O ραδιοενισχυτής home cinema AVR-X1500H της εταιρείας Denon έχει ισχύ 120W/6Ω ή 80W/8Ω την οποία μπορεί να διανείμει σε συστήματα έως 7 ηχείων και 2 μπάσων. Μπορεί να υποστηρίξει 4k ανάλυση και λειτουργίες dolby atmos/dts:x για 3d ήχo, εφόσον η τηλεόραση διαθέτει αυτές τις τεχνολογίες. Επιπλέον διαθέτει αυτόνομη βαθμονόμηση για να ρυθμίζετε τα ηχεία μέσω μικροφώνου και λειτουργία multi-room για την αναπαραγωγή ήχου ασύρματα σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού. Τέλος είναι συμβατό με Airplay, Spotify για την αναμετάδοση οπτικοακουστικού υλικού (streaming) από κινητό/υπολογιστή/ tablet. Δες όλη την περιγραφή

Συνδεσιμότητα

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ικανοποιητική η ένταση του ήχου που παράγει και παράγει καθαρό ήχο.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

O ραδιοενισχυτής home cinema AVR-X1500H της εταιρείας Denon έχει ισχύ 120W/6Ω ή 80W/8Ω την οποία μπορεί να διανείμει σε συστήματα έως 7 ηχείων και 2 μπάσων. Μπορεί να υποστηρίξει 4k ανάλυση και λειτουργίες dolby atmos/dts:x για 3d ήχo, εφόσον η τηλεόραση διαθέτει αυτές τις τεχνολογίες. Επιπλέον διαθέτει αυτόνομη βαθμονόμηση για να ρυθμίζετε τα ηχεία μέσω μικροφώνου και λειτουργία multi-room για την αναπαραγωγή ήχου ασύρματα σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού. Τέλος είναι συμβατό με Airplay, Spotify για την αναμετάδοση οπτικοακουστικού υλικού (streaming) από κινητό/υπολογιστή/ tablet.

Συνδεσιμότητα

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ικανοποιητική η ένταση του ήχου που παράγει και παράγει καθαρό ήχο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κανάλια
7.2
Ισχύς (8Ω)
80 watt / channel
Ισχύς (6Ω)
120 watt / channel
4K
Ναι
8K
Όχι
HDR
Ναι
Dolby Atmos
Ναι
DTS:X
Ναι

Συνδεσιμότητα

HDMI in
6
HDMI out
1
USB in
1
Digital Optical
2
Ethernet
Ναι
Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
NFC
Όχι

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αυτόματη βαθμονόμηση
Ναι
Λειτουργία Multiroom
Ναι
Streaming
Airplay, Spotify
Ράδιο
Ναι

Διαστάσεις

Πλάτος
43,4 cm
Ύψος
15,1 cm
Βάθος
33,9 cm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Γενικά Χαρακτηριστικά

Βάρος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
  • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
  • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • pavloslion
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Allen_Elias
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris@Ts
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    4
  • Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    6
  • Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    3
  • τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    5
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

6 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
LakisK

Συνεργάζεται με κάποιο application ώστε να διαχειρίζεσαι τη μουσική ενός δίσκου usb η το internet radio, spotify Κτλ , χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις την TV?

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κανάλια
7.2
Ισχύς (8Ω)
80 watt / channel
Ισχύς (6Ω)
120 watt / channel
4K
Ναι
8K
Όχι
HDR
Ναι
Dolby Atmos
Ναι
DTS:X
Ναι

Συνδεσιμότητα

HDMI in
6
HDMI out
1
USB in
1
Digital Optical
2
Ethernet
Ναι
Wi-Fi
Ναι
Bluetooth
Ναι
NFC
Όχι

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αυτόματη βαθμονόμηση
Ναι
Λειτουργία Multiroom
Ναι
Streaming
Airplay, Spotify
Ράδιο
Ναι

Διαστάσεις

Πλάτος
43,4 cm
Ύψος
15,1 cm
Βάθος
33,9 cm

Smart Ιδιότητες

Smart Οικοσύστημα
Alexa, Apple HomeKit, Google Home

Γενικά Χαρακτηριστικά

Βάρος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

O ραδιοενισχυτής home cinema AVR-X1500H της εταιρείας Denon έχει ισχύ 120W/6Ω ή 80W/8Ω την οποία μπορεί να διανείμει σε συστήματα έως 7 ηχείων και 2 μπάσων. Μπορεί να υποστηρίξει 4k ανάλυση και λειτουργίες dolby atmos/dts:x για 3d ήχo, εφόσον η τηλεόραση διαθέτει αυτές τις τεχνολογίες. Επιπλέον διαθέτει αυτόνομη βαθμονόμηση για να ρυθμίζετε τα ηχεία μέσω μικροφώνου και λειτουργία multi-room για την αναπαραγωγή ήχου ασύρματα σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού. Τέλος είναι συμβατό με Airplay, Spotify για την αναμετάδοση οπτικοακουστικού υλικού (streaming) από κινητό/υπολογιστή/ tablet.

