Μπαταρια αρχικης τοποθετησης σε ΜΤ-09 2021.
Στους 4 μηνες και με τη πρωτη δροσια,αρχισε να ζοριζεται να βαλει μπροστα τη μηχανη.
Οταν δε μπηκε και συναγερμος πανω,4 μερες μετα δεν επαιρνε μπροστα.Ο συναγερμος μετρηθηκε και τραβαγε 5mA χωρις να εχει οπλιστει και 20mA οπλισμενος.Ακομα και με ξεσυνδεδεμενο το συναγερμο,παλι στις 4 μερες πεθαινει.Αναγκαζομαι και καθε 3 μερες βαζω φορτιστη που τη δειχνει γεματη αλλα κανει συντηρηση,πραγμα που σημαινει πως εχει χασει αρκετη χωρητικοτητα αν και δεν εχει ξελιγωθει τελειως ποτε(μια μονο ηταν η φορα που δεν ειχε πολυ δυναμη να γυρισει τη μιζα).
Προφανως και δε προκειται να δωσω 120Ε για την ιδια.Γενικα η ποιοτητα της Yuasa εχει παει στο πατο.Και στη προηγουμενη μηχανη,εβαζα 4 χρονια Yuasa και καθε χρονο με τα πρωτα κρυα πεθαινε.Αλλαξα δηλαδη 4 μπαταριες σε 4 χρονια.Με το που εβαλα Motobatt,δε ξανα ασχοληθηκα για τα επομενα 2,5 χρονια οπου και εδωσα τη μηχανη.
Την ιδια τακτικη θα ακολουθησω και σε αυτη και θα παρω Motobatt.