Edit 09.2025 - 9 μήνες μετά τη λήξη της εγγύησης
Η συσκευή μετά από κανονική χρήση έβγαλε καπνό και πολύ έντονη μυρωδιά. Κόστος service αν είναι πειραγμένο μόνο το μοτέρ 145€ μαζί με τα μεταφορικά.
Έχετε πιεί smoothie σε μαγαζί έξω; Αυτό, στο σπίτι σας.
Η κανάτα χωράει μέχρι 2 λίτρα υλικών (και υπάρχει πρόβλεψη χώρου για το ανακάτεμά τους), τα πλαστικά του είναι τέρμα ποιοτικά, η κανάτα αν και μεγάλη, λόγω του υλικού είναι πανάλαφρη άρα το ξέβγαλμά της εύκολο, το καθάρισμα με το ειδικό πρόγραμμα το κάνει να είναι αστεία υπόθεση.
Το μοτέρ ξεκινάει σταδιακά ακόμα και αν το βάλετε κατ’ ευθείαν στο τέρμα.
Δοκίμασα και σούπα σήμερα (κομμάτια γλυκιάς κολοκύθας, λάδι, κάσιους, σουσάμι, κρύο ζωμό λαχανικών από κύβο που έφτιαξα και μπαχαρικά, όλα ωμά) βγαίνει ζεστή σαν να βγήκε μόλις η κατσαρόλα απ το μάτι (τρώγεται οριακά χωρίς να καίγεσαι)
Το έχω μόνο 2 μέρες αλλά φαίνεται οτι θα αντέξει χρόνια. (Edit: ή και όχι)
Ο θόρυβος, για την ισχύ του μοτέρ είναι σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα.