- Ενυδατώνει και βοηθά στην αποκατάσταση του δέρματος.
- Ανακουφίζει από τον κνησμό, ερεθισμούς και την αίσθηση τραβήγματος.
- Απορροφάται γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρή υφή.
είναι και για πρόσωπο?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Γαλάκτωμα ενυδάτωσης με 10% ουρία. Περιέχει έλαιο σόγιας, γλυκερίνη, βούτυρο karite, βιταμίνη E και είναι κατάλληλο για ψωρίαση, ξηροδερμία, και εκζέματα.
Γαλάκτωμα ενυδάτωσης με 10% ουρία. Περιέχει έλαιο σόγιας, γλυκερίνη, βούτυρο karite, βιταμίνη E και είναι κατάλληλο για ψωρίαση, ξηροδερμία, και εκζέματα.
Γαλάκτωμα ενυδάτωσης με 10% ουρία. Περιέχει έλαιο σόγιας, γλυκερίνη, βούτυρο karite, βιταμίνη E και είναι κατάλληλο για ψωρίαση, ξηροδερμία, και εκζέματα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ο,τι καλύτερο υπάρχει. Εμένα ούτε κολλάει ούτε μυρίζει άσχημα. Την αγόρασα λόγω ψωριασης μαζί με άλλες. Αυτή και η cera very, μακράν οι καλύτερες για ψωριαση. Να σημειώσω ότι μιλάμε για θεραπευτικές, αυτές με άρωμα είναι άλλη κατηγορία.
Για αφυδατωμένο δέρμα με απολέπιση είναι από τις τοπ κρέμες! Ενυδατώνει βαθιά και αποκαθιστά την υγρασία στο δέρμα . Έχει λεπτή υφή και υπέροχο άρωμα . Στεγνώνει αμέσως και η δράση της διαρκεί. Την βρήκα ίσως λίγο βαριά για το καλοκαίρι , όμως θα την αγόραζα ξανά για το χειμώνα . Ένα επιπλέον bonus είναι και η τιμή της για τα ml που σου προσφέρει . Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Είναι σχετικά πλούσια λοσιόν με απαλό άρωμα (σαν βούτυρο καριτέ) που δεν απορροφάται πολύ εύκολα, αισθάνεσαι το έλαιο σόγιας και βούτυρο καριτέ που έχει. Κολλάει φυσικά, κάτι που το θεωρώ αναπόφευκτο λόγω της ουρίας 10%. Αυτό το ποσοστό ουρίας πιστευώ ήταν πολύ χαμηλό για να κάνει κάτι στην keratosis pilaris (στην περιπτωσή μου), είναι πιο πολύ ενυδατική παρά απολεπιστική, οπότε δεν θα την αγόραζα ξανά.
Είναι μεν ενυδατική και λεπτόρρευστη σαν κρέμα αλλά μυρίζει άσχημα και το χειρότερο είναι ότι κολλάει πάρα πολύ! Δε θα την προτιμήσω ξανά.
Έχω ιχθυαση και πήρα να δοκιμάσω αυτή την κρέμα επειδή είναι η πιο φθηνή στο εμπόριο!Όλες τις φορές που την έβαλα με ενόχλησε ειδικα στην περιοχή της πλάτης με τσούξιμο για περίπου 5 λεπτά!Η κρέμα έχει πολύ καλή υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν έχει κάποια άσχημη μυρωδιά!Δεν έκανε δουλειά σε μένα πάρτε μόνο μια αν θέλετε για δοκιμή μήπως έχει αντίδραση και σε εσάς!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέντε αστέρια όταν μειώσουν τη τιμή… Τώρα είναι αστείο. Ξεκίνησα να την αγοράζω όταν είχε 13 €…
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι τελεια!!! Ενυδάτωση απίστευτη και τρομερη αισθηση απαλοτητας
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το χρησιμοποιώ για πολύ ξηρό, τραχύ δέρμα. Αφηνει ωραία αίσθηση ενυδάτωσης, που διαρκεί.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική λύση για όσους πάσχουν από ψωρίαση. Προτείνεται 100%
Την αγοράζω χρόνια και είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί για ευαίσθητα δέρματα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ο,τι καλύτερο υπάρχει. Εμένα ούτε κολλάει ούτε μυρίζει άσχημα. Την αγόρασα λόγω ψωριασης μαζί με άλλες. Αυτή και η cera very, μακράν οι καλύτερες για ψωριαση. Να σημειώσω ότι μιλάμε για θεραπευτικές, αυτές με άρωμα είναι άλλη κατηγορία.
Για αφυδατωμένο δέρμα με απολέπιση είναι από τις τοπ κρέμες! Ενυδατώνει βαθιά και αποκαθιστά την υγρασία στο δέρμα . Έχει λεπτή υφή και υπέροχο άρωμα . Στεγνώνει αμέσως και η δράση της διαρκεί. Την βρήκα ίσως λίγο βαριά για το καλοκαίρι , όμως θα την αγόραζα ξανά για το χειμώνα . Ένα επιπλέον bonus είναι και η τιμή της για τα ml που σου προσφέρει . Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Είναι σχετικά πλούσια λοσιόν με απαλό άρωμα (σαν βούτυρο καριτέ) που δεν απορροφάται πολύ εύκολα, αισθάνεσαι το έλαιο σόγιας και βούτυρο καριτέ που έχει. Κολλάει φυσικά, κάτι που το θεωρώ αναπόφευκτο λόγω της ουρίας 10%. Αυτό το ποσοστό ουρίας πιστευώ ήταν πολύ χαμηλό για να κάνει κάτι στην keratosis pilaris (στην περιπτωσή μου), είναι πιο πολύ ενυδατική παρά απολεπιστική, οπότε δεν θα την αγόραζα ξανά.
Είναι μεν ενυδατική και λεπτόρρευστη σαν κρέμα αλλά μυρίζει άσχημα και το χειρότερο είναι ότι κολλάει πάρα πολύ! Δε θα την προτιμήσω ξανά.
Έχω ιχθυαση και πήρα να δοκιμάσω αυτή την κρέμα επειδή είναι η πιο φθηνή στο εμπόριο!Όλες τις φορές που την έβαλα με ενόχλησε ειδικα στην περιοχή της πλάτης με τσούξιμο για περίπου 5 λεπτά!Η κρέμα έχει πολύ καλή υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν έχει κάποια άσχημη μυρωδιά!Δεν έκανε δουλειά σε μένα πάρτε μόνο μια αν θέλετε για δοκιμή μήπως έχει αντίδραση και σε εσάς!
85 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΓαλάκτωμα ενυδάτωσης με 10% ουρία. Περιέχει έλαιο σόγιας, γλυκερίνη, βούτυρο karite, βιταμίνη E και είναι κατάλληλο για ψωρίαση, ξηροδερμία, και εκζέματα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Ο,τι καλύτερο υπάρχει. Εμένα ούτε κολλάει ούτε μυρίζει άσχημα. Την αγόρασα λόγω ψωριασης μαζί με άλλες. Αυτή και η cera very, μακράν οι καλύτερες για ψωριαση. Να σημειώσω ότι μιλάμε για θεραπευτικές, αυτές με άρωμα είναι άλλη κατηγορία.
Για αφυδατωμένο δέρμα με απολέπιση είναι από τις τοπ κρέμες! Ενυδατώνει βαθιά και αποκαθιστά την υγρασία στο δέρμα . Έχει λεπτή υφή και υπέροχο άρωμα . Στεγνώνει αμέσως και η δράση της διαρκεί. Την βρήκα ίσως λίγο βαριά για το καλοκαίρι , όμως θα την αγόραζα ξανά για το χειμώνα . Ένα επιπλέον bonus είναι και η τιμή της για τα ml που σου προσφέρει . Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Είναι σχετικά πλούσια λοσιόν με απαλό άρωμα (σαν βούτυρο καριτέ) που δεν απορροφάται πολύ εύκολα, αισθάνεσαι το έλαιο σόγιας και βούτυρο καριτέ που έχει. Κολλάει φυσικά, κάτι που το θεωρώ αναπόφευκτο λόγω της ουρίας 10%. Αυτό το ποσοστό ουρίας πιστευώ ήταν πολύ χαμηλό για να κάνει κάτι στην keratosis pilaris (στην περιπτωσή μου), είναι πιο πολύ ενυδατική παρά απολεπιστική, οπότε δεν θα την αγόραζα ξανά.
Είναι μεν ενυδατική και λεπτόρρευστη σαν κρέμα αλλά μυρίζει άσχημα και το χειρότερο είναι ότι κολλάει πάρα πολύ! Δε θα την προτιμήσω ξανά.
Έχω ιχθυαση και πήρα να δοκιμάσω αυτή την κρέμα επειδή είναι η πιο φθηνή στο εμπόριο!Όλες τις φορές που την έβαλα με ενόχλησε ειδικα στην περιοχή της πλάτης με τσούξιμο για περίπου 5 λεπτά!Η κρέμα έχει πολύ καλή υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν έχει κάποια άσχημη μυρωδιά!Δεν έκανε δουλειά σε μένα πάρτε μόνο μια αν θέλετε για δοκιμή μήπως έχει αντίδραση και σε εσάς!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πέντε αστέρια όταν μειώσουν τη τιμή… Τώρα είναι αστείο. Ξεκίνησα να την αγοράζω όταν είχε 13 €…
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι τελεια!!! Ενυδάτωση απίστευτη και τρομερη αισθηση απαλοτητας
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το χρησιμοποιώ για πολύ ξηρό, τραχύ δέρμα. Αφηνει ωραία αίσθηση ενυδάτωσης, που διαρκεί.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εξαιρετική λύση για όσους πάσχουν από ψωρίαση. Προτείνεται 100%
Την αγοράζω χρόνια και είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί για ευαίσθητα δέρματα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ο,τι καλύτερο υπάρχει. Εμένα ούτε κολλάει ούτε μυρίζει άσχημα. Την αγόρασα λόγω ψωριασης μαζί με άλλες. Αυτή και η cera very, μακράν οι καλύτερες για ψωριαση. Να σημειώσω ότι μιλάμε για θεραπευτικές, αυτές με άρωμα είναι άλλη κατηγορία.
Για αφυδατωμένο δέρμα με απολέπιση είναι από τις τοπ κρέμες! Ενυδατώνει βαθιά και αποκαθιστά την υγρασία στο δέρμα . Έχει λεπτή υφή και υπέροχο άρωμα . Στεγνώνει αμέσως και η δράση της διαρκεί. Την βρήκα ίσως λίγο βαριά για το καλοκαίρι , όμως θα την αγόραζα ξανά για το χειμώνα . Ένα επιπλέον bonus είναι και η τιμή της για τα ml που σου προσφέρει . Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Είναι σχετικά πλούσια λοσιόν με απαλό άρωμα (σαν βούτυρο καριτέ) που δεν απορροφάται πολύ εύκολα, αισθάνεσαι το έλαιο σόγιας και βούτυρο καριτέ που έχει. Κολλάει φυσικά, κάτι που το θεωρώ αναπόφευκτο λόγω της ουρίας 10%. Αυτό το ποσοστό ουρίας πιστευώ ήταν πολύ χαμηλό για να κάνει κάτι στην keratosis pilaris (στην περιπτωσή μου), είναι πιο πολύ ενυδατική παρά απολεπιστική, οπότε δεν θα την αγόραζα ξανά.
Είναι μεν ενυδατική και λεπτόρρευστη σαν κρέμα αλλά μυρίζει άσχημα και το χειρότερο είναι ότι κολλάει πάρα πολύ! Δε θα την προτιμήσω ξανά.
Έχω ιχθυαση και πήρα να δοκιμάσω αυτή την κρέμα επειδή είναι η πιο φθηνή στο εμπόριο!Όλες τις φορές που την έβαλα με ενόχλησε ειδικα στην περιοχή της πλάτης με τσούξιμο για περίπου 5 λεπτά!Η κρέμα έχει πολύ καλή υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν έχει κάποια άσχημη μυρωδιά!Δεν έκανε δουλειά σε μένα πάρτε μόνο μια αν θέλετε για δοκιμή μήπως έχει αντίδραση και σε εσάς!