Μέτα από δυο χρονιά χρήσης, το κινητό έχει αρκετά αρνητικά από τον πρώτο μηνά κιόλας που το πήρα.
-Αρχικά το stock android, το nexus 5x που είχα είχε λιγότερη ram και δεν κολλούσε τόσο ..δεν έχει γίνει σωστή παραμετροποίηση μάλλον.
-Η κάμερα είναι τραγική, ειδικά το βράδυ είναι σαν να έχεις πινάκα με λαδομπογιά.
-Η οθόνη κάνει burn in , δηλαδή αναβοσβήνει κάθε φορά που πατάς αλλάζοντας φωτεινότητα, δεν φαίνεται την μέρα άλλα το βράδυ κάνει μπαμ.
-Το δαχτυλικό αποτύπωμα δουλεύει καλά μόνο αν είναι πεντακάθαρο το σημείο αλλιώς δεν πιάνει με τίποτα.
- Στο bluetooth απουσιάζουν διάφορα codecs που προσφέρουν πιο καθαρό και δυνατό ήχο σε ακουστικά και ηχεία.
-Το ηχείο είναι ένα, οι άλλες τρύπες είναι ψεύτικες για εφέ.
-Η μπαταριά δεν κρατάει τον πρώτο καιρό κρατούσε μια μέρα, πλέον θέλει 2-3 φορτίσεις, την άλλαξα, για λίγο καιρό ήταν οκ μέχρι που έγινε το ίδιο.
-Μερικές φόρες κολλάνε όλα για 5-30 δευτερόλεπτα ή κάνει restart ή ξεκολλάει.
-Η θύρα φόρτισης άρχισε να μην κάνει καλή επαφή
- Απουσία NFC αν και το γνώριζα πριν το πάρω
- Η μπροστινή κάμερα κάνει μονή της διαφήμιση με το shot on mi a2 ενώ είναι κλειστό από τις ρυθμίσεις. Π.χ στο Messenger μερικές φόρες οι φωτογραφίες που βγάζω το γράφουν κάτω δεξιά μόνες τους.
Bluetooth μαζί με WiFi = κακός συνδυασμός γιατί πατάνε στις ίδιες συχνότητες και τα shields δεν είναι ποιοτικά, αποσυνδέεται συνεχεία
Στα θετικά:
+Γερή λεπτή και μεταλλική κατασκευή
+Gorilla Glass 3, δεν νιώθει η οθόνη
+Μια καλή προσπάθεια για Stock Android
+6 ίντσες οθόνης, πλέον όλα τα κινητά είναι 6+ και δυσκολεύουν την χρήση με ένα χέρι ενώ το ιδανικό για μένα είναι 5-6 ίντσες.
Πλέον έχει βγει από την αγορά, ωστόσο η επόμενη αγορά μου δεν ξέρω αν θα είναι Xiaomi πόσο μάλλον από την σειρά A που έχει stock android (Κρίνοντας από το Mi A3)
Το αγόρασα στα 150€, δεν περίμενα τρομερές δυνατότητες άλλα όχι κι αυτή την κατάσταση...