Μιλήστε σε ανοίχτη ακρόαση χωρίς θόρυβο μέσω του ενσωματωμένου noise cancelling μικροφώνου.
Γίνεται να παίζει τραγούδια με στικακι?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το GO 2 είναι ένα αδιάβροχο, bluetooth, φορητό ηχείο με λειτουργία hands-free.
Το GO 2 είναι ένα αδιάβροχο, bluetooth, φορητό ηχείο με λειτουργία hands-free.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΤο GO 2 είναι ένα αδιάβροχο, bluetooth, φορητό ηχείο με λειτουργία hands-free.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Μιλήστε σε ανοίχτη ακρόαση χωρίς θόρυβο μέσω του ενσωματωμένου noise cancelling μικροφώνου.
Απολαύστε την μουσική που έχετε στο κινητό ή στο tablet σας ασύρματα μέσω bluetooth. Διαφορετικά συνδεθείτε στη aux 3.5mm θύρα και καλώδιο.
Αδιάβροχο με πιστοποίηση IPX7 (αντοχή έως 1 μέτρο) για να μπορείτε να το έχετε μαζί σας σε εκδρομές, πάρτυ, παραλίες, κλπ.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου 730mAh του GO 2 σας προσφέρει 5 ώρες μουσικής.
Το κουτί περιλαμβάνει:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
4 χρόνια βαριάς χρήσης η μπαταρία ο ήχος τα πάντα έχουν μείνει τόσο καλά ως την πρώτη ημέρα, ακόμα βαράει καιρό ειδικά στην κατασκευή
το ηχείο είναι πραγματικά απιστευτο.Μετα από τρία χρόνια καθημερινής χρήσεις είναι το ίδιο όπως την πρωτη μέρα.Μου έχει πέσει πάρα πολλές φορές και από διαφορετικά ύψη και το μόνο που έπαθε είναι η γρατσουνιές στο καπάκι.Η μπαταρία του κρατάει το ίδιο όπως πριν είτε στο 100% είτε στο 50% (προφανώς κρατάει λιγότερο άμα το έχεις τέρμα). Τώρα για τις διάφορες του με το go3 πρέπει να της προσέξεις για να τις καταλάβεις τουλάχιστον για το δικό μου αυτί.Ειναι ένα ηχείο το οποίο είναι για εσωτερικούς χώρους κύριος,αλλά άμα δεν έχει πολύ θόρυβο πχ σε μια αυλή πάλι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω,και όλα αυτά με 28 ευρώ που το πήρα εγώ.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πλέον το βρίσκεις δύσκολα για να το αγοράσεις,αλλά αν κάποιος έχει την ευκαιρία και το βρει διαθέσιμο να το αγοράσει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το έχω εδώ και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει σε Σπίτι, Βουνό, Παραλία κτλ.
Δεν έχει πάθει τίποτα ούτε το ηχείο ούτε η μπαταρία του χωρίς να το προσέχω ιδιαίτερα
Για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το έχω κοντά 4 χρόνια και είναι ακόμα μια χαρά απλα εχει πέσει λιγο το μπασο του
Το εχω 3 χρονια τωρα και μονο καλα εχω να πω . Ο ήχος ειναι κατα κατι δυνατότερος απο το Go3 .Ενα πολυ σημαντικό ειναι οτι μπορεις να μιλάς και τηλεφωνικά ενώ με τις νέες σειρές αυτό αφαιρέθηκε
Αγόρασα το προϊόν πέρσι το καλοκαίρι, για περίπου 20ε και δεν το προτίνω. Αφορμή ήταν ότι δεν λειτουργούσε το ηχείο του λάπτοπ. Για την χρήση ως ηχείο για σειρές και ταινίες είναι ικανοποιητική, ωστόσο για μουσική ανταγωνίζεται ένα καλό ηχείο του κινητού και σε ένταση και σε ποιότητα ήχου.
το ειχα 4 μηνεσ και μου χαλασε και δειθεν οτι ειναι αδιαβροχο και μπουκοσε και χαλασε αλλα εχει καταπληκτικο ηχο αλλα ενα μεγαλο αλλα θα ηθελα λιγο παραπανω μπασο και ποιο δυνατο ηχο
Παει το high jack.Το εκοψαν ή αλλιώς πως χαλας ενα τελειο προιον.Οποιος το σκεφθηκε ειναι αητος αλλα και αυτοι που το αποφασισαν αητοπουλα.
