Είχα κάνει αξιολόγηση πριν ένα έτος, προερχόμενος από Mi Note 3 αντίκρισα αισθητές διαφορές σε επιδόσεις (γραφικών κυρίως γιατί σε θέμα επεξεργαστή οφείλω να ομολογήσω πως παρατήρησα μικρή διαφορά), υποστήριξη λογισμικού, κάμερες κλπ
Έναν χρόνο μετά η συσκευή ακόμη ΤΡΕΧΕΙ, βέβαια υπάρχει ενα αλλά...είχα κάνω factory reset 8+ μήνες μετά από τόσα εβδομαδιαία updates MIUI σε MIUI και Android σε Android το τηλέφωνο ξεκινησε τα προβλήματα, glitches, παγωματα, κολλήματα, επανεκκινήσεις, κρασαρισματα, για μια φάση ξεκίνησα να πιστεύω πως άρχισε να παραδίδει πνεύμα και ξεκίνησα να απογοητεύομαι (έναν μήνα πριν όλα αυτά και μέρα με την μέρα ήταν χειρότερο), τελικά έριξα factory reset και δια μαγείας έστρωσε.
Πλέον φοράω MIUI 12 China Beta εδώ και 3 ημέρες, είχα σοβαρά UI lags και χάρη σε μέλος ομάδας το διόρθωσα με διαγραφή του compatibility.zip από το zip της rom του MIUI 12, εδώ και 24 ώρες όλα τέλεια. Έχει γίνει άλλο τηλέφωνο.
Χρόνια ζω με την φωτεινότητα 24/7 στο 100% με μέσο όρο χρήσης την ημέρα 8-10 ώρες τουλάχιστον σε ταινίες, μηνύματα, χάρτες, YouTube, μουσική, social media, δουλειές κλπ, το τηλέφωνο αποδίδει ακόμη και τώρα πολύ καλά, με ελάχιστες καθυστερήσεις και κολλήματα (σχεδόν δεν υπάρχουν) θεωρώ πως δεν πρόκειται να πέσει κάτω από 240 ίσως με λίγη τύχη τα 180-190 (σίγουρα βγαίνει αυτό το ποσό με τιμολόγιο όπου είναι κλοπή για τέτοια χαρακτηριστικά).
Η συσκευή δεν με απογοητεύει και με κάνει να μη θεωρώ σε καμία περίπτωση απαραίτητη την αγορά νέας συσκευής μια και πρόκειται για σπατάλη όταν με καλύπτει στο 90-95% των απαιτήσεων μου.
Ξεκινάμε από τα θετικά.
Επιδόσεις, ακόμη και σήμερα πετάει, αν και τα 6gb ram σιγά σιγά θα αποκτήσουν την μοίρα των 4gb ram.
Κάμερες, με την stock κάμερα το 4k 60fps video είναι ΑΨΟΓΟ, δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο και κοντρα με S9+ φίλης παρατηρήσαμε απειροελάχιστες διαφορες, με μια gcam μπροστινή και πίσω κάμερα βγάζουν απίστευτες φωτογραφίες...θεαματικές μπορώ να πω!
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, έχει πέσει πολλές φορές και από ύψος (και από τύχη δεν έκλαψα την Amoled, όταν μιλάμε για Amoled είναι μη σου τύχει και την κλάψεις...αντικειμενικά).
Η οθόνη παρόλο που είναι Amoled 1 χρόνο και έναν μήνα που την έχω την συσκευή στα χέρια μου έχει πολύ μικρό burn in με φωτεινότητα στο 95% των περιπτώσεων στο 100%, για αυτό ευθύνεται η καλή ποιότητα οθόνης της Samsung φυσικά...το burn in είναι διακριτικο και το παρατηρώ σε γκριζοπα και μπλε χρώματα απειροελάχιστα.
Λογισμικό, είναι απίστευτο που η εταιρεία το υποστηρίζει ακόμη δεδομένου της ηλικίας της συσκευής.
Και πάμε στα ΑΡΝΗΤΙΚΑ τώρα...
Ε όπως και να το κάνουμε μιλάμε για ένα τηλέφωνο 1 μισή έτους ± σε 1-2 χρόνια η υποστήριξη θα είναι μηδαμινή...
Μπαταρία, ε βγάζει 4-5 ώρες οθόνης άντε 6 βαριά βαριά...δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο
Αν και συνεχή βελτίωση στο λογισμικό δυστυχώς δεν έχουμε δει κάτι ιδιαίτερο στις κάμερες μια μικρή βελτίωση στις νέες εκδόσεις MIUI μόνο...
Αν θες να πάρεις τηλέφωνο με αξιοπρεπή χαρακτηριστικά για 1-2 χρόνια πάρτο, αν θες να έχεις 48mp να διαφημίζεις πάρε κανένα Redmi. Το τηλέφωνο αξίζει σίγουρα να το βρεις μεταχειρισμένο στα 140-150 (να πάνε να γ@ όσοι το πουλάνε 200+ όταν καινούριο έχει 240, αισχροκέρδεια ονομάζεται αυτό)
Το φιλαράκι που λέει πως το Note 8 Pro είναι καλύτερο δεν ξέρει την τύφλα του, ο 845 σαφώς και είναι χιλιάδες φορές καλύτερο, οι κάμερες είναι εκατομμύρια φορές καλύτερη από του Note 8 Pro πόσο μάλλον σε νύχτα και βίντεο, μόνο σε αυτονομία κερδίζει το Note 8 Pro. Όποιος θέλει ας κάνει συγκριτικά και θα καταλάβει. Στα 140-150 μεταχειρισμένο ΠΑΡΤΟ απλά άλλαξε μια μπαταρία, παίζει και μοντα για αυτούς που ψάχνονται αν φας το σασί από μέσα χωράει μπαταρία από Redmi 4x (πρέπει να κρατήσεις την πλακέτα από την μπαταρία του Mi 8 βέβαια), αν το βρεις 200 σφραγισμένο επίσης πάρτο. 240 δεν λέω πως αξίζει και τόσο πλέον.
Προσωπικά είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που κρατάω 13 μήνες τηλέφωνο και σίγουρα θα το κρατήσω μέχρι Αυγουστο-Σεπτεμβριο το λιγότερο. Δεν βλέπω ειλικρινά λόγο να κάνω αλλαγή, δεν μου λείπει τίποτα. (Όχι ότι θα με χαλούσε ένα Mi 10 Pro αλλά όχι ότι θα έδινα και τόσα χρήματα...αν μέχρι τότε πέσει στα 450-500 το συζητάμε...)