Φορητά Ηχεία Bluetooth

JBL Xtreme 2 Αδιάβροχο Ηχείο Bluetooth 40W με Διάρκεια Μπαταρίας έως 15 ώρες Midnight Black

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό Bluetooth ηχείο με 2 αναβαθμισμένους οδηγούς (2x 20W) και δύο 3D Βass Radiators. Διαθέτει αδιάβροχο σχεδιασμό και επαναφορτιζόμενη...

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό Bluetooth ηχείο με 2 αναβαθμισμένους οδηγούς (2x 20W) και δύο 3D Βass Radiators. Διαθέτει αδιάβροχο σχεδιασμό και επαναφορτιζόμενη μπαταρία για να παίζει μέχρι και 15 ώρες μουσικής.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό μπάσο και έχει καθαρό ήχο.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 4 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό Bluetooth ηχείο με 2 αναβαθμισμένους οδηγούς (2x 20W) και δύο 3D Βass Radiators. Διαθέτει αδιάβροχο σχεδιασμό και επαναφορτιζόμενη μπαταρία για να παίζει μέχρι και 15 ώρες μουσικής.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό μπάσο και έχει καθαρό ήχο.

Αδιάβροχο

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό ηχείο Bluetooth που έχει αδιάβροχη πιστοποίηση IPX7 και διαθέτει ανθεκτικό ύφασμα σε διάφορα χρώματα.

Συνδεσιμότητα

Χάρη στη τεχνολογία JBL Connect +, μπορούν να συνδεθούν ασύρματα περισσότερα από 100 ηχεία με δυνατότητα JBL Connect + για να ενισχυθεί η ένταση του ήχου. 

Εώς και 15 ώρες μουσικής

Το ηχείο είναι οπλισμένο με τέσσερις οδηγούς, δύο JBL Bass Radiators και μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 10.000mAh που υποστηρίζει έως και 15 ώρες μουσικής. Επίσης, φέρει μία εξωτερική υποδοχή USB για φόρτιση.

Βολικό στην ύπαιθρο

Το JBL Xtreme 2 φέρει ενσωματωμένα άγκιστρα, ανθεκτική μεταλλική βάση και πρόσθετο ανοιχτήρι μπουκαλιών στον ιμάντα μεταφοράς, προσφέροντας ευκολία ενώ κάποιος βρίσκεται εν κινήσει.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Ισχύς (RMS)
40 W
Κανάλια
2.2 Channel
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ώρες Λειτουργίας (max)
15 ώρες
Φόρτιση μέσω USB
Ναι
Hands Free
Ναι
Ραδιόφωνο
Όχι
Φωτισμός LED
Όχι
Σύνδεση Stereo (TWS)
Όχι
AirPlay
Όχι
Πιστοποίηση Προστασίας
IPX7

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματη Σύνδεση
USB
Ασύρματη Σύνδεση
Bluetooth

Διαστάσεις

Ύψος
13,6 cm
Πλάτος
28,8 cm
Βάθος
13,2 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (65)

Αξιολογήσεις

  1. 45
  2. 16
  3. 1
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συνδεσιμότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Βάρος
  • Είμαι εδώ... 5 χρόνια μετά τημ αγορά. Ισως κι 6? Αυτό το ηχείο εχει περάσει απο τοσα πάρτυ δεν μπορω να μετρησω. Πριν δυο χρόνια χάλασε η μπαταρία του, αλλα δεν πήγε ποτε η καρδιά μου να το πετάξω.

    ΛΟΙΠΟΝ μόλις έμαθα μπορεις να αλλαξεις την μπαταρία τους! Αγόρασα νέα και ξυπνησε απο το λήθαργο του! Λες και δεν πέρασε μια μέρα. 10/10 would buy again.

    Thanks jbl ️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bonnie_gamer
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το έχω στην κατοχή μου για δύο χρόνια και είναι απλά φανταστικό και μην το συγκρίνεται με κανένα jbl flip η ή κανένα Charge η ποιότητα του ήχου του είναι πολύ καλή δε συγκρίνεται η μπαταρία του στο max κρατάει περίπου για 7 h Έχει τέλειο μπάσο και είναι περίπου δυόμισι κιλά και για κάποιον που το κυκλοφορεί στην τσάντα του έξω δεν θα τον βαρύνει και είναι και πολύ δυνατό για το μέγεθος του Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα για την τιμή των 200 € μέχρι και τώρα στο 2022 Ενώ άμα θέλετε κάτι πιο καινούργιο ας πάρετε το τρία αλλά δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά είναι πιο ωραίο το δύο θα σας έλεγα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Tzortzidis
    5
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η αξιολόγηση πάει για το JBL Xtreme 1 το οποίο έχω 4 χρόνια και έχει βγει εκτός κυκλοφορίας πλέον. Το ηχείο τα σπάει είναι ποιοτικά κατασκευασμένο με ωραίο ήχο, πολύ μπάσο και πολύ μεγάλη μπαταρία. Έχω κάνει πάρτι, έχω μπλασταρει μουσική και έχω σηκώσει ορόφους στο πόδι με αυτό το εργαλείο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια. Έχοντας μείνει τόσο ευχαριστημένος με το 1 είμαι σίγουρος το δύο 2 είναι ακόμα καλύτερο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_TROUPIS
    1
    3 στους 76 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το ηχείο πρίν ένα μήνα..μπαταρία κρατάει περίπου 7 ώρες.. συνεχόμενα να παίζει .δεν κρατάει που λένε 15 ώρες...δεν αξίζει μια... αυτό το προϊόν συγκρίνετε με το κινέζικο ΚΜ 2x2,5watt..ένα ηχείο που το είχα πάρει 15€...και έλεγα το JBL..στα 223€ ..αυτό το ηχείο θα έχει δυνατό ήχο...μπα...δεν ξέρω..να μην αγοράσετε αυτό το ηχείο... πεταμένα λεφτά είναι...to βλέπω και τι να κάνω τώρα...για το σπίτι καλό είναι ..για ένα δωμάτιο..αλλά σε εξωτερικούς χώρους δεν κάνει.. οπότε να προσέχετε...να βρείτε κάτι άλλο καλύτερο...αυτά από μένα .. στην αρχή πίστευα ότι θα το ευχαριστιομουνα αλλά τελικά..έπεσα έξω... λοιπόν παιδιά...τα σχόλια είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζουν όλοι πριν αγοράσετε κάτι..

