-
1
-
4 αστέρια0
-
3 αστέρια0
-
2 αστέρια0
-
1 αστέρι0
-
Παιδια, ειναι απλα τελεια. Μου εχει πεσει αρκετες φορες με την πάνω και με την πισω πλευρα και δεν εχει μαθει τίποτα. Το μονο θεμα...το ότι αν είναι καλοκαίρι, μετα απο καιρό κιτρινίζει
- Εφαρμογή
- Αντοχή
- Προστασία
- Ποιότητα υλικού
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;
-
4
Παιδια, ειναι απλα τελεια. Μου εχει πεσει αρκετες φορες με την πάνω και με την πισω πλευρα και δεν εχει μαθει τίποτα. Το μονο θεμα...το ότι αν είναι καλοκαίρι, μετα απο καιρό κιτρινίζει
- Δες τα όλα