Γεια σας. Το συγκεκριμένο κινητό το έχω από τα Χριστούγεννα 2018. Το έχω σε χρυσό χρώμα και μέχρι σήμερα είμαι εντυπωσιασμένος.
1. Καταπληκτική σχεδίαση, καλό κράτημα, σε εμένα δεν γλιστράει (είναι στον άνθρωπο, για άμα γλιστράει), και γιατί δεν μου αρέσει η θήκη (ναι ξέρω είναι επικίνδυνο), γιατί κρύβει την ομορφιά δεν έχει καμία γρατζουνιά λόγω Gorilla. Αλλά από θέμα πτώσης πρέπει να προσέχετε. 10/10
2. Οθόνη, και αυτή καταπληκτική με τέλεια ανάλυση, φωτεινότητα, μαύρα, ανύπαρκτα περιθώρια, με άλλα λόγια παιδιά Samsung στις οθόνες Top. Με υποστήριξη και HDR το Netflix δίνει άλλη αίσθηση. Μου άρεσε και η λειτουργία 3D Touch, για Home Button. Τέλος, το κυρτό του θέματος είναι ωραίο. 10/10
3. Ταχύτητα, παν γρήγορο, χωρίς ίχνο lag. Θα ήθελα μεγαλύτερη RAM, ενώ ο χώρος είναι ικανοποιητικότατος. Σε θέμα υπερθέρμανσης δεν έχω γνώμη γιατί ακόμη δεν έχει έρθει το καλοκαίρι για να δω (αφού το πήρα χειμώνα). Αλλά παίζω παιχνίδια τώρα και είναι κρύο. 9/10
4. Κάμερες, πρώτον selfie δεν χρησιμοποιώ πολύ, αλλά είναι μια χαρά με εστίαση. Η πίσω εντυπωσιάζει το βράδυ, όπως και στο βίντεο. Τέλος η πολύ αργή κίνηση, εντυπωσιάζει, όπως η γρήγορη εστίαση, η σταθεροποίηση και τα χρώματα. Δεν θα πω πολλά, γιατί τα έχουν πει πολύ εδώ, που συμφωνώ και να μην κουράζω. 10/10
5. Μπαταρία, ικανοποιητική, με κρατάει μια μέρα, sot 6 ώρες έχω μετά από παραμετροποιήσεις. Στην φόρτιση και ταχεία και ασύρματη. 9/10
6. Διάφορα, ήχος στερεοφωνικός, εντυπωσιακός με AKG και Dolby Atmos. Μπράβο δίνω και για την θύρα ακουστικών που μαζί πάλι με τα ακουστικά που περιέχει το κινητό AKG κάνει παπάδες. Δακτυλικό αποτύπωμα ικανοποιητικό, αλλά λίγο αργό σε σύγκριση με αλλά κινητά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ γιατί έχω για ασφάλεια την ίριδα των ματιών που με βολεύει πολύ και είναι σχετικά γρήγορο. Τέλος, το έχω δοκιμάσει και σε νερό, και αντέδρασε φυσιολογικά. 10/10
7. Συνδεσιμότητα, παντού κανένα πρόβλημα Wi-Fi 5GHz, Bluetooth 5, GPS, NFC, και σήμα κινητής τηλεφωνίας σε 4G+ μια χαρά. 10/10
8. Λογισμικό, είχα την τύχη μόλις το άνοιξα από το κουτί να πάρω κατευθείαν Update σε Pie 9 άρα One UI 1.0 της Samsung, και εντυπωσιάστηκα. Πολύ γρήγορο, με εφέ, με καινούργιες λειτουργίες, και με ένα χέρι να μπορώ να χρησιμοποιήσω το κινητό. Ακόμη είναι πολύ smooth, και ακόμη και σήμερα δεν έχω κανένα πρόβλημα!! 10/10
9. Συμπεράσματα, μέχρι και το κουτί του είναι εντυπωσιακό και τακτοποιημένο, μου αρέσουν που έχει αντάπτορες. Αξίζει? Με αυτά τα χρήματα τώρα Ναι, με τα χίλια. Το S10 είναι καλό μεν, αλλά ακριβό. Εγώ θα το ξανά έπαιρνα το S9, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. (Συνολική βαθμολογία: 9,75/10)
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ελπίζω να μην σας κούρασα, και να σας βοήθησα.