    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JBLCollector
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχοντας το jbl xtreme 2 πάνω από 6 μήνες έχω να πω πως είμαι ευχαριστημένος.
    Το έχω ταλαιπωρήσει αρκετά δλδ το έχω βάλει μέσα στην θάλασσα , σκόνη και άλλα.
    Δεν έχει πάθει απόλυτος τίποτα
    ο ήχος είναι δυνατός όταν δν είναι στην πρίζα δίνει 30watt και όχι 40 όπως λέει αλλά και πάλι παίζει πολύ δυνατά

    3/9/22:Το ηχειο το εβαλα να φορτιση και δεν ξανα φορτισε ποτε ξανα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Effrosyni_Kogia
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλύτερες αγορές! Βολικό, ανθεκτικό, πολύ καλός ήχος και αυτονομία μπαταρίας! Είτε στο σπίτι είτε σε βουνά και θάλασσες μας κρατάει την καλύτερη παρέα εδώ και 1.5 χρόνο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιορδάνης Χατζηκώστας
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VALUE FOR MONEY

    Επιλογή που έκανα πριν από 3,5 χρόνια (στα170€) και σήμερα θα αγόραζα ξανά το ίδιο!

    Φορτίζει πλήρως ένα iphone ως powerbank. Αντέχει ως καινούριο να παίζει στο full για 8-10 ώρες.

    Πολύ δυνατός / καθαρός / με βαθύ μπάσο ήχος που σε κάνει να απορείς ΠΩΣ από τόσο μικρή συσκευή βγαίνει αυτό το αποτέλεσμα!

    Δεν έχει πρόβλημα με σκόνη - άμμο - ζέστη - πτώσεις (το έχω ταλαιπωρήσει πολύ)

    Αν συνδέσεις δυο ίδια με Bluetooth το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από συστήματα με δεκαπλάσια αξία!

    Για το αυτοκίνητο / σπίτι / ταινίες / βουνό / θάλασσα! Αξίζει τα λεφτά του!

    P.s. Μετά από 3,5 χρόνια χρήσης με άπειρες φορτίσεις (και μόνιμα στο σπίτι στην πρίζα) διαπίστωσα ότι θέλει αντικατάσταση η μπαταρία του και δεν αντέχει πάνω από 1 ώρα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Statiris
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ το είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί και το αγόρασα γύρω στα 300 ευρώ. Πολύ ευχαριστημένος αν και τώρα που πήρα το boombox,το extreme το συνδέω ενσύρματα στον υπολογιστή. Για την τιμή του είναι πάρα πολύ καλό και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostantinos_Amelibia
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο, αλλα για να το εχεις στο σπιτι!Οταν ειναι στο ρευμα κανει παπαδες(πλουσιοτατος ηχος),αλλα οταν ειναι με τη μπαταρια...που ειναι η ενταση ρε παιδια(απο2x20 rms γινεται 2x10 rms δηλαδη μιση ισχυεις .Εγω πιο πολυ το χρησιμοποιω στο σπιτι οποτε δεν εχω προβλημα με το ηχειο,αλλα αμα περιμενετε να καν ει παπαδες εξω.....μπα.Καλυτερη επιλογη για εξω σε αφτο το μεγεθοσ ειναι το killburn 2 και το urbanears ralis.
    καλες αγορες

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paei.o.nikofski
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιποοοοον Ως κατοχος του Flip 4 λεω για να κανει το φλιπ 80 αυτο με τα 200 θα εχει και τον διπλασιο ηχο σε ενταση κτλπ. Απολυτα ευχαριστημενος απτο φλιπ Λεω ασ το παρω και αυτο .Ελα ομως που την πρωτη μερα απογοητευτηκα με την ενταση (οχι οτι δεν ειναι δυνατο απλα οχι αυτο π περιμενα) Μετα απο μια ερευνα καταλαβα οτι δεν υποσχεται Τεραστια ενταση αλλα τρομερη ποιοτητα . 6-7 μηνες μετα Καταλαβαινω οτι ειναι η καλυτερη αγορα π εχω κανει Εβερ Η ποιοτητα δεν συγκρινεται με τιποτα στον πλανητη και εχω καταλαβει με την βοηθεια τοθ xtreme2 οτι το ποιντ δεν ειναι να κουφενεσαι για να ικανοποιησεις τα αυτια σου (που αυτο νομιζα πριν το αγορασω)

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KILLBlLL
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι γενικα πολυ καλο, το μονο που θα ηθελα ηταν λιγο δυνατοτερος ηχος γτ σε εξωτερικο χωρο ψιλοχανεται, βεβαια σε ενα δωμματιο ακουγεται εξαιρετικα ειδικα το μπασο. Στα 170 με 190 ευρω αξιζει να το παρετε αν θελετε ενα καλο ηχειο που θα κρατησει.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aiolos_Mantas
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το ηχείο έκανε να μου έρθει πολύ καιρό αλλά αξίζει να το πάρετε αν έχετε την οικονομική δυνατότητα.... Είναι ένα πολύ καλό ηχείο που θα σας μείνει πολύ καιρό χωρίς α χαλάσει και έχει εξερετικο ήχο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spacehz
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θέλετε ένα στερεό ηχείο για εξωτερική χρήση, αυτό είναι το πράγμα. Αξίζει τα λεφτά. Κατασκευή, ήχος, μπαταρία είναι συμπαγής.

    Για εσωτερική χρήση θα έπαιρνα κάτι άλλο. Εάν σε ένα μεγάλο δωμάτιο λειτουργεί καλά. Μικρό δωμάτιο υπάρχει πολύ μπάσο λόγω ακουστικής.

    Φροντίστε να το ενημερώσετε στο πιο πρόσφατο υλικολογισμικό.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wixole
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο είναι φοβερό!
    Τα μπάσα είναι πολύ βαθιά και καθαρά! Ο ήχος πεντακάθαρος ομως περίμενα παραπάνω ένταση όταν το ηχείο λειτουργεί με την μπαταρία του.

