Η τηλεόραση έχει εκπληκτική εικόνα για τα χρήματά της, ειδικά όταν παίζει 4κ περιεχόμενο μένεις με το στόμα ανοιχτό.
Όσον αφορά τα ψηφιακά κανάλια HD είναι επίσης αρκετά καλή και εντυπωσιακή εικόνα.
Ο ήχος της είναι πολύ καλός.
Έχει πολλές επιλογές για να διαμορφώσεις την εικόνα όπως θέλεις, (δεν συστήνεται για τον μέσο χρήστη).
Στα αρνητικά της:
έχει κακό τηλεχειριστήριο όλα τα κουμπιά είναι ίδια και δεν είναι καθόλου βολικό.
το μενού σε σύγκριση με την LG είναι πολύ πιο δύσχρηστο.
Η γωνία θέασής της, είναι μέτρια, αλλά μόνο αν κοιτάς από πολύ πλάι. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να σε απογοητεύσει, παρά μόνο αν το επιδιώξεις να κοιτάς από το πλάι.
Δεν έχει προεγκατεστημένη την εφαρμογή Youtube.
Και τέλος, δεν ήταν συμβατή με το Repeater μου μάρκας DLink.
Με αποτέλεσμα να έχει ίντερνετ αλλά να μην μου ανοίγει εφαρμογές.
Άλλαξα το Repeater και όλα οκ, αλλά μέχρι να δοκιμάσω όλες τις πιθανές λύσεις, μου πήρε 4 μέρες.
Από κάτι F&U, JVC Turbo-x κτλ είναι πολύ ανώτερη με την πρώτη ματιά και αξίζει τα παραπάνω χρήματα.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη LG έχει καλύτερη εικόνα και ήχο, αλλά χειρότερο μενού και γωνίες θέασης.