Για την αποφυγή δυναμικών απωλειών και την επιτάχυνση της εξάτμισης θερμότητας, το push-pull MasterFan βοηθά στην απομάκρυνση της θερμότητας πιο γρήγορα από τη ψύκτρα.
Πώς φτιάχνω το rgb για να είναι ένα χρώμα σταθερό;;;;;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Με δύο ανεμιστήρες RGB 120mm και συμβατότητα με πληθώρα sockets.
Με δύο ανεμιστήρες RGB 120mm και συμβατότητα με πληθώρα sockets.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΜε δύο ανεμιστήρες RGB 120mm και συμβατότητα με πληθώρα sockets.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.
Για την αποφυγή δυναμικών απωλειών και την επιτάχυνση της εξάτμισης θερμότητας, το push-pull MasterFan βοηθά στην απομάκρυνση της θερμότητας πιο γρήγορα από τη ψύκτρα.
Εξειδικευμένη θωράκιση σχεδιασμένη να καθοδηγεί τη ροή του αέρα για μέγιστη απόδοση ψύξης και να μειώνει τα νεκρά σημεία θερμότητας στην ψύκτρα. Η θωράκιση φωτίζεται επίσης από 28 διευθυνσιοδοτούμενα rgb LED για πλήρη χρωματική προσαρμογή.
Η θερμοκρασία της CPU ανιχνεύεται από τον θερμικό αισθητήρα και εμφανίζεται μέσω έγχρωμου φωτισμού. Όταν η CPU λειτουργεί με μέγιστο φορτίο το χρώμα θα αλλάξει σε κόκκινο και το χρώμα θα είναι μπλε σε αδράνεια ή κανονικό φορτίο.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολυ καλή δουλειά στην ψύξη. Την χρησιμοποιώ σε ryzen 5700x και είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις θερμοκρασίες. Σε gaming που ανεβάζει στροφές ακούγεται. Τα led είναι άψογα και πολύ όμορφα.
Για αρχή να πω οτι μιλάμε για ένα build με ενδεικτική τιμή 2.000 -2.500. Κοινώς είναι αρκετά καλό και η ψύξη σίγουρα μου ήταν ένα πρόβλημα καθώς το case μου είναι αρκετά γεμισμένο.
Θεωρώ οτι η εταιρία έβγαλε ένα αρκετά καλό προιόν και είναι μια αρκετά καλή αγορά για κάποιον που θέλει να μην ξαναασχοληθεί με τη ψύκτρα του και με προβλήματα θέρμανσης στον επεξεργαστή (εννοείται για ένα build με specs στην τιμή που αναφέρθηκε προηγουμένως). Στην αρχή κοιτούσα για υδρόψυξη για καλύτερη δουλειά (και είναι και πιο ποζεριά κακά τα ψέματα) αλλά μετά από αρκετή έρευνα είδα οτι δεν έχει νόημα καθώς η διαφορά σε ένα build του βεληνεκούς που ανέφερα παραπάνω θα είναι 1 με 5 το πολύ βαθμούς σε σχέση με μια καλή αερόψυξη επομένως δεν είχε νόημα να γίνει τέτοιο overkill. Αναμενόμενα, η ψύκτρα δουλεύει αρκετά καλά και δε ξαναασχολήθηκα με τη θερμοκρασία cpu απο τότε που την έβαλα και θεωρώ οτι τα λεφτά της τα αξίζει και θα τα βγάλει.
2 Αρνητικά να επισημάνω απλά :
Το πρώτο είναι οτι είναι αρκετά ογκώδης ακόμα και για ένα κανονικό προς μεγάλο case. Για καλή μου τύχη χώρεσε ακριβώς και 1 cm παραπάνω θα ακούμπαγε στο glass του case. Επομένως κάποιος που ενδιαφέρεται ας σιγουρευτεί οτι έχει χώρο.
Το δεύτερο είναι οτι σχετικά με τον έλεγχο των rgb είχα λίγο θέμα με το λογισμικό της coolermaster και με τις συνδεσμολογίες και γενικά με λίγο το όλο θέμα. Μιλάμε για την custom ελεγξιμότητα όχι για τα default που έχει , αυτά προφανώς δουλεύουν κανονικά. Εν ολίγης θέλει λίγο ψάξιμο και λίγο χρόνο. τουλάχιστον αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία .
Λίγο δυσκολεύτηκα στην εγκατάσταση στις βίδες ήθελε πολύ δύναμη στην μητρική για να μπουν κατά τα άλλα ο επεξεργαστής μου δεν έχει πάει πάνω από 40 βαθμούς έχω τον ryzen 5 pro 4650g.
Αξιζει παρα πολυ ειδικα για τα λευτα της..Ειναι πανεμορφη εμφανισιακα αλλα και πληρως λειτουργικη..Overclocked ryzen 3 1200 απο 75°C κατεβηκε στους 40°C σε full load.Απλα παιδευτηκα αρκετά στην τοποθετηση.
Πριν αγοράσετε σιγουρευτείτε πως 1)χωραει στο κουτί σας 2)η μητρική σας έχει τις κατάλληλες υποδοχές αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το rgb. Τη χρησιμοποιώ σε έναν ryzen 3600, σε NZXT H500. Μέγιστη θερμοκρασία 73c σε φόρτο. Θόρυβος ικανοποιητικος.
Είναι πολύ καλή ψύκτρα την χρησιμοποιώ σε ryzen5 2600x και πάει 4.1 ghz παίζοντας απαιτητικά games για παράδειγμα pubg ,tom and Clancy's the division 2 και battlefield V και δεν ανεβαίνει πάνω από 70 (αλλα εχω και καλο airflow στο κουτι) Αλλά το κακό είναι ότι θέλει λίγο μεγάλο κουτί για να χωρέσει
Overall είναι μια πολύ καλή ψύκτρα στην κλίμακα των 50-60 ευρω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλή δουλειά στην ψύξη. Την χρησιμοποιώ σε ryzen 5700x και είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις θερμοκρασίες. Σε gaming που ανεβάζει στροφές ακούγεται. Τα led είναι άψογα και πολύ όμορφα.
Για αρχή να πω οτι μιλάμε για ένα build με ενδεικτική τιμή 2.000 -2.500. Κοινώς είναι αρκετά καλό και η ψύξη σίγουρα μου ήταν ένα πρόβλημα καθώς το case μου είναι αρκετά γεμισμένο.
Θεωρώ οτι η εταιρία έβγαλε ένα αρκετά καλό προιόν και είναι μια αρκετά καλή αγορά για κάποιον που θέλει να μην ξαναασχοληθεί με τη ψύκτρα του και με προβλήματα θέρμανσης στον επεξεργαστή (εννοείται για ένα build με specs στην τιμή που αναφέρθηκε προηγουμένως). Στην αρχή κοιτούσα για υδρόψυξη για καλύτερη δουλειά (και είναι και πιο ποζεριά κακά τα ψέματα) αλλά μετά από αρκετή έρευνα είδα οτι δεν έχει νόημα καθώς η διαφορά σε ένα build του βεληνεκούς που ανέφερα παραπάνω θα είναι 1 με 5 το πολύ βαθμούς σε σχέση με μια καλή αερόψυξη επομένως δεν είχε νόημα να γίνει τέτοιο overkill. Αναμενόμενα, η ψύκτρα δουλεύει αρκετά καλά και δε ξαναασχολήθηκα με τη θερμοκρασία cpu απο τότε που την έβαλα και θεωρώ οτι τα λεφτά της τα αξίζει και θα τα βγάλει.
2 Αρνητικά να επισημάνω απλά :
Το πρώτο είναι οτι είναι αρκετά ογκώδης ακόμα και για ένα κανονικό προς μεγάλο case. Για καλή μου τύχη χώρεσε ακριβώς και 1 cm παραπάνω θα ακούμπαγε στο glass του case. Επομένως κάποιος που ενδιαφέρεται ας σιγουρευτεί οτι έχει χώρο.
Το δεύτερο είναι οτι σχετικά με τον έλεγχο των rgb είχα λίγο θέμα με το λογισμικό της coolermaster και με τις συνδεσμολογίες και γενικά με λίγο το όλο θέμα. Μιλάμε για την custom ελεγξιμότητα όχι για τα default που έχει , αυτά προφανώς δουλεύουν κανονικά. Εν ολίγης θέλει λίγο ψάξιμο και λίγο χρόνο. τουλάχιστον αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία .
Λίγο δυσκολεύτηκα στην εγκατάσταση στις βίδες ήθελε πολύ δύναμη στην μητρική για να μπουν κατά τα άλλα ο επεξεργαστής μου δεν έχει πάει πάνω από 40 βαθμούς έχω τον ryzen 5 pro 4650g.
Αξιζει παρα πολυ ειδικα για τα λευτα της..Ειναι πανεμορφη εμφανισιακα αλλα και πληρως λειτουργικη..Overclocked ryzen 3 1200 απο 75°C κατεβηκε στους 40°C σε full load.Απλα παιδευτηκα αρκετά στην τοποθετηση.
Πριν αγοράσετε σιγουρευτείτε πως 1)χωραει στο κουτί σας 2)η μητρική σας έχει τις κατάλληλες υποδοχές αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το rgb. Τη χρησιμοποιώ σε έναν ryzen 3600, σε NZXT H500. Μέγιστη θερμοκρασία 73c σε φόρτο. Θόρυβος ικανοποιητικος.
