Κρέμες Προσώπου

Apivita Wine Elixir Light Κρέμα Προσώπου Ημέρας για Ενυδάτωση, Αντιγήρανση & Σύσφιξη με Υαλουρονικό Οξύ 50ml

Κρέμα ημέρας βασισμένη στην επιστήμη της επιγενετικής που ξυπνά τη νεότητας της επιδερμίδας χάρη στις πολυφαινόλες, πανίσχυρα αντιγηραντικά μόρια, από τα φύλλα των αμπελιών της Σαντορίνης. 

Κρέμα ημέρας βασισμένη στην επιστήμη της επιγενετικής που ξυπνά τη νεότητας της επιδερμίδας χάρη στις πολυφαινόλες, πανίσχυρα αντιγηραντικά μόρια, από τα φύλλα των αμπελιών της Σαντορίνης. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Ηλικία 40+
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 5 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα ημέρας βασισμένη στην επιστήμη της επιγενετικής που ξυπνά τη νεότητας της επιδερμίδας χάρη στις πολυφαινόλες, πανίσχυρα αντιγηραντικά μόρια, από τα φύλλα των αμπελιών της Σαντορίνης. 

Το νερό της σύνθεσης έχει αντικατασταθεί με ένα αντιοξειδωτικό έγχυμα από τρεις ποικιλίες αμπελιών Σαντορίνης (Αθήρι, Αηδάνι και Ασύρτικο) με ισχυρή αντιγηραντική δράση.

Συστατικά & Οφέλη:

  • Μειώνει τις ρυτίδες, ενώ ενισχύει τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας και προσφέρει αίσθηση άμεσου φυσικού lifting χάρη στις πολυφαινόλες από αμπέλια Σαντορίνης.
  • Ενισχύει την πυκνότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας με εκχύλισμα μαστίχας.
  • Προστατεύει από το οξειδωτικό stress και τις επιθέσεις του περιβάλλοντος χάρη στο πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης.
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα χάρη στο υαλουρονικό οξύ, στο βούτυρο καριτέ, στο λάδι ελιάς και στο λάδι από κουκούτσι σταφυλιού.
  • Αναζωογονεί την επιδερμίδα και τη διάθεση χάρη στα αιθέρια έλαια νέρολι, πατσουλί, φασκόμηλο και τριαντάφυλλο.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
Apivita Wine Elixir
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (46)

Αξιολογήσεις

  1. 27
  2. 6
  3. 5
  4. 6
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • mtsoukala
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    χρόνια χρησιμοποιώ την βαφή μαλλιών apivita και είναι τέλεια όσο για την κρέμα προσώπου σκέτη απογοήτευση για εμένα μου έκανε αλλεργική αντίδραση υποτίθεται ότι είναι φυτική λυπάμαι πολύ

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olga_Papadopoulou7485
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες έχω όλη την σειρά και την νύχτος και για τα μάτια. Είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένη , σίγουρα θα την συνεχίσω!!!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rania93
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έπεσε στα χέρια μου από δειγματακι και μέσα σε 3 ώρες το πρόσωπο μου γέμισε εσωτερικα σπυράκια. Κριμα γιατι το αρωμά του ηταν φανταστικό και όντως εφερε καποια ενυδάτωση.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Eleni99
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει το προϊόν κ στο παρελθόν, καμία σχέση με τη σημερινή μορφή, παλαιότερα η κρέμα είχε χρώμα μπεζ κ η υφή της ήταν λεία κ ελαφρύα, σε αντίθεση τώρα είναι άσπρη βαριά και έχει άρωμα πολύ έντονο κ ενοχλητικό.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Harris_Mancha
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει ελαφριά υφή, απορροφάται καλά, έχει ωραίο άρωμα . Είδα διαφορά στο δέρμα μου (είμαι 42). Από τις αγαπημένες μου κρέμες προσώπου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Karanastasi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τις ηλικίες που απευθύνεται θεωρώ ότι είναι μια καλή κρέμα ημέρας, σε καλή τιμή, απο μια αξιόπιστη εταιρεία .

