Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Holts Speedflush Πρόσθετο Καθαριστικό Κυκλώματος Ψύξης Αυτοκινήτου 250ml Κωδικός: RK1R

  • Αφαιρεί τα υπολείμματα που φράζουν το σύστημα και προκαλούν υπερθέρμανση
  • Προστατεύει από τη φθορά
  • Παρατείνει τη διάρκεια ζωής του οχήματος

  • Αφαιρεί τα υπολείμματα που φράζουν το σύστημα και προκαλούν υπερθέρμανση
  • Προστατεύει από τη φθορά
  • Παρατείνει τη διάρκεια ζωής του οχήματος

8 00
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από GT Oil Battery
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Αναλώσιμα Αυτοκινήτου στη σελίδα του GT Oil Battery
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Αφαιρεί τα υπολείμματα που φράζουν το σύστημα και προκαλούν υπερθέρμανση
  • Προστατεύει από τη φθορά
  • Παρατείνει τη διάρκεια ζωής του οχήματος

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
RK1R
Είδος
Καθαριστικό Κυκλώματος Ψύξης
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης, Πετρελαίου
Χωρητικότητα
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (27)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • aba1965_aba1965

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιησα δύο μπουκαλια, αφού το πρώτο ξεμπλοκαρε αρχικά το ψυγείο του καλοριφέρ και το μπλοκάρισμα μεταφέρθηκε παραπέρα. Κράτησα το υγρό μέσα μια βδομάδα. Τώρα το ψυγείο αποδίδει θέρμανση όταν κινείται αλλά ελάχιστα στο ρελαντί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliaskal68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δοκίμασα σε δύο αυτοκινητα με αντλία στο εσωτερικό κύκλωμα του καλοριφέρ χωρίς να περάσει από το κεντρικό κύκλωμα του ψυγείου. Σε Suzuki jimmy μετά από λίγη ώρα που έστελνε το υγρό μαζί με ζεστό νερό έκανε ένα παφ και άρχισε η ροή να γίνεται κανονική. Όσο νερό έστελνε δλδ η αντλία έβγαινε με την ίδια πίεση από την εξαγωγή ενώ στην αρχή φαινόταν μπουκωμενο. Τώρα το καλοριφέρ καίει πραγματικά. Σε Corolla verso δεν έγινε δουλειά παρότι το καθάρισε γιατί μάλλον το πρόβλημα είναι
    φρακαρισμένη βαλβίδα η κλαπετο. Ξέπλυμα στο τέλος με απιονισμένο πάλι με αντλία και αφού δουλέψει η μηχανή συμπλήρωμα παραφλου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos.31
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθάρισε το ψυγείο το οποίο έβγαλε αρκετό βρώμικο νερό ...έγινε 2 φορές καθαρισμός με το υγρό καθαρισμού και 6 με σκέτο απιονισμένο νερό...εν συνεχεία και αφού καθάρισε το νερό αρκετά, πρόσθεσα το αντιψυκτικό...νομίζω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά αφαιρώντας και κομμάτια-υπολείμματα σκουριάς και αλάτων...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσεξτε με τα διαφορα προσθετα για το ψυγειο, το ενα βοηθαει στις διαρροες,το αλλο στο να μην ανεβαζει θερμοκρασια κλπ, με τον καιρο δημιουργουν προβληματα λογω χημικων αντιδρασεων μεταξυ τους, πιανουν μακα ο αισθητηρας-ο θερμοστατης-το παγουρι διαστολης-η ταπα κλπ.
    Αδειαστε ολο το υπαρχων αντιψυκτικο,ριξτε απιονισμενο νερο και αυτο το προσθετο,κυκλοφορηστε το αμαξι καμια 30αρια χιλιομετρα (βαλτε και λιγο το καλοριφερ στο ζεστο),αδειαστε το, βαλτε μονο απιονισμενο νερο,λιγη ωρα στο ρελαντι ή μερικες βολτες να ζεσταθει και μετα αφαιρεση να ξεπλυθει οτι εχει απομεινει.Μετα αντιψυκτικο με απιονισμενο νερο,εξαερωση και τελος.
    Εγω σκουρια δεν ειχα αλλα μετα απο το καθαρισμα με αυτο της Holts το αμαξι δουλευει καλυτερα,εχω πιο γρηγορα ζεστη στην καμπινα και το βεντιλατερ δεν δουλευει τοσο συχνα οπως πριν,ειμαι πολυ ευχαριστημενος !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Giaourtsis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήσα 2 συσκευασίες σε μοτέρ που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 10 χρόνια που είχε πιάσει πολύ σκουριά. Έβγαλα τα παλιά νερά, έριξα απιονισμένο μαζί με το καθαριστικό, ρελαντί με γκάζι κοντά 20 λεπτά και άδειασμα και ξέπλυμα με απιονισμένο. Έκανα αυτή τη διαδικασία 2 φορές και καθάρισε αρκετά καλά σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά στο τέλος έβαλα αντιψυκτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Papadopoulos68737922
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθάρισε το ψυγείο του καλοριφέρ του αυτοκινήτου πολύ καλά είδα αμέσως διαφορά , έκανα μετρήσεις με ψηφιακό θερμόμετρο πριν και μετά είχε τεράστια διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christofer Kolombos
    5
    38 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    30/01/2022
    Το προιόν ειναι ΑΡΙΣΤΟ..
    Το πηρα μετα απο 4 καθαριστικά της liqui moly που ΔΕΝ εκαναν τπτ στο κύκλωμα της ψυξης..
    Το αγόρασα επειδή ειχα πρόβλημα με το καλοριφέρ του αυτοκινήτου..
    Δεν έβγαζε ζεστο αερα στην καμπίνα..
    (Μονο εν κίνηση ερχόταν ζεστός αέρας-σταματημενος έβγαζε κρυο..)
    Το εβαλα για δυο μερες και την τρίτη μερα εβγαζε ζεστο αερα στην καμπίνα..

