Ανδρικά Ρολόγια

Seiko 5 Sports Ανδρικό Ρολόι 38mm Αυτόματο με Ασημί Μεταλλικό Μπρασελέ

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ανδρικό ρολόι Seiko 5 Sports έρχεται με κομψό μεταλλικό μπρασελέ σε ασημί απόχρωση, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ο αυτόματος μηχανισμός του σου επιτρέπει να μην ανησυχείς για το χειροκίνητο κούρδισμα, καθώς φορτίζεται με την κίνηση του χεριού σου. Με μέγεθος 38mm, είναι κατάλληλο για μεσαία χέρια και προσφέρει άνεση και στυλ. Παράλληλα, διαθέτει ένδειξη...

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 2 μήνες πριν

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αίσθηση στιβαρότητας
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ευανάγνωστο καντράν
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ακρίβεια
  • Βάρος στον καρπό
  • philipposkarampialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικής ποιότητας αυτόματο ρολόι Seiko.

    Update: Έπειτα από 3 χρόνια σχεδόν που το φοράω έχω να πω ότι είναι μακράν ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει σε ρολόι. Έχω φορέσει αρκετά ρολόγια από πολύ πιο ακριβά ελβετικαλά brands αλλά το συγκεκριμένο είναι φοβερό για καθημερινή χρήση και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ελαφρύ και ταυτόχρονα στιβαρό, ευανάγνωστο day-date, όμορφο, συνδυάζεται εύκολα με δερμάτινο λουράκι και το καλύτερο είναι αυτόματο σε αυτή την τιμή! Το απόλυτο value for money!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Korovesis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ρολογάκι που δείχνει πολύ ακριβότερο. Ποιοτικότατη κατασκευή, πολύ όμορφη κάσα που δείχνει "στο σωστό μέγεθος" για dress watch και μέτριο καρπό, κάσα ιδανικής διαμέτρου 38mm παρά κάτι. Το μπρασελέ δε μου άρεσε, "τσιμπάει τρίχες" και δείχνει φλύαρο και φθηνιάρικο (ειδικά από το πλάι, όπου οι "κρίκοι" δεν είναι συμπαγείς, αλλά πρεσαρισμένοι). Στο ρολόι έβαλα δερμάτινο λουράκι, μαύρο 18 mm και μεταμορφώθηκε από κάμπια σε πανέμορφo dress watch! Αρκετά ευανάγνωστο για λευκή-ασημί πλάκα, ενώ αρχικά είχα επιφυλάξεις για το ανοιχτό χρώμα ως ενθερμος οπαδός των σκούρων πλακών στα ρολόγια, τελικά μόλις είδα το ρολόι με το μαύρο κλασικό λουράκι, δε χορταίνω να το κοιτάω, είναι πανέμορφο, αποπνέει ποιότητα την ημέρα ποτέ δε δυσκολεύεσαι να το διαβάσεις, ενώ το lume είναι αρκετά καλό ειδικά των δεικτών, μέτριο στην περιφέρεια (υπάρχουν και καλύτερα SEIKO 5 σε αυτό το θέμα). Η μηχανή του ρολογιού είναι η αυτόματη 7S26C, δεν κουρδίζει χειροκίνητα, ούτε ακινητοποιείται ο δευτερολεπτοδείκτης όταν ρυθμίζεις την ώρα. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Είναι μηχανισμός απλός, πολύ αξιόπιστος, εύκολος στο service από οποιοδήποτε τεχνίτη, οικονομικός και αν είσαι τυχερός -όπως στην περίπτωσή μου- και πολύ ακριβής! Το δικό μου κομμάτι SEIKO 5, φορεμένο 24/7 κατά μέσο όρο βρίσκεται στα -2.7 δευτ/ημέρα που είναι σουπερ επίδοση για ρολογάκι αυτής της αξίας! Ίσως είμαι τυχερός έχω ακούσει ότι γενικά αυτά τα ρολόγια στην πράξη προπορεύονται συνήθως 10-20 δευτ/ημέρα. Τέλος έχω να πω , ότι σχετικά με το σχεδιασμό της κάσας, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνεται κάπως περίεργος, με αυτό το διπλοκόψιμο ειδικά στο προφίλ και στα lugs, όταν το δεις από κοντά, σε κερδίζει αμέσως, δίνει μέγεθος στο ρολόι και ένα ενδιαφέρον σχήμα που όσο το κοιτάς τόσο πιο πολύ σου σρέσει! Περιττό να πω ότι το ρολόι συνιστάται ανεπιφύλλακτα και σε καμία περίπτωση δε θα μετανιώσει κάποιος την αγορά του, ως οικονομικό μηχανικό ρολόι φυσικά.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argyris Astir
    3
    12 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η κριτική αφορά δύο ρολόγια ( για το ένα η βαθμολογία είναι 4, για το άλλο είναι 2,5 ).