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΔήμητραΣτ
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαριά (και πήρα την light υφή αφού έχω μεικτό δέρμα). Δεν απορροφάται καθόλου καλά και αφήνει μια αίσθηση γλιτσας στο πρόσωπο.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    2
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα αυτή αγοράστηκε από μια φίλη με κανονικό δέρμα, ήρθε στα χέρια μου επειδή δεν της έκανε, την δοκίμασα εγώ (με ξηρό/ευαίσθητο δέρμα) και την έδωσα σε άλλη φίλη με μεικτό δέρμα, ούτε αυτής της έκανε και την έδωσε στη μάνα της. Τρεις γυναίκες από 35 έως 42 χρονών, με πολύ διαφορετικό δέρμα, είχαμε την ίδια αίσθηση: η κρέμα δεν απορροφάται σωστά, και αποβάλλεται από το δέρμα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, σαν να εξιδρώνεται από τους πόρους αφήνοντας μια πολύ δυσάρεστη γλιστερή αίσθηση. Και μιας και δοκιμάσαμε την "light texture" δεν θέλω να φανταστώ τι κάνει η κανονική! Αδιανόητο ότι αυτό το προϊόν είναι βραβευμένο, έχει σοβαρό πρόβλημα στη σύνθεση του. Στην ηλικιωμένη κυρία πάντως έκατσε λίγο καλύτερα. Μάλλον είναι για ηλικίες 60+.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη! Είναι αρκετα ακριβή και δε κάνει ότι υπόσχεται! Υπάρχουν πολύ καλύτερες σε καλύτερες τιμές!

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenageorgoussi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τόσο ελαφριά σαν σύνθεση που θέλει την διπλάσια ποσότητα απ' ό,τι άλλες κρέμες. Και πάλι δεν νιώθεις επαρκή ενυδάτωση. Για τη αντιγήρανση δε, ούτε λόγος

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • medea_fragg
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα... Νιώθω ότι κάποιος ρίχνει στο δέρμα μου κουβάδες με νερό το πρόσωπο μου την λατρεύει. Προσοχή όμως αν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα ή δεν σου αρέσουν τ' αρωματισμένα προϊόντα τοτε δεν είναι για σένα . Έχει δυνατό άρωμα... Εγώ το λατρεύω πάντως ️

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rosamary
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διορθώνω την αξιολόγηση μου καθώς μετά από 5 μηνη χρήση, δεν είμαι σχεδόν καθόλου ευχαριστημένη από το προϊόν.
    Βασικά νιώθω ότι δε μου ενυδατώνει στο ελάχιστο στι δέρμα μου.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία Γερμενή
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε πολύ στην αρχή μετά όμως είδα ότι κολλάει καμία φορά και σε τραβάει στα κάποια σημεία και νιώθω το πρόσωπο μου λίγο πρησμένο.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dida16
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πηρα επιτηδες την ελαφρυα για να μην '' βαρυνω'' το προσωπο μου. Εχω να πω πως δεν ενυδατωνει, κολλαει και ΝΟΜΙΖΕΙΣ πως σε τραβαει κ κανει συσφιξη, με πολλη λιγη ποσοτητα η κρεμα ''ξεφτίζει'' - βγαζει ασπραδακια. Ειμαι στην προτεινομενη ηλικια, εχω μικτό δερμα, δεν τη συνιστω και προσεξα πως απο τοτε που πουληθηκε η απιβιτα ολα τα προιντα της πια ειναι απογοητευτικά. Απορώ με τις υψηλες βαθμολογίες... Πιστευω ειναι απο νεαρες ηλικιες ή απο γυναικες που θεωρουν πως επδ καθεται βαριά κανει συσφιξη ενω στην ουσια ''κολλαει'' στο δερμα. Την χρησιμοποιω στο ντεκολτε κ κλαιω τα λεφτα μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manoula54
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι στη δευτερη συσκευασια μου αρεσει πολυ η υφη απλωνεται ευκολα, το πρωι το αρωμα πολυ ευχαριστο και η κρμεα κραταει το δερμα σε ισορροπια ως το απογευμα.δε με τσουζει στα ματια γτ παντα κατα λαθος θα τριψω μαγουλο ματια.ελπιζω να δω διαφορα στο λαιμο στις πρώτες χαρακιες καποια στιγμη.θα ηθελα να βγαινει και με καποια αντιηλιακη προστασια να μη βαζω δεκα προιοντα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Tsivaka
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρέμα προσώπου που έχω δοκιμάσει για λιπαρή επιδερμίδα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με ρυτίδες αλλά έχω αρκετά λιπαρό δέρμα και διεσταλμένους πόρους λόγο λιπαρότητας. Για πρόληψη ρυτίδων και σφριγηλή επιδερμίδα από κανονικό/μεικτό έως λιπαρό δέρμα είναι ιδανική. Αφήνει την αίσθηση του απόλυτα καθαρού προσώπου σαν να μην φοράς τίποτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιεί η μητέρα μου και είναι αρκετά ικανοποιημένη.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι πλούσια κρέμα στεγνώνει εύκολα

