Αγόρασα τον εκτυπωτή για οικιακή/ημι-επαγγελματική χρήση, σε αντικατάσταση παλαιότερου HP inkjet με cartridges, καθαρά και μόνο επειδή το κόστος των μελανιών έχει εκτοξευθεί. Τον επέλεξα επειδή έχει 2 χρόνια εγγύηση, ενώ στα ίδια χρήματα ο αντίστοιχος ΗΡ έχει μόνο 1 έτος. Από κει και πέρα, αρχίζει ένας γολγοθάς 15 ημερών για να τον εγκαταστήσω. Εξηγούμαι, η εγκατάσταση με καλώδιο είναι απλή. Η εγκατάσταση με wifi είναι η περιπέτεια. Πότε τύπωνε, πότε δεν τύπωνε. Πότε σκάναρε, πότε δεν σκάναρε. Ράβε-ξήλωνε τους drivers συνεχώς. Τον έφτιαχνα, τύπωνε, σκάναρε, μόλις έσβηνα και ξανάναβα το ρούτερ χάνονταν όλα, Πάλι απ΄την αρχή η διαδικασία. Το εγχειρίδιο χρήσης είναι το χειρότερο που έχω δει. π.χ. γα να βρεις το password πρέπει να κάνεις search στο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο. Κι εκεί σου λέει "το default password μπορεί να είναι canon, ή νάναι admin, ή νάναι το serial number. Και το serial number μπορεί νάναι μπροστά, ή νάναι κάτω από το καπάκι, ή νάναι από πίσω". Σοβαρά τώρα ρε Canon? Παρέλασαν 4 τεχνικοί ως τώρα από το σπίτι μου. 2 διαφορετικοί κομπιουτεράδες που υποστήριζαν ότι φταίει το wifi και κάνε δουλειά σου μόνο με καλώδιο, και δύο υπάλληλοι της Vodafone που λέγανε φταίει το λάπτοπ. Ο ένας μου έλεγε να καρφώσω την ip ο άλλος να μην την καρφώσω. Ο ένας μου έλεγε ότι ο εκτυπωτής είναι μακρυά από το ρούτερ (5 μέτρα) ο άλλος μου έλεγε ότι κακώς πήρα wifi, οι εκτυπωτές μόνο με καλώδιο δουλεύουν (ο προηγούμενος εκτυπωτής δούλευε σto ίδιο wifi 8 χρόνια). Τελικά, με την βοήθεια ενός συνάδελφου, κατάφερα να δουλέψουν όλα. Εν ολίγοις, δεν πα να κάνει τις εκτυπώσεις τις τέλειες (που δεν τις κάνει); άμα είναι να μου βγαίνει εμένα η ψυχή κάθε τρεις και λίγο, προτιμώ να πηγαίνω στο φωτοτυπάδικο της γειτονιάς. Στην επόμενη κασκαρίκα που θα μου κάνει, θα φύγει απ΄το παράθυρο. Εφεξής, μακρυά από Canon.
==============
Update: 4 μέρες μετά που τον αγόρασα γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών που τον πήρα κατέβασε την τιμή από τα 209 ευρώ στα 169.