ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ! Έχω 3 από αυτές.
1. Ryzen 5 3400g σε ASUS TUF B550M PLUS WIFI + 16gb Crusial Balistix 3466mhz
2. Ryzen 5 2600 σε MSI B450M MORTAR + 16gb G.skill Trident 3200mhz
3. Ι7-10700F σε Asrock H470 Phantom Gaming 4 + 32gb G.skill Aegis 3000mhz
Η εγκατάσταση τόσο σε Ryzen όσο σε INTEL ήταν πανεύκολη. Βίδες που βιδώνουν με χέρι και σφριγούν με κατσαβίδι. Στους Intel έχεις την δυνατότητα και για τις 4 φορές οπότε επιλέγεις πως θα την βάλεις ενώ στην AMD μόνο δεξιά ή αριστερά να παίρνει αέρα.
Σαφώς δεν έχω αφήσει το FAN της έχω βάλει PUSH PULL 2xFans.
1. TRUST 762R red edition x2
2. DEEPCOOL 2x RGB (Το φτηνό σετ των 5 στα 44€ που είπα WHY NOT τι έχω να χάσω)
3. TRUST 762G Green Edition. x2
Τιμές θερμοκρασίας:
1. 4.5Ghz Core, 1450Mhz I-GPU 32c IDLE, 67~78c 99% WOW Shadowlands 5/10 NightFay Oboros (Οι χρήστες ξέρουν πόσο στρεσάρετε ο CPU+GPU σε αυτό το σημείο)
2. 3.95Ghz Core (Game Boost) 33c IDLE, 55~71c στα 80~92% Usage
3. 4.8ghz Core 21~28c IDLE, 55~62c 98% Video Render
Κοινός, εάν κάνετε ελαφρύ Overclock-Game Boost σε AMD ή έχετε πάρει έναν κλειδωμένο INTEL και η στοκ ψύχρα του ή δεν είναι μέσα ή (μεταξύ μας) είναι για πέταμα στα 25+/-€ έχετε πάρει μια πολύ καλή ψύχρα με ωραία επαγωγή αέρα, δυνατότητα 2 ανεμιστήρων χωρίς να επηρεάζει τις RAM σας, και πανεύκολη εγκατάσταση σε M-ATX/ATX μητρικές.
(Σε MINI-ITX δεν έχω δοκιμάσει αλλά μεταξύ μας, ITX πάνε σε Builds/Cases που θέλουν να μην πιάνουν χώρο. αυτού του είδους τα κουτιά δεν αερίζονται καλά και για αυτό οι αγοραστές τέτοιων Builds πάνε σε Υδρόψυξη και όχι αερόψυξη για να γλιτώσουν το Thermal Throttling)
Για σκληρά και συνεχόμενα Overclocks να ξεκαθαρίσω ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Όποιος ασχολείται ξέρει ότι εκεί πάμε σε αέρα μεγατόνων με αντίστοιχους ανεμιστήρες και κουτί με αερισμό ή υδρόψυξη αντίστοιχα που κοστίζει...
Τέλος να αναφέρω πως σαν πρώην χρήστης H7 Cryorig που δεν την άλλαζα, ευχαριστήθηκα πολύ με την αγορά της τόσο σε τιμή όσο και σε ποιότητα. 5/5 από εμένα!
Υ.Γ. Βάλτε καλού κακού 2 ανεμιστήρες ίδιας μάρκας 120ΜΜ με καλά RPMs και CFMs και συνδέστε τα πάνω σε σπλιτεράκι στο CPU FAN. εκεί η ψύχτρα δείχνει τι μπορεί να κάνει.