    Οταν λειτουργει με μπαταρία ειναι 30W. Ενώ όταν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα δείνει Φουλ 40W με δυνατότερο μπάσο. Θα το πρότεινα για home cinema και γενικά για χρήση στο σπίτι. Ειναι αρκετά βαρύ και γι αυτό ειναι λιγο πιο δύσκολο στην μετακίνηση του.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Petounis
    1
    10 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι φανατικός λάτρης του HI FI καί έχω ένα βαρύ ηχητικό σύστημα. (Β&W Nautilus, JC1 ενισχύσεις κλπ. Είχα αγοράσει πρίν χρόνια το Flip3 το οποίο έχει εξαιρετικό καί πολύ ισορροπημένο ήχο ιδιαίτερα στά μεσουψηλά και στην ανθρώπινη φωνή, κελλαρυστό αβίαστο, βελούδινο. Διάβασα για το Xtreme καί είπα να αναβαθμιστώ για την βεράντα. Οποία απογοήτευση. Ανισσόροπο μουντό στενό χειρότερο από τα δύο logitech ηχειάκεια πού έχουν τα PC μας. Απογοήτευση

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atanasioslioy
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην τιμη που το πηρα 146 € καλο το περιμενα με περισοτερη ενταση και πιο δυνατα μπασα , εχω και ενα jbl flip 3 και πιστευα λογω μεγαλυτερου μεγεθους και βαρους οτι θα ητανε τερας ,αλλα για αυτα τα λεφτα που το πηρα ειμαι ικανοποιημενος.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jakeduth
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα πάρει στα black Friday όταν το εδιναν 179.9 ευρώ. Για αυτή την τιμή ήταν πραγματικά value for money.

    Έχοντας το JBL charge 3, μπορώ να πω ότι το Xtreme 2 ήταν η ένταση, ο ήχος, και το μπάσο που ήθελα.

    Το αρνητικό του είναι ότι ο φορτιστής του δεν είναι USB c ή micro usb και δεν μπορείς να το φορτίζεις με οποιοδήποτε καλωδιο θες.

    Λόγω του μεγέθους του δεν είναι τόσο φορητό. Στις μετακινήσεις μου παίρνω το charge 3.

    Σε κάθε περίπτωση θα τα ξανά έπαιρνα.

    Απόλυτα ικανοποιημένος

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1eonm4k
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ προσωπικά πιστεύω αξίζει πολύ το ηχείο αλλά μόνο στην τιμή κοντά στα 200€. Το έχω γύρω στον 1μιση μήνα και έχω να πω πως είναι ένα δυνατό ηχείο και έχει αρκετά καλή ποιότητα ήχου ώστε να σας ικανοποιήσει.

    Edit: Μετά από έναν χρόνο χρήσης έχω να πω ακριβώς τα ίδια ο ήχος είναι ίδιος η μπαταρία δεν έχει πέσει μετά από πολλή χρήση και μόνο μια γρατζουνιά έχει πάνω που δεν την έκανα καν εγώ, το ηχείο είναι πολύ καλής κατασκευής και αξίζει τα χρήματα..

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Anagnostopoulos
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι 300 - 350€ η καλύτερη επιλογή. Για 205€ που το πήρα μέσω Skroutz είναι σαν να το πήρα σε έκπτωση. Φουλ συνδεσιμότητα μέσω Connect+ με άλλα συμβατά ηχεία. Αξιοσημείωτο ότι όταν μπαίνει στο ρεύμα να φορτίσει και ταυτόχρονα παίζει λειτουργεί στο κανονικό του επίπεδο. Αυτό το αναφέρουν οι οδηγίες χρήσης, το οποίο ονομάζεται «AC Mode». Όσοι χρήστες το θεωρούν "πρόβλημα", πρέπει να καταλάβουν ότι πρόκειται για ρύθμιση της JBL στο ηχείο της, κάτι που όπως είπα το αναφέρει και στις οδηγίες χρήσης. Αδιάβροχο κανονικά όταν το κάλυμμα με τις συνδεσιμότητες είναι φουλ κλειστό. ΝΟΜΟΣ: όταν φορτίζει ΠΟΤΕ ταυτόχρονα δε βρέχεται (αναφέρεται κι αυτό στις οδηγίες χρήσης).

    • Συνδεσιμότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aterezakisg
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Εξαιρετικό ηχείο!
    Εξαιρετική ποιότητα ήχου!
    Εξαιρετικά μπάσα!
    Με 2 ηχεία μπορεί να γίνει μόνιμο ηχοσύστημα στο σαλόνι, άνετα και οικονομικά!
    Εξαιρετικά όμορφο!
    Εξαιρετικά ελαφρύ, αναλογικά με την δύναμη και την ποιότητα που παρέχει!
    Το ηχείο το πήρα για το μπάνιο, αλλά δεν έπαιζε σωστά, διότι έχει πολλά μπάσα. Μόλις το έβαλα στην κουζίνα απελευθερώθηκε ο ήχος και το ηχείο και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!

    26.02.2020 Επανεκτίμηση
    Ανακάλυψα στο S9+ τα equalizer και αφαίρεσα τις χαμηλές. Το ηχείο παίζει και στο μπάνιο πεντακάθαρα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι, δεν μπορώ να ξυριστώ, διότι χορεύω και κόβομαι...!!! Aπόλαυση!!! Κάθε πρωί πάρτι!!!

    01.09.2020 ΕΠΑΝΕΚΤΊΜΗΣΗ:
    Το ηχείο έχει πολύ μεγάλη ένταση, ακόμη παραπάνω όταν είναι στο ρεύμα, δηλαδή 40w, ενώ με μπαταρία 30w, και δεν υπάρχει περίπτωση να τερματίσει αν δεν γίνει πάρτι Σάββατο βράδυ, διότι παίζει πολύ δυνατά!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_Melanitis
    5
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλητερο το ηχειο. Δεν έχω λογια.Καταρχην εγώ που είμαι λάτρεις του μπάσου έχω μηνει με το στόμα ανοιχτο Για τις επιδόσεις το ηχιου τα 180€ είναι και λίγα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill Giannikis
    5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σήμερα μου ήρθε και με τρέλανε! Κρυστάλλινος ήχος συναρπαστικά μπάσα και αρκετά δυνατό! Μια μεγάλη μπαταρία η οποία υποστηρίζεται πως κρατάει 15 ώρες (κάτι για το οποίο δεν είμαι τόσο σίγουρος), και πολύ πολύ όμορφο. Κατά την άποψή μου αξίζει να το αγοράσετε. Θα επιστρέψω μετά από λίγο καιρό για παραπάνω λεπτομέρειες.

