- Κατασκευασμένο από μέταλλο για αντοχή
- Κούμπωμα με δυνατό μαγνήτη που δεν γλιστράει για ασφαλή εφαρμογή
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.
πολύ ωραίο λουράκι, μπήκε και ταίριαξε μία χαρά, θα το ξανα έπαιρνα. Χαλαρώνει λίγο το δέσιμο γιατί είναι με μαγνήτη.
Είναι λίγο πιο σκούρο στην πραγματικότητα αλλά ούτε εμένα ούτε τη γυναίκα μου που το χρησιμοποιεί την χάλασε ίσα ίσα κιόλας. Πανευκολη τοποθέτηση έχει μέσα κ δικά του ελατηριακια πολύ καλό κούμπωμα ο μαγνήτης δείχνει δυνατός για πολλά χρόνια, τώρα αν το χρώμα θα κρατήσει αρκετά δεν το ξέρω, φαίνεται πάντως με συχνό πλύσιμο εδώ και καιρό δεν έχει πάθει κάτι!
Πολύ καλή εφαρμογή και εξαιρετικά άνετο. Το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο από την φωτογραφία (περίπου στο χρώμα μελαχρινού δέρματος) αλλά εξακολουθεί να παραμένει καλαίσθητο. Δεν χαλαρώνει μόνο του ποτέ. Το μόνο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι ότι η συσκευασία δεν είχε δικά του πυρράκια για την εφαρμογή στο ρολόι και χρειάστηκε να αφαιρέσω τα πυρράκια από το αρχικό λουράκι του ρολογιού, οπότε καλό είναι να το έχει υπόψη του όποιος για κάποιο λόγο έχει χάσει το λουράκι του.
Ευκολη τοποθετηση, πολυ καλη εφαρμογη και ανεση στο χερι. Θα προτιμουσα πιο ζωιρο χρωματισμο καθως εξωτερικα παρουσιαζει καποια μικρη θαμπαδα και η εικονα του δεν ανταποκρινεται πληρως με την εμπορικη του φωτογραφια.
πολύ καλή ποιότητα,πολύ όμορφο, αναπνέει το δέρμα και δεν ιδρώνει ο καρπός! πολύ καλό το συνιστώ!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό!!
Καταπληκτική ποιοτητα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ωραίο λουράκι, μπήκε και ταίριαξε μία χαρά, θα το ξανα έπαιρνα. Χαλαρώνει λίγο το δέσιμο γιατί είναι με μαγνήτη.
Είναι λίγο πιο σκούρο στην πραγματικότητα αλλά ούτε εμένα ούτε τη γυναίκα μου που το χρησιμοποιεί την χάλασε ίσα ίσα κιόλας. Πανευκολη τοποθέτηση έχει μέσα κ δικά του ελατηριακια πολύ καλό κούμπωμα ο μαγνήτης δείχνει δυνατός για πολλά χρόνια, τώρα αν το χρώμα θα κρατήσει αρκετά δεν το ξέρω, φαίνεται πάντως με συχνό πλύσιμο εδώ και καιρό δεν έχει πάθει κάτι!
Πολύ καλή εφαρμογή και εξαιρετικά άνετο. Το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο από την φωτογραφία (περίπου στο χρώμα μελαχρινού δέρματος) αλλά εξακολουθεί να παραμένει καλαίσθητο. Δεν χαλαρώνει μόνο του ποτέ. Το μόνο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι ότι η συσκευασία δεν είχε δικά του πυρράκια για την εφαρμογή στο ρολόι και χρειάστηκε να αφαιρέσω τα πυρράκια από το αρχικό λουράκι του ρολογιού, οπότε καλό είναι να το έχει υπόψη του όποιος για κάποιο λόγο έχει χάσει το λουράκι του.
Ευκολη τοποθετηση, πολυ καλη εφαρμογη και ανεση στο χερι. Θα προτιμουσα πιο ζωιρο χρωματισμο καθως εξωτερικα παρουσιαζει καποια μικρη θαμπαδα και η εικονα του δεν ανταποκρινεται πληρως με την εμπορικη του φωτογραφια.
πολύ καλή ποιότητα,πολύ όμορφο, αναπνέει το δέρμα και δεν ιδρώνει ο καρπός! πολύ καλό το συνιστώ!
124 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλημέρα Πείτε μου σας παρακαλώ το λουράκι αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο HUAWEI gt3; Η διάμετρο του είναι 20mm ευχαριστώ
Ναι! Και στο Amazfit Bip λουρακι με διάμετρο 20mm παίρνουμε.
