Λοιπόν, αρχικά θα ήθελα να πω πως τα έχω χρησιμοποιήσει, ζήτημα, για κάνα μισάωρο.
Επίσης είναι το πρώτο χειριστήριο που πήρα ποτέ για υπολογιστή, με αφορμή να παίζω spellunky και ίσως κάνα άλλο παιχνιδάκι, διπλό στον υπολογιστή.
Περίμενα πως γενικά τα χειριστήρια θα είναι plug and play (οποιαδήποτε χειριστήρια, όχι τα συγκεκριμένα) αλλά ανακάλυψα ότι θέλει λίγο ψάξιμο για να βρεις λογισμικό ώστε να τα κάνεις να λειτουργούν σωστά. Δεν ήταν άσχημα, και για τα 20 ευρώ που έδωσα, αν είχα καταφέρει να τα κάνω να λειτουργήσουν όπως θα ήθελα θα ήμουν ευχαριστημένος και για μπάτζετ αγορά ήταν και όμορφα και εντάξει για τα λεφτά τους (δεν έχω πολύ σχέση με χειριστήρια για να συγκρίνω με άλλα, βέβαια).
- Σίγουρα είναι value for money αλλά να περιμένετε πως ίσως χρειαστεί λίγο ψάξιμο για να καταφέρετε να δουλέψουν όλα τα κουμπιά σωστά
- Κάνα μήνα αφού τα αγόρασα, αγόρασα xbox, που ήταν και η πρώτη μου κονσόλα μετά το mega drive που είχα μικρός - εκεί συνειδητοποίησα πόση διαφορά έχουν με ένα πραγματικά καλό χειριστήριο - η τιμή είναι 5πλάσια, αν θέλει κανείς να τα δει συγκριτικά, αλλά η ποιότητα επίσης είναι, πιστεύω, πολύ καλύτερη από 5πλάσια. Αυτό κάνει το χειριστήριο του xbox πιο value for money? Ίσως, αλλά απ'την άλλη και να έχεις να πετάξεις 100 ευρώ για 2 χειριστήρια για να παίζεις διπλό με φίλους σου μου φαίνεται υπερβολή.
- Γενικά αν έχετε τη δυνατότητα να πάρετε ένα χειρηστήριο xbox θα πρότεινα σίγουρα αυτό γιατί η διαφορά είναι μεγάλη - ειδικά αν θέλετε να παίζετε παιχνίδια όπως dark souls κλπ.
Αν θέλετε για καμια πλατφόρμα να παίζετε με φίλους σας κάνα διπλό ή κάτι ανάλογο δεν είναι κακή αγορά.