Συνδεσιμότητα

  • HDMI in: 6
  • HDMI out: 1
  • USB in: 1
  • Digital Optical: 2
  • Ethernet
  • Wi-Fi
  • Bluetooth

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ικανοποιητική η ένταση του ήχου που παράγει και παράγει καθαρό ήχο.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (5)

  1. 5
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ένταση ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
  • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
  • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • pavloslion
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Allen_Elias
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sotiris@Ts
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα ήχου
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μεγάλος αριθμός εισόδων/ εξόδων
    • Το τηλεκοντρόλ είναι πρακτικό
    • Μεγάλος αριθμός λειτουργιών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • τον εχω σχεδον δυο χρονια ,,,,μετα απο 17 χρονια χρησης ενως pioneer vsx d510mmm(πολυ δυνατο εργαλειο..πολυ καλες εντασεις,,,καλη επεξεργασια ηχου ..μονο αρνητικο το μετριο prologik που κλειδωνε σε περιπτωσεις που δεν υπηρχε dts dolby digital ,,,,κατα τ αλλα τρομερο suround και δικαναλη λειτουργεια stereo) λοιπον αφου ο pioneer αρχισε καποια μικροπροβληματα με το ενα καναλι το δεξι συγκεκριμενα ,,,,ειπα οτι ηρθη η ωρα να παω σε κατι πιο καινουριο..μιας που δεν υπηραχαν hdmi στον παλιο και οι επεξεργαστες ηχου ειχαν μηνει πισω,,,η επισκευη πιθανον να γινοταν αλλα δεν το ρισκαρησα,,,ετσι τον πουλησα,,,,και πηγα σε denon λογο τιμης ,,,με 450 ευρω 7καναλο pioneer δεν εβρισκα με τιποτα ,,,,και γενικα και αλλη μαρκα δεν εβρικα,,οχι οτι χρειαζομαι 7,1 καναλια ...αλλα ασ υπαρχουν για μελοντικη χρηση,,,τωρα το δουλευω ωσ 5,1...επισης μου αρεσε οτι εχει εισοδο phono,για πικαπ,,ισως να χρειαστει και αυτο καποια στιγμη και επισης προσθετει αξια αν καποτε χρειαστει να πουληθει ,,,οι εισχυτεσ με phono εχουν παντα πλεονεκτημα ....λοιπον...απο ηχο τωρα και συνδεσεις...το hdmi βοηθαει να συνδεσει τηλεοραση και dvd ,,,δεν εχω τιποτα αλλο συνδεδεμενο...δουλευω επισης radio utube,,,netflix,,,και ισως συνδεσω το παλιο μου dvd pioneer dvd player για ακροαση μουσικης μιας που δεν παιζει dvd πλεων λογο των παλιωn driver (ασυμβατοτητα με καινουρια δισκακια ),,,το στυσιμο με το auto calibration ηταν μια αποτυχια .....δεν μου αρεσε καθολου,,μουεκανε οτι ναναι...αλλο ηχειο ανεβασμενα db αλλο κατεβασμενα ,,,sub στο τερμα ....δεν ασχοληθηκα πολυ....τα εκανα ολλα reset εκλεισα οτι αυτοματισμο εχει ,,,ρυθμησα μονο τις αποστασεις των ηχειων στο οποιο εκει μονο με βοηθησε το audysey ...απο εκει και περα ολλα 0 db τα ηχεια και καλο placement οσο γινετε ...και το sub στο 0db....o ηχος ετσι ειναι super και κανενα ηχειο δεν καβαλαει το αλλο σε ηχο....λοιπον ...η ποιτητα του ηχου απο εκει και περα ,,,πολυ καθαρος ηχος.....πολυ λεπτομερεια πολυ καλο suround ...ποιο ικανοποιτικο ακομα και σε ταινιες που βλεπω στα ελληνικα καναλια που εχουν κακο ηχο σχετικα με νετφλιξ ...στα ελληνικα καναλια μην περιμενετε και μεγαλες εντασεις ,,,απο εκει και περα σαν ραδιο τα παει αρκετα καλα...παντα το δουλευω δικαναλα στερεο σε μουσικη ,,,με καλες εντασεις...αν παμε σε utube με καλα συγκροτηματα παραγωγες εκει εχουμε ακομη καλυτερα αποτελσματα ,,,με λιγα λογια οσο πιο πλουσιο και θαρο το σημα-πηγη,,,τοσο καλυτερα ,,,με dvd ειναι αναλογα ποσο καλα επεξεργασμενη η ταινια σε ηχο και το pass through της εικονας μεσω του ενισχυτη απροβληματιστο,,,το dvd moy lg κανει upscale 4k oxi original 4k player και παλι στα info της tv μου εβγαζε οτι το upscale οποτε εδινε μια υποτυποδη 4k εμπειρεια ...με ενα γνησιο 4k player και ενα αντιστοιχο επεξεργασιας δισκακι θα εδειχνε τις πραγματικες δυνατοτητες,,,αν και τα 4κ dvd δεν ειναι και πολυ ευκολα να τα βρεις στα μαγαζια ενοιικιασης ταινιων ,,,εκτως και αν βρεισ αλους τροπους που δεν ε χω χρονο να ψαξω....ετσι λοιπον σαν suround μπορω να πω οτι αναβαθμιστικα ενα level θα ελεγα σε ςσχεση με τον παλαιοτερο πολυ καλο
    και αξιοπιστο pioneer...(κακα τα ψεματα οι επεξεργαστες ηχου στα νεοτερα μοντελα ειναι καλυτεροι ακομα και στα entry level μοντελα)σε δικαναλο ηχο στερεο ναι νομιζω οτι μυπαρχει καλυτερη στερεοφονικη εικονα σε σχεση με τον προηγουμενο μου ενισχυτη,,ειναι πιο διακριτο το στερεο...φυσικα υεδω για μενα υπαρχει ενα θεμα λογο οτι αλλαξα και ηχεια ,,,,τωρα δουλευω με tannoy reveal 601p front...ενα koda παλιο αλλα παρα πολυ καλο κεντρικο vfm θα ελεγα ισως να το αλλαξω στο μελον για κατι πιο επωνημο,,,αν βρω κατι να τα ταιριαξω με τα μπροστινα μου tannoy....για πισω suround δουλευω ,με ενα σετακι της jamo....μικρα ηχεια αλλα gia suround αποδειχτηκαν διαμαντια ,,,,τα αγορασα μεταχειρησμενα 40 ευρω...και τελος ενα sub monitor audio mrw10 320ευρω αγορα καινουριο. το οποιο και αυτο αποδειχτηκε πολη καλη επιλογη.....ισως σαν μαρκα το πιο αδυναμο σημειο του συστηματος μου να ειναι το κεντρικο λογο μη επωνημης μαρκας,,,αν και θα ελεγε οτι εχει πολυ καλη αποδοση.....και για να κλεινουμε σιγα σιγα...ο ενισχυτης λοιπον ειναι πολυ δυνατος σαν suround και θα ικανοποιησει τους περισοτερους αρκει να δεθει με καλα ηχεια ...εδω σ αυτο σημειο θα ηθενα λα πω οτι πολοι συνδεουν τεραστια ηχεια σε τετιουσ ενισχυτες και μετα περιμενουν αποδοση...ε δεν γινετε ρε παιιδια....δεν μπορεις να εχεις ενα ηχειο στηλη με 4 γουφερ επανω και να περιμενεις να τα οδηγησουν τετοιοι ενισχυτες τελεια ,,,εκει πασ για αλου ειδουσ συστημα ,,,εκει θελει τελικους ενισχυτες,,,η θα πρεπει να δωσεις πολλα για 7 καναλους ..πανω απο 1000 ευρω ...για να μην πω πανω απο 2000 ευρω,,,τελοσ παντων...για τον χωρο μου γυροι στα 35 τετραγωνικα σαλονι που εχω ολο το συστημα στημενο ειναι υπερ αρκετο ...και απο εντασεισ αν και δεν το δινω πολυ δυνατα ΄λογο του οτι ειμαι σε διαμερισμα ....παντως πανω απο το 70 στην ενταση σε ταινιες για παραδειγμα ειναι αρκετα δυνατα (εξαρτατε παντα ποα την επεξεργασια που εχει γινει στη καθε ταινια στο στουντιο),,εγω συνηθως δουλευω γυρο στο 60 και ισωσ και 50 καποιεσ φορεσ....αυτα ειχα να πω,,,

    4
  • Αξίζει τα λεφτά του
    Εχω συνδέσει smart tv - ps4 και με 5 ηχεια σετ της μαγκνετ και ειμαι πολυ ικανοποιημένος

    6
  • Άριστος ενισχυτής , πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με μεταλλικό πανελ. Η σύνδεση και το calibration των ηχείων έγινε πολύ εύκολα. Είναι ένας ενισχυτής με παρά πολλά χαρακτηριστικά, συνδέσεις, θύρες , καλη απόδοση στα ηχεία (Yamaha NS-P40) με ενεργο Subwoofer σε πολύ καλή τιμή που αξίζει κάνεις να τον αγοράσει. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καλό το τηλεκοντρόλ, είναι πολύ ελαφρύ. Τον προτείνω!!!

    3
  • τελειο…..για μενακαθαρος ηχος με τα αναλογα ηχεια

    5
  • 0
  • Δες τα όλα