Το πήρα μέσα στην καραντίνα για να περάσουν οι δύσκολες ώρες και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Το δέος το νιώθεις με το που παραλαμβάνεις του κουτί το οποίο είναι τεράστιο και αρκετά βαρύ. Ειδικά αν πας να το παραλάβεις από το μαγαζί ο ίδιος, θέλει να έχεις καθαρίσει και το πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου για να χωρέσει. (Να μια δουλειά που έπρεπε να έχεις κάνει από καιρό.)
Το δεύτερο σοκ χαράς, το περνάς όταν το ανοίξεις και δεις τα δεκάδες σακουλάκια που περιέχει και τον τριών κιλών (!) τόμο οδηγιών. Έχει 15 στάδια κατασκευής από δύο τρία σακουλάκια κάθε στάδιο, καταλαβαίνετε για τι μιλάμε. Με χαλαρούς ρυθμούς, ποτάκι (ή πορτοκαλάδα για τους νεότερους), μούσικουλα, καλή παρέα, θέλει μία-μιάμιση ωρίτσα το κάθε στάδιο.
Έχει τεράστια λεπτομέρεια τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Πάντως αν και οι εσωτερικοί χώροι του σκάφους είναι επισκέψιμοι, καλό είναι να μην το σκαλιζουν πολλά χέρια, γιατί έχει τις ευαισθησίες του.
Άλλο ένα θέμα που πρέπει να σκεφτουμε, που θα το τοποθετήσουμε τελειώνοντάς το αλλά και κατά τη διαρκεία της κατασκευής, διότι απ τα πρώτα στάδια παίρνει τον χώρο του. Εγώ έβαλα ένα μεγαλύτερο ράφι στη βιβλιοθήκη και το έλυσα το πρόβλημα. Μια άλλη λύση είναι πετονιά από το ταβάνι ή τζάμι πάνω από κανένα τραπεζάκι σαλονιού.
Αν σκέφτεστε να το πάρετε, μην το σκέφτεστε, αυτά τα πράγματα δεν θέλουν σκέψη..