Ο Ξενακης ειναι εξαιρετικος στο να κοβει και να ραβει αποφθεγματα και φιλοσοφιες αλλων και να τα εντασσει σε ιστοριες της καθημερινοτητας με το δικο του τροπο. Αρκετες φορες αναφερει τις πηγες του. Δεν τον θεωρω ρηξικελευθο ουτε πρωτοπορο. Εδω εχουμε ενα ευχαριστο βιβλιο ειδικα αν εισαι νεος αναγνωστης, για να περνας την ωρα σου.
Δεν ειναι το διαμαντι που θελουν να παρουσιασουν σαν διαφημιστικο τρικ, οπως και ο ορος best seller που το ακολουθει δεν το καθιστα ουτε αυτο ουτε κανενα βιβλιο που ετυχε να κανει τις περισσοτερες πωλησεις ως αριστουργημα (υπαρχουν ενα σωρο παραδειγματα).
Ξεκαθαρα ενα βιβλιο που ισως και να μην σου αλλαξει τη ζωη, αλλα πιθανοτατα να σε βαλει σε μια διαδικασια να βγεις απο τον αξονα σου και να σκεφτεις, να δεις πιο συνειδητα τις στιγμες που καθημερινα προσπερνας αυθαιρετα χωρις να συνειδητοποιεις πως αυτα τα μικρα, καθημερινα αποτελουν τη μικρογραφια της ιδιας σου της ζωης και το ουσιαστικο "δωρο" ειναι η συνειδητοτητα και η συνειδητοποιηση πως η ζωη σου ειναι το αποτελεσμα των καθημερινων επιλογων σου.
Προαπαιτουμενο αναγνωσης για το συγκεκριμενο βιβλιο ειναι η καλη σου διαθεση, για να το φτασεις μεχρι τελους, για να σου πει αυτα που θελει. Αν δεν εισαι σε mood αναγνωσης βιβλιων με "απλα μηνυματα καθημερινοτητας" και αυτοβελτιωσης χωρις μαγικες φορμουλες (διοτι δεν σου υποσχεται κατι ο ανθρωπος, ομορφες απλες ιστοριες λεει κι εσυ παιρνεις το μηνυμα) ... τοτε αυτο ισως δεν ειναι το βιβλιο που ψαχνεις.
ΥΓ: 3,5 αστερακια θα ηθελα να βαλω, αλλα δεν εχει.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!