Στα χρηματα του 29 ευρω , ειναι εξαιρετικη και ποιοτικη λυση.
Προφανως και υπαρχουν και αλλες επιλογες, αλλα το ονομα μετραει, ενω επισης σημαντικο οτι δεχεται
jack 3.5 για εισοδο και εχει και μικροφωνο σε περιπτωση που θελετε να πραγματοποιησετε ομιλια σαν hands free
Το χρησιμοποιώ περίπου 1 χρόνο. Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ακούω μουσική στο ντουζ, καθώς είναι αδιάβροχο και δεν έχω τον φόβο μην πέσει καμιά σταγόνα και το κλάψω. Ωστόσο, πολλές φορές σε διακοπές όταν θέλω να δω κάποια ταινία στο λάπτοπ ή ακόμη και στην τηλεόραση, το συνδέω για να έχω τον ήχο από το ηχείο καθώς είναι πιο καθαρός αναλογικά με την ένταση, συγκριτικά με το λάπτοπ ή την τηλεόραση.
Ίσως ένα από τα καλύτερα ηχεία που έχω δοκιμάσει τέλειος ήχος καλό μπάσο έχει πέσει πολλές φορές και δεν έχει πάθει τίποτα μόνο κάτι γρατσουνιές από πάνω επίσης το παίρνω όπου θέλω επειδή είναι και αδιάβροχο το έχω 2 χρόνια και τίποτα δεν έχει πάθει αν θέλετε ένα μικρό δυνατό αδιάβροχο ηχείο είναι μονόδρομος.
Αριστο απλα! Εχω και αυτο και το αμεσος προηγουμενο, δεν τελειωνει ποτε η μπαταρια του και εχει πολυ καλο και δυνατο ηχο. Επισης δεν λεει να χαλασει εδω και χρονια.
Είναι το δεύτερο που αγόρασα με διάφορα μερικών μηνών,το πρώτο ήταν καταπληκτικό σε ήχο και ποιότητα,το δεύτερο για το οποίο και η κριτική μου μετά από ένα διάστημα χρήσης, είναι ότι δεν είναι το ίδιο ποιοτικά με το πρώτο και αν δεν το έπαιρνα μέσω Σκρουτζ θα έλεγα ότι είναι απομίμηση.
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον αρχική αγορά.
Πολύ γρήγορη ανταπόκριση στη σύνδεση Bluetooth, πολύ καλός ήχος (ειδικά για το μέγεθος του) και μεγάλο εύρος έντασης ηχείων. Δεν το χω δοκιμάσει στο νερό (ούτε θέλω μεταξύ μας..)
είναι ένα απίστευτο ηχείο. Το έχω σχεδόν 3 χρόνια. Τι σε νερά το έχω αφήσει, έχει πέσει μια φορά αλλά τίποτα σκυλί είναι. Το μόνο παράπονο είναι το λογότυπο που είναι βαμμένο και μου έχει ξεθωριάσει αλλά από τι είδα στο go 3 το διόρθωσαν.
Πολύ καλή εμπειρία! Ανθεκτικό ηχείο με πολύ καλό ήχο. Πανεύκολη συνδεσιμότητα. Δυνατός ήχος που δεν το περιμένεις με τίποτα απο ένα τόσο μικρό ηχείο. Ποιοτική κατασκευή. Το χρησιμοποιώ στο σπίτι για να ακούω από το κινητό. Πολύ εύκολη μεταφορά και πάει παντού. Ότι καλύτερο στην κατηγορία του και στα χρήματα του.
Έχω και το προηγούμενο μοντέλο, το GO, και δεν υπάρχει καμία σύγκριση στην ποιότητα των δύο. Το προηγούμενο μοντέλο είχε εξαιρετικό μπάσο, πλούσιο ήχο που άκουγες ξεκούραστα ακόμα και μέσα στο αμάξι, καθαρά πρίμα, χωρίς να τσιρίζουν. Κρίμα γιατί έριξαν την ποιότητα κατακόρυφα και πλέον σε "αναγκάζουν" να πας σε μοντέλο άνω των 45 ευρώ της ίδιας εταιρίας, για να βρεις αντίστοιχα χαρακτηριστικά... Αν νομίζετε ότι το GO 2 είναι άξιος συνεχιστής του προηγούμενου μοντέλου, ξανασκεφτείτε το. Το μόνο που θα ακούτε είναι πρίμα (υψηλές νότες) που τσιρίζουν και ανύπαρκτο μπάσο. Προσπάθησα να ακούσω μουσική και ο ήχος ήταν απαράδεκτα εκνευριστικός. Το χρησιμοποιώ πλέον μόνο στη θέση του μεγαφώνου του κινητού και μόνο όταν είμαι σπίτι. Για μουσική, μόνο το παλιό μοντέλο!
Είναι παρά πολύ καλό ηχείο. Μικρό, αδιάβροχο, με καλό ήχο και οικονομικό. Επισης, μπορείς να σηκώσεις το τηλέφωνο και να μιλήσεις κανονικά από το ηχείο.
Έχει και ποικιλία χρωμάτων συνεπώς αξίζει η αγορά του…
Πολύ καλό ηχείο για τα χρήματα του. ικανοποιητικοτατος ήχος και διάρκεια με μία φόρτιση. Επίσης όμορφος σχεδιασμός. Ταχύτατη σύνδεση με το κινητό και μπορείς να συνομιλήσεις όταν έχεις κλήση. συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Κλασική ποιότητα jbl. Δεν θα πιστεύεται την ένταση τα μπάσα και την ποιότητα που βγάζει αυτό το πράγματακι. Μέχρι στιγμής δυο φίλοι που το άκουσαν το αγόρασαν άμεσος.. το μόνο που δεν ξέρω είναι η διάρκεια της μπαταρίας και αν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης, θα δούμε
Δεν είναι άδικα, Best Seller το ηχείο αυτό.Το πήρα πρίν λίγες μέρες και σαν πρώτη εντύπωση μπορώ να πω οτι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Καθαρός ήχος σχεδόν σε όλες τις συχνότητες,χωρίς παραμορφώσεις,Πολύ μικρό αλλά συμπαγές με "λογική" διάρκεια μπαταρίας για το μέγεθος του (5 ώρες)
Είναι οτι πρέπει για σύνδεση με κινητό με το οποίο συνδέθηκε σε δευτερόλεπτα,ακόμη και για σύνδεση λάπτοπ θα έλεγα ακόμη και για κανονικό PC αν έχετε τίποτα φτηνά παλιά ηχειάκια μπορείτε μια χαρά να τα αντικαταστήσετε το κουτάκι αυτό.Το μικρόφωνο του δεν είναι και τόσο ευαίσθητό/ποιοτικό για να πιάσει απο απόσταση αλλά όταν το έχετε σχετικά κοντά και πιάνει ακούγεται μια χαρά η ομιλία και ο ήχος του είναι καθαρός.
Αξίζει τα λεφτά του και για την κατηγορία ως τα 30 ευρώ και εκεί θα δυσκολευτείτε να βρείτε καλύτερο.Τώρα για 23 ευρώ που το πήρα,δεν το σκέφτεσαι.Αν θέλετε κάτι πιο δυνατό και σας αρέσει η ένταση η το θέλετε για μεγαλύτερους και εξωτερικούς χώρους,πάτε φυσικά σε μεγαλύτερη κατηγορία και ανάλογα περισσότερα χρήματα.
αν ειναι καποιος μουσικος θα ξερει οτι αυτο το πραγματακι ειναι μονο λογο καλυτερο απο το ηχειο του κινητού σου.
απλα μην πεταξεις τα λεφτα σου και ψαξε λιγο
ρωτα μουσικους κλπ
Πολύ καλή επιλογή στα χρήματα του. Έχω αγοράσει δύο μέχρι στιγμής δηλώνω ενθουσιασμό για το επίπεδο ποιότητας κ έντασης ήχου.
Στο άνοιγμα και στο κλείσιμο βγάζει έναν εκνευριστικό δυνατό ήχο και δεν υπάρχει καμία επιλογή για να απενεργοποιηθεί. Και δεν φτάνει που είναι εκνευριστικό την ώρα που το πατάς αν ξεχάσεις το ηχείο ανοικτό μετά από κάποια ώρα βγάζει ξαφνικά αυτόν τον ήχο οπότε θα σε τρομάξει/ξυπνήσει κτλ. Απαράδεκτη κατασκευή θα σας έλεγα να αγοράσετε κάτι άλλο.
Το καλύτερο στην κατηγορία του, γερή κατασκευή, άψογος ήχος, δυνατός και καθαρός. Πολύ εύκολη και άμεση σύνδεση. Επίσης πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας.
λοιπον παιδια το καλυτερο ηχεια για τα λεφτα του
1. ανθεκτικο το εχω παρει παντου μου εχει πεσει παντου και δεν εχει παθει τιποτα το εχω βαλει κα ικατω απο το νερο
2. ειναι πολυ πρακτικο δλδ ειναι μικρο και μπορεις να το παρεις παντου δεν σαν καποι αλλα που ειναι τεραστια
3. καθαρος ηχος
ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ
Αυτό το ηχείο το έχω πολλά χρόνια και είναι πολύ ικανοποιητικό.Εχει παρα πολύ δυνατό αλλά και πάρα πολύ χαμηλό ήχο είναι μικρό ωραία και πιστεύω ότι τα λεφτά του τα αξίζει.
Το έχω ένα χρόνο, η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές, μόνο στις περσινές διακοπές και λίγες φορές φέτος.
Συνδέεται με το κινητό αμέσως, ο ήχος και η ένταση είναι καλύτερος από ότι περίμενα, γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Δεν εχω τι να πω για αυτο το τέρατακι των 20 ευρώ ξανα και ξανα θα το έπαιρνα! (Βασικα ήδη πήρα και 2ο).
Ηχεία των 5ε έχουν πιο δυνατό κι έντονο μπάσο. Είναι τα πιο πεταμένα 25ε που μπορείτε να δώσετε σε ήχο. Αντικειμενικά κρίνονατας το ηχητικό αποτέλεσμα(αδιαφορώ πλήρως για το vfm) ο ήχος που βγάζει το go2 είναι εντελώς φτωχός εκνευριστικός και άθλιος. Καλύτερα να έπαιρνα 5-6 κινέζικα στα ίδια χρήματα έτσι να μου βρίσκονται.
4 χρόνια βαριάς χρήσης η μπαταρία ο ήχος τα πάντα έχουν μείνει τόσο καλά ως την πρώτη ημέρα, ακόμα βαράει καιρό ειδικά στην κατασκευή
το ηχείο είναι πραγματικά απιστευτο.Μετα από τρία χρόνια καθημερινής χρήσεις είναι το ίδιο όπως την πρωτη μέρα.Μου έχει πέσει πάρα πολλές φορές και από διαφορετικά ύψη και το μόνο που έπαθε είναι η γρατσουνιές στο καπάκι.Η μπαταρία του κρατάει το ίδιο όπως πριν είτε στο 100% είτε στο 50% (προφανώς κρατάει λιγότερο άμα το έχεις τέρμα). Τώρα για τις διάφορες του με το go3 πρέπει να της προσέξεις για να τις καταλάβεις τουλάχιστον για το δικό μου αυτί.Ειναι ένα ηχείο το οποίο είναι για εσωτερικούς χώρους κύριος,αλλά άμα δεν έχει πολύ θόρυβο πχ σε μια αυλή πάλι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω,και όλα αυτά με 28 ευρώ που το πήρα εγώ.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πλέον το βρίσκεις δύσκολα για να το αγοράσεις,αλλά αν κάποιος έχει την ευκαιρία και το βρει διαθέσιμο να το αγοράσει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το έχω εδώ και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει σε Σπίτι, Βουνό, Παραλία κτλ.
Δεν έχει πάθει τίποτα ούτε το ηχείο ούτε η μπαταρία του χωρίς να το προσέχω ιδιαίτερα
Για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το έχω κοντά 4 χρόνια και είναι ακόμα μια χαρά απλα εχει πέσει λιγο το μπασο του
Το εχω 3 χρονια τωρα και μονο καλα εχω να πω . Ο ήχος ειναι κατα κατι δυνατότερος απο το Go3 .Ενα πολυ σημαντικό ειναι οτι μπορεις να μιλάς και τηλεφωνικά ενώ με τις νέες σειρές αυτό αφαιρέθηκε
447 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΓίνεται να παίζει τραγούδια με στικακι?
Όχι, μόνο Bluetooth και 3.5mm καλώδιο υποστηρίζει
Το ηχειάκι μου μετά από ενάμισι χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί. Το ανοίγω και μετά από 2-3 λεπτά κλείνει μόνο του. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει κι αν υπάρχει λύση; Έκανα reset πατώντας το κουμπί Bluetooth και το + , αλλά πάλι τα ίδια
Δοκίμασε να το φορτισεις μεχρι να γίνει πρασινο.
Καλησπέρα σας , Το ηχειο δεν μπορει να συνδεθει με κανενα κινητο.δεν ανιχνευεται το bluetooth.Μήπως εχει τυχει σε κανεναν?
Πρέπει να πατήσεις το κατάλληλο κουμπί ώστε να γίνει ορατό στις υπόλοιπες συσκευές. Όταν το πατήσεις θα αρχίσει να αναβοσβηνει το φωτακι και μπορείς να το συνδέσεις με οποιοδήποτε συσκευή
Το GO 2 είναι ένα αδιάβροχο, bluetooth, φορητό ηχείο με λειτουργία hands-free.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καθαρό ήχο και είναι ελαφρύ.
Μιλήστε σε ανοίχτη ακρόαση χωρίς θόρυβο μέσω του ενσωματωμένου noise cancelling μικροφώνου.
Απολαύστε την μουσική που έχετε στο κινητό ή στο tablet σας ασύρματα μέσω bluetooth. Διαφορετικά συνδεθείτε στη aux 3.5mm θύρα και καλώδιο.
Αδιάβροχο με πιστοποίηση IPX7 (αντοχή έως 1 μέτρο) για να μπορείτε να το έχετε μαζί σας σε εκδρομές, πάρτυ, παραλίες, κλπ.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου 730mAh του GO 2 σας προσφέρει 5 ώρες μουσικής.
Το κουτί περιλαμβάνει:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
4 χρόνια βαριάς χρήσης η μπαταρία ο ήχος τα πάντα έχουν μείνει τόσο καλά ως την πρώτη ημέρα, ακόμα βαράει καιρό ειδικά στην κατασκευή
το ηχείο είναι πραγματικά απιστευτο.Μετα από τρία χρόνια καθημερινής χρήσεις είναι το ίδιο όπως την πρωτη μέρα.Μου έχει πέσει πάρα πολλές φορές και από διαφορετικά ύψη και το μόνο που έπαθε είναι η γρατσουνιές στο καπάκι.Η μπαταρία του κρατάει το ίδιο όπως πριν είτε στο 100% είτε στο 50% (προφανώς κρατάει λιγότερο άμα το έχεις τέρμα). Τώρα για τις διάφορες του με το go3 πρέπει να της προσέξεις για να τις καταλάβεις τουλάχιστον για το δικό μου αυτί.Ειναι ένα ηχείο το οποίο είναι για εσωτερικούς χώρους κύριος,αλλά άμα δεν έχει πολύ θόρυβο πχ σε μια αυλή πάλι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω,και όλα αυτά με 28 ευρώ που το πήρα εγώ.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πλέον το βρίσκεις δύσκολα για να το αγοράσεις,αλλά αν κάποιος έχει την ευκαιρία και το βρει διαθέσιμο να το αγοράσει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το έχω εδώ και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει σε Σπίτι, Βουνό, Παραλία κτλ.
Δεν έχει πάθει τίποτα ούτε το ηχείο ούτε η μπαταρία του χωρίς να το προσέχω ιδιαίτερα
Για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το έχω κοντά 4 χρόνια και είναι ακόμα μια χαρά απλα εχει πέσει λιγο το μπασο του
Το εχω 3 χρονια τωρα και μονο καλα εχω να πω . Ο ήχος ειναι κατα κατι δυνατότερος απο το Go3 .Ενα πολυ σημαντικό ειναι οτι μπορεις να μιλάς και τηλεφωνικά ενώ με τις νέες σειρές αυτό αφαιρέθηκε
Αγόρασα το προϊόν πέρσι το καλοκαίρι, για περίπου 20ε και δεν το προτίνω. Αφορμή ήταν ότι δεν λειτουργούσε το ηχείο του λάπτοπ. Για την χρήση ως ηχείο για σειρές και ταινίες είναι ικανοποιητική, ωστόσο για μουσική ανταγωνίζεται ένα καλό ηχείο του κινητού και σε ένταση και σε ποιότητα ήχου.
το ειχα 4 μηνεσ και μου χαλασε και δειθεν οτι ειναι αδιαβροχο και μπουκοσε και χαλασε αλλα εχει καταπληκτικο ηχο αλλα ενα μεγαλο αλλα θα ηθελα λιγο παραπανω μπασο και ποιο δυνατο ηχο
Παει το high jack.Το εκοψαν ή αλλιώς πως χαλας ενα τελειο προιον.Οποιος το σκεφθηκε ειναι αητος αλλα και αυτοι που το αποφασισαν αητοπουλα.
Στα χρηματα του 29 ευρω , ειναι εξαιρετικη και ποιοτικη λυση.
Προφανως και υπαρχουν και αλλες επιλογες, αλλα το ονομα μετραει, ενω επισης σημαντικο οτι δεχεται
jack 3.5 για εισοδο και εχει και μικροφωνο σε περιπτωση που θελετε να πραγματοποιησετε ομιλια σαν hands free
Το χρησιμοποιώ περίπου 1 χρόνο. Το χρησιμοποιώ κυρίως για να ακούω μουσική στο ντουζ, καθώς είναι αδιάβροχο και δεν έχω τον φόβο μην πέσει καμιά σταγόνα και το κλάψω. Ωστόσο, πολλές φορές σε διακοπές όταν θέλω να δω κάποια ταινία στο λάπτοπ ή ακόμη και στην τηλεόραση, το συνδέω για να έχω τον ήχο από το ηχείο καθώς είναι πιο καθαρός αναλογικά με την ένταση, συγκριτικά με το λάπτοπ ή την τηλεόραση.
Ίσως ένα από τα καλύτερα ηχεία που έχω δοκιμάσει τέλειος ήχος καλό μπάσο έχει πέσει πολλές φορές και δεν έχει πάθει τίποτα μόνο κάτι γρατσουνιές από πάνω επίσης το παίρνω όπου θέλω επειδή είναι και αδιάβροχο το έχω 2 χρόνια και τίποτα δεν έχει πάθει αν θέλετε ένα μικρό δυνατό αδιάβροχο ηχείο είναι μονόδρομος.
Αριστο απλα! Εχω και αυτο και το αμεσος προηγουμενο, δεν τελειωνει ποτε η μπαταρια του και εχει πολυ καλο και δυνατο ηχο. Επισης δεν λεει να χαλασει εδω και χρονια.
Είναι το δεύτερο που αγόρασα με διάφορα μερικών μηνών,το πρώτο ήταν καταπληκτικό σε ήχο και ποιότητα,το δεύτερο για το οποίο και η κριτική μου μετά από ένα διάστημα χρήσης, είναι ότι δεν είναι το ίδιο ποιοτικά με το πρώτο και αν δεν το έπαιρνα μέσω Σκρουτζ θα έλεγα ότι είναι απομίμηση.
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον αρχική αγορά.
Πολύ γρήγορη ανταπόκριση στη σύνδεση Bluetooth, πολύ καλός ήχος (ειδικά για το μέγεθος του) και μεγάλο εύρος έντασης ηχείων. Δεν το χω δοκιμάσει στο νερό (ούτε θέλω μεταξύ μας..)
είναι ένα απίστευτο ηχείο. Το έχω σχεδόν 3 χρόνια. Τι σε νερά το έχω αφήσει, έχει πέσει μια φορά αλλά τίποτα σκυλί είναι. Το μόνο παράπονο είναι το λογότυπο που είναι βαμμένο και μου έχει ξεθωριάσει αλλά από τι είδα στο go 3 το διόρθωσαν.
Πολύ καλή εμπειρία! Ανθεκτικό ηχείο με πολύ καλό ήχο. Πανεύκολη συνδεσιμότητα. Δυνατός ήχος που δεν το περιμένεις με τίποτα απο ένα τόσο μικρό ηχείο. Ποιοτική κατασκευή. Το χρησιμοποιώ στο σπίτι για να ακούω από το κινητό. Πολύ εύκολη μεταφορά και πάει παντού. Ότι καλύτερο στην κατηγορία του και στα χρήματα του.
Έχω και το προηγούμενο μοντέλο, το GO, και δεν υπάρχει καμία σύγκριση στην ποιότητα των δύο. Το προηγούμενο μοντέλο είχε εξαιρετικό μπάσο, πλούσιο ήχο που άκουγες ξεκούραστα ακόμα και μέσα στο αμάξι, καθαρά πρίμα, χωρίς να τσιρίζουν. Κρίμα γιατί έριξαν την ποιότητα κατακόρυφα και πλέον σε "αναγκάζουν" να πας σε μοντέλο άνω των 45 ευρώ της ίδιας εταιρίας, για να βρεις αντίστοιχα χαρακτηριστικά... Αν νομίζετε ότι το GO 2 είναι άξιος συνεχιστής του προηγούμενου μοντέλου, ξανασκεφτείτε το. Το μόνο που θα ακούτε είναι πρίμα (υψηλές νότες) που τσιρίζουν και ανύπαρκτο μπάσο. Προσπάθησα να ακούσω μουσική και ο ήχος ήταν απαράδεκτα εκνευριστικός. Το χρησιμοποιώ πλέον μόνο στη θέση του μεγαφώνου του κινητού και μόνο όταν είμαι σπίτι. Για μουσική, μόνο το παλιό μοντέλο!
Είναι παρά πολύ καλό ηχείο. Μικρό, αδιάβροχο, με καλό ήχο και οικονομικό. Επισης, μπορείς να σηκώσεις το τηλέφωνο και να μιλήσεις κανονικά από το ηχείο.
Έχει και ποικιλία χρωμάτων συνεπώς αξίζει η αγορά του…
Πολύ καλό ηχείο για τα χρήματα του. ικανοποιητικοτατος ήχος και διάρκεια με μία φόρτιση. Επίσης όμορφος σχεδιασμός. Ταχύτατη σύνδεση με το κινητό και μπορείς να συνομιλήσεις όταν έχεις κλήση. συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Κλασική ποιότητα jbl. Δεν θα πιστεύεται την ένταση τα μπάσα και την ποιότητα που βγάζει αυτό το πράγματακι. Μέχρι στιγμής δυο φίλοι που το άκουσαν το αγόρασαν άμεσος.. το μόνο που δεν ξέρω είναι η διάρκεια της μπαταρίας και αν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης, θα δούμε
Δεν είναι άδικα, Best Seller το ηχείο αυτό.Το πήρα πρίν λίγες μέρες και σαν πρώτη εντύπωση μπορώ να πω οτι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Καθαρός ήχος σχεδόν σε όλες τις συχνότητες,χωρίς παραμορφώσεις,Πολύ μικρό αλλά συμπαγές με "λογική" διάρκεια μπαταρίας για το μέγεθος του (5 ώρες)
Είναι οτι πρέπει για σύνδεση με κινητό με το οποίο συνδέθηκε σε δευτερόλεπτα,ακόμη και για σύνδεση λάπτοπ θα έλεγα ακόμη και για κανονικό PC αν έχετε τίποτα φτηνά παλιά ηχειάκια μπορείτε μια χαρά να τα αντικαταστήσετε το κουτάκι αυτό.Το μικρόφωνο του δεν είναι και τόσο ευαίσθητό/ποιοτικό για να πιάσει απο απόσταση αλλά όταν το έχετε σχετικά κοντά και πιάνει ακούγεται μια χαρά η ομιλία και ο ήχος του είναι καθαρός.
Αξίζει τα λεφτά του και για την κατηγορία ως τα 30 ευρώ και εκεί θα δυσκολευτείτε να βρείτε καλύτερο.Τώρα για 23 ευρώ που το πήρα,δεν το σκέφτεσαι.Αν θέλετε κάτι πιο δυνατό και σας αρέσει η ένταση η το θέλετε για μεγαλύτερους και εξωτερικούς χώρους,πάτε φυσικά σε μεγαλύτερη κατηγορία και ανάλογα περισσότερα χρήματα.
αν ειναι καποιος μουσικος θα ξερει οτι αυτο το πραγματακι ειναι μονο λογο καλυτερο απο το ηχειο του κινητού σου.
απλα μην πεταξεις τα λεφτα σου και ψαξε λιγο
ρωτα μουσικους κλπ
Πολύ καλή επιλογή στα χρήματα του. Έχω αγοράσει δύο μέχρι στιγμής δηλώνω ενθουσιασμό για το επίπεδο ποιότητας κ έντασης ήχου.
Στο άνοιγμα και στο κλείσιμο βγάζει έναν εκνευριστικό δυνατό ήχο και δεν υπάρχει καμία επιλογή για να απενεργοποιηθεί. Και δεν φτάνει που είναι εκνευριστικό την ώρα που το πατάς αν ξεχάσεις το ηχείο ανοικτό μετά από κάποια ώρα βγάζει ξαφνικά αυτόν τον ήχο οπότε θα σε τρομάξει/ξυπνήσει κτλ. Απαράδεκτη κατασκευή θα σας έλεγα να αγοράσετε κάτι άλλο.
Το καλύτερο στην κατηγορία του, γερή κατασκευή, άψογος ήχος, δυνατός και καθαρός. Πολύ εύκολη και άμεση σύνδεση. Επίσης πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας.
λοιπον παιδια το καλυτερο ηχεια για τα λεφτα του
1. ανθεκτικο το εχω παρει παντου μου εχει πεσει παντου και δεν εχει παθει τιποτα το εχω βαλει κα ικατω απο το νερο
2. ειναι πολυ πρακτικο δλδ ειναι μικρο και μπορεις να το παρεις παντου δεν σαν καποι αλλα που ειναι τεραστια
3. καθαρος ηχος
ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ
Αυτό το ηχείο το έχω πολλά χρόνια και είναι πολύ ικανοποιητικό.Εχει παρα πολύ δυνατό αλλά και πάρα πολύ χαμηλό ήχο είναι μικρό ωραία και πιστεύω ότι τα λεφτά του τα αξίζει.
Το έχω ένα χρόνο, η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές, μόνο στις περσινές διακοπές και λίγες φορές φέτος.
Συνδέεται με το κινητό αμέσως, ο ήχος και η ένταση είναι καλύτερος από ότι περίμενα, γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Δεν εχω τι να πω για αυτο το τέρατακι των 20 ευρώ ξανα και ξανα θα το έπαιρνα! (Βασικα ήδη πήρα και 2ο).
Ηχεία των 5ε έχουν πιο δυνατό κι έντονο μπάσο. Είναι τα πιο πεταμένα 25ε που μπορείτε να δώσετε σε ήχο. Αντικειμενικά κρίνονατας το ηχητικό αποτέλεσμα(αδιαφορώ πλήρως για το vfm) ο ήχος που βγάζει το go2 είναι εντελώς φτωχός εκνευριστικός και άθλιος. Καλύτερα να έπαιρνα 5-6 κινέζικα στα ίδια χρήματα έτσι να μου βρίσκονται.
4 χρόνια βαριάς χρήσης η μπαταρία ο ήχος τα πάντα έχουν μείνει τόσο καλά ως την πρώτη ημέρα, ακόμα βαράει καιρό ειδικά στην κατασκευή
το ηχείο είναι πραγματικά απιστευτο.Μετα από τρία χρόνια καθημερινής χρήσεις είναι το ίδιο όπως την πρωτη μέρα.Μου έχει πέσει πάρα πολλές φορές και από διαφορετικά ύψη και το μόνο που έπαθε είναι η γρατσουνιές στο καπάκι.Η μπαταρία του κρατάει το ίδιο όπως πριν είτε στο 100% είτε στο 50% (προφανώς κρατάει λιγότερο άμα το έχεις τέρμα). Τώρα για τις διάφορες του με το go3 πρέπει να της προσέξεις για να τις καταλάβεις τουλάχιστον για το δικό μου αυτί.Ειναι ένα ηχείο το οποίο είναι για εσωτερικούς χώρους κύριος,αλλά άμα δεν έχει πολύ θόρυβο πχ σε μια αυλή πάλι κάνει την δουλειά του με το παραπάνω,και όλα αυτά με 28 ευρώ που το πήρα εγώ.Το μόνο αρνητικό είναι ότι πλέον το βρίσκεις δύσκολα για να το αγοράσεις,αλλά αν κάποιος έχει την ευκαιρία και το βρει διαθέσιμο να το αγοράσει χωρίς δεύτερη σκέψη.
Το έχω εδώ και χρόνια και το έχω χρησιμοποιήσει σε Σπίτι, Βουνό, Παραλία κτλ.
Δεν έχει πάθει τίποτα ούτε το ηχείο ούτε η μπαταρία του χωρίς να το προσέχω ιδιαίτερα
Για τα λεφτά του είναι τέλειο. Το έχω κοντά 4 χρόνια και είναι ακόμα μια χαρά απλα εχει πέσει λιγο το μπασο του
Το εχω 3 χρονια τωρα και μονο καλα εχω να πω . Ο ήχος ειναι κατα κατι δυνατότερος απο το Go3 .Ενα πολυ σημαντικό ειναι οτι μπορεις να μιλάς και τηλεφωνικά ενώ με τις νέες σειρές αυτό αφαιρέθηκε
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!