραπευτικη κρεμα για τα σπυρακια κλπ ειναι απλα μια καλη ενυδατικη για λιπαρα μεικτα δερματα. Το πρωι εγω προσωπικα χρησιμοποιω την συγκεκριμενη ως κρεμα ημερας κ την νυχτα χρησιμοποιω την effaclar duo ως ενυδατικη-θεραπευτικη για τα σημαδια ακμης που εχω

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1220 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το La Roche Posay Effaclar K+ Renovating Care Anti-Oxidant Anti-Sebum είναι μια καθημερινή φροντίδα προσώπου σχεδιασμένη για λιπαρές και με τάση ακμής επιδερμίδες. Βοηθά στη μείωση των μαύρων στιγμάτων, λειαίνει την υφή του δέρματος και προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Παράλληλα, ρυθμίζει την υπερβολική έκκριση σμήγματος, μειώνοντας τη γυαλάδα και αφήνοντας την επιδερμίδα πιο ματ και καθαρή.

Οφέλη

  • Μειώνει την εμφάνιση των μαύρων στιγμάτων.
  • Βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, κάνοντάς την πιο λεία.
  • Ρυθμίζει την παραγωγή σμήγματος και μειώνει τη γυαλάδα.
  • Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία ενάντια στους εξωτερικούς παράγοντες.
  • Διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη.


Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε πρωί και/ή βράδυ σε καθαρό και στεγνό πρόσωπο. Αποφύγετε την περιοχή των ματιών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση μακιγιάζ.

Συστατικά

  • AQUA / WATER
  • PROPYLENE GLYCOL
  • GLYCERIN
  • ALCOHOL DENAT.
  • DIMETHICONE
  • ISOCETYL STEARATE
  • CETYL ALCOHOL
  • SEBACIC ACID
  • ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER
  • METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER
  • AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
  • POLYSORBATE 80
  • ZINC PCA
  • SALICYLIC ACID
  • SODIUM HYDROXIDE
  • CAPRYLOYL SALICYLIC ACID
  • CARNOSINE
  • TOCOPHEROL
  • PARFUM / FRAGRANCE

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ακμή, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Λιπαρή, Ακνεϊκή, Μικτή, Κανονική
Υφή
Gel
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
La Roche Posay Effaclar
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (58)

  1. 37
  2. 9
  3. 4
  4. 3
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • _iliana
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω λιπαρό δέρμα με φαγεσωρικη ακμή ήπιας μορφής ...μου την σύστησαν σαν εναλλακτική της κλασσικής αντίστοιχης κρέμας (duo) . Η duo ήταν μια καλή ενυδατικη χωρίς κάποια θεραπευτική ουσία βέβαια..την Κ την συγκεκριμένη την δοκίμασα αρκετές μέρες και κάθε φορά με ετσουζε με κοκκίνιζε και μου έβγαζε μικρα σπιθουρακια . Η αίσθηση δεν ήταν καθόλου καλή πλέον δεν μπορώ να την φορέσω άλλο.

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Frideriki_Kele
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην αρχη που την ειχα αγορασει ημουν πολυ ευχαριστημενη ...μετα απο περιπου ενα μηνα που το χρησιμοποιουσα ,το προσωπο μου αρχιζε να ξερενεται σε καποια σημεια οταν την απλωνα...