    Υ.γ. Θελουν αλλαγη τα "νερα" να φυγουν οι βρωμιές (απο την ταπα του ψυγείου)και μετα ενα καλο αντιψυκτικο..
    15/02/2022
    Ξαναεβαλα 2η φορα το καθαριστικό και εβγαλε αρκετή βρώμα απο το κύκλωμα ψύξης..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • germaniatis
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η διαδικασία έχει ως εξής: Με ζεστό κινητήρα αδειάζετε το ψυκτικό, βάζετε το καθαριστικό και σκέτο νερό, το δουλεύετε 20-30 λεπτά ρελαντί αλλά να δουλέψει ο ανεμιστήρας μερικές φορές, αδειάζετε, βάζετε σκέτο απιονισμένο νερό για 2 μέρες και αδειάζετε. [Σύμφωνα με άλλες γνώμες τεχνικών, για καλύτερα αποτελέσματα, κάνε μερικά χιλιόμετρα αλλά χαλαρά χωρίς να ζορίζεις τη μηχανή]. Επαναλαμβάνετε μέχρι να βγαίνει καθαρό νερό και στο τέλος γεμίζετε με μίγμα αντιψυκτικού. Είχα προβλήματα υπερθέρμανσης από ένα σιδερένιο σωλήνα που γέμισε το κύκλωμα σκουριές. Με τον καθαρισμό βγήκε μια λεκάνη καφέ νερό, οπότε φαίνεται να έκανε δουλειά. Δε γυάλισαν τα μέταλλα αλλά η πολλή βρωμιά έφυγε. Άλλαξα και θερμοστάτη και τώρα δουλεύει ρολόι η μηχανή χωρίς να ζεσταίνεται. Ποτέ νερό χωρίς αντιψυκτικό, δημιουργούνται σκουριές στο κύκλωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει καλή δουλειά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Σμαρτ 450 δεν καθαρισε το κυκλομα του καλοριφερ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Χρησιμοποιησα δύο μπουκαλια, αφού το πρώτο ξεμπλοκαρε αρχικά το ψυγείο του καλοριφέρ και το μπλοκάρισμα μεταφέρθηκε παραπέρα. Κράτησα το υγρό μέσα μια βδομάδα. Τώρα το ψυγείο αποδίδει θέρμανση όταν κινείται αλλά ελάχιστα στο ρελαντί.

    0
  • Το δοκίμασα σε δύο αυτοκινητα με αντλία στο εσωτερικό κύκλωμα του καλοριφέρ χωρίς να περάσει από το κεντρικό κύκλωμα του ψυγείου. Σε Suzuki jimmy μετά από λίγη ώρα που έστελνε το υγρό μαζί με ζεστό νερό έκανε ένα παφ και άρχισε η ροή να γίνεται κανονική. Όσο νερό έστελνε δλδ η αντλία έβγαινε με την ίδια πίεση από την εξαγωγή ενώ στην αρχή φαινόταν μπουκωμενο. Τώρα το καλοριφέρ καίει πραγματικά. Σε Corolla verso δεν έγινε δουλειά παρότι το καθάρισε γιατί μάλλον το πρόβλημα είναι
    φρακαρισμένη βαλβίδα η κλαπετο. Ξέπλυμα στο τέλος με απιονισμένο πάλι με αντλία και αφού δουλέψει η μηχανή συμπλήρωμα παραφλου

    1
  • Καθάρισε το ψυγείο το οποίο έβγαλε αρκετό βρώμικο νερό ...έγινε 2 φορές καθαρισμός με το υγρό καθαρισμού και 6 με σκέτο απιονισμένο νερό...εν συνεχεία και αφού καθάρισε το νερό αρκετά, πρόσθεσα το αντιψυκτικό...νομίζω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά αφαιρώντας και κομμάτια-υπολείμματα σκουριάς και αλάτων...

    3
  • Προσεξτε με τα διαφορα προσθετα για το ψυγειο, το ενα βοηθαει στις διαρροες,το αλλο στο να μην ανεβαζει θερμοκρασια κλπ, με τον καιρο δημιουργουν προβληματα λογω χημικων αντιδρασεων μεταξυ τους, πιανουν μακα ο αισθητηρας-ο θερμοστατης-το παγουρι διαστολης-η ταπα κλπ.
    Αδειαστε ολο το υπαρχων αντιψυκτικο,ριξτε απιονισμενο νερο και αυτο το προσθετο,κυκλοφορηστε το αμαξι καμια 30αρια χιλιομετρα (βαλτε και λιγο το καλοριφερ στο ζεστο),αδειαστε το, βαλτε μονο απιονισμενο νερο,λιγη ωρα στο ρελαντι ή μερικες βολτες να ζεσταθει και μετα αφαιρεση να ξεπλυθει οτι εχει απομεινει.Μετα αντιψυκτικο με απιονισμενο νερο,εξαερωση και τελος.
    Εγω σκουρια δεν ειχα αλλα μετα απο το καθαρισμα με αυτο της Holts το αμαξι δουλευει καλυτερα,εχω πιο γρηγορα ζεστη στην καμπινα και το βεντιλατερ δεν δουλευει τοσο συχνα οπως πριν,ειμαι πολυ ευχαριστημενος !

    11
  • Χρησιμοποιήσα 2 συσκευασίες σε μοτέρ που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 10 χρόνια που είχε πιάσει πολύ σκουριά. Έβγαλα τα παλιά νερά, έριξα απιονισμένο μαζί με το καθαριστικό, ρελαντί με γκάζι κοντά 20 λεπτά και άδειασμα και ξέπλυμα με απιονισμένο. Έκανα αυτή τη διαδικασία 2 φορές και καθάρισε αρκετά καλά σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά στο τέλος έβαλα αντιψυκτικό.

    9
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

255 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Αφαιρεί τα υπολείμματα που φράζουν το σύστημα και προκαλούν υπερθέρμανση
  • Προστατεύει από τη φθορά
  • Παρατείνει τη διάρκεια ζωής του οχήματος

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
RK1R
Είδος
Καθαριστικό Κυκλώματος Ψύξης
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης, Πετρελαίου
Χωρητικότητα
250 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (27)

  1. 19
  2. 4
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • aba1965_aba1965