    Edit:Μετά από καιρό αρχίζω να καταλαβαίνω πως είναι πραγματικά ότι καλύτερο! Σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το Xtreme αν και σε λίγο μικρότερη συχνότητα ήχου (ενώ μπορεί παραπάνω αλλά για κάποιον λόγο η εταιρία το βάζει φουλ μόνο όταν είναι συνδεδεμένο στο ρεύμα). Η μπαταρία κρατάει σχεδόν όσο λέει (αναλόγως την χρήση και την ένταση). Εμένα αν δεν μου έβγαλε 15 ώρες θα μου έβγαλε 13-14. Πραγματικά αξίζει, πάρτε το!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Old No7
    5
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαίνει να εχω και αυτο το ηχείο και το sony srs xb41.
    Με δυο λόγια.
    Το jbl υπερέχει ξεκάθαρα σε ήχο (αναμενόμενο),
    καθως ακούγεται με τρομερή ποιότητα σε οποιαδήποτε ένταση και αν επιλέξεις.
    το sony απο την αλλη ειναι ενα καλοφτιαγμένο και «παιχνιδιάρικο» ηχείο με όμορφο φωτισμό, καλο ήχο και αυξημένο μπάσο όπως συνηθίζει η sony.
    Σαν ηχείο ομως JBL εύκολα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimdimitris
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω ενα χρονο! Πραγματικα πτι καλυτερο εχω ακουσω σε ηχειο τετοιο! Απο χαμηλα φωνη εως τερμα θα ακους καθαρα ολπυς τους ηχους κ το μπασο του δεν υπαρχει απλα! Η μπαταρια του μετα απο εναν χρονο βγαζει 8 ωρες ανετα με σχεδον τερμα φωνη!
    Ενα δωρο για τον εαυτο σας ειναι τελειο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • criskaranikas2
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια ειναι απλα κακαταπλικτικο.Το εχω αρκετο καιρο και εχω μηνει πολυ ευχαριστημενος.Το συστηνω ανεπιφυλαχτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis123k
    5
    12 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως κάθε ηχείο της JBL είναι τέλειο. Το έχω εδώ και 2 μηες. Πολύ καθαρός ηχείος μόνο σε πολύ χαμηλές συχνότητες ο ήχος χαλάει λίγο και κανει παρασιτα, αλλά κατά τα άλλα πολύ καθαρός και ποιότητος ήχος. Στο ηχείο μπορούν να συνδεθούν μέχρι 2 συσκευές ταυτοχρονα. Προσωπικά το ηχείο δεν μου φαίνεται πολύ βαρύ, σχετικά με αυτά που κανει. Ειδικά όταν το κουβαλάς με τον ιμάντα ξεχνάς ότι το έχεις πάνω σου. Αδιάβροχο το έχω βάλει μέσα σε πισίνα δνε έχει πάθει τίποτα,για το αν μπορεί να μπει στην θάλασσα δεν είμαι σίγουρος. επίσης μια ωραία λεπτομέρεια ο ιμάντας του έχει και ανοικτηρι για μπύρες. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά και δεν σας απογοητεύσει.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jar_Theo
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει άλλο. Μπαταρία τέρας, ήχος κρύσταλλο με μπάσο αρκετό και ελεγχόμενο καλά. Αξίζει 100% !

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είμαι εδώ... 5 χρόνια μετά τημ αγορά. Ισως κι 6? Αυτό το ηχείο εχει περάσει απο τοσα πάρτυ δεν μπορω να μετρησω. Πριν δυο χρόνια χάλασε η μπαταρία του, αλλα δεν πήγε ποτε η καρδιά μου να το πετάξω.

    ΛΟΙΠΟΝ μόλις έμαθα μπορεις να αλλαξεις την μπαταρία τους! Αγόρασα νέα και ξυπνησε απο το λήθαργο του! Λες και δεν πέρασε μια μέρα. 10/10 would buy again.

    Thanks jbl ️

    0
  • Λοιπόν το έχω στην κατοχή μου για δύο χρόνια και είναι απλά φανταστικό και μην το συγκρίνεται με κανένα jbl flip η ή κανένα Charge η ποιότητα του ήχου του είναι πολύ καλή δε συγκρίνεται η μπαταρία του στο max κρατάει περίπου για 7 h Έχει τέλειο μπάσο και είναι περίπου δυόμισι κιλά και για κάποιον που το κυκλοφορεί στην τσάντα του έξω δεν θα τον βαρύνει και είναι και πολύ δυνατό για το μέγεθος του Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα για την τιμή των 200 € μέχρι και τώρα στο 2022 Ενώ άμα θέλετε κάτι πιο καινούργιο ας πάρετε το τρία αλλά δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά είναι πιο ωραίο το δύο θα σας έλεγα

    4
  • η αξιολόγηση πάει για το JBL Xtreme 1 το οποίο έχω 4 χρόνια και έχει βγει εκτός κυκλοφορίας πλέον. Το ηχείο τα σπάει είναι ποιοτικά κατασκευασμένο με ωραίο ήχο, πολύ μπάσο και πολύ μεγάλη μπαταρία. Έχω κάνει πάρτι, έχω μπλασταρει μουσική και έχω σηκώσει ορόφους στο πόδι με αυτό το εργαλείο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια. Έχοντας μείνει τόσο ευχαριστημένος με το 1 είμαι σίγουρος το δύο 2 είναι ακόμα καλύτερο

    1
  • Αγόρασα το ηχείο πρίν ένα μήνα..μπαταρία κρατάει περίπου 7 ώρες.. συνεχόμενα να παίζει .δεν κρατάει που λένε 15 ώρες...δεν αξίζει μια... αυτό το προϊόν συγκρίνετε με το κινέζικο ΚΜ 2x2,5watt..ένα ηχείο που το είχα πάρει 15€...και έλεγα το JBL..στα 223€ ..αυτό το ηχείο θα έχει δυνατό ήχο...μπα...δεν ξέρω..να μην αγοράσετε αυτό το ηχείο... πεταμένα λεφτά είναι...to βλέπω και τι να κάνω τώρα...για το σπίτι καλό είναι ..για ένα δωμάτιο..αλλά σε εξωτερικούς χώρους δεν κάνει.. οπότε να προσέχετε...να βρείτε κάτι άλλο καλύτερο...αυτά από μένα .. στην αρχή πίστευα ότι θα το ευχαριστιομουνα αλλά τελικά..έπεσα έξω... λοιπόν παιδιά...τα σχόλια είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζουν όλοι πριν αγοράσετε κάτι..

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (23)

Ερωτήσεις

146 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
john anadiotis

εχω 2 jbl xtreme 2 αλλα οταν τα συνδεω και τα δυο με bluetoth με το mac mini (late 2014) κανουν συνεχεια διακοπες,μαλλον θα φταιει το πρωτοκολο του bluetoth του mac mini λογο παλαιοτητας,ερωτηση τωρα,μπορω να συνδεσω και τα 2 jbl ηχεια με το mac mini ενσυρματα?

kostas317

Γειά σας!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει συνδέσει κάποιος δύο μαζί για στέρεο ακρόαση και αν πραγματικά μπορεί να έχει στέρεο ήχο.
Ευχαριστώ!

aristoteliss75

ήθελα να ρωτήσω ποια η διαφορά με το extreme 3, και πόσα mph είναι η μπαταρία του, ευχαριστώ!

Δες όλες τις ερωτήσεις (23)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό Bluetooth ηχείο με 2 αναβαθμισμένους οδηγούς (2x 20W) και δύο 3D Βass Radiators. Διαθέτει αδιάβροχο σχεδιασμό και επαναφορτιζόμενη μπαταρία για να παίζει μέχρι και 15 ώρες μουσικής.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλό μπάσο και έχει καθαρό ήχο.

Αδιάβροχο

Το JBL Xtreme 2 είναι ένα φορητό ηχείο Bluetooth που έχει αδιάβροχη πιστοποίηση IPX7 και διαθέτει ανθεκτικό ύφασμα σε διάφορα χρώματα.

Συνδεσιμότητα

Χάρη στη τεχνολογία JBL Connect +, μπορούν να συνδεθούν ασύρματα περισσότερα από 100 ηχεία με δυνατότητα JBL Connect + για να ενισχυθεί η ένταση του ήχου. 

Εώς και 15 ώρες μουσικής

Το ηχείο είναι οπλισμένο με τέσσερις οδηγούς, δύο JBL Bass Radiators και μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 10.000mAh που υποστηρίζει έως και 15 ώρες μουσικής. Επίσης, φέρει μία εξωτερική υποδοχή USB για φόρτιση.

Βολικό στην ύπαιθρο

Το JBL Xtreme 2 φέρει ενσωματωμένα άγκιστρα, ανθεκτική μεταλλική βάση και πρόσθετο ανοιχτήρι μπουκαλιών στον ιμάντα μεταφοράς, προσφέροντας ευκολία ενώ κάποιος βρίσκεται εν κινήσει.

Κατασκευαστής

Γενικά

Ισχύς (RMS)
40 W
Κανάλια
2.2 Channel
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ώρες Λειτουργίας (max)
15 ώρες
Φόρτιση μέσω USB
Ναι
Hands Free
Ναι
Ραδιόφωνο
Όχι
Φωτισμός LED
Όχι
Σύνδεση Stereo (TWS)
Όχι
AirPlay
Όχι
Πιστοποίηση Προστασίας
IPX7

Συνδεσιμότητα

Ενσύρματη Σύνδεση
USB
Ασύρματη Σύνδεση
Bluetooth

Διαστάσεις

Ύψος
13,6 cm
Πλάτος
28,8 cm
Βάθος
13,2 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (65)

  1. 45
  2. 16
  3. 1
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συνδεσιμότητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Βάρος
  • Είμαι εδώ... 5 χρόνια μετά τημ αγορά. Ισως κι 6? Αυτό το ηχείο εχει περάσει απο τοσα πάρτυ δεν μπορω να μετρησω. Πριν δυο χρόνια χάλασε η μπαταρία του, αλλα δεν πήγε ποτε η καρδιά μου να το πετάξω.

    ΛΟΙΠΟΝ μόλις έμαθα μπορεις να αλλαξεις την μπαταρία τους! Αγόρασα νέα και ξυπνησε απο το λήθαργο του! Λες και δεν πέρασε μια μέρα. 10/10 would buy again.

    Thanks jbl ️

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bonnie_gamer
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το έχω στην κατοχή μου για δύο χρόνια και είναι απλά φανταστικό και μην το συγκρίνεται με κανένα jbl flip η ή κανένα Charge η ποιότητα του ήχου του είναι πολύ καλή δε συγκρίνεται η μπαταρία του στο max κρατάει περίπου για 7 h Έχει τέλειο μπάσο και είναι περίπου δυόμισι κιλά και για κάποιον που το κυκλοφορεί στην τσάντα του έξω δεν θα τον βαρύνει και είναι και πολύ δυνατό για το μέγεθος του Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα για την τιμή των 200 € μέχρι και τώρα στο 2022 Ενώ άμα θέλετε κάτι πιο καινούργιο ας πάρετε το τρία αλλά δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά είναι πιο ωραίο το δύο θα σας έλεγα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Tzortzidis
    5
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    η αξιολόγηση πάει για το JBL Xtreme 1 το οποίο έχω 4 χρόνια και έχει βγει εκτός κυκλοφορίας πλέον. Το ηχείο τα σπάει είναι ποιοτικά κατασκευασμένο με ωραίο ήχο, πολύ μπάσο και πολύ μεγάλη μπαταρία. Έχω κάνει πάρτι, έχω μπλασταρει μουσική και έχω σηκώσει ορόφους στο πόδι με αυτό το εργαλείο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια. Έχοντας μείνει τόσο ευχαριστημένος με το 1 είμαι σίγουρος το δύο 2 είναι ακόμα καλύτερο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMITRIS_TROUPIS
    1
    3 στους 76 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το ηχείο πρίν ένα μήνα..μπαταρία κρατάει περίπου 7 ώρες.. συνεχόμενα να παίζει .δεν κρατάει που λένε 15 ώρες...δεν αξίζει μια... αυτό το προϊόν συγκρίνετε με το κινέζικο ΚΜ 2x2,5watt..ένα ηχείο που το είχα πάρει 15€...και έλεγα το JBL..στα 223€ ..αυτό το ηχείο θα έχει δυνατό ήχο...μπα...δεν ξέρω..να μην αγοράσετε αυτό το ηχείο... πεταμένα λεφτά είναι...to βλέπω και τι να κάνω τώρα...για το σπίτι καλό είναι ..για ένα δωμάτιο..αλλά σε εξωτερικούς χώρους δεν κάνει.. οπότε να προσέχετε...να βρείτε κάτι άλλο καλύτερο...αυτά από μένα .. στην αρχή πίστευα ότι θα το ευχαριστιομουνα αλλά τελικά..έπεσα έξω... λοιπόν παιδιά...τα σχόλια είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζουν όλοι πριν αγοράσετε κάτι..