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giova_Germa
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη!!! Έχω αλλάξει αρκετές κρέμες κ πιο ακριβές από αυτή. Είναι η μόνη που αφήνει το δέρμα μου απαλό χωρίς Να γυαλίζει. Τα στίγματα έχουν μειωθεί αρκετά. Μαζί με το σερουμ το γαλάζιο της ίδιας εταιρίας κάνει θαύματα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dreamer678
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικα εχω μεικτο δερμα, λιπαρο σε καποια σημεια ξηρο σε αλλα, απορροφαται πολυ γρηγορα και ειναι ελαφρια με ματ αποτελεσμα οπως ισχυριζεται, δεν την χρησιμοποιω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω αν κανει δουλεια για τους πορους και τα μαυρα στιγματα ομως οταν την χρησιμοποιω νιωθω το δερμα μ ενυδατωμενο, παρολα αυτα στα σημεια οπου το δερμα μου ειναι κανονικο προς ξηρο χρειαζεται να χρησιμοποιησω μεγαλυτερη ποσοτητα για να το νιωθω ενυδατωμενο...θεωρω πως για τα λιπαρα δερματα μια μικρη ποσοτητα ειναι οτι πρεπει και φαινεται να βελτιωνει καπως την υφη του δερματος ωστε να μην ειναι τραχυ κλπ να ξερετε πριν την αγορασετε πως ΔΕΝ ειναι θεραπευτικη κρεμα για τα σπυρακια κλπ ειναι απλα μια καλη ενυδατικη για λιπαρα μεικτα δερματα. Το πρωι εγω προσωπικα χρησιμοποιω την συγκεκριμενη ως κρεμα ημερας κ την νυχτα χρησιμοποιω την effaclar duo ως ενυδατικη-θεραπευτικη για τα σημαδια ακμης που εχω

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dmylonaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσως η καλύτερη κρέμα που έχω αγοράσει. Έχω λιπαρό και κάπως τραχύ δέρμα με ανοιχτούς πόρους. Από την 1η κιόλας εβδομάδα είδα το δέρμα μου να λειαίνει, τους πόρους να μικραίνουν και την λιπαρότητα να μειώνεται.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Swag_Rainbow
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχη χρησιμοποιουσα την effaclar duo + και ημουν παρα πολυ ευχαριστημενη.Μεσα σε ενα τριμηνο εφυγαν ολα τα κοκκινα σημαδια,τα σημαδια της ακμης και δεν ειχα ουτε ενα σπυρακι.Την προτεινω 100%.Ωστοσο μια μερα πηγα φαρμακειο και δεν την ειχε και μου εδωσε αυτην την Κ+ λεγοντας οτι ειναι εξισου καλη ισως και καλυτερη.Καμια σχεση.Μπορω να πω οτι εβγαλα περισσοτερα σπυρακια.Με τσουζει στις πληγες και στα σπυρακια και με φαγουριζει στην περιοχη ταφ.Δεν θα την ξαναγορασω με τιποτα.Χιλιες φορες η duo.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marwqqt
    5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω ακμη και μεικτό δέρμα (καμία φορά λιπαρό σε σημεία καμιά φορά ξηρό εντελώς). Μου αρέσει πολύ η κρέμα, είναι ενυδατικη απορροφάται μέσα σε ένα δεκάλεπτο και είναι ελαφρύ στο δέρμα. Δεν υπήρξε μέρα που να την "πέταξε" η επιδερμίδα μου. Ίσως να μην είναι για καθαρά λιπαρές επιδερμίδες

