Όπως περιγράφουν πολύ σωστά και οι υπόλοιποι, είναι μια κακής ποιότητας μπαταρία. Σε εμένα συνέβει το εξής παράξενο. Δεν άναβε καν το psp ούτε φόρτιζε. Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε ο φορτιστής μιας και αυτός δεν είναι ο γνήσιος. Μόλις όμως άρχιζα να πιέζω τη μπαταρία προς τα μέσα με δύναμη είδα σημάδια ζωής και τότε κατάλαβα ότι δεν κάνουν καλή επαφή οι πόλοι της μπαταρίας με τις ακίδες της κονσόλας. Αναγκάστηκα λοιπόν να ανοίξω τη μπαταρία και να τη συνδέσω χωρίς το πλαστικό κέλυφος. Απομόνωσα όσο καλύτερα μπορούσα τις τρεις ακίδες μεταξύ τους ώστε να μην κάνουν επαφή και κόλλησα τη μπαταρία στο psp με διπλής όψεως. Έτσι δούλεψε αλλά σίγουρα δεν κρατάει όσο η γνήσια κι ας λέει πάνω όσα mAh θέλει. Καλύτερα αγοράστε κάποια πιο ποιοτική.