Ξέρετε αν ταιριάζει σαν χρώμα με το ροζ Bip S; Ή είναι πολύ σκούρο και πάει καλύτερα με το μαύρο;
Όχι, καλύτερα πηγαίνειε μαύρο...είναι το χρώμα ροζ χρυσό οπότε πάει προς το μπρονζε και δεν θα το σύστηνα με το ροζ bip s
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.
πολύ ωραίο λουράκι, μπήκε και ταίριαξε μία χαρά, θα το ξανα έπαιρνα. Χαλαρώνει λίγο το δέσιμο γιατί είναι με μαγνήτη.
Είναι λίγο πιο σκούρο στην πραγματικότητα αλλά ούτε εμένα ούτε τη γυναίκα μου που το χρησιμοποιεί την χάλασε ίσα ίσα κιόλας. Πανευκολη τοποθέτηση έχει μέσα κ δικά του ελατηριακια πολύ καλό κούμπωμα ο μαγνήτης δείχνει δυνατός για πολλά χρόνια, τώρα αν το χρώμα θα κρατήσει αρκετά δεν το ξέρω, φαίνεται πάντως με συχνό πλύσιμο εδώ και καιρό δεν έχει πάθει κάτι!
Πολύ καλή εφαρμογή και εξαιρετικά άνετο. Το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο από την φωτογραφία (περίπου στο χρώμα μελαχρινού δέρματος) αλλά εξακολουθεί να παραμένει καλαίσθητο. Δεν χαλαρώνει μόνο του ποτέ. Το μόνο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι ότι η συσκευασία δεν είχε δικά του πυρράκια για την εφαρμογή στο ρολόι και χρειάστηκε να αφαιρέσω τα πυρράκια από το αρχικό λουράκι του ρολογιού, οπότε καλό είναι να το έχει υπόψη του όποιος για κάποιο λόγο έχει χάσει το λουράκι του.
Ευκολη τοποθετηση, πολυ καλη εφαρμογη και ανεση στο χερι. Θα προτιμουσα πιο ζωιρο χρωματισμο καθως εξωτερικα παρουσιαζει καποια μικρη θαμπαδα και η εικονα του δεν ανταποκρινεται πληρως με την εμπορικη του φωτογραφια.
πολύ καλή ποιότητα,πολύ όμορφο, αναπνέει το δέρμα και δεν ιδρώνει ο καρπός! πολύ καλό το συνιστώ!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό!!
Καταπληκτική ποιοτητα
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολύ ωραίο λουράκι, μπήκε και ταίριαξε μία χαρά, θα το ξανα έπαιρνα. Χαλαρώνει λίγο το δέσιμο γιατί είναι με μαγνήτη.
Είναι λίγο πιο σκούρο στην πραγματικότητα αλλά ούτε εμένα ούτε τη γυναίκα μου που το χρησιμοποιεί την χάλασε ίσα ίσα κιόλας. Πανευκολη τοποθέτηση έχει μέσα κ δικά του ελατηριακια πολύ καλό κούμπωμα ο μαγνήτης δείχνει δυνατός για πολλά χρόνια, τώρα αν το χρώμα θα κρατήσει αρκετά δεν το ξέρω, φαίνεται πάντως με συχνό πλύσιμο εδώ και καιρό δεν έχει πάθει κάτι!
Πολύ καλή εφαρμογή και εξαιρετικά άνετο. Το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο από την φωτογραφία (περίπου στο χρώμα μελαχρινού δέρματος) αλλά εξακολουθεί να παραμένει καλαίσθητο. Δεν χαλαρώνει μόνο του ποτέ. Το μόνο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι ότι η συσκευασία δεν είχε δικά του πυρράκια για την εφαρμογή στο ρολόι και χρειάστηκε να αφαιρέσω τα πυρράκια από το αρχικό λουράκι του ρολογιού, οπότε καλό είναι να το έχει υπόψη του όποιος για κάποιο λόγο έχει χάσει το λουράκι του.
Ευκολη τοποθετηση, πολυ καλη εφαρμογη και ανεση στο χερι. Θα προτιμουσα πιο ζωιρο χρωματισμο καθως εξωτερικα παρουσιαζει καποια μικρη θαμπαδα και η εικονα του δεν ανταποκρινεται πληρως με την εμπορικη του φωτογραφια.
πολύ καλή ποιότητα,πολύ όμορφο, αναπνέει το δέρμα και δεν ιδρώνει ο καρπός! πολύ καλό το συνιστώ!