Δημητριακά

Nestle Δημητριακά Honey Cheerios Ολικής Άλεσης 375gr

Τραγανά δαχτυλιδάκια δημητριακών πρωινού ολικής άλεσης Honey Cheerios​®, με μελένια γεύση περιέχει 7 βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο και όλα τα οφέλη της ολικής άλεσης.​

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 3 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

​Συστατικά

Αλεύρι βρώμης ολικής άλεσης 26,9%, Σιτάρι ολικής άλεσης 26,9%, Ζάχαρη, Αλεύρι κριθαριού ολικής άλεσης 16,4%, Άμυλο σιταριού, Μέλι 3,7%, Αλεύρι καλαμποκιού ολικής άλεσης 2%, Αλεύρι ρυζιού ολικής άλεσης 2%, Ιμβερτοποιημένο σιρόπι ζάχαρης, Ανθρακικό ασβέστιο, Αλάτι, Ηλιέλαιο, Μελάσα, Αντιοξειδωτικό (τοκοφερόλες), Φυσική αρωματική ύλη, Σίδηρος, Βιταμίνη C, B3, B5, B9, B6, D, B2.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Βρώμη

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πρωτεΐνης
Όχι
Ολικής Άλεσης
Ναι
Γεύση
με Μέλι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
375 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Τραγικά! Τα χειρότερα δημητριακά που έχω φάει ποτέ. Ανύπαρκτη γεύση (σαν άχυρο είνα) και χάλια υφή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άλλαξε πολυ η γεύση τους. Παλια ηταν πολυ πιο γλυκά και νόστιμα ενω τωρα ειναι άνοστα σαν βαμβάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καμία σχέση με παλιά. σαν να τρως χαρτί. μακριά! ειδικά από παιδιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Τραγικά! Τα χειρότερα δημητριακά που έχω φάει ποτέ. Ανύπαρκτη γεύση (σαν άχυρο είνα) και χάλια υφή.

    0
  • Άλλαξε πολυ η γεύση τους. Παλια ηταν πολυ πιο γλυκά και νόστιμα ενω τωρα ειναι άνοστα σαν βαμβάκι.

    3
  • καμία σχέση με παλιά. σαν να τρως χαρτί. μακριά! ειδικά από παιδιά...

    3
  • Πολύ καλό για την τιμή του

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

57 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

​Συστατικά

Αλεύρι βρώμης ολικής άλεσης 26,9%, Σιτάρι ολικής άλεσης 26,9%, Ζάχαρη, Αλεύρι κριθαριού ολικής άλεσης 16,4%, Άμυλο σιταριού, Μέλι 3,7%, Αλεύρι καλαμποκιού ολικής άλεσης 2%, Αλεύρι ρυζιού ολικής άλεσης 2%, Ιμβερτοποιημένο σιρόπι ζάχαρης, Ανθρακικό ασβέστιο, Αλάτι, Ηλιέλαιο, Μελάσα, Αντιοξειδωτικό (τοκοφερόλες), Φυσική αρωματική ύλη, Σίδηρος, Βιταμίνη C, B3, B5, B9, B6, D, B2.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Βρώμη

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πρωτεΐνης
Όχι
Ολικής Άλεσης
Ναι
Γεύση
με Μέλι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
375 gr
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Τραγικά! Τα χειρότερα δημητριακά που έχω φάει ποτέ. Ανύπαρκτη γεύση (σαν άχυρο είνα) και χάλια υφή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άλλαξε πολυ η γεύση τους. Παλια ηταν πολυ πιο γλυκά και νόστιμα ενω τωρα ειναι άνοστα σαν βαμβάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καμία σχέση με παλιά. σαν να τρως χαρτί. μακριά! ειδικά από παιδιά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Τραγικά! Τα χειρότερα δημητριακά που έχω φάει ποτέ. Ανύπαρκτη γεύση (σαν άχυρο είνα) και χάλια υφή.

    0
  • Άλλαξε πολυ η γεύση τους. Παλια ηταν πολυ πιο γλυκά και νόστιμα ενω τωρα ειναι άνοστα σαν βαμβάκι.

    3
  • καμία σχέση με παλιά. σαν να τρως χαρτί. μακριά! ειδικά από παιδιά...

    3
  • Πολύ καλό για την τιμή του

    0
  • 0
  • Δες τα όλα