Καταρχας να ενημερωσω οτι το κινητο το αγορασα την Ανοιξη, στα 550 ευρω... Και για παραπανω χρηματα ομως, ειναι μια ναυαρχιδα που αξιζει! Η ποιοτητα κλησης ειναι αψογη, και με τις δυο καρτες, η συνδεσιμοτητα του GPS και του Bluetooth ταχυτατη και κορυφαια, το wifi εξισου ταχυτατο, ωστοσο υπαρχει το κλασσικο προβλημα με τα mb οταν εναλλασσω τις καρτες, και αυτο οφειλεται στο οτι το τηλεφωνο ειναι δικαρτο, αν ηταν μονοκαρτο δεν θα υπηρχε τετοιο θεμα. Εννοειται οτι πιανει 4g και 4g+, απλα καθυστερει λιγο παραπανω απο το μονοκαρτο που εχει ενας φιλος.
Ο,τι και να πω για την οθονη, ειναι λιγο, τα γραφικα, τα χρωματα, η αναλυση, ολα ειναι ΣΟΥΠΕΡ, ελαχιστα κινητα συγκρινονται μαζι του. Η εμπειρια χρησης ειναι πολυ καλη, ειδικα το one ui της Samsung εχει πολλες νεες διευκολυνσεις, ωστοσο υπαρχει το κλασσικο προβλημα των συνεχων αναβαθμισεων που επιβαρυνουν το κινητο και τη μνημη.. ευτυχως που το κινητο εχει 128 gb χωρο, και ειναι και επεκτασιμα (θα ηταν ιδανικο ωστοσο, η καρτα μνημης και η 2η sim να μην χρησιμοποιουν την ιδια θυρα).
Οι φωτογραφιες ειναι πολυ καλες, αριστες σε συνθηκες φωτος, σε συνθηκες χαμηλου φωτισμου μετριες, αλλα το night mode που προστεθηκε απο αναβαθμιση, το εσωσε! Και η καταγραφη βιντεο πολυ καλυτερη απο ο,τι περιμενα, η σελφι θα ηθελα να ειναι καλυτερη σε συνθηκες χαμηλου φωτισμου, γιατι εκει χαλαει πολυ. Την ημερα ειναι αψογη.
Το κινητο πολυ γρηγορο και ταχυτατο στο gaming. Θεωρω οτι καλυπτει και τους απαιτητικους παικτες με βαρια παιχνιδια, ακομα και οταν θερμαινεται οι επιδοσεις ειναι υψηλοτατες. Συνιστω βεβαια, να μην το αφησει κανεις να θερμαινεται για πολυ ωρα.
Το χαρακτηριστικο π αγαπω περισοοτερο ειναι το ηχειο! Στερεοφωνικα ηχεια, υψηλοτατης ποιοτητας, με εμαθαν να ακουω μουσικη απο εκει, χωρις ακουστικα ή εξτρα ηχειο και να την απολαμβανω!!!! Και στο βιντεο και στο παιχνιδι ειναι ο,τι καλυτερο!!!
Το μονο του ελαττωμα για μενα ειναι η αυτονομια.. 4000 mhb και κραταει μια μερα... το χρησιμοποιω κι εγω πολυ, απλα θα ηθελα καλυτερη αυτονομια.
Γενικα το συστηνω ανεπιφυλακτα, ειναι απο τα καλυτερα που μπορει να αγορασει καποιος, η samsung ειχε κανει πολυ καλη δουλεια με αυτο το μοντελο, ειναι περα ως περα ολοκληρωμενο, και το θεωρω και καλυτερο απο το Note 10