76 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠώς φτιάχνω το rgb για να είναι ένα χρώμα σταθερό;;;;;
Εγω το εχω συνδεσει απευθειας στην μητρικη μου και το χειριζομαι απο το προγραμμα της.
Με δύο ανεμιστήρες RGB 120mm και συμβατότητα με πληθώρα sockets.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.
Για την αποφυγή δυναμικών απωλειών και την επιτάχυνση της εξάτμισης θερμότητας, το push-pull MasterFan βοηθά στην απομάκρυνση της θερμότητας πιο γρήγορα από τη ψύκτρα.
Εξειδικευμένη θωράκιση σχεδιασμένη να καθοδηγεί τη ροή του αέρα για μέγιστη απόδοση ψύξης και να μειώνει τα νεκρά σημεία θερμότητας στην ψύκτρα. Η θωράκιση φωτίζεται επίσης από 28 διευθυνσιοδοτούμενα rgb LED για πλήρη χρωματική προσαρμογή.
Η θερμοκρασία της CPU ανιχνεύεται από τον θερμικό αισθητήρα και εμφανίζεται μέσω έγχρωμου φωτισμού. Όταν η CPU λειτουργεί με μέγιστο φορτίο το χρώμα θα αλλάξει σε κόκκινο και το χρώμα θα είναι μπλε σε αδράνεια ή κανονικό φορτίο.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πολυ καλή δουλειά στην ψύξη. Την χρησιμοποιώ σε ryzen 5700x και είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις θερμοκρασίες. Σε gaming που ανεβάζει στροφές ακούγεται. Τα led είναι άψογα και πολύ όμορφα.
Για αρχή να πω οτι μιλάμε για ένα build με ενδεικτική τιμή 2.000 -2.500. Κοινώς είναι αρκετά καλό και η ψύξη σίγουρα μου ήταν ένα πρόβλημα καθώς το case μου είναι αρκετά γεμισμένο.
Θεωρώ οτι η εταιρία έβγαλε ένα αρκετά καλό προιόν και είναι μια αρκετά καλή αγορά για κάποιον που θέλει να μην ξαναασχοληθεί με τη ψύκτρα του και με προβλήματα θέρμανσης στον επεξεργαστή (εννοείται για ένα build με specs στην τιμή που αναφέρθηκε προηγουμένως). Στην αρχή κοιτούσα για υδρόψυξη για καλύτερη δουλειά (και είναι και πιο ποζεριά κακά τα ψέματα) αλλά μετά από αρκετή έρευνα είδα οτι δεν έχει νόημα καθώς η διαφορά σε ένα build του βεληνεκούς που ανέφερα παραπάνω θα είναι 1 με 5 το πολύ βαθμούς σε σχέση με μια καλή αερόψυξη επομένως δεν είχε νόημα να γίνει τέτοιο overkill. Αναμενόμενα, η ψύκτρα δουλεύει αρκετά καλά και δε ξαναασχολήθηκα με τη θερμοκρασία cpu απο τότε που την έβαλα και θεωρώ οτι τα λεφτά της τα αξίζει και θα τα βγάλει.
2 Αρνητικά να επισημάνω απλά :
Το πρώτο είναι οτι είναι αρκετά ογκώδης ακόμα και για ένα κανονικό προς μεγάλο case. Για καλή μου τύχη χώρεσε ακριβώς και 1 cm παραπάνω θα ακούμπαγε στο glass του case. Επομένως κάποιος που ενδιαφέρεται ας σιγουρευτεί οτι έχει χώρο.
Το δεύτερο είναι οτι σχετικά με τον έλεγχο των rgb είχα λίγο θέμα με το λογισμικό της coolermaster και με τις συνδεσμολογίες και γενικά με λίγο το όλο θέμα. Μιλάμε για την custom ελεγξιμότητα όχι για τα default που έχει , αυτά προφανώς δουλεύουν κανονικά. Εν ολίγης θέλει λίγο ψάξιμο και λίγο χρόνο. τουλάχιστον αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία .
Λίγο δυσκολεύτηκα στην εγκατάσταση στις βίδες ήθελε πολύ δύναμη στην μητρική για να μπουν κατά τα άλλα ο επεξεργαστής μου δεν έχει πάει πάνω από 40 βαθμούς έχω τον ryzen 5 pro 4650g.
Αξιζει παρα πολυ ειδικα για τα λευτα της..Ειναι πανεμορφη εμφανισιακα αλλα και πληρως λειτουργικη..Overclocked ryzen 3 1200 απο 75°C κατεβηκε στους 40°C σε full load.Απλα παιδευτηκα αρκετά στην τοποθετηση.