    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JBLCollector
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχοντας το jbl xtreme 2 πάνω από 6 μήνες έχω να πω πως είμαι ευχαριστημένος.
    Το έχω ταλαιπωρήσει αρκετά δλδ το έχω βάλει μέσα στην θάλασσα , σκόνη και άλλα.
    Δεν έχει πάθει απόλυτος τίποτα
    ο ήχος είναι δυνατός όταν δν είναι στην πρίζα δίνει 30watt και όχι 40 όπως λέει αλλά και πάλι παίζει πολύ δυνατά

    3/9/22:Το ηχειο το εβαλα να φορτιση και δεν ξανα φορτισε ποτε ξανα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Effrosyni_Kogia
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τις καλύτερες αγορές! Βολικό, ανθεκτικό, πολύ καλός ήχος και αυτονομία μπαταρίας! Είτε στο σπίτι είτε σε βουνά και θάλασσες μας κρατάει την καλύτερη παρέα εδώ και 1.5 χρόνο!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιορδάνης Χατζηκώστας
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VALUE FOR MONEY

    Επιλογή που έκανα πριν από 3,5 χρόνια (στα170€) και σήμερα θα αγόραζα ξανά το ίδιο!

    Φορτίζει πλήρως ένα iphone ως powerbank. Αντέχει ως καινούριο να παίζει στο full για 8-10 ώρες.

    Πολύ δυνατός / καθαρός / με βαθύ μπάσο ήχος που σε κάνει να απορείς ΠΩΣ από τόσο μικρή συσκευή βγαίνει αυτό το αποτέλεσμα!

    Δεν έχει πρόβλημα με σκόνη - άμμο - ζέστη - πτώσεις (το έχω ταλαιπωρήσει πολύ)

    Αν συνδέσεις δυο ίδια με Bluetooth το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο από συστήματα με δεκαπλάσια αξία!

    Για το αυτοκίνητο / σπίτι / ταινίες / βουνό / θάλασσα! Αξίζει τα λεφτά του!

    P.s. Μετά από 3,5 χρόνια χρήσης με άπειρες φορτίσεις (και μόνιμα στο σπίτι στην πρίζα) διαπίστωσα ότι θέλει αντικατάσταση η μπαταρία του και δεν αντέχει πάνω από 1 ώρα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Statiris
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ το είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί και το αγόρασα γύρω στα 300 ευρώ. Πολύ ευχαριστημένος αν και τώρα που πήρα το boombox,το extreme το συνδέω ενσύρματα στον υπολογιστή. Για την τιμή του είναι πάρα πολύ καλό και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostantinos_Amelibia
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο, αλλα για να το εχεις στο σπιτι!Οταν ειναι στο ρευμα κανει παπαδες(πλουσιοτατος ηχος),αλλα οταν ειναι με τη μπαταρια...που ειναι η ενταση ρε παιδια(απο2x20 rms γινεται 2x10 rms δηλαδη μιση ισχυεις .Εγω πιο πολυ το χρησιμοποιω στο σπιτι οποτε δεν εχω προβλημα με το ηχειο,αλλα αμα περιμενετε να καν ει παπαδες εξω.....μπα.Καλυτερη επιλογη για εξω σε αφτο το μεγεθοσ ειναι το killburn 2 και το urbanears ralis.
    καλες αγορες

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paei.o.nikofski
    4
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιποοοοον Ως κατοχος του Flip 4 λεω για να κανει το φλιπ 80 αυτο με τα 200 θα εχει και τον διπλασιο ηχο σε ενταση κτλπ. Απολυτα ευχαριστημενος απτο φλιπ Λεω ασ το παρω και αυτο .Ελα ομως που την πρωτη μερα απογοητευτηκα με την ενταση (οχι οτι δεν ειναι δυνατο απλα οχι αυτο π περιμενα) Μετα απο μια ερευνα καταλαβα οτι δεν υποσχεται Τεραστια ενταση αλλα τρομερη ποιοτητα . 6-7 μηνες μετα Καταλαβαινω οτι ειναι η καλυτερη αγορα π εχω κανει Εβερ Η ποιοτητα δεν συγκρινεται με τιποτα στον πλανητη και εχω καταλαβει με την βοηθεια τοθ xtreme2 οτι το ποιντ δεν ειναι να κουφενεσαι για να ικανοποιησεις τα αυτια σου (που αυτο νομιζα πριν το αγορασω)

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KILLBlLL
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι γενικα πολυ καλο, το μονο που θα ηθελα ηταν λιγο δυνατοτερος ηχος γτ σε εξωτερικο χωρο ψιλοχανεται, βεβαια σε ενα δωμματιο ακουγεται εξαιρετικα ειδικα το μπασο. Στα 170 με 190 ευρω αξιζει να το παρετε αν θελετε ενα καλο ηχειο που θα κρατησει.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aiolos_Mantas
    4
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το ηχείο έκανε να μου έρθει πολύ καιρό αλλά αξίζει να το πάρετε αν έχετε την οικονομική δυνατότητα.... Είναι ένα πολύ καλό ηχείο που θα σας μείνει πολύ καιρό χωρίς α χαλάσει και έχει εξερετικο ήχο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spacehz
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν θέλετε ένα στερεό ηχείο για εξωτερική χρήση, αυτό είναι το πράγμα. Αξίζει τα λεφτά. Κατασκευή, ήχος, μπαταρία είναι συμπαγής.

    Για εσωτερική χρήση θα έπαιρνα κάτι άλλο. Εάν σε ένα μεγάλο δωμάτιο λειτουργεί καλά. Μικρό δωμάτιο υπάρχει πολύ μπάσο λόγω ακουστικής.

    Φροντίστε να το ενημερώσετε στο πιο πρόσφατο υλικολογισμικό.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wixole
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο είναι φοβερό!
    Τα μπάσα είναι πολύ βαθιά και καθαρά! Ο ήχος πεντακάθαρος ομως περίμενα παραπάνω ένταση όταν το ηχείο λειτουργεί με την μπαταρία του.

    Οταν λειτουργει με μπαταρία ειναι 30W. Ενώ όταν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα δείνει Φουλ 40W με δυνατότερο μπάσο. Θα το πρότεινα για home cinema και γενικά για χρήση στο σπίτι. Ειναι αρκετά βαρύ και γι αυτό ειναι λιγο πιο δύσκολο στην μετακίνηση του.