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή, ελαφριά κ αποτελεσματική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ άσχημη μυρωδιά!!!

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • χρόνια χρησιμοποιώ την βαφή μαλλιών apivita και είναι τέλεια όσο για την κρέμα προσώπου σκέτη απογοήτευση για εμένα μου έκανε αλλεργική αντίδραση υποτίθεται ότι είναι φυτική λυπάμαι πολύ

    0
  • Την χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες έχω όλη την σειρά και την νύχτος και για τα μάτια. Είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένη , σίγουρα θα την συνεχίσω!!!!!!

    2
  • Έπεσε στα χέρια μου από δειγματακι και μέσα σε 3 ώρες το πρόσωπο μου γέμισε εσωτερικα σπυράκια. Κριμα γιατι το αρωμά του ηταν φανταστικό και όντως εφερε καποια ενυδάτωση.

    1
  • Είχα αγοράσει το προϊόν κ στο παρελθόν, καμία σχέση με τη σημερινή μορφή, παλαιότερα η κρέμα είχε χρώμα μπεζ κ η υφή της ήταν λεία κ ελαφρύα, σε αντίθεση τώρα είναι άσπρη βαριά και έχει άρωμα πολύ έντονο κ ενοχλητικό.

    6
  • Έχει ελαφριά υφή, απορροφάται καλά, έχει ωραίο άρωμα . Είδα διαφορά στο δέρμα μου (είμαι 42). Από τις αγαπημένες μου κρέμες προσώπου

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

1210 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα ημέρας βασισμένη στην επιστήμη της επιγενετικής που ξυπνά τη νεότητας της επιδερμίδας χάρη στις πολυφαινόλες, πανίσχυρα αντιγηραντικά μόρια, από τα φύλλα των αμπελιών της Σαντορίνης. 

Το νερό της σύνθεσης έχει αντικατασταθεί με ένα αντιοξειδωτικό έγχυμα από τρεις ποικιλίες αμπελιών Σαντορίνης (Αθήρι, Αηδάνι και Ασύρτικο) με ισχυρή αντιγηραντική δράση.

Συστατικά & Οφέλη:

  • Μειώνει τις ρυτίδες, ενώ ενισχύει τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας και προσφέρει αίσθηση άμεσου φυσικού lifting χάρη στις πολυφαινόλες από αμπέλια Σαντορίνης.
  • Ενισχύει την πυκνότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας με εκχύλισμα μαστίχας.
  • Προστατεύει από το οξειδωτικό stress και τις επιθέσεις του περιβάλλοντος χάρη στο πατενταρισμένο εκχύλισμα πρόπολης.
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα χάρη στο υαλουρονικό οξύ, στο βούτυρο καριτέ, στο λάδι ελιάς και στο λάδι από κουκούτσι σταφυλιού.
  • Αναζωογονεί την επιδερμίδα και τη διάθεση χάρη στα αιθέρια έλαια νέρολι, πατσουλί, φασκόμηλο και τριαντάφυλλο.