Πριν αγοράσετε σιγουρευτείτε πως 1)χωραει στο κουτί σας 2)η μητρική σας έχει τις κατάλληλες υποδοχές αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το rgb. Τη χρησιμοποιώ σε έναν ryzen 3600, σε NZXT H500. Μέγιστη θερμοκρασία 73c σε φόρτο. Θόρυβος ικανοποιητικος.
Είναι πολύ καλή ψύκτρα την χρησιμοποιώ σε ryzen5 2600x και πάει 4.1 ghz παίζοντας απαιτητικά games για παράδειγμα pubg ,tom and Clancy's the division 2 και battlefield V και δεν ανεβαίνει πάνω από 70 (αλλα εχω και καλο airflow στο κουτι) Αλλά το κακό είναι ότι θέλει λίγο μεγάλο κουτί για να χωρέσει
Overall είναι μια πολύ καλή ψύκτρα στην κλίμακα των 50-60 ευρω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλή δουλειά στην ψύξη. Την χρησιμοποιώ σε ryzen 5700x και είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις θερμοκρασίες. Σε gaming που ανεβάζει στροφές ακούγεται. Τα led είναι άψογα και πολύ όμορφα.
Για αρχή να πω οτι μιλάμε για ένα build με ενδεικτική τιμή 2.000 -2.500. Κοινώς είναι αρκετά καλό και η ψύξη σίγουρα μου ήταν ένα πρόβλημα καθώς το case μου είναι αρκετά γεμισμένο.
Θεωρώ οτι η εταιρία έβγαλε ένα αρκετά καλό προιόν και είναι μια αρκετά καλή αγορά για κάποιον που θέλει να μην ξαναασχοληθεί με τη ψύκτρα του και με προβλήματα θέρμανσης στον επεξεργαστή (εννοείται για ένα build με specs στην τιμή που αναφέρθηκε προηγουμένως). Στην αρχή κοιτούσα για υδρόψυξη για καλύτερη δουλειά (και είναι και πιο ποζεριά κακά τα ψέματα) αλλά μετά από αρκετή έρευνα είδα οτι δεν έχει νόημα καθώς η διαφορά σε ένα build του βεληνεκούς που ανέφερα παραπάνω θα είναι 1 με 5 το πολύ βαθμούς σε σχέση με μια καλή αερόψυξη επομένως δεν είχε νόημα να γίνει τέτοιο overkill. Αναμενόμενα, η ψύκτρα δουλεύει αρκετά καλά και δε ξαναασχολήθηκα με τη θερμοκρασία cpu απο τότε που την έβαλα και θεωρώ οτι τα λεφτά της τα αξίζει και θα τα βγάλει.
2 Αρνητικά να επισημάνω απλά :
Το πρώτο είναι οτι είναι αρκετά ογκώδης ακόμα και για ένα κανονικό προς μεγάλο case. Για καλή μου τύχη χώρεσε ακριβώς και 1 cm παραπάνω θα ακούμπαγε στο glass του case. Επομένως κάποιος που ενδιαφέρεται ας σιγουρευτεί οτι έχει χώρο.
Το δεύτερο είναι οτι σχετικά με τον έλεγχο των rgb είχα λίγο θέμα με το λογισμικό της coolermaster και με τις συνδεσμολογίες και γενικά με λίγο το όλο θέμα. Μιλάμε για την custom ελεγξιμότητα όχι για τα default που έχει , αυτά προφανώς δουλεύουν κανονικά. Εν ολίγης θέλει λίγο ψάξιμο και λίγο χρόνο. τουλάχιστον αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία .
Λίγο δυσκολεύτηκα στην εγκατάσταση στις βίδες ήθελε πολύ δύναμη στην μητρική για να μπουν κατά τα άλλα ο επεξεργαστής μου δεν έχει πάει πάνω από 40 βαθμούς έχω τον ryzen 5 pro 4650g.
Αξιζει παρα πολυ ειδικα για τα λευτα της..Ειναι πανεμορφη εμφανισιακα αλλα και πληρως λειτουργικη..Overclocked ryzen 3 1200 απο 75°C κατεβηκε στους 40°C σε full load.Απλα παιδευτηκα αρκετά στην τοποθετηση.
Πριν αγοράσετε σιγουρευτείτε πως 1)χωραει στο κουτί σας 2)η μητρική σας έχει τις κατάλληλες υποδοχές αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε το rgb. Τη χρησιμοποιώ σε έναν ryzen 3600, σε NZXT H500. Μέγιστη θερμοκρασία 73c σε φόρτο. Θόρυβος ικανοποιητικος.