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Petounis
    1
    10 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι φανατικός λάτρης του HI FI καί έχω ένα βαρύ ηχητικό σύστημα. (Β&W Nautilus, JC1 ενισχύσεις κλπ. Είχα αγοράσει πρίν χρόνια το Flip3 το οποίο έχει εξαιρετικό καί πολύ ισορροπημένο ήχο ιδιαίτερα στά μεσουψηλά και στην ανθρώπινη φωνή, κελλαρυστό αβίαστο, βελούδινο. Διάβασα για το Xtreme καί είπα να αναβαθμιστώ για την βεράντα. Οποία απογοήτευση. Ανισσόροπο μουντό στενό χειρότερο από τα δύο logitech ηχειάκεια πού έχουν τα PC μας. Απογοήτευση

    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atanasioslioy
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην τιμη που το πηρα 146 € καλο το περιμενα με περισοτερη ενταση και πιο δυνατα μπασα , εχω και ενα jbl flip 3 και πιστευα λογω μεγαλυτερου μεγεθους και βαρους οτι θα ητανε τερας ,αλλα για αυτα τα λεφτα που το πηρα ειμαι ικανοποιημενος.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jakeduth
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το είχα πάρει στα black Friday όταν το εδιναν 179.9 ευρώ. Για αυτή την τιμή ήταν πραγματικά value for money.

    Έχοντας το JBL charge 3, μπορώ να πω ότι το Xtreme 2 ήταν η ένταση, ο ήχος, και το μπάσο που ήθελα.

    Το αρνητικό του είναι ότι ο φορτιστής του δεν είναι USB c ή micro usb και δεν μπορείς να το φορτίζεις με οποιοδήποτε καλωδιο θες.

    Λόγω του μεγέθους του δεν είναι τόσο φορητό. Στις μετακινήσεις μου παίρνω το charge 3.

    Σε κάθε περίπτωση θα τα ξανά έπαιρνα.

    Απόλυτα ικανοποιημένος

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1eonm4k
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγώ προσωπικά πιστεύω αξίζει πολύ το ηχείο αλλά μόνο στην τιμή κοντά στα 200€. Το έχω γύρω στον 1μιση μήνα και έχω να πω πως είναι ένα δυνατό ηχείο και έχει αρκετά καλή ποιότητα ήχου ώστε να σας ικανοποιήσει.

    Edit: Μετά από έναν χρόνο χρήσης έχω να πω ακριβώς τα ίδια ο ήχος είναι ίδιος η μπαταρία δεν έχει πέσει μετά από πολλή χρήση και μόνο μια γρατζουνιά έχει πάνω που δεν την έκανα καν εγώ, το ηχείο είναι πολύ καλής κατασκευής και αξίζει τα χρήματα..

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Anagnostopoulos
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέχρι 300 - 350€ η καλύτερη επιλογή. Για 205€ που το πήρα μέσω Skroutz είναι σαν να το πήρα σε έκπτωση. Φουλ συνδεσιμότητα μέσω Connect+ με άλλα συμβατά ηχεία. Αξιοσημείωτο ότι όταν μπαίνει στο ρεύμα να φορτίσει και ταυτόχρονα παίζει λειτουργεί στο κανονικό του επίπεδο. Αυτό το αναφέρουν οι οδηγίες χρήσης, το οποίο ονομάζεται «AC Mode». Όσοι χρήστες το θεωρούν "πρόβλημα", πρέπει να καταλάβουν ότι πρόκειται για ρύθμιση της JBL στο ηχείο της, κάτι που όπως είπα το αναφέρει και στις οδηγίες χρήσης. Αδιάβροχο κανονικά όταν το κάλυμμα με τις συνδεσιμότητες είναι φουλ κλειστό. ΝΟΜΟΣ: όταν φορτίζει ΠΟΤΕ ταυτόχρονα δε βρέχεται (αναφέρεται κι αυτό στις οδηγίες χρήσης).

    • Συνδεσιμότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aterezakisg
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Εξαιρετικό ηχείο!
    Εξαιρετική ποιότητα ήχου!
    Εξαιρετικά μπάσα!
    Με 2 ηχεία μπορεί να γίνει μόνιμο ηχοσύστημα στο σαλόνι, άνετα και οικονομικά!
    Εξαιρετικά όμορφο!
    Εξαιρετικά ελαφρύ, αναλογικά με την δύναμη και την ποιότητα που παρέχει!
    Το ηχείο το πήρα για το μπάνιο, αλλά δεν έπαιζε σωστά, διότι έχει πολλά μπάσα. Μόλις το έβαλα στην κουζίνα απελευθερώθηκε ο ήχος και το ηχείο και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!

    26.02.2020 Επανεκτίμηση
    Ανακάλυψα στο S9+ τα equalizer και αφαίρεσα τις χαμηλές. Το ηχείο παίζει και στο μπάνιο πεντακάθαρα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι, δεν μπορώ να ξυριστώ, διότι χορεύω και κόβομαι...!!! Aπόλαυση!!! Κάθε πρωί πάρτι!!!

    01.09.2020 ΕΠΑΝΕΚΤΊΜΗΣΗ:
    Το ηχείο έχει πολύ μεγάλη ένταση, ακόμη παραπάνω όταν είναι στο ρεύμα, δηλαδή 40w, ενώ με μπαταρία 30w, και δεν υπάρχει περίπτωση να τερματίσει αν δεν γίνει πάρτι Σάββατο βράδυ, διότι παίζει πολύ δυνατά!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_Melanitis
    5
    9 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλητερο το ηχειο. Δεν έχω λογια.Καταρχην εγώ που είμαι λάτρεις του μπάσου έχω μηνει με το στόμα ανοιχτο Για τις επιδόσεις το ηχιου τα 180€ είναι και λίγα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill Giannikis
    5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό σήμερα μου ήρθε και με τρέλανε! Κρυστάλλινος ήχος συναρπαστικά μπάσα και αρκετά δυνατό! Μια μεγάλη μπαταρία η οποία υποστηρίζεται πως κρατάει 15 ώρες (κάτι για το οποίο δεν είμαι τόσο σίγουρος), και πολύ πολύ όμορφο. Κατά την άποψή μου αξίζει να το αγοράσετε. Θα επιστρέψω μετά από λίγο καιρό για παραπάνω λεπτομέρειες.