    Το πρώτο και κύριο σε ένα ρολόϊ είναι η ακρίβεια, γι' αυτό αγοράζεται, για τον ανεξάρτητο τρόπο να ενημερώνεσαι για την ώρα. Φυσικά υπάρχει κι η ευκολία, όταν σε ορισμένες ώρες και ορισμένες περιπτώσεις το να δεις την ώρα απ' το κινητό δε βολεύει, ή μπορεί να χαλάσει μια όμορφη στιγμή. Ωστόσο, το ρολόϊ είναι ένα κόσμημα, που πρέπει να γεμίζει το χέρι και όχι να είναι φρύγανο και πρέπει να σου ταιριάζει προσωπικά, όσο και στο πως και που δουλεύεις.

    Το συγκεκριμένο ρολόϊ είναι όμορφο, είναι σχετικά στιβαρό, ευκρινές ακόμα και στο σκοτάδι και σε πτώσεις αρκετά ανθεκτικό, το οποίο έχω ελέγξει σε συνθήκες εργοταξίου, αρκετές φορές. Η εμφάνιση του είναι τέτοια που είναι και νεανικό και κλασικό. Έχω το ίδιο ρολόϊ και σε άλλο σχέδιο ( ασημί/χρυσό ) που δεν είναι για όλες τις ώρες. Επίσης και τα δύο, είναι απολύτως αδιάβροχα, τουλάχιστον όταν κολυμπάω, κάνω ντους ή πλένω τα χέρια μου, αλλά δεν είμαι βατραχάνθρωπος.

    Οι διαφορές των δύο ρολογιών είναι αυτές: Το άλλο δε χάνει ποτέ ούτε δευτερόλεπτο, ακόμα κι αν έχω μέρες να το φορέσω ( ώσπου να σταματήσει βέβαια, όπως όλα τα αυτόματα ). Το συγκεκριμένο χάνει καθημερινά ένα λεπτό, κάθε 8 ώρες και θέλει κούρδισμα. Το άλλο το έχω παραπάνω από 20 χρόνια. Το συγκεκριμένο το έχω 6. Αναμφίβολα, θα αγοράσω ξανά Seiko και εμπιστεύομαι την εταιρία, θα ήθελα όμως να υπήρχε σε κάθε περιοχή ένα ανεξάρτητο service που να εξειδικεύεται στα Seiko. Αντίστοιχα, έχω κι ένα Zenith που πριν από 'μενα φορούσε κι ο πατέρας μου, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 40 ετών και εξακολουθεί να μη χάνει ούτε δευτερόλεπτο.

    Παρόλ' αυτά τα Seiko 5 είναι εν γένει διακριτικά όμορφα, σχετικά βαριά ( με το σωστό τρόπο βαριά ) παρότι τα μπρασελέ τους δεν είναι τόσο στιβαρά σε αίσθηση. Σε κάθε περίπτωση για ηλικίες πάνω από 30. Άλλωστε, το αυτόματο ρολόϊ γενικά απαιτεί μια δέσμευση που ταιριάζει σε μεγαλύτερες ηλικίες και νοοτροπίες.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ακρίβεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι πιο τίμιο έχω αγοράσει, είναι ισάξιο με πολύ πιο ακριβά στην κατηγορία του!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Δυσανάγνωστο καντράν
  • Εξαιρετικής ποιότητας αυτόματο ρολόι Seiko.

    Update: Έπειτα από 3 χρόνια σχεδόν που το φοράω έχω να πω ότι είναι μακράν ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει σε ρολόι. Έχω φορέσει αρκετά ρολόγια από πολύ πιο ακριβά ελβετικαλά brands αλλά το συγκεκριμένο είναι φοβερό για καθημερινή χρήση και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ελαφρύ και ταυτόχρονα στιβαρό, ευανάγνωστο day-date, όμορφο, συνδυάζεται εύκολα με δερμάτινο λουράκι και το καλύτερο είναι αυτόματο σε αυτή την τιμή! Το απόλυτο value for money!

    1
  • Ρολογάκι που δείχνει πολύ ακριβότερο. Ποιοτικότατη κατασκευή, πολύ όμορφη κάσα που δείχνει "στο σωστό μέγεθος" για dress watch και μέτριο καρπό, κάσα ιδανικής διαμέτρου 38mm παρά κάτι. Το μπρασελέ δε μου άρεσε, "τσιμπάει τρίχες" και δείχνει φλύαρο και φθηνιάρικο (ειδικά από το πλάι, όπου οι "κρίκοι" δεν είναι συμπαγείς, αλλά πρεσαρισμένοι). Στο ρολόι έβαλα δερμάτινο λουράκι, μαύρο 18 mm και μεταμορφώθηκε από κάμπια σε πανέμορφo dress watch! Αρκετά ευανάγνωστο για λευκή-ασημί πλάκα, ενώ αρχικά είχα επιφυλάξεις για το ανοιχτό χρώμα ως ενθερμος οπαδός των σκούρων πλακών στα ρολόγια, τελικά μόλις είδα το ρολόι με το μαύρο κλασικό λουράκι, δε χορταίνω να το κοιτάω, είναι πανέμορφο, αποπνέει ποιότητα την ημέρα ποτέ δε δυσκολεύεσαι να το διαβάσεις, ενώ το lume είναι αρκετά καλό ειδικά των δεικτών, μέτριο στην περιφέρεια (υπάρχουν και καλύτερα SEIKO 5 σε αυτό το θέμα). Η μηχανή του ρολογιού είναι η αυτόματη 7S26C, δεν κουρδίζει χειροκίνητα, ούτε ακινητοποιείται ο δευτερολεπτοδείκτης όταν ρυθμίζεις την ώρα. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Είναι μηχανισμός απλός, πολύ αξιόπιστος, εύκολος στο service από οποιοδήποτε τεχνίτη, οικονομικός και αν είσαι τυχερός -όπως στην περίπτωσή μου- και πολύ ακριβής! Το δικό μου κομμάτι SEIKO 5, φορεμένο 24/7 κατά μέσο όρο βρίσκεται στα -2.7 δευτ/ημέρα που είναι σουπερ επίδοση για ρολογάκι αυτής της αξίας! Ίσως είμαι τυχερός έχω ακούσει ότι γενικά αυτά τα ρολόγια στην πράξη προπορεύονται συνήθως 10-20 δευτ/ημέρα. Τέλος έχω να πω , ότι σχετικά με το σχεδιασμό της κάσας, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνεται κάπως περίεργος, με αυτό το διπλοκόψιμο ειδικά στο προφίλ και στα lugs, όταν το δεις από κοντά, σε κερδίζει αμέσως, δίνει μέγεθος στο ρολόι και ένα ενδιαφέρον σχήμα που όσο το κοιτάς τόσο πιο πολύ σου σρέσει! Περιττό να πω ότι το ρολόι συνιστάται ανεπιφύλλακτα και σε καμία περίπτωση δε θα μετανιώσει κάποιος την αγορά του, ως οικονομικό μηχανικό ρολόι φυσικά.

    4
  • Η κριτική αφορά δύο ρολόγια ( για το ένα η βαθμολογία είναι 4, για το άλλο είναι 2,5 ).

    Το πρώτο και κύριο σε ένα ρολόϊ είναι η ακρίβεια, γι' αυτό αγοράζεται, για τον ανεξάρτητο τρόπο να ενημερώνεσαι για την ώρα. Φυσικά υπάρχει κι η ευκολία, όταν σε ορισμένες ώρες και ορισμένες περιπτώσεις το να δεις την ώρα απ' το κινητό δε βολεύει, ή μπορεί να χαλάσει μια όμορφη στιγμή. Ωστόσο, το ρολόϊ είναι ένα κόσμημα, που πρέπει να γεμίζει το χέρι και όχι να είναι φρύγανο και πρέπει να σου ταιριάζει προσωπικά, όσο και στο πως και που δουλεύεις.

    Το συγκεκριμένο ρολόϊ είναι όμορφο, είναι σχετικά στιβαρό, ευκρινές ακόμα και στο σκοτάδι και σε πτώσεις αρκετά ανθεκτικό, το οποίο έχω ελέγξει σε συνθήκες εργοταξίου, αρκετές φορές. Η εμφάνιση του είναι τέτοια που είναι και νεανικό και κλασικό. Έχω το ίδιο ρολόϊ και σε άλλο σχέδιο ( ασημί/χρυσό ) που δεν είναι για όλες τις ώρες. Επίσης και τα δύο, είναι απολύτως αδιάβροχα, τουλάχιστον όταν κολυμπάω, κάνω ντους ή πλένω τα χέρια μου, αλλά δεν είμαι βατραχάνθρωπος.

    Οι διαφορές των δύο ρολογιών είναι αυτές: Το άλλο δε χάνει ποτέ ούτε δευτερόλεπτο, ακόμα κι αν έχω μέρες να το φορέσω ( ώσπου να σταματήσει βέβαια, όπως όλα τα αυτόματα ). Το συγκεκριμένο χάνει καθημερινά ένα λεπτό, κάθε 8 ώρες και θέλει κούρδισμα. Το άλλο το έχω παραπάνω από 20 χρόνια. Το συγκεκριμένο το έχω 6. Αναμφίβολα, θα αγοράσω ξανά Seiko και εμπιστεύομαι την εταιρία, θα ήθελα όμως να υπήρχε σε κάθε περιοχή ένα ανεξάρτητο service που να εξειδικεύεται στα Seiko. Αντίστοιχα, έχω κι ένα Zenith που πριν από 'μενα φορούσε κι ο πατέρας μου, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 40 ετών και εξακολουθεί να μη χάνει ούτε δευτερόλεπτο.

    Παρόλ' αυτά τα Seiko 5 είναι εν γένει διακριτικά όμορφα, σχετικά βαριά ( με το σωστό τρόπο βαριά ) παρότι τα μπρασελέ τους δεν είναι τόσο στιβαρά σε αίσθηση. Σε κάθε περίπτωση για ηλικίες πάνω από 30. Άλλωστε, το αυτόματο ρολόϊ γενικά απαιτεί μια δέσμευση που ταιριάζει σε μεγαλύτερες ηλικίες και νοοτροπίες.

    12
  • ότι πιο τίμιο έχω αγοράσει, είναι ισάξιο με πολύ πιο ακριβά στην κατηγορία του!

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ανδρικό ρολόι Seiko 5 Sports έρχεται με κομψό μεταλλικό μπρασελέ σε ασημί απόχρωση, ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ο αυτόματος μηχανισμός του σου επιτρέπει να μην ανησυχείς για το χειροκίνητο κούρδισμα, καθώς φορτίζεται με την κίνηση του χεριού σου. Με μέγεθος 38mm, είναι κατάλληλο για μεσαία χέρια και προσφέρει άνεση και στυλ. Παράλληλα, διαθέτει ένδειξη ημερομηνίας, κάτι που το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό στην καθημερινότητα σου.

Ανθεκτικό σε ελάχιστες επαφές με το νερό, όπως το πιτσίλισμα, η αδιάβροχη προστασία του φτάνει τα 3 Atm, που ισοδυναμεί με περίπου 30 μέτρα βάθος. Παρόλα αυτά, η μεγαλύτερη επαφή με το νερό θα πρέπει να αποφεύγεται για τη διατήρηση της ποιότητάς του. Όπως όλα τα ρολόγια της σειράς Seiko 5 Sports, αυτό το μοντέλο προσφέρει αξιοπιστία και υψηλές επιδόσεις, ιδανικό για τον άνδρα που αναζητά ένα ρολόι που συνδυάζει λειτουργικότητα και στυλ.

  • Μηχανισμός: Automatic
  • Μέγεθος: 38mm
  • Αδιάβροχο: Απλή Επαφή με Νερό (3 Atm)
  • Σημείωση: Με ένδειξη ημερομηνίας
  • Υλικό Λουριού: Μεταλλικό Μπρασελέ
  • Χρώμα Λουριού: Ασημί

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο όταν το φοράς.

Brand

Βασικά Χαρακτηριστικά

Υλικό
Μεταλλικό Μπρασελέ
Χρώμα Λουριού
Ασημί
Χρώμα Καντράν
Ασημί

Γενικά Χαρακτηριστικά

Λειτουργία
Αναλογικό
Αδιάβροχο
Απλή Επαφή με Νερό (3 Atm)
Μηχανισμός
Automatic
Μέγεθος
38 mm
Σειρά
Seiko 5 Sports

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Αίσθηση στιβαρότητας
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ευανάγνωστο καντράν
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ακρίβεια
  • Βάρος στον καρπό
  • philipposkarampialis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικής ποιότητας αυτόματο ρολόι Seiko.

    Update: Έπειτα από 3 χρόνια σχεδόν που το φοράω έχω να πω ότι είναι μακράν ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει σε ρολόι. Έχω φορέσει αρκετά ρολόγια από πολύ πιο ακριβά ελβετικαλά brands αλλά το συγκεκριμένο είναι φοβερό για καθημερινή χρήση και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ελαφρύ και ταυτόχρονα στιβαρό, ευανάγνωστο day-date, όμορφο, συνδυάζεται εύκολα με δερμάτινο λουράκι και το καλύτερο είναι αυτόματο σε αυτή την τιμή! Το απόλυτο value for money!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick_Korovesis
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ρολογάκι που δείχνει πολύ ακριβότερο. Ποιοτικότατη κατασκευή, πολύ όμορφη κάσα που δείχνει "στο σωστό μέγεθος" για dress watch και μέτριο καρπό, κάσα ιδανικής διαμέτρου 38mm παρά κάτι. Το μπρασελέ δε μου άρεσε, "τσιμπάει τρίχες" και δείχνει φλύαρο και φθηνιάρικο (ειδικά από το πλάι, όπου οι "κρίκοι" δεν είναι συμπαγείς, αλλά πρεσαρισμένοι). Στο ρολόι έβαλα δερμάτινο λουράκι, μαύρο 18 mm και μεταμορφώθηκε από κάμπια σε πανέμορφo dress watch! Αρκετά ευανάγνωστο για λευκή-ασημί πλάκα, ενώ αρχικά είχα επιφυλάξεις για το ανοιχτό χρώμα ως ενθερμος οπαδός των σκούρων πλακών στα ρολόγια, τελικά μόλις είδα το ρολόι με το μαύρο κλασικό λουράκι, δε χορταίνω να το κοιτάω, είναι πανέμορφο, αποπνέει ποιότητα την ημέρα ποτέ δε δυσκολεύεσαι να το διαβάσεις, ενώ το lume είναι αρκετά καλό ειδικά των δεικτών, μέτριο στην περιφέρεια (υπάρχουν και καλύτερα SEIKO 5 σε αυτό το θέμα). Η μηχανή του ρολογιού είναι η αυτόματη 7S26C, δεν κουρδίζει χειροκίνητα, ούτε ακινητοποιείται ο δευτερολεπτοδείκτης όταν ρυθμίζεις την ώρα. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Είναι μηχανισμός απλός, πολύ αξιόπιστος, εύκολος στο service από οποιοδήποτε τεχνίτη, οικονομικός και αν είσαι τυχερός -όπως στην περίπτωσή μου- και πολύ ακριβής! Το δικό μου κομμάτι SEIKO 5, φορεμένο 24/7 κατά μέσο όρο βρίσκεται στα -2.7 δευτ/ημέρα που είναι σουπερ επίδοση για ρολογάκι αυτής της αξίας! Ίσως είμαι τυχερός έχω ακούσει ότι γενικά αυτά τα ρολόγια στην πράξη προπορεύονται συνήθως 10-20 δευτ/ημέρα. Τέλος έχω να πω , ότι σχετικά με το σχεδιασμό της κάσας, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνεται κάπως περίεργος, με αυτό το διπλοκόψιμο ειδικά στο προφίλ και στα lugs, όταν το δεις από κοντά, σε κερδίζει αμέσως, δίνει μέγεθος στο ρολόι και ένα ενδιαφέρον σχήμα που όσο το κοιτάς τόσο πιο πολύ σου σρέσει! Περιττό να πω ότι το ρολόι συνιστάται ανεπιφύλλακτα και σε καμία περίπτωση δε θα μετανιώσει κάποιος την αγορά του, ως οικονομικό μηχανικό ρολόι φυσικά.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argyris Astir
    3
    12 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    Η κριτική αφορά δύο ρολόγια ( για το ένα η βαθμολογία είναι 4, για το άλλο είναι 2,5 ).

    Το πρώτο και κύριο σε ένα ρολόϊ είναι η ακρίβεια, γι' αυτό αγοράζεται, για τον ανεξάρτητο τρόπο να ενημερώνεσαι για την ώρα. Φυσικά υπάρχει κι η ευκολία, όταν σε ορισμένες ώρες και ορισμένες περιπτώσεις το να δεις την ώρα απ' το κινητό δε βολεύει, ή μπορεί να χαλάσει μια όμορφη στιγμή. Ωστόσο, το ρολόϊ είναι ένα κόσμημα, που πρέπει να γεμίζει το χέρι και όχι να είναι φρύγανο και πρέπει να σου ταιριάζει προσωπικά, όσο και στο πως και που δουλεύεις.

    Το συγκεκριμένο ρολόϊ είναι όμορφο, είναι σχετικά στιβαρό, ευκρινές ακόμα και στο σκοτάδι και σε πτώσεις αρκετά ανθεκτικό, το οποίο έχω ελέγξει σε συνθήκες εργοταξίου, αρκετές φορές. Η εμφάνιση του είναι τέτοια που είναι και νεανικό και κλασικό. Έχω το ίδιο ρολόϊ και σε άλλο σχέδιο ( ασημί/χρυσό ) που δεν είναι για όλες τις ώρες. Επίσης και τα δύο, είναι απολύτως αδιάβροχα, τουλάχιστον όταν κολυμπάω, κάνω ντους ή πλένω τα χέρια μου, αλλά δεν είμαι βατραχάνθρωπος.

    Οι διαφορές των δύο ρολογιών είναι αυτές: Το άλλο δε χάνει ποτέ ούτε δευτερόλεπτο, ακόμα κι αν έχω μέρες να το φορέσω ( ώσπου να σταματήσει βέβαια, όπως όλα τα αυτόματα ). Το συγκεκριμένο χάνει καθημερινά ένα λεπτό, κάθε 8 ώρες και θέλει κούρδισμα. Το άλλο το έχω παραπάνω από 20 χρόνια. Το συγκεκριμένο το έχω 6. Αναμφίβολα, θα αγοράσω ξανά Seiko και εμπιστεύομαι την εταιρία, θα ήθελα όμως να υπήρχε σε κάθε περιοχή ένα ανεξάρτητο service που να εξειδικεύεται στα Seiko. Αντίστοιχα, έχω κι ένα Zenith που πριν από 'μενα φορούσε κι ο πατέρας μου, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 40 ετών και εξακολουθεί να μη χάνει ούτε δευτερόλεπτο.

    Παρόλ' αυτά τα Seiko 5 είναι εν γένει διακριτικά όμορφα, σχετικά βαριά ( με το σωστό τρόπο βαριά ) παρότι τα μπρασελέ τους δεν είναι τόσο στιβαρά σε αίσθηση. Σε κάθε περίπτωση για ηλικίες πάνω από 30. Άλλωστε, το αυτόματο ρολόϊ γενικά απαιτεί μια δέσμευση που ταιριάζει σε μεγαλύτερες ηλικίες και νοοτροπίες.

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Αντοχή
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ακρίβεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι πιο τίμιο έχω αγοράσει, είναι ισάξιο με πολύ πιο ακριβά στην κατηγορία του!

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Ακρίβεια
    • Ευανάγνωστο καντράν
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή
    • Βάρος στον καρπό
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Αίσθηση στιβαρότητας
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ακρίβεια
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάρος στον καρπό
    • Δυσανάγνωστο καντράν
  • Εξαιρετικής ποιότητας αυτόματο ρολόι Seiko.

    Update: Έπειτα από 3 χρόνια σχεδόν που το φοράω έχω να πω ότι είναι μακράν ό,τι καλύτερο έχω αγοράσει σε ρολόι. Έχω φορέσει αρκετά ρολόγια από πολύ πιο ακριβά ελβετικαλά brands αλλά το συγκεκριμένο είναι φοβερό για καθημερινή χρήση και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ελαφρύ και ταυτόχρονα στιβαρό, ευανάγνωστο day-date, όμορφο, συνδυάζεται εύκολα με δερμάτινο λουράκι και το καλύτερο είναι αυτόματο σε αυτή την τιμή! Το απόλυτο value for money!

    1
  • Ρολογάκι που δείχνει πολύ ακριβότερο. Ποιοτικότατη κατασκευή, πολύ όμορφη κάσα που δείχνει "στο σωστό μέγεθος" για dress watch και μέτριο καρπό, κάσα ιδανικής διαμέτρου 38mm παρά κάτι. Το μπρασελέ δε μου άρεσε, "τσιμπάει τρίχες" και δείχνει φλύαρο και φθηνιάρικο (ειδικά από το πλάι, όπου οι "κρίκοι" δεν είναι συμπαγείς, αλλά πρεσαρισμένοι). Στο ρολόι έβαλα δερμάτινο λουράκι, μαύρο 18 mm και μεταμορφώθηκε από κάμπια σε πανέμορφo dress watch! Αρκετά ευανάγνωστο για λευκή-ασημί πλάκα, ενώ αρχικά είχα επιφυλάξεις για το ανοιχτό χρώμα ως ενθερμος οπαδός των σκούρων πλακών στα ρολόγια, τελικά μόλις είδα το ρολόι με το μαύρο κλασικό λουράκι, δε χορταίνω να το κοιτάω, είναι πανέμορφο, αποπνέει ποιότητα την ημέρα ποτέ δε δυσκολεύεσαι να το διαβάσεις, ενώ το lume είναι αρκετά καλό ειδικά των δεικτών, μέτριο στην περιφέρεια (υπάρχουν και καλύτερα SEIKO 5 σε αυτό το θέμα). Η μηχανή του ρολογιού είναι η αυτόματη 7S26C, δεν κουρδίζει χειροκίνητα, ούτε ακινητοποιείται ο δευτερολεπτοδείκτης όταν ρυθμίζεις την ώρα. Προσωπικά δε με ενοχλεί. Είναι μηχανισμός απλός, πολύ αξιόπιστος, εύκολος στο service από οποιοδήποτε τεχνίτη, οικονομικός και αν είσαι τυχερός -όπως στην περίπτωσή μου- και πολύ ακριβής! Το δικό μου κομμάτι SEIKO 5, φορεμένο 24/7 κατά μέσο όρο βρίσκεται στα -2.7 δευτ/ημέρα που είναι σουπερ επίδοση για ρολογάκι αυτής της αξίας! Ίσως είμαι τυχερός έχω ακούσει ότι γενικά αυτά τα ρολόγια στην πράξη προπορεύονται συνήθως 10-20 δευτ/ημέρα. Τέλος έχω να πω , ότι σχετικά με το σχεδιασμό της κάσας, ενώ από τις φωτογραφίες φαίνεται κάπως περίεργος, με αυτό το διπλοκόψιμο ειδικά στο προφίλ και στα lugs, όταν το δεις από κοντά, σε κερδίζει αμέσως, δίνει μέγεθος στο ρολόι και ένα ενδιαφέρον σχήμα που όσο το κοιτάς τόσο πιο πολύ σου σρέσει! Περιττό να πω ότι το ρολόι συνιστάται ανεπιφύλλακτα και σε καμία περίπτωση δε θα μετανιώσει κάποιος την αγορά του, ως οικονομικό μηχανικό ρολόι φυσικά.

    4
  • Η κριτική αφορά δύο ρολόγια ( για το ένα η βαθμολογία είναι 4, για το άλλο είναι 2,5 ).

    Το πρώτο και κύριο σε ένα ρολόϊ είναι η ακρίβεια, γι' αυτό αγοράζεται, για τον ανεξάρτητο τρόπο να ενημερώνεσαι για την ώρα. Φυσικά υπάρχει κι η ευκολία, όταν σε ορισμένες ώρες και ορισμένες περιπτώσεις το να δεις την ώρα απ' το κινητό δε βολεύει, ή μπορεί να χαλάσει μια όμορφη στιγμή. Ωστόσο, το ρολόϊ είναι ένα κόσμημα, που πρέπει να γεμίζει το χέρι και όχι να είναι φρύγανο και πρέπει να σου ταιριάζει προσωπικά, όσο και στο πως και που δουλεύεις.

    Το συγκεκριμένο ρολόϊ είναι όμορφο, είναι σχετικά στιβαρό, ευκρινές ακόμα και στο σκοτάδι και σε πτώσεις αρκετά ανθεκτικό, το οποίο έχω ελέγξει σε συνθήκες εργοταξίου, αρκετές φορές. Η εμφάνιση του είναι τέτοια που είναι και νεανικό και κλασικό. Έχω το ίδιο ρολόϊ και σε άλλο σχέδιο ( ασημί/χρυσό ) που δεν είναι για όλες τις ώρες. Επίσης και τα δύο, είναι απολύτως αδιάβροχα, τουλάχιστον όταν κολυμπάω, κάνω ντους ή πλένω τα χέρια μου, αλλά δεν είμαι βατραχάνθρωπος.

    Οι διαφορές των δύο ρολογιών είναι αυτές: Το άλλο δε χάνει ποτέ ούτε δευτερόλεπτο, ακόμα κι αν έχω μέρες να το φορέσω ( ώσπου να σταματήσει βέβαια, όπως όλα τα αυτόματα ). Το συγκεκριμένο χάνει καθημερινά ένα λεπτό, κάθε 8 ώρες και θέλει κούρδισμα. Το άλλο το έχω παραπάνω από 20 χρόνια. Το συγκεκριμένο το έχω 6. Αναμφίβολα, θα αγοράσω ξανά Seiko και εμπιστεύομαι την εταιρία, θα ήθελα όμως να υπήρχε σε κάθε περιοχή ένα ανεξάρτητο service που να εξειδικεύεται στα Seiko. Αντίστοιχα, έχω κι ένα Zenith που πριν από 'μενα φορούσε κι ο πατέρας μου, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 40 ετών και εξακολουθεί να μη χάνει ούτε δευτερόλεπτο.

    Παρόλ' αυτά τα Seiko 5 είναι εν γένει διακριτικά όμορφα, σχετικά βαριά ( με το σωστό τρόπο βαριά ) παρότι τα μπρασελέ τους δεν είναι τόσο στιβαρά σε αίσθηση. Σε κάθε περίπτωση για ηλικίες πάνω από 30. Άλλωστε, το αυτόματο ρολόϊ γενικά απαιτεί μια δέσμευση που ταιριάζει σε μεγαλύτερες ηλικίες και νοοτροπίες.

    12
  • ότι πιο τίμιο έχω αγοράσει, είναι ισάξιο με πολύ πιο ακριβά στην κατηγορία του!

    0
  • 0
  • Δες τα όλα