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιησα δύο μπουκαλια, αφού το πρώτο ξεμπλοκαρε αρχικά το ψυγείο του καλοριφέρ και το μπλοκάρισμα μεταφέρθηκε παραπέρα. Κράτησα το υγρό μέσα μια βδομάδα. Τώρα το ψυγείο αποδίδει θέρμανση όταν κινείται αλλά ελάχιστα στο ρελαντί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iliaskal68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το δοκίμασα σε δύο αυτοκινητα με αντλία στο εσωτερικό κύκλωμα του καλοριφέρ χωρίς να περάσει από το κεντρικό κύκλωμα του ψυγείου. Σε Suzuki jimmy μετά από λίγη ώρα που έστελνε το υγρό μαζί με ζεστό νερό έκανε ένα παφ και άρχισε η ροή να γίνεται κανονική. Όσο νερό έστελνε δλδ η αντλία έβγαινε με την ίδια πίεση από την εξαγωγή ενώ στην αρχή φαινόταν μπουκωμενο. Τώρα το καλοριφέρ καίει πραγματικά. Σε Corolla verso δεν έγινε δουλειά παρότι το καθάρισε γιατί μάλλον το πρόβλημα είναι
    φρακαρισμένη βαλβίδα η κλαπετο. Ξέπλυμα στο τέλος με απιονισμένο πάλι με αντλία και αφού δουλέψει η μηχανή συμπλήρωμα παραφλου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos.31
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθάρισε το ψυγείο το οποίο έβγαλε αρκετό βρώμικο νερό ...έγινε 2 φορές καθαρισμός με το υγρό καθαρισμού και 6 με σκέτο απιονισμένο νερό...εν συνεχεία και αφού καθάρισε το νερό αρκετά, πρόσθεσα το αντιψυκτικό...νομίζω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά αφαιρώντας και κομμάτια-υπολείμματα σκουριάς και αλάτων...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσεξτε με τα διαφορα προσθετα για το ψυγειο, το ενα βοηθαει στις διαρροες,το αλλο στο να μην ανεβαζει θερμοκρασια κλπ, με τον καιρο δημιουργουν προβληματα λογω χημικων αντιδρασεων μεταξυ τους, πιανουν μακα ο αισθητηρας-ο θερμοστατης-το παγουρι διαστολης-η ταπα κλπ.
    Αδειαστε ολο το υπαρχων αντιψυκτικο,ριξτε απιονισμενο νερο και αυτο το προσθετο,κυκλοφορηστε το αμαξι καμια 30αρια χιλιομετρα (βαλτε και λιγο το καλοριφερ στο ζεστο),αδειαστε το, βαλτε μονο απιονισμενο νερο,λιγη ωρα στο ρελαντι ή μερικες βολτες να ζεσταθει και μετα αφαιρεση να ξεπλυθει οτι εχει απομεινει.Μετα αντιψυκτικο με απιονισμενο νερο,εξαερωση και τελος.
    Εγω σκουρια δεν ειχα αλλα μετα απο το καθαρισμα με αυτο της Holts το αμαξι δουλευει καλυτερα,εχω πιο γρηγορα ζεστη στην καμπινα και το βεντιλατερ δεν δουλευει τοσο συχνα οπως πριν,ειμαι πολυ ευχαριστημενος !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Giaourtsis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήσα 2 συσκευασίες σε μοτέρ που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 10 χρόνια που είχε πιάσει πολύ σκουριά. Έβγαλα τα παλιά νερά, έριξα απιονισμένο μαζί με το καθαριστικό, ρελαντί με γκάζι κοντά 20 λεπτά και άδειασμα και ξέπλυμα με απιονισμένο. Έκανα αυτή τη διαδικασία 2 φορές και καθάρισε αρκετά καλά σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά στο τέλος έβαλα αντιψυκτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Papadopoulos68737922
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθάρισε το ψυγείο του καλοριφέρ του αυτοκινήτου πολύ καλά είδα αμέσως διαφορά , έκανα μετρήσεις με ψηφιακό θερμόμετρο πριν και μετά είχε τεράστια διαφορά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christofer Kolombos
    5
    38 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    30/01/2022
    Το προιόν ειναι ΑΡΙΣΤΟ..
    Το πηρα μετα απο 4 καθαριστικά της liqui moly που ΔΕΝ εκαναν τπτ στο κύκλωμα της ψυξης..
    Το αγόρασα επειδή ειχα πρόβλημα με το καλοριφέρ του αυτοκινήτου..
    Δεν έβγαζε ζεστο αερα στην καμπίνα..
    (Μονο εν κίνηση ερχόταν ζεστός αέρας-σταματημενος έβγαζε κρυο..)
    Το εβαλα για δυο μερες και την τρίτη μερα εβγαζε ζεστο αερα στην καμπίνα..

    Υ.γ. Θελουν αλλαγη τα "νερα" να φυγουν οι βρωμιές (απο την ταπα του ψυγείου)και μετα ενα καλο αντιψυκτικο..
    15/02/2022
    Ξαναεβαλα 2η φορα το καθαριστικό και εβγαλε αρκετή βρώμα απο το κύκλωμα ψύξης..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • germaniatis
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η διαδικασία έχει ως εξής: Με ζεστό κινητήρα αδειάζετε το ψυκτικό, βάζετε το καθαριστικό και σκέτο νερό, το δουλεύετε 20-30 λεπτά ρελαντί αλλά να δουλέψει ο ανεμιστήρας μερικές φορές, αδειάζετε, βάζετε σκέτο απιονισμένο νερό για 2 μέρες και αδειάζετε. [Σύμφωνα με άλλες γνώμες τεχνικών, για καλύτερα αποτελέσματα, κάνε μερικά χιλιόμετρα αλλά χαλαρά χωρίς να ζορίζεις τη μηχανή]. Επαναλαμβάνετε μέχρι να βγαίνει καθαρό νερό και στο τέλος γεμίζετε με μίγμα αντιψυκτικού. Είχα προβλήματα υπερθέρμανσης από ένα σιδερένιο σωλήνα που γέμισε το κύκλωμα σκουριές. Με τον καθαρισμό βγήκε μια λεκάνη καφέ νερό, οπότε φαίνεται να έκανε δουλειά. Δε γυάλισαν τα μέταλλα αλλά η πολλή βρωμιά έφυγε. Άλλαξα και θερμοστάτη και τώρα δουλεύει ρολόι η μηχανή χωρίς να ζεσταίνεται. Ποτέ νερό χωρίς αντιψυκτικό, δημιουργούνται σκουριές στο κύκλωμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν κάνει καλή δουλειά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε Σμαρτ 450 δεν καθαρισε το κυκλομα του καλοριφερ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Χρησιμοποιησα δύο μπουκαλια, αφού το πρώτο ξεμπλοκαρε αρχικά το ψυγείο του καλοριφέρ και το μπλοκάρισμα μεταφέρθηκε παραπέρα. Κράτησα το υγρό μέσα μια βδομάδα. Τώρα το ψυγείο αποδίδει θέρμανση όταν κινείται αλλά ελάχιστα στο ρελαντί.

    0
  • Το δοκίμασα σε δύο αυτοκινητα με αντλία στο εσωτερικό κύκλωμα του καλοριφέρ χωρίς να περάσει από το κεντρικό κύκλωμα του ψυγείου. Σε Suzuki jimmy μετά από λίγη ώρα που έστελνε το υγρό μαζί με ζεστό νερό έκανε ένα παφ και άρχισε η ροή να γίνεται κανονική. Όσο νερό έστελνε δλδ η αντλία έβγαινε με την ίδια πίεση από την εξαγωγή ενώ στην αρχή φαινόταν μπουκωμενο. Τώρα το καλοριφέρ καίει πραγματικά. Σε Corolla verso δεν έγινε δουλειά παρότι το καθάρισε γιατί μάλλον το πρόβλημα είναι
    φρακαρισμένη βαλβίδα η κλαπετο. Ξέπλυμα στο τέλος με απιονισμένο πάλι με αντλία και αφού δουλέψει η μηχανή συμπλήρωμα παραφλου

    1
  • Καθάρισε το ψυγείο το οποίο έβγαλε αρκετό βρώμικο νερό ...έγινε 2 φορές καθαρισμός με το υγρό καθαρισμού και 6 με σκέτο απιονισμένο νερό...εν συνεχεία και αφού καθάρισε το νερό αρκετά, πρόσθεσα το αντιψυκτικό...νομίζω ότι έκανε πολύ καλή δουλειά αφαιρώντας και κομμάτια-υπολείμματα σκουριάς και αλάτων...

    3
  • Προσεξτε με τα διαφορα προσθετα για το ψυγειο, το ενα βοηθαει στις διαρροες,το αλλο στο να μην ανεβαζει θερμοκρασια κλπ, με τον καιρο δημιουργουν προβληματα λογω χημικων αντιδρασεων μεταξυ τους, πιανουν μακα ο αισθητηρας-ο θερμοστατης-το παγουρι διαστολης-η ταπα κλπ.
    Αδειαστε ολο το υπαρχων αντιψυκτικο,ριξτε απιονισμενο νερο και αυτο το προσθετο,κυκλοφορηστε το αμαξι καμια 30αρια χιλιομετρα (βαλτε και λιγο το καλοριφερ στο ζεστο),αδειαστε το, βαλτε μονο απιονισμενο νερο,λιγη ωρα στο ρελαντι ή μερικες βολτες να ζεσταθει και μετα αφαιρεση να ξεπλυθει οτι εχει απομεινει.Μετα αντιψυκτικο με απιονισμενο νερο,εξαερωση και τελος.
    Εγω σκουρια δεν ειχα αλλα μετα απο το καθαρισμα με αυτο της Holts το αμαξι δουλευει καλυτερα,εχω πιο γρηγορα ζεστη στην καμπινα και το βεντιλατερ δεν δουλευει τοσο συχνα οπως πριν,ειμαι πολυ ευχαριστημενος !

    11
  • Χρησιμοποιήσα 2 συσκευασίες σε μοτέρ που ήταν σε ακινησία τουλάχιστον 10 χρόνια που είχε πιάσει πολύ σκουριά. Έβγαλα τα παλιά νερά, έριξα απιονισμένο μαζί με το καθαριστικό, ρελαντί με γκάζι κοντά 20 λεπτά και άδειασμα και ξέπλυμα με απιονισμένο. Έκανα αυτή τη διαδικασία 2 φορές και καθάρισε αρκετά καλά σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά στο τέλος έβαλα αντιψυκτικό.

    9
  • Δες τα όλα
8,00 €
5,00 €   μεταφορικά