    Edit:Μετά από καιρό αρχίζω να καταλαβαίνω πως είναι πραγματικά ότι καλύτερο! Σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το Xtreme αν και σε λίγο μικρότερη συχνότητα ήχου (ενώ μπορεί παραπάνω αλλά για κάποιον λόγο η εταιρία το βάζει φουλ μόνο όταν είναι συνδεδεμένο στο ρεύμα). Η μπαταρία κρατάει σχεδόν όσο λέει (αναλόγως την χρήση και την ένταση). Εμένα αν δεν μου έβγαλε 15 ώρες θα μου έβγαλε 13-14. Πραγματικά αξίζει, πάρτε το!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Old No7
    5
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τυχαίνει να εχω και αυτο το ηχείο και το sony srs xb41.
    Με δυο λόγια.
    Το jbl υπερέχει ξεκάθαρα σε ήχο (αναμενόμενο),
    καθως ακούγεται με τρομερή ποιότητα σε οποιαδήποτε ένταση και αν επιλέξεις.
    το sony απο την αλλη ειναι ενα καλοφτιαγμένο και «παιχνιδιάρικο» ηχείο με όμορφο φωτισμό, καλο ήχο και αυξημένο μπάσο όπως συνηθίζει η sony.
    Σαν ηχείο ομως JBL εύκολα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jimdimitris
    5
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω ενα χρονο! Πραγματικα πτι καλυτερο εχω ακουσω σε ηχειο τετοιο! Απο χαμηλα φωνη εως τερμα θα ακους καθαρα ολπυς τους ηχους κ το μπασο του δεν υπαρχει απλα! Η μπαταρια του μετα απο εναν χρονο βγαζει 8 ωρες ανετα με σχεδον τερμα φωνη!
    Ενα δωρο για τον εαυτο σας ειναι τελειο

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • criskaranikas2
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια ειναι απλα κακαταπλικτικο.Το εχω αρκετο καιρο και εχω μηνει πολυ ευχαριστημενος.Το συστηνω ανεπιφυλαχτα

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis123k
    5
    12 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως κάθε ηχείο της JBL είναι τέλειο. Το έχω εδώ και 2 μηες. Πολύ καθαρός ηχείος μόνο σε πολύ χαμηλές συχνότητες ο ήχος χαλάει λίγο και κανει παρασιτα, αλλά κατά τα άλλα πολύ καθαρός και ποιότητος ήχος. Στο ηχείο μπορούν να συνδεθούν μέχρι 2 συσκευές ταυτοχρονα. Προσωπικά το ηχείο δεν μου φαίνεται πολύ βαρύ, σχετικά με αυτά που κανει. Ειδικά όταν το κουβαλάς με τον ιμάντα ξεχνάς ότι το έχεις πάνω σου. Αδιάβροχο το έχω βάλει μέσα σε πισίνα δνε έχει πάθει τίποτα,για το αν μπορεί να μπει στην θάλασσα δεν είμαι σίγουρος. επίσης μια ωραία λεπτομέρεια ο ιμάντας του έχει και ανοικτηρι για μπύρες. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά και δεν σας απογοητεύσει.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jar_Theo
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει άλλο. Μπαταρία τέρας, ήχος κρύσταλλο με μπάσο αρκετό και ελεγχόμενο καλά. Αξίζει 100% !

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είμαι εδώ... 5 χρόνια μετά τημ αγορά. Ισως κι 6? Αυτό το ηχείο εχει περάσει απο τοσα πάρτυ δεν μπορω να μετρησω. Πριν δυο χρόνια χάλασε η μπαταρία του, αλλα δεν πήγε ποτε η καρδιά μου να το πετάξω.

    ΛΟΙΠΟΝ μόλις έμαθα μπορεις να αλλαξεις την μπαταρία τους! Αγόρασα νέα και ξυπνησε απο το λήθαργο του! Λες και δεν πέρασε μια μέρα. 10/10 would buy again.

    Thanks jbl ️

    0
  • Λοιπόν το έχω στην κατοχή μου για δύο χρόνια και είναι απλά φανταστικό και μην το συγκρίνεται με κανένα jbl flip η ή κανένα Charge η ποιότητα του ήχου του είναι πολύ καλή δε συγκρίνεται η μπαταρία του στο max κρατάει περίπου για 7 h Έχει τέλειο μπάσο και είναι περίπου δυόμισι κιλά και για κάποιον που το κυκλοφορεί στην τσάντα του έξω δεν θα τον βαρύνει και είναι και πολύ δυνατό για το μέγεθος του Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα για την τιμή των 200 € μέχρι και τώρα στο 2022 Ενώ άμα θέλετε κάτι πιο καινούργιο ας πάρετε το τρία αλλά δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά είναι πιο ωραίο το δύο θα σας έλεγα

    4
  • η αξιολόγηση πάει για το JBL Xtreme 1 το οποίο έχω 4 χρόνια και έχει βγει εκτός κυκλοφορίας πλέον. Το ηχείο τα σπάει είναι ποιοτικά κατασκευασμένο με ωραίο ήχο, πολύ μπάσο και πολύ μεγάλη μπαταρία. Έχω κάνει πάρτι, έχω μπλασταρει μουσική και έχω σηκώσει ορόφους στο πόδι με αυτό το εργαλείο. Πάρτε το με κλειστά τα μάτια. Έχοντας μείνει τόσο ευχαριστημένος με το 1 είμαι σίγουρος το δύο 2 είναι ακόμα καλύτερο

    1
  • Αγόρασα το ηχείο πρίν ένα μήνα..μπαταρία κρατάει περίπου 7 ώρες.. συνεχόμενα να παίζει .δεν κρατάει που λένε 15 ώρες...δεν αξίζει μια... αυτό το προϊόν συγκρίνετε με το κινέζικο ΚΜ 2x2,5watt..ένα ηχείο που το είχα πάρει 15€...και έλεγα το JBL..στα 223€ ..αυτό το ηχείο θα έχει δυνατό ήχο...μπα...δεν ξέρω..να μην αγοράσετε αυτό το ηχείο... πεταμένα λεφτά είναι...to βλέπω και τι να κάνω τώρα...για το σπίτι καλό είναι ..για ένα δωμάτιο..αλλά σε εξωτερικούς χώρους δεν κάνει.. οπότε να προσέχετε...να βρείτε κάτι άλλο καλύτερο...αυτά από μένα .. στην αρχή πίστευα ότι θα το ευχαριστιομουνα αλλά τελικά..έπεσα έξω... λοιπόν παιδιά...τα σχόλια είναι αυτά που πρέπει να γνωρίζουν όλοι πριν αγοράσετε κάτι..

    3
  • Δες τα όλα