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr. Who
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν καταλαβαίνω γιατί χάνει βαθμούς αυτό το προϊόν. Σέβομαι απόλυτα τις απόψεις των άλλων χρηστών. Για 'μένα πάντως έχω να πω ότι δούλεψε θαυμάσια!! Θα πρέπει να έχετε λιπαρό ή έστω μεικτό δέρμα για να την χρησιμοποιείσετε και να δείτε αποτελέσματα. Οφείλω να πω ότι έκανε αυτό που υπόσχεται, σε 'μένα τουλάχιστον που είχα τραχύ δέρμα πριν την εφαρμόσω και όντως το δέρμα μου έφτιαξε και έγινε ακόμα καλύτερο απ' ότι ήταν πριν εμφανίσει τραχύτητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MaryS.
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα την αγοράσω ξανά. Μετά από λιγες ώρες γυαλίζω πολύ, ΠΟΛΥ χειρότερα από πριν. Μόνο για λιπαρές επιδερμίδες δεν είναι! Θα επιστρέψω ξανά στην Vichy Normaderm Nuit Detox που ήταν άψογη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • OhChriStella
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω κυστική ακμή και διάβασα αξιολογήσεις από άτομα που είχαν παρόμοιο θέμα, οπότε είπα να την δοκιμάσω. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είναι καλοκαίρι πάντως στην κανονική-μεικτή μου επιδερμίδα δεν έκανε απολύτως τίποτα και τη χρησιμοποιώ σχεδόν 1 μήνα. Επίσης βγάζει λιπαρότητα ενώ την περίμενα ελαφριά και ματ σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της. Θα συνεχίσω φυσικά να τη χρησιμοποιώ σαν ενυδατική όταν δε βάζω την αλοιφή για την κυστική ακμή, αλλά δεν σκοπεύω να την ξαναγοράσω όταν μου τελειώσει.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giota_Karathanasi
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η χειρότερη κρέμα που έχω βάλει για λιπαρή επιδερμίδα. Είναι πολύ λιπαρή από μόνη της. Όταν την εφαρμόζεις, σου αφήνει για τα πρώτα δευτερόλεπτα την αίσθηση γλίτσας. Δεν απορροφάται εύκολα. Σε δύο ώρες- το πολύ- το πρόσωπό μου αρχίζει και γυαλίζει. Γενικά πολύ κακή κρέμα. Για μένα αντενδείκνυται για λιπαρές επιδερμίδες...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κλασική επιλογή λιπαρής με ατέλειες!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανική για λιπαρά δέρματα. Βοηθάει στη σταθεροποιηση του σμιγματος. Απορροφάται αμέσως.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Έχω λιπαρό δέρμα με φαγεσωρικη ακμή ήπιας μορφής ...μου την σύστησαν σαν εναλλακτική της κλασσικής αντίστοιχης κρέμας (duo) . Η duo ήταν μια καλή ενυδατικη χωρίς κάποια θεραπευτική ουσία βέβαια..την Κ την συγκεκριμένη την δοκίμασα αρκετές μέρες και κάθε φορά με ετσουζε με κοκκίνιζε και μου έβγαζε μικρα σπιθουρακια . Η αίσθηση δεν ήταν καθόλου καλή πλέον δεν μπορώ να την φορέσω άλλο.

    2
  • στην αρχη που την ειχα αγορασει ημουν πολυ ευχαριστημενη ...μετα απο περιπου ενα μηνα που το χρησιμοποιουσα ,το προσωπο μου αρχιζε να ξερενεται σε καποια σημεια οταν την απλωνα...

    1
  • Η καλύτερη!!! Έχω αλλάξει αρκετές κρέμες κ πιο ακριβές από αυτή. Είναι η μόνη που αφήνει το δέρμα μου απαλό χωρίς Να γυαλίζει. Τα στίγματα έχουν μειωθεί αρκετά. Μαζί με το σερουμ το γαλάζιο της ίδιας εταιρίας κάνει θαύματα.

    2
  • Προσωπικα εχω μεικτο δερμα, λιπαρο σε καποια σημεια ξηρο σε αλλα, απορροφαται πολυ γρηγορα και ειναι ελαφρια με ματ αποτελεσμα οπως ισχυριζεται, δεν την χρησιμοποιω πολυ καιρο οποτε δεν ξερω αν κανει δουλεια για τους πορους και τα μαυρα στιγματα ομως οταν την χρησιμοποιω νιωθω το δερμα μ ενυδατωμενο, παρολα αυτα στα σημεια οπου το δερμα μου ειναι κανονικο προς ξηρο χρειαζεται να χρησιμοποιησω μεγαλυτερη ποσοτητα για να το νιωθω ενυδατωμενο...θεωρω πως για τα λιπαρα δερματα μια μικρη ποσοτητα ειναι οτι πρεπει και φαινεται να βελτιωνει καπως την υφη του δερματος ωστε να μην ειναι τραχυ κλπ να ξερετε πριν την αγορασετε πως ΔΕΝ ειναι θεραπευτικη κρεμα για τα σπυρακια κλπ ειναι απλα μια καλη ενυδατικη για λιπαρα μεικτα δερματα. Το πρωι εγω προσωπικα χρησιμοποιω την συγκεκριμενη ως κρεμα ημερας κ την νυχτα χρησιμοποιω την effaclar duo ως ενυδατικη-θεραπευτικη για τα σημαδια ακμης που εχω

    3
  • Δες τα όλα
13,97 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα