Καθαριστικά Κλιματιστικών

Καθαριστικό Εσωτερικής Μονάδας Kλιματιστικού 4l

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αλκαλικό υγρό
  • Για air-conditioners, fan-coils
  • Άφλεκτο
  • Με άρωμα λεμόνι
Δες όλη την περιγραφή
12 48
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από e-antallaktika 5,0 (39)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Air Condition στη σελίδα του e-antallaktika
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το AIR CB – 3 με άρωμα λεμόνι είναι ένα ειδικό αλκαλικό υγρό το οποίο χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό των εσωτερικών Air-conditioners (εξατμιστές, σωληνώσεις, φίλτρα, σερπαντίνες κλπ.) και των fan-coils. Απομακρύνει αποτελεσματικά βακτήρια, λάδια, γράσα, λάσπη, ατμοσφαιρικούς ρύπους κλπ.

Πλεονεκτήματα

  • Είναι πρακτικά άφλεκτο.
  • Δεν περιέχει πετρελαϊκούς και χλωριωμένους διαλύτες.
  • Είναι αρωματισμένο και μετά το πλύσιμο των αντικειμένων αφήνει ένα ευχάριστο ελαφρύ άρωμα λεμονιού.
  • Είναι ασφαλές επί όλων των μετάλλων, συμπεριλαμβανομένων και των ευπαθών μετάλλων όπως αλουμίνιο, κασσίτερος, μαγνήσιο κλπ.
  • Είναι ασφαλές στα πλαστικά μέρη, τις χρωματισμένες επιφάνειες και τα μονωτικά υλικά.
  • Είναι χαμηλού αφρισμού.

Ο καθαρισμός των air conditioners με AIR CB – 3 συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αέρος, στην καταστροφή των βακτηρίων και την εξάλειψη των οσμών.

Χρήση

Χρησιμοποείται ως έχει ή αραιωμένο με νερό και σε αναλογία 1:3 και 1:15

Εφαρμόζεται με spray ή πινέλο. Αφήνεται το υλικό να δράσει για 1-10 λεπτά. Ξεπλένεται με νερό.

Προσοχή: Να ξεπλένετε τα υπολλείματα του προϊόντος από πιθανές άλλες επιφάνειες (δάπεδα, τζάμια, τοίχους, κ.λ.π.).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Όγκος
4 lt
Επαγγελματικό
Όχι
Κατάλληλο για
Εσωτερική Μονάδα
Ιδιότητα
Αντιβακτηριδιακό
Μορφή
Υγρό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (217)

Αξιολογήσεις

  1. 183
  2. 29
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • tgkliatis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, επαγγελματικό προιόν . Αν το συνδυάσει και με ένα ελεφαντάκι, καθαρίζεις μόνο σου τα ac και ξενοιάζεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andriopulos
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent product! It came highly recommended by a professional A/C cleaning technician. He recommended to use it on the internal and external part of the A/C unit. If you are going to do it yourself, just remember to use a ratio of 1 red "kapaki" of the AIR-CB-3 cleaner to 5 liters of water. Then, fill up your gardening water sprayer and clean the internal and external units. Although he recommended to just leave it and leave the A/C running for one hour and let it dry, in the pamphlet (by the Eurochem company) it says to rinse off the chemical with water after 10 minutes. You decide. : ) I did it myself and will be saving a lot of money over time. It's a great investment!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geoha68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Thanopoulos3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσος το καλύτερο καθαριστικό για εσωτερικές μονάδες. Νιώθεις την φρεσκάδα του αέρα από την πρώτη ώρα μετά την εφαρμογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorikas_Kokkinidis
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έγινε καθαρισμός σε τρία κλιματιστικά. Φαίνεται να κάνει δουλειά, στο κλιματιστικό που δουλεύει περισσότερο από όλα όμως έβγαλε σχετικά γρήγορα μυρωδιά οπότε θέλει ξανά καθαρισμό βέβαια μιλάμε για δέκα τετραγωνικά μέτρα δωμάτιο όπου μπαινοβγαίνουν άτομα συνέχεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valantisraf
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δευτερη φορα που το παιρνω απλα οτι καλυτερο ωστοσο εχει αρκετα εντονη οσμη οσο το δουλευετε εννοειτε οχι μετα το καθαρισμο δεν μυριζει τιποτα ειδικα αν ξεπλυνετε σαν εξτρα βημα (εγω το κανω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • varantero_salos
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν και σύμφωνα με την γνώμη ψυκτικού δεν χρειάζεται ξέπλυμα με νερό αλλά ενεργοποίηση του a/c για τουλάχιστον 20 λεπτά στην πιο χαμηλή θερμοκρασία.Για της εξωτερικες μονάδες το αφησα 20 λεπτά και μετά της ξεπλινα με το λαστιχο.αν και ο ψυκτικός που ειρθε περιση μονο φάρμακο εριξε δεν ηθελε λεει νερο.μεσα σε 5 λεπτα μου (καθαρισε και τα 2) μου πειρε 40 ευρωδακια και εφυγε.ετσι ψαχτικα να τα κανω μονος μου και εμεινα πολυ ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris X8

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό το υγρό καθάρισαν τα κλιματιστικά πάρα πολύ καλά, δεν μυρίζει και τόσο έντονα έχει ένα διακριτικό άρωμα λεμονιού όταν ανοίγεις μετά τον καθαρισμό το κλιματιστικό.
    Αυτά overall πολύ value for money καθώς με τις αναλογίες που βάζεις σου διαρκεί για αρκετούς καθαρισμούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimaros_Jim
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανε πολύ καλή δουλειά σε ac που καθαρίζονταν τακτικά τα αφαιρούμενα φίλτρα αλλά είχε να δει βιολογικό 3 μισή χρόνια . Με αραίωση 1 προς 3 δηλαδή 0.5L φάρμακο 1.5L νερό ψεκασα με ψεκαστήρα τρομπας το στοιχείο του ac και τη φτερωτή . Το άφησα λίγο . Έκανα με πινελακι τη φτερωτή και μετά ξέπλυνα με λάστιχο με νερό με πιστολι στην άκρη ελεγχόμενα να μη γίνουν όλα λίμνη. Εξαιρετικό αποτελεσμα και εξαλειφθηκαν οι μυρωδιές όταν δούλευε το ac .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntsotsos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυνατό χημικό, καθαρίζει αλλά θέλει σχολαστικότητα.. Μάσκα και καλό ξέπλυμα με νερο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    1
    1 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οποιος δουλεψε με επαγγελματικα καθαριστικα της nch ξερει πως αυτο ειναι καλο ασν υγρο πατωματος και μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lambros_Gr
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν κάνει ότι υπόσχεται καθάρισε τα πάντα. Οι περισσότεροι υδραυλικοί αυτό χρησιμοποιούν. Η αναλογία υγρού με νερού είναι 1 προς 3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmatzios_13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χρησιμοποιήθηκε για τον καθαρισμό air condition σπιτιού, έκανε πραγματικά τη δουλειά του σωστά τόσο στις ψήκτρες όσο και στον ανεμιστήρα και στο τέλος αφήνει και ένα ωραίο άρωμα φρεσκάδας. value for Money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john1976
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν και σύμφωνα με την γνώμη ψυκτικού δεν χρειάζεται ξέπλυμα με νερό αλλά ενεργοποίηση του a/c για τουλάχιστον 20 λεπτά στην πιο χαμηλή θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Πολυ καλό για εσωτερική μονάδα μόνο, αλλά προσοχή δεν παύει να είναι χημικό. Εξωτερικά θέλει κάτι πιο ισχυρό γιατί υπάρχουν άλατα και βρωμές πιο ισχυρές. Στην εσωτερική μονάδα το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_the_hawk
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έπλυνα εσωτερικές κ εξωτερικές μονάδες κ έβγαλε αρκετή βρωμιά με αραίωση 1:5. Κάνει πολύ καλά την δουλειά του και σε συνδυασμό με το πιεστικό της karcher oc3 κάνεις σαν καινούργιο το κλιματιστικό και την φτερωτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AntrikoS
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο προϊόν, φαίνεται να κάνει καλή δουλειά, το αραίωσα με νερό 1/3 σε ψεκαστήρα με τρόμπα. Μην ξεχάσετε, πλαστικά γάντια, μάσκα στο πρόσωπο και πολύ καλό ξέπλυμα στο τέλος με μπόλικο νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kos_pap4
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δεν είδα τόσο τρομερά αποτελέσματα. Το έκανα αρχικά σε αραίωση 1:3 μετά 1:2. Μέτρια βρωμια ειχε το μηχάνημα μου κυρίως φτερωτή. Καθάρισε λίγο και σίγουρα αφαίρεσε μυρωδιές αλλα δεν κάνει και θαύματα. Αν δεν λύσεις όλο το μηχάνημα και να το κανεις με πιεστικό μην περιμένεις να κανεις καθαρισμο. Θέλει κάθε 6-9 μηνες με αυτό το υλικό απ την πρώτη φορά που αγόρασες το κλιματιστικό. Αν πιάσει «βρώμα» 1.5έτους δεν καθαρίζει διαφορετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stm
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αφήνει κάποιο άρωμα φρεσκάδας μετά την χρήση αλλά η άσχημη οσμή που είχε πριν το air condition εξαφανίστηκε τελείως.
    Εύκολο στην χρήση και οικονομικό. το συστήνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • corduroy27
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα και οφείλω να πω ότι όντως κάνει εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι επαγγελματίας αλλά από όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει, αυτό έκανε το καλύτερο καθαρισμό. Το χρησιμοποίησα και για τα εξωτερικά στοιχεία τα οποία μετά το ξέβγαλμα έλαμπαν σαν καινούργια!
    Το μόνο που μένει τώρα είναι να βρω ένα καλό ψεκαστήρα προπιέσεως, γιατί αυτό που πήρα, (αν και όχι από τα φθηνά), δεν άντεξε την πίεση και δημιούργησε ρωγμές στον εσωτερικό πλαστικό σωλήνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Stournaras
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για έναν απλό καθαρισμό a/c, κάνει τη δουλειά του. Μυρίζει λίγο τις πρώτες 1-2 ημέρες από την εφαρμογή του σαν αλκοολούχο διάλυμα που είναι, αλλά το προτιμώ γιατί το χρησιμοποιώ σε ψεκαστήρα αραιωμένο με νερό, με αναλογία από 1 προς 8 εως 1 προς 10, οπότε διαρκεί για αρκετές εφαρμογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodore_Mars
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • than1967
    4
    16 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρώμα δεν είναι όπως στη φωτογραφία,είναι κίτρινο.
    Κάνει πολύ καλά τη δουλειά του,χρειάζεται πολλά ψεκάσματα με καθαρό νερό (όσο ψεκάζεις τόσο βγάζει ακαθαρσίες),με ευχάριστο άρωμα. Ο μύλος εσωτερικά κυριολεκτικά άλλαξε χρώμα.
    Πλήρωνα τεχνικό αλλά τόσο καθαρό δε γινόταν,αλήθεια κάνουν δουλειές άρπα κόλα, γι'αυτό το έκανα μόνος χωρίς τεχνικό να γίνει σωστή δουλειά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!
    Το ένα αστέρι που αφαίρεσα καθαρά λόγω χρώματος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STERGIOS_IOANNIDIS15
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με αναλογια 3 νερο +1 air cb3 σε χειροκίνητο ψεκαστήρα ψέκασα την εσωτερικη μοναδα τα φιλτρα και την εξωτερικη. Τα έτριψα με πινέλο και μετα 10λεπτα τα ξεπλυνα με νερο, εβλαλαν πολυ μαυριλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Qwerty21
    5
    49 στους 52 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα για να καθαρίσω κλιματιστικό που δεν πρέπει να είχε καθαριστεί ποτέ. Εβαλα το ελεφαντάκι κ ψεκαζα με πιεστικό. Δεν το έπαιξα επιστήμονας να μετράω ml, στο περίπου αναλογία κάπου μεταξύ 1:3 κ 1:5... τα έκανε όλα γυαλί. Έξω έβγαζε τη μαυρίλα της αρκούδας, έκανε ένα μπαλκόνι χάλια... Καθάρισα με προσοχή εσωτερική μονάδα κ εξωτερική έκανα ένα γερό καθαρισμό αλλά χωρίς τρέλα... Μυρίζει όμορφα, εξαφάνισε τις άσχημες οσμές. Ξεβγαλα με πολύ νερό με πιεστικό. Στην πρώτη χρήση έβγαζε το κλιματιστικό κομμάτια μαύρης μαυριλας. Όσο για μέτρα προστασίας δεν πήρα τίποτα πέραν του ελέφαντα. Δεν την γλιτώνεις να τρέξει πάνω σου ειδικά στην εξωτερική μονάδα αν φυσήξει λίγο ή αν πιτσιλισει με πίεση. Αρχικά πλενομουν σε κάθε επαφή με το υγρό ή το αραιωμένο νερό, όμως μου φάνηκε σα σαπούνι μιας κ δε μου έκανε τίποτα, κ μόλις έγινα χαλιά από την εξωτερική μονάδα, απλά έκανα ένα μπάνιο μετά. Ελπίζω να μη βγάλω το τρίτο χέρι ή καμιά ουρά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Derdelakos
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιοπρεπέστατο. Με σωστή αραίωση κάνει πολύ ωραία δουλειά. και έχει και ευχάριστο άρωμα μετά τον καθαρισμό το αιρ κοντισιον. Προσοχή κατά την χρήση μην έρθει σε επαφή με μάτια και τα χέρια μετά καλό πλύσιμο. Το δουλεύω 4 χρόνια το συγκεκριμένο και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Το συστήνω και από τιμή και από λειτουργικότητα και από VFM.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • denbriskonick
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να ξεκινήσω οτι χρειάζονται μέσα προστασίας πριν από τέτοιες εργασίες.
    Έπλυνα εσωτερικές κ εξωτερικές μονάδες κ εβγαλε αρκετή βρωμια με αραίωση 1:5.
    Κάνει καλά την δουλειά του, απομακρύνει βρωμιες, αλλά δεν διαλύει τις πολύ επίμονες. Εκεί θα πρέπει να μπει πινέλο η οδόντοβουρτσα.
    Πρώτη φορά που τα πλένω, τις προηγούμενες φορές έριχνα ένα σπρέι βιολογικό της durostick.
    Κ η μαυρίλα που βγήκε ήταν αρκετή.
    Το άρωμα του εμένα δεν μου άρεσε καθόλου, είναι κάτι μεταξύ μυρωδιάς νοσοκομείου, ωστόσο δεν μένει για πολύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VanelloS
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αναλογια 1 χημικο υγρο προς 3 νερο σε ψεκαστηρα προπιεσεως. Ψεκασα εξωτερικη μοναδα πισω τις ψυκτρες(βοηθησα με πινελο και καθετες κινησεις φυσικα προς την φορα των πτερυγιων προς αποφυγη οποιουδηποτε στραβωματος) μπροστα τον ανεμιστηρα του και στο πλεγμα που εχει στο πλαι και μια γρηγορη ολη την εξωτερικη μοναδα τα πλαστικα (φυλαξα αρκετα την περιοχη που εβλεπα τα καλωδια-δεν περασε καθολου ο ψεκαστηρας απο κει). Αναμονη 5 λεπτα, ξεβγαλα παλι με την ψεκαστηρα και καθαρο νερο ,το τι μαυριλα εβγαλε κατω απο το σωληνακι αποχετευσης δεν περιγράφεται. Αδειασα το κουβαδακι που εχω για τα νερα 3 φορες με ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΥΡΟ νερο. Ψυκτρες εσωτερικης μοναδας δεν εχω ακομα κανει γιατι περιμενω απο εξωτερικο, ελεφαντακι για τα νερα.Θα επανελθω οταν με το καλο ασχοληθω και με την μεσα μοναδα.
    Επισης το συγκεκριμενο προιον χρησιμοποιηθηκε με ιδια αναλογια και φυσικα ξεβγαλμα με νερο και σε φιλτρα απορροφητηρα (μεταλλικα πλεγματα) - τα εκανε καθρεφτη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAG_1990
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!κάνει απίστευτη δουλειά. ο μύλος που φαινόταν καθαρός μόλις έριξα το υγρό και μετά το έπλυνα με καθαρό νερό έβγαζε κάτι κομμάτια μαύρα από μέσα έπαθα πλάκα ,τώρα που ήταν αυτά χωμένα και δεν τα έβλεπα δεν ξέρω.στο τέλος σου βγάζει μια όμορφη μυρωδιά λεμονιού .
    Εννοείται ότι όταν τελειώσει θα το ξαναγορασω με κλειστά μάτια !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kamaritis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει δουλειά! Καθάρισα εξωτερική μονάδα αντλίας θερμότητας που είχε να καθαριστεί 10 χρόνια και έγινε σαν καινούργια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό, επαγγελματικό προιόν . Αν το συνδυάσει και με ένα ελεφαντάκι, καθαρίζεις μόνο σου τα ac και ξενοιάζεις.

    1
  • Excellent product! It came highly recommended by a professional A/C cleaning technician. He recommended to use it on the internal and external part of the A/C unit. If you are going to do it yourself, just remember to use a ratio of 1 red "kapaki" of the AIR-CB-3 cleaner to 5 liters of water. Then, fill up your gardening water sprayer and clean the internal and external units. Although he recommended to just leave it and leave the A/C running for one hour and let it dry, in the pamphlet (by the Eurochem company) it says to rinse off the chemical with water after 10 minutes. You decide. : ) I did it myself and will be saving a lot of money over time. It's a great investment!

    2
  • Πολύ καλό προιον

    1
  • Ίσος το καλύτερο καθαριστικό για εσωτερικές μονάδες. Νιώθεις την φρεσκάδα του αέρα από την πρώτη ώρα μετά την εφαρμογή

    1
  • Έγινε καθαρισμός σε τρία κλιματιστικά. Φαίνεται να κάνει δουλειά, στο κλιματιστικό που δουλεύει περισσότερο από όλα όμως έβγαλε σχετικά γρήγορα μυρωδιά οπότε θέλει ξανά καθαρισμό βέβαια μιλάμε για δέκα τετραγωνικά μέτρα δωμάτιο όπου μπαινοβγαίνουν άτομα συνέχεια

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

2880 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
giannis1538557345

καλησπέρα σε 2 μηχανήματα που καθάρισα και στα 2 την άλλη μέρα μύριζε το δωμάτιο άσχημα το ξανά καθάρισα πάλι με μπόλικο νερό άλλα και πάλι μυρίζει τι δεν πάει καλά;

GEORGIOS Τ
NiStav
GEORGIOS Τ
GEORGIOS Τ

Ναι κάνει είναι φοβερό εγώ το χρησιμοποιώ και για την αφυγραντήρα που έχω αλλά και για τα κλιματιστικά αλλά για εσωτερικά όχι για την εξωτερική μονάδα των κλιματιστικών θέλει πιο ισχυρό πολύ καλή τιμή

Corsair04

Όταν το αγόρασα ήταν πράσινο , τώρα είναι μπλε ανοιχτό ,δεν ξέρω εάν είναι ασφαλή να το χρησιμοποιήσω.

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το AIR CB – 3 με άρωμα λεμόνι είναι ένα ειδικό αλκαλικό υγρό το οποίο χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό των εσωτερικών Air-conditioners (εξατμιστές, σωληνώσεις, φίλτρα, σερπαντίνες κλπ.) και των fan-coils. Απομακρύνει αποτελεσματικά βακτήρια, λάδια, γράσα, λάσπη, ατμοσφαιρικούς ρύπους κλπ.

Πλεονεκτήματα

  • Είναι πρακτικά άφλεκτο.
  • Δεν περιέχει πετρελαϊκούς και χλωριωμένους διαλύτες.
  • Είναι αρωματισμένο και μετά το πλύσιμο των αντικειμένων αφήνει ένα ευχάριστο ελαφρύ άρωμα λεμονιού.
  • Είναι ασφαλές επί όλων των μετάλλων, συμπεριλαμβανομένων και των ευπαθών μετάλλων όπως αλουμίνιο, κασσίτερος, μαγνήσιο κλπ.
  • Είναι ασφαλές στα πλαστικά μέρη, τις χρωματισμένες επιφάνειες και τα μονωτικά υλικά.
  • Είναι χαμηλού αφρισμού.

Ο καθαρισμός των air conditioners με AIR CB – 3 συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αέρος, στην καταστροφή των βακτηρίων και την εξάλειψη των οσμών.

Χρήση

Χρησιμοποείται ως έχει ή αραιωμένο με νερό και σε αναλογία 1:3 και 1:15

Εφαρμόζεται με spray ή πινέλο. Αφήνεται το υλικό να δράσει για 1-10 λεπτά. Ξεπλένεται με νερό.

Προσοχή: Να ξεπλένετε τα υπολλείματα του προϊόντος από πιθανές άλλες επιφάνειες (δάπεδα, τζάμια, τοίχους, κ.λ.π.).

Κατασκευαστής

Όγκος
4 lt
Επαγγελματικό
Όχι
Κατάλληλο για
Εσωτερική Μονάδα
Ιδιότητα
Αντιβακτηριδιακό
Μορφή
Υγρό

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (217)

  1. 183
  2. 29
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • tgkliatis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, επαγγελματικό προιόν . Αν το συνδυάσει και με ένα ελεφαντάκι, καθαρίζεις μόνο σου τα ac και ξενοιάζεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andriopulos
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Excellent product! It came highly recommended by a professional A/C cleaning technician. He recommended to use it on the internal and external part of the A/C unit. If you are going to do it yourself, just remember to use a ratio of 1 red "kapaki" of the AIR-CB-3 cleaner to 5 liters of water. Then, fill up your gardening water sprayer and clean the internal and external units. Although he recommended to just leave it and leave the A/C running for one hour and let it dry, in the pamphlet (by the Eurochem company) it says to rinse off the chemical with water after 10 minutes. You decide. : ) I did it myself and will be saving a lot of money over time. It's a great investment!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geoha68
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προιον

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Thanopoulos3
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ίσος το καλύτερο καθαριστικό για εσωτερικές μονάδες. Νιώθεις την φρεσκάδα του αέρα από την πρώτη ώρα μετά την εφαρμογή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorikas_Kokkinidis
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έγινε καθαρισμός σε τρία κλιματιστικά. Φαίνεται να κάνει δουλειά, στο κλιματιστικό που δουλεύει περισσότερο από όλα όμως έβγαλε σχετικά γρήγορα μυρωδιά οπότε θέλει ξανά καθαρισμό βέβαια μιλάμε για δέκα τετραγωνικά μέτρα δωμάτιο όπου μπαινοβγαίνουν άτομα συνέχεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • valantisraf
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δευτερη φορα που το παιρνω απλα οτι καλυτερο ωστοσο εχει αρκετα εντονη οσμη οσο το δουλευετε εννοειτε οχι μετα το καθαρισμο δεν μυριζει τιποτα ειδικα αν ξεπλυνετε σαν εξτρα βημα (εγω το κανω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • varantero_salos
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν και σύμφωνα με την γνώμη ψυκτικού δεν χρειάζεται ξέπλυμα με νερό αλλά ενεργοποίηση του a/c για τουλάχιστον 20 λεπτά στην πιο χαμηλή θερμοκρασία.Για της εξωτερικες μονάδες το αφησα 20 λεπτά και μετά της ξεπλινα με το λαστιχο.αν και ο ψυκτικός που ειρθε περιση μονο φάρμακο εριξε δεν ηθελε λεει νερο.μεσα σε 5 λεπτα μου (καθαρισε και τα 2) μου πειρε 40 ευρωδακια και εφυγε.ετσι ψαχτικα να τα κανω μονος μου και εμεινα πολυ ευχαριστημένος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris X8

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό το υγρό καθάρισαν τα κλιματιστικά πάρα πολύ καλά, δεν μυρίζει και τόσο έντονα έχει ένα διακριτικό άρωμα λεμονιού όταν ανοίγεις μετά τον καθαρισμό το κλιματιστικό.
    Αυτά overall πολύ value for money καθώς με τις αναλογίες που βάζεις σου διαρκεί για αρκετούς καθαρισμούς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimaros_Jim
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανε πολύ καλή δουλειά σε ac που καθαρίζονταν τακτικά τα αφαιρούμενα φίλτρα αλλά είχε να δει βιολογικό 3 μισή χρόνια . Με αραίωση 1 προς 3 δηλαδή 0.5L φάρμακο 1.5L νερό ψεκασα με ψεκαστήρα τρομπας το στοιχείο του ac και τη φτερωτή . Το άφησα λίγο . Έκανα με πινελακι τη φτερωτή και μετά ξέπλυνα με λάστιχο με νερό με πιστολι στην άκρη ελεγχόμενα να μη γίνουν όλα λίμνη. Εξαιρετικό αποτελεσμα και εξαλειφθηκαν οι μυρωδιές όταν δούλευε το ac .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntsotsos
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δυνατό χημικό, καθαρίζει αλλά θέλει σχολαστικότητα.. Μάσκα και καλό ξέπλυμα με νερο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    1
    1 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οποιος δουλεψε με επαγγελματικα καθαριστικα της nch ξερει πως αυτο ειναι καλο ασν υγρο πατωματος και μονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lambros_Gr
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν κάνει ότι υπόσχεται καθάρισε τα πάντα. Οι περισσότεροι υδραυλικοί αυτό χρησιμοποιούν. Η αναλογία υγρού με νερού είναι 1 προς 3.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kmatzios_13
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χρησιμοποιήθηκε για τον καθαρισμό air condition σπιτιού, έκανε πραγματικά τη δουλειά του σωστά τόσο στις ψήκτρες όσο και στον ανεμιστήρα και στο τέλος αφήνει και ένα ωραίο άρωμα φρεσκάδας. value for Money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john1976
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν και σύμφωνα με την γνώμη ψυκτικού δεν χρειάζεται ξέπλυμα με νερό αλλά ενεργοποίηση του a/c για τουλάχιστον 20 λεπτά στην πιο χαμηλή θερμοκρασία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS Τ
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Πολυ καλό για εσωτερική μονάδα μόνο, αλλά προσοχή δεν παύει να είναι χημικό. Εξωτερικά θέλει κάτι πιο ισχυρό γιατί υπάρχουν άλατα και βρωμές πιο ισχυρές. Στην εσωτερική μονάδα το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_the_hawk
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έπλυνα εσωτερικές κ εξωτερικές μονάδες κ έβγαλε αρκετή βρωμιά με αραίωση 1:5. Κάνει πολύ καλά την δουλειά του και σε συνδυασμό με το πιεστικό της karcher oc3 κάνεις σαν καινούργιο το κλιματιστικό και την φτερωτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AntrikoS
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ωραίο προϊόν, φαίνεται να κάνει καλή δουλειά, το αραίωσα με νερό 1/3 σε ψεκαστήρα με τρόμπα. Μην ξεχάσετε, πλαστικά γάντια, μάσκα στο πρόσωπο και πολύ καλό ξέπλυμα στο τέλος με μπόλικο νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kos_pap4
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εμένα δεν είδα τόσο τρομερά αποτελέσματα. Το έκανα αρχικά σε αραίωση 1:3 μετά 1:2. Μέτρια βρωμια ειχε το μηχάνημα μου κυρίως φτερωτή. Καθάρισε λίγο και σίγουρα αφαίρεσε μυρωδιές αλλα δεν κάνει και θαύματα. Αν δεν λύσεις όλο το μηχάνημα και να το κανεις με πιεστικό μην περιμένεις να κανεις καθαρισμο. Θέλει κάθε 6-9 μηνες με αυτό το υλικό απ την πρώτη φορά που αγόρασες το κλιματιστικό. Αν πιάσει «βρώμα» 1.5έτους δεν καθαρίζει διαφορετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stm
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αφήνει κάποιο άρωμα φρεσκάδας μετά την χρήση αλλά η άσχημη οσμή που είχε πριν το air condition εξαφανίστηκε τελείως.
    Εύκολο στην χρήση και οικονομικό. το συστήνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • corduroy27
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα και οφείλω να πω ότι όντως κάνει εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι επαγγελματίας αλλά από όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει, αυτό έκανε το καλύτερο καθαρισμό. Το χρησιμοποίησα και για τα εξωτερικά στοιχεία τα οποία μετά το ξέβγαλμα έλαμπαν σαν καινούργια!
    Το μόνο που μένει τώρα είναι να βρω ένα καλό ψεκαστήρα προπιέσεως, γιατί αυτό που πήρα, (αν και όχι από τα φθηνά), δεν άντεξε την πίεση και δημιούργησε ρωγμές στον εσωτερικό πλαστικό σωλήνα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Periklis_Stournaras
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για έναν απλό καθαρισμό a/c, κάνει τη δουλειά του. Μυρίζει λίγο τις πρώτες 1-2 ημέρες από την εφαρμογή του σαν αλκοολούχο διάλυμα που είναι, αλλά το προτιμώ γιατί το χρησιμοποιώ σε ψεκαστήρα αραιωμένο με νερό, με αναλογία από 1 προς 8 εως 1 προς 10, οπότε διαρκεί για αρκετές εφαρμογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Theodore_Mars
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • than1967
    4
    16 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρώμα δεν είναι όπως στη φωτογραφία,είναι κίτρινο.
    Κάνει πολύ καλά τη δουλειά του,χρειάζεται πολλά ψεκάσματα με καθαρό νερό (όσο ψεκάζεις τόσο βγάζει ακαθαρσίες),με ευχάριστο άρωμα. Ο μύλος εσωτερικά κυριολεκτικά άλλαξε χρώμα.
    Πλήρωνα τεχνικό αλλά τόσο καθαρό δε γινόταν,αλήθεια κάνουν δουλειές άρπα κόλα, γι'αυτό το έκανα μόνος χωρίς τεχνικό να γίνει σωστή δουλειά.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!
    Το ένα αστέρι που αφαίρεσα καθαρά λόγω χρώματος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • STERGIOS_IOANNIDIS15
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με αναλογια 3 νερο +1 air cb3 σε χειροκίνητο ψεκαστήρα ψέκασα την εσωτερικη μοναδα τα φιλτρα και την εξωτερικη. Τα έτριψα με πινέλο και μετα 10λεπτα τα ξεπλυνα με νερο, εβλαλαν πολυ μαυριλα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Qwerty21
    5
    49 στους 52 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα για να καθαρίσω κλιματιστικό που δεν πρέπει να είχε καθαριστεί ποτέ. Εβαλα το ελεφαντάκι κ ψεκαζα με πιεστικό. Δεν το έπαιξα επιστήμονας να μετράω ml, στο περίπου αναλογία κάπου μεταξύ 1:3 κ 1:5... τα έκανε όλα γυαλί. Έξω έβγαζε τη μαυρίλα της αρκούδας, έκανε ένα μπαλκόνι χάλια... Καθάρισα με προσοχή εσωτερική μονάδα κ εξωτερική έκανα ένα γερό καθαρισμό αλλά χωρίς τρέλα... Μυρίζει όμορφα, εξαφάνισε τις άσχημες οσμές. Ξεβγαλα με πολύ νερό με πιεστικό. Στην πρώτη χρήση έβγαζε το κλιματιστικό κομμάτια μαύρης μαυριλας. Όσο για μέτρα προστασίας δεν πήρα τίποτα πέραν του ελέφαντα. Δεν την γλιτώνεις να τρέξει πάνω σου ειδικά στην εξωτερική μονάδα αν φυσήξει λίγο ή αν πιτσιλισει με πίεση. Αρχικά πλενομουν σε κάθε επαφή με το υγρό ή το αραιωμένο νερό, όμως μου φάνηκε σα σαπούνι μιας κ δε μου έκανε τίποτα, κ μόλις έγινα χαλιά από την εξωτερική μονάδα, απλά έκανα ένα μπάνιο μετά. Ελπίζω να μη βγάλω το τρίτο χέρι ή καμιά ουρά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikolas_Derdelakos
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιοπρεπέστατο. Με σωστή αραίωση κάνει πολύ ωραία δουλειά. και έχει και ευχάριστο άρωμα μετά τον καθαρισμό το αιρ κοντισιον. Προσοχή κατά την χρήση μην έρθει σε επαφή με μάτια και τα χέρια μετά καλό πλύσιμο. Το δουλεύω 4 χρόνια το συγκεκριμένο και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Το συστήνω και από τιμή και από λειτουργικότητα και από VFM.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • denbriskonick
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Να ξεκινήσω οτι χρειάζονται μέσα προστασίας πριν από τέτοιες εργασίες.
    Έπλυνα εσωτερικές κ εξωτερικές μονάδες κ εβγαλε αρκετή βρωμια με αραίωση 1:5.
    Κάνει καλά την δουλειά του, απομακρύνει βρωμιες, αλλά δεν διαλύει τις πολύ επίμονες. Εκεί θα πρέπει να μπει πινέλο η οδόντοβουρτσα.
    Πρώτη φορά που τα πλένω, τις προηγούμενες φορές έριχνα ένα σπρέι βιολογικό της durostick.
    Κ η μαυρίλα που βγήκε ήταν αρκετή.
    Το άρωμα του εμένα δεν μου άρεσε καθόλου, είναι κάτι μεταξύ μυρωδιάς νοσοκομείου, ωστόσο δεν μένει για πολύ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VanelloS
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αναλογια 1 χημικο υγρο προς 3 νερο σε ψεκαστηρα προπιεσεως. Ψεκασα εξωτερικη μοναδα πισω τις ψυκτρες(βοηθησα με πινελο και καθετες κινησεις φυσικα προς την φορα των πτερυγιων προς αποφυγη οποιουδηποτε στραβωματος) μπροστα τον ανεμιστηρα του και στο πλεγμα που εχει στο πλαι και μια γρηγορη ολη την εξωτερικη μοναδα τα πλαστικα (φυλαξα αρκετα την περιοχη που εβλεπα τα καλωδια-δεν περασε καθολου ο ψεκαστηρας απο κει). Αναμονη 5 λεπτα, ξεβγαλα παλι με την ψεκαστηρα και καθαρο νερο ,το τι μαυριλα εβγαλε κατω απο το σωληνακι αποχετευσης δεν περιγράφεται. Αδειασα το κουβαδακι που εχω για τα νερα 3 φορες με ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΥΡΟ νερο. Ψυκτρες εσωτερικης μοναδας δεν εχω ακομα κανει γιατι περιμενω απο εξωτερικο, ελεφαντακι για τα νερα.Θα επανελθω οταν με το καλο ασχοληθω και με την μεσα μοναδα.
    Επισης το συγκεκριμενο προιον χρησιμοποιηθηκε με ιδια αναλογια και φυσικα ξεβγαλμα με νερο και σε φιλτρα απορροφητηρα (μεταλλικα πλεγματα) - τα εκανε καθρεφτη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAG_1990
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!κάνει απίστευτη δουλειά. ο μύλος που φαινόταν καθαρός μόλις έριξα το υγρό και μετά το έπλυνα με καθαρό νερό έβγαζε κάτι κομμάτια μαύρα από μέσα έπαθα πλάκα ,τώρα που ήταν αυτά χωμένα και δεν τα έβλεπα δεν ξέρω.στο τέλος σου βγάζει μια όμορφη μυρωδιά λεμονιού .
    Εννοείται ότι όταν τελειώσει θα το ξαναγορασω με κλειστά μάτια !!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Kamaritis
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει δουλειά! Καθάρισα εξωτερική μονάδα αντλίας θερμότητας που είχε να καθαριστεί 10 χρόνια και έγινε σαν καινούργια!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό, επαγγελματικό προιόν . Αν το συνδυάσει και με ένα ελεφαντάκι, καθαρίζεις μόνο σου τα ac και ξενοιάζεις.

    1
  • Excellent product! It came highly recommended by a professional A/C cleaning technician. He recommended to use it on the internal and external part of the A/C unit. If you are going to do it yourself, just remember to use a ratio of 1 red "kapaki" of the AIR-CB-3 cleaner to 5 liters of water. Then, fill up your gardening water sprayer and clean the internal and external units. Although he recommended to just leave it and leave the A/C running for one hour and let it dry, in the pamphlet (by the Eurochem company) it says to rinse off the chemical with water after 10 minutes. You decide. : ) I did it myself and will be saving a lot of money over time. It's a great investment!

    2
  • Πολύ καλό προιον

    1
  • Ίσος το καλύτερο καθαριστικό για εσωτερικές μονάδες. Νιώθεις την φρεσκάδα του αέρα από την πρώτη ώρα μετά την εφαρμογή

    1
  • Έγινε καθαρισμός σε τρία κλιματιστικά. Φαίνεται να κάνει δουλειά, στο κλιματιστικό που δουλεύει περισσότερο από όλα όμως έβγαλε σχετικά γρήγορα μυρωδιά οπότε θέλει ξανά καθαρισμό βέβαια μιλάμε για δέκα τετραγωνικά μέτρα δωμάτιο όπου μπαινοβγαίνουν άτομα συνέχεια

    2
  • Δες τα όλα
12,48 €
5,00 €   μεταφορικά