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Σύσφιξη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Light
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
Apivita Wine Elixir
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (46)

  1. 27
  2. 6
  3. 5
  4. 6
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Απορρόφηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • mtsoukala
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    χρόνια χρησιμοποιώ την βαφή μαλλιών apivita και είναι τέλεια όσο για την κρέμα προσώπου σκέτη απογοήτευση για εμένα μου έκανε αλλεργική αντίδραση υποτίθεται ότι είναι φυτική λυπάμαι πολύ

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olga_Papadopoulou7485
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες έχω όλη την σειρά και την νύχτος και για τα μάτια. Είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένη , σίγουρα θα την συνεχίσω!!!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rania93
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έπεσε στα χέρια μου από δειγματακι και μέσα σε 3 ώρες το πρόσωπο μου γέμισε εσωτερικα σπυράκια. Κριμα γιατι το αρωμά του ηταν φανταστικό και όντως εφερε καποια ενυδάτωση.

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Eleni99
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα αγοράσει το προϊόν κ στο παρελθόν, καμία σχέση με τη σημερινή μορφή, παλαιότερα η κρέμα είχε χρώμα μπεζ κ η υφή της ήταν λεία κ ελαφρύα, σε αντίθεση τώρα είναι άσπρη βαριά και έχει άρωμα πολύ έντονο κ ενοχλητικό.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Harris_Mancha
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει ελαφριά υφή, απορροφάται καλά, έχει ωραίο άρωμα . Είδα διαφορά στο δέρμα μου (είμαι 42). Από τις αγαπημένες μου κρέμες προσώπου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Karanastasi
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τις ηλικίες που απευθύνεται θεωρώ ότι είναι μια καλή κρέμα ημέρας, σε καλή τιμή, απο μια αξιόπιστη εταιρεία .

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΔήμητραΣτ
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ βαριά (και πήρα την light υφή αφού έχω μεικτό δέρμα). Δεν απορροφάται καθόλου καλά και αφήνει μια αίσθηση γλιτσας στο πρόσωπο.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dan_Kar27
    2
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα αυτή αγοράστηκε από μια φίλη με κανονικό δέρμα, ήρθε στα χέρια μου επειδή δεν της έκανε, την δοκίμασα εγώ (με ξηρό/ευαίσθητο δέρμα) και την έδωσα σε άλλη φίλη με μεικτό δέρμα, ούτε αυτής της έκανε και την έδωσε στη μάνα της. Τρεις γυναίκες από 35 έως 42 χρονών, με πολύ διαφορετικό δέρμα, είχαμε την ίδια αίσθηση: η κρέμα δεν απορροφάται σωστά, και αποβάλλεται από το δέρμα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, σαν να εξιδρώνεται από τους πόρους αφήνοντας μια πολύ δυσάρεστη γλιστερή αίσθηση. Και μιας και δοκιμάσαμε την "light texture" δεν θέλω να φανταστώ τι κάνει η κανονική! Αδιανόητο ότι αυτό το προϊόν είναι βραβευμένο, έχει σοβαρό πρόβλημα στη σύνθεση του. Στην ηλικιωμένη κυρία πάντως έκατσε λίγο καλύτερα. Μάλλον είναι για ηλικίες 60+.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη! Είναι αρκετα ακριβή και δε κάνει ότι υπόσχεται! Υπάρχουν πολύ καλύτερες σε καλύτερες τιμές!

    • Άρωμα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elenageorgoussi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τόσο ελαφριά σαν σύνθεση που θέλει την διπλάσια ποσότητα απ' ό,τι άλλες κρέμες. Και πάλι δεν νιώθεις επαρκή ενυδάτωση. Για τη αντιγήρανση δε, ούτε λόγος

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • medea_fragg
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα... Νιώθω ότι κάποιος ρίχνει στο δέρμα μου κουβάδες με νερό το πρόσωπο μου την λατρεύει. Προσοχή όμως αν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα ή δεν σου αρέσουν τ' αρωματισμένα προϊόντα τοτε δεν είναι για σένα . Έχει δυνατό άρωμα... Εγώ το λατρεύω πάντως ️

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rosamary
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διορθώνω την αξιολόγηση μου καθώς μετά από 5 μηνη χρήση, δεν είμαι σχεδόν καθόλου ευχαριστημένη από το προϊόν.
    Βασικά νιώθω ότι δε μου ενυδατώνει στο ελάχιστο στι δέρμα μου.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία Γερμενή
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε πολύ στην αρχή μετά όμως είδα ότι κολλάει καμία φορά και σε τραβάει στα κάποια σημεία και νιώθω το πρόσωπο μου λίγο πρησμένο.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dida16
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πηρα επιτηδες την ελαφρυα για να μην '' βαρυνω'' το προσωπο μου. Εχω να πω πως δεν ενυδατωνει, κολλαει και ΝΟΜΙΖΕΙΣ πως σε τραβαει κ κανει συσφιξη, με πολλη λιγη ποσοτητα η κρεμα ''ξεφτίζει'' - βγαζει ασπραδακια. Ειμαι στην προτεινομενη ηλικια, εχω μικτό δερμα, δεν τη συνιστω και προσεξα πως απο τοτε που πουληθηκε η απιβιτα ολα τα προιντα της πια ειναι απογοητευτικά. Απορώ με τις υψηλες βαθμολογίες... Πιστευω ειναι απο νεαρες ηλικιες ή απο γυναικες που θεωρουν πως επδ καθεται βαριά κανει συσφιξη ενω στην ουσια ''κολλαει'' στο δερμα. Την χρησιμοποιω στο ντεκολτε κ κλαιω τα λεφτα μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manoula54
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι στη δευτερη συσκευασια μου αρεσει πολυ η υφη απλωνεται ευκολα, το πρωι το αρωμα πολυ ευχαριστο και η κρμεα κραταει το δερμα σε ισορροπια ως το απογευμα.δε με τσουζει στα ματια γτ παντα κατα λαθος θα τριψω μαγουλο ματια.ελπιζω να δω διαφορα στο λαιμο στις πρώτες χαρακιες καποια στιγμη.θα ηθελα να βγαινει και με καποια αντιηλιακη προστασια να μη βαζω δεκα προιοντα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitra_Tsivaka
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλύτερη κρέμα προσώπου που έχω δοκιμάσει για λιπαρή επιδερμίδα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με ρυτίδες αλλά έχω αρκετά λιπαρό δέρμα και διεσταλμένους πόρους λόγο λιπαρότητας. Για πρόληψη ρυτίδων και σφριγηλή επιδερμίδα από κανονικό/μεικτό έως λιπαρό δέρμα είναι ιδανική. Αφήνει την αίσθηση του απόλυτα καθαρού προσώπου σαν να μην φοράς τίποτα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιεί η μητέρα μου και είναι αρκετά ικανοποιημένη.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είναι πλούσια κρέμα στεγνώνει εύκολα

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλή, ελαφριά κ αποτελεσματική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ άσχημη μυρωδιά!!!

    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • χρόνια χρησιμοποιώ την βαφή μαλλιών apivita και είναι τέλεια όσο για την κρέμα προσώπου σκέτη απογοήτευση για εμένα μου έκανε αλλεργική αντίδραση υποτίθεται ότι είναι φυτική λυπάμαι πολύ

    0
  • Την χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες έχω όλη την σειρά και την νύχτος και για τα μάτια. Είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένη , σίγουρα θα την συνεχίσω!!!!!!

    2
  • Έπεσε στα χέρια μου από δειγματακι και μέσα σε 3 ώρες το πρόσωπο μου γέμισε εσωτερικα σπυράκια. Κριμα γιατι το αρωμά του ηταν φανταστικό και όντως εφερε καποια ενυδάτωση.

    1
  • Είχα αγοράσει το προϊόν κ στο παρελθόν, καμία σχέση με τη σημερινή μορφή, παλαιότερα η κρέμα είχε χρώμα μπεζ κ η υφή της ήταν λεία κ ελαφρύα, σε αντίθεση τώρα είναι άσπρη βαριά και έχει άρωμα πολύ έντονο κ ενοχλητικό.

    6
  • Έχει ελαφριά υφή, απορροφάται καλά, έχει ωραίο άρωμα . Είδα διαφορά στο δέρμα μου (είμαι 42). Από τις αγαπημένες μου κρέμες προσώπου

    4
  • Δες τα όλα
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα