Τηλεοράσεις

F&U Τηλεόραση 32" HD Ready LED FL32107 (2017)

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
32 "
Ευκρίνεια
HD Ready
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
HbbTV
Όχι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
Δεν Διαθέτει

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Όχι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Όχι
Πλήθος USB
1
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Όχι
Bluetooth
Όχι
Miracast
Όχι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
-

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
-
VESA Mount
200 x 100 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
729 mm
Ύψος
430 mm
Πάχος
76 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
729 mm
Ύψος
469 mm
Πάχος
168 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (40)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 10
  3. 3
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Spiros_Zorpidis
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα δύο ίδιες τηλεοράσεις, και έβγαλαν ακριβώς την ίδια βλάβη και οι δύο και μέσα στον 1,5 χρόνο λειτουργίας τους και κάηκαν.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Saramaskos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγοράσαμε πέρυσι στα 119 ευρώ για δεύτερη. Για τα χρήματα της είναι απίστευτη!!! Πολύ καλή εικόνα & ήχος. Μας εξέπληξε θετικά! Για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις αλλά δεν θέλει να θυσιάσει την εικόνα είναι ότι πρέπει! Για δεύτερη δωματίου ή για το εξοχικό σας αυτή είναι η καλύτερη επιλογή!!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_kostas53
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκινάμε από την τιμή.79 ευρώ.
    Άλλος λέει αγόρασε άλλος όχι!
    Η αλήθεια είναι στην μέση για τηλεόραση μέχρι 99.90 είναι καλή σε όλα ήχο εικόνα μενού τίποτα το φοβερό τίποτα το άσχημο.
    Με απλά λόγια δίνει ότι υπόσχεται χωρίς υπερβολές αν θες κάτι άλλο η' θες να το συγκρίνεις στο μυαλό σου με 250+ ευρώ τηλεόραση .........λάθος

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιαννακούλης Γιώργος
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή λύση για υπνοδωμάτιο.
    Καλούτσικη εικόνα, αρκετά καλός και δυνατός για την κατηγορία της ήχος (έκπληξη, μιας και έχω και άλλο μοντέλο F&U στο υπνοδωμάτιο της πεθεράς μου που έχει σαφώς μικρότερη ένταση και μέτρια ποιότητα ήχου).
    Στα θετικά της εταιρείας η εγγύηση (3 χρόνια) και ιδιαίτερα το service εντός εγγύησης. Έρχονται την παίρνουν (courier) την επισκευάζουν και την επιστρέφουν σχεδόν σε χρόνο d/t. Συγγενικό μου πρόσωπο είχε πολύ καλή εμπειρία (μέχρι και δωράκι έκπληξη είχε μέσα:) ) έκτοτε την προτιμούμε ως φτηνή δεύτερη λύση και ... "δεν βαριέσαι για τα λεφτά της μια χαρά είναι". Κοντολογίς αξίζει τα λεφτά της για απλή τηλεόραση σε χαμηλή ανάλυση και βεβαίως τιμή που δεν υπάρχει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MAKIS_PAPADOPOYLOS
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια σε όλα της, βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, το μόνο θέμα και γι' αυτό και τα δύο αστεράκια είναι ότι την πρώτη εβδομάδα μου έκαψε τα οπίσθια led. Ξαφνικά έπαιζε κανονικά η τηλεόραση ήχο αλλά δεν είχε εικόνα, την άνοιγες ξανά, έπαιζε κανονικά, στις 5 φορές τις δύο άνοιγε.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris _k
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά όταν βλέπω σχόλιο παρακάτω για χάλια εικόνα και χάλια ήχο και μενου, απορώ για το τι να εμπιστευτώ σε ότι διαβάζω πλεον στο ίντερνετ. Ειδικά ο ήχος είναι καθαρός και δυνατός και προκαλεί έκπληξη θετική. Η εικόνα είναι μέτρια προς καλή σε digea αλλά πέρα για πέρα αποδεκτή. Τα χρώματα εντονα αλλά εντύπωση κάνει στην προρυθμιση ότι ενώ τονίζει όλα τα χρώματα , το ανθρωπινο δέρμα βγαίνει φυσικοτατο. Τα μενού της πανευκολα. Λίγο αργουτσικη η αλλαγή καναλιού σε digea. Εγώ την πήρα 109 ευρώ από συνοικιακό καταστημα γιατί την βιαζομουν . Για διάρκεια ζωής δεν ξέρω αλλά αν μου κρατήσει όσο έχει εγγύηση και ακόμα 1 χρόνο, θα είμαι ευχαριστημένος.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ldakis69
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντιθετα απο οτι διαβασα σε καποια αξιολογιση εχει ολλα τα ρυθμιστικα, φωτεινοτιτα, αντιθεση, ευκρινεια, θερμοκρασια χρωματος, φιλτρο θορυβου με 3 σκαλες, κλπ καλη εικονα, ωραια χρωματα, ανθρωπινη απεικονιση του δερματος, 3 προρυθμισμενες καταστασεις εικονας, πανευκολο μενου, το παγωμα ενος καρε σε ζωνανο προγραμμα, ειναι ελαφρια, με πολυ μικρα πλαισια,και εχει 3 hdmi. Σαν usb player δεν με ενδιαφερει. Για 89 ευρω που την αγορασα προχτες με 3 χρονια εγγυηση και 24 ατοκες, ειναι χαρισμα. Μην το σκεφτεστε καν!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tangokass
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεοραση αξιζει τα λεφτα της με το παραπανω.
    μην την συγκρινετε με αλλες 32αρες με διπλασια λεφτα,σε hd σημα η ποιοτητα ειναι σαφως καλυτερη,
    στα απλα sd καναλια η ποιοτητα ειναι αποδεκτη χωρις να σε κουραζει.
    για χρηση δευτερης τηλεορασης σε εξοχικο,υπνοδωματιο κλπ ειναι μια χαρα.
    ακομα και για χρηση κυριας τηλεορασης συνιθηζεις την υποδυεστερη εικονα της.
    η ποιοτητα κατασκευης ειναι ιδια με τις υπολοιπες φασον της σειρας vestel.
    την παιρνεις και θα σου κρατησει ανετα 5 χρονια και μετα αν χαλασει την πετας απλα.
    παρτε την αφοβα παιζει ακομα σε χαμηλες τιμες 108 ευρω περιπου με τα μεταφορικα,εγω την ειχα αγορασει 99 ευρω που επαιξε καποια στιγμη σε προσφορα!!!!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitmi
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα για δυο μόνον λόγους, για την τιμή της μόλις 99 ευρώ
    και για την δυνατότητα εγγραφής προγραμμάτων σε USB (PVR).
    Η εικόνα της σε συνδυασμό με το χαμηλό ρυθμό ανανέωσης των 50/60Hz,
    την περιορισμένη γωνία θέασης την κατατάσσει σε μέτρια επίπεδα,
    παρόλα αυτά όμως έχει ζωντανά χρώματα.
    Δυνατό σημείο είναι ο στιβαρός καθαρός δυνατός ήχος της και αποτελεί έκπληξη,
    στο δωμάτιο που την τοποθέτησα και σπάει αυτιά.
    Λιτό και εύκολο το μενού με όλες τις τυπικές ρυθμίσεις.
    Ο συντονισμός έγινε σύντομα μαζί και η εύκολη ταξινόμηση καναλιών.
    Ποιότητα κατασκευής σε μέτρια επίπεδα ενώ τα 2 κουμπωτά ποδαράκια,
    που μπαίνουν ως βάση από κάτω είναι άθλια και ετοιμόρροπα να σπάσουν.
    Η συσκευή αυτή αξίζει για περισσότερα λεφτά και είναι μια έντιμη αγορά,
    την προτείνω ανεπιφύλακτα με την προϋπόθεση να μην συγκριθεί
    με άλλες επώνυμες tv άνω των 200+ ευρώ.
    Απομένει μόνο να δούμε την αντοχή της στο χρόνο. Οψόμεθα!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgio_Pap78
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 109 ευρο η tv ειναι τελεια. εντονα χρωματα, καλος ηχος, ευκολο μενου
    Δεν ξερω ομως ποσο θα κρατησει,
    Την συνιστω για κρεβατοκαμαρα ή εξοχικο δλδ σαν 2η τβ

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Kks
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια αξιοπρεπέστατη τηλεόραση για τα λεφτά της. Ότι πρέπει για χρήση στο εξοχικό ή στο χωριό δηλαδή για λίγες μέρες το χρόνο. Ναι δεν έχει την καλύτερη εικόνα αλλά με 100€ οι απαιτήσεις Του αγοραστή πρέπει να είναι λογικές. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SpYp
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Για 100 € μείον 1€ ρέστα είναι μια χαρά. Σου χαλάει και δεν κλαις τα λεφτά σου. Όμως η εικόνα, ακόμα και σε digea, χάνει σε ευκρίνεια αρκετά. Βέβαια, όσο κι αν ακούγεται κάπως, την συνέκρινα με ανώτερο μοντέλο FULL HD της ίδιας εταιρείας και διαπίστωσα ότι η διαφορά είναι ελάχιστη. Αν όμως η σύγκριση γίνει με FULL HD μοντέλο άλλης γνωστής μάρκας, πχ Sony, απλά είναι η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και συσκευές HD READY άλλων εταιρειών δεύτερης κατηγορίας δείχνουν καλύτερα. Για κανα εξοχικό καλή είναι μιας και εχει και dvbt2. Αλλά μέχρι εκεί.

    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas®
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την παρελαβα σημερα και ειναι οπως την περιμενα.τρομερα ευκολο και ευχρηστο μενου.Για μονο 109€ ειναι πολυ καλη.Για οσους δεν εχουν ιδιαιτερες απαιτησεις οπως ηλικιωμενοι αλλα και παιδικα δωματια οπως και οσους νοικιαζουν καταλυματα κτλ,ειναι οτι πρεπει.
    Καλος ηχος και εικονα,παναλαφρη και πολυ μικρα και διακριτικα ποδαρακια στηριξης.Τη σεταρα σε μολις λιγα λεπτα.Εχει ολες τις απαραιτητες εισοδους scart,usb,hdmi κτλ.
    Αν καποιος θελει να παρει οτι ποιο απλη,φθηνη,χωρις πολλες δυνατοτητες ομως,32άρα TV νομιζω πως αυτη ειναι πολυ καλη επιλογη(κι ας ειναι μοντελο 2017).

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.avgeros
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω Samsung στα 400 HZ. Η F U είναι στα 50 Hz. Αν εισαι πάρα πολύ προσεκτικός καταλαβαίνεις μια πολύ
    πολύ πολύ μικρή διαφορά στην κίνηση της εικόνας. Ο ήχος είναι μια χαρά αν και θα μπορούσε και καλύτερα. Τα χρώματα και οι επιλογές εικόνας και χρωμάτων σε άριστο επίπεδο. Κατά τα λοιπά, η ποιότητα κατασκευής της είναι άριστη όπως των ακριβών τηλεοράσεων άσχετα αν είναι φθηνή στην τιμή της. Βάζεις και ένα ωραιο tv box στα 20 ευρώ από τους κινέζους και είσαι κορυφή. Δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα για μια τηλεόραση και ειδικα για να πάρεις smart. Αν ήταν τώρα να αγοράσω την πρώτη μου τηλεόραση θα έπαιρνα αυτήν και όχι ακριβότερη. Υ.Γ. Ειναι λεπτή και πολύ ελφριά!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_Tzilios
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήθελα την πιο φθηνή 32αρα για την κρεβατοκαμαρα....
    Ε λοιπόν για 119 ευρώ είναι τέλεια..... Τώρα την θελετε για κυρία τηλεόραση του σπιτιού οκ δεν κάνει......
    Αλλα για τα λεφτά της είναι κομπλε

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIANELLOS_GEORGOUDIS
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την χρησιμοποιώ ως τηλεόραση. την χρησιμοποιώ ως οθόνη υπολογιστή. Δεν δοκίμασα ποτέ τον ήχο της. Είναι σχετικά πολύ καλή για τα λεφτά της.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARISTEIDIS_NIKOLAOU
    1
    3 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω πάρει στη ζωή μου,,,, χάλια ήχο, δύσκολο μενού, ποιότητα χάλια,,και 130ευρω που έχεις δεν τα αξίζει,,, συνιστώ να παίρνετε μόνο επώνυμες μάρκες παιδιά

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • padios19
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 120€ ειναι τέλεια. ρυθμιζεις λιγο την εικονα και εχεις 32" αξιοπρεπη τηλεοραση.
    Για 2η τηλεοραση. Για εξοχικο. Για ανθρωπο χωρις πολλες απαιτησεις ειναι οτι πρεπει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisF
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Στα λεφτά που ζητάει είναι τίμια επιλογή
    Μην την συγκρίνετε με τηλεόραση που κοστίζει τα διπλά λεφτά
    Στα συν ότι έχει καλό τηλεκοντρόλ και αλλάζει γρήγορα κανάλια ήταν και ο λόγος που την επέλεξα

    Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος που θα σας απογοητεύσει

    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Dimopoulos97
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκρινή εικόνα με ζωντάνια, όπως επίσης και τα χρώματα γεμάτα. Ο ήχος ικανοποιητικός. Για μένα αποτέλεσε έκπληξη η γενική της απόδοση. Δεν είναι smart. Εξαιρετική αν αναλογιστεί κανείς και την τιμή της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ κακος ηχος..στα 2,5 χρονια χαλασε και πεταχτηκε..

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω δυο χρόνια, μια χαρά εικόνα και ήχος για τα λεφτά της, θα την αγόραζα ξανά αν χαλάσει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματά της εξαιρετική σε όλα..

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στα 2,5 χρόνια μας άφησε χρόνους...

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλύτερα να δώσεις 20-30 ευρώ παραπάνω να πάρεις μια τηλεόραση της προκοπής

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    value for money στα 89€

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα λεφτα της ειναι τελεια οτι καλυτερο υπαρχει

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Αγόρασα δύο ίδιες τηλεοράσεις, και έβγαλαν ακριβώς την ίδια βλάβη και οι δύο και μέσα στον 1,5 χρόνο λειτουργίας τους και κάηκαν.

    4
  • Την αγοράσαμε πέρυσι στα 119 ευρώ για δεύτερη. Για τα χρήματα της είναι απίστευτη!!! Πολύ καλή εικόνα & ήχος. Μας εξέπληξε θετικά! Για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις αλλά δεν θέλει να θυσιάσει την εικόνα είναι ότι πρέπει! Για δεύτερη δωματίου ή για το εξοχικό σας αυτή είναι η καλύτερη επιλογή!!!

    7
  • Ξεκινάμε από την τιμή.79 ευρώ.
    Άλλος λέει αγόρασε άλλος όχι!
    Η αλήθεια είναι στην μέση για τηλεόραση μέχρι 99.90 είναι καλή σε όλα ήχο εικόνα μενού τίποτα το φοβερό τίποτα το άσχημο.
    Με απλά λόγια δίνει ότι υπόσχεται χωρίς υπερβολές αν θες κάτι άλλο η' θες να το συγκρίνεις στο μυαλό σου με 250+ ευρώ τηλεόραση .........λάθος

    8
  • Καλή λύση για υπνοδωμάτιο.
    Καλούτσικη εικόνα, αρκετά καλός και δυνατός για την κατηγορία της ήχος (έκπληξη, μιας και έχω και άλλο μοντέλο F&U στο υπνοδωμάτιο της πεθεράς μου που έχει σαφώς μικρότερη ένταση και μέτρια ποιότητα ήχου).
    Στα θετικά της εταιρείας η εγγύηση (3 χρόνια) και ιδιαίτερα το service εντός εγγύησης. Έρχονται την παίρνουν (courier) την επισκευάζουν και την επιστρέφουν σχεδόν σε χρόνο d/t. Συγγενικό μου πρόσωπο είχε πολύ καλή εμπειρία (μέχρι και δωράκι έκπληξη είχε μέσα:) ) έκτοτε την προτιμούμε ως φτηνή δεύτερη λύση και ... "δεν βαριέσαι για τα λεφτά της μια χαρά είναι". Κοντολογίς αξίζει τα λεφτά της για απλή τηλεόραση σε χαμηλή ανάλυση και βεβαίως τιμή που δεν υπάρχει.

    7
  • Μέτρια σε όλα της, βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, το μόνο θέμα και γι' αυτό και τα δύο αστεράκια είναι ότι την πρώτη εβδομάδα μου έκαψε τα οπίσθια led. Ξαφνικά έπαιζε κανονικά η τηλεόραση ήχο αλλά δεν είχε εικόνα, την άνοιγες ξανά, έπαιζε κανονικά, στις 5 φορές τις δύο άνοιγε.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (6)

Ερωτήσεις

59 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ELENI_ORFANAKI3242

Ποια είναι η λειτουργία οθόνης στο προσωπικό που λέει δηλαδή πόσο πρέπει να ναι η αντίθεση η φωτεινότητα σε τι ρυθμίσεις; τα νούμερα...

Δες όλες τις ερωτήσεις (6)

Χαρακτηριστικά

Εικόνα

Διαγώνιος
32 "
Ευκρίνεια
HD Ready
Ρυθμός Ανανέωσης
50/60 Hz
Τύπος Panel
Edge LED
Τύποι HDR
-
Local Dimming
Όχι

Ήχος

Κανάλια
Stereo
Ισχύς
20 W

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Δέκτης
DVB-T2
Media Player
Ναι
Εγγραφή PVR
Ναι
Hotel Mode
Ναι
Φωνητικές Εντολές
Όχι
HbbTV
Όχι
VRR
-

Πρότυπα Ήχου

Πρότυπα Ήχου
-

Smart Δυνατότητες

Υποστηριζόμενες Εφαρμογές
-
Λογισμικό
Δεν Διαθέτει

Ενσύρματες Συνδέσεις

Ethernet
Όχι
Headphones
Ναι
Digital Audio Optical
Όχι
Πλήθος USB
1
Σύνολο Θυρών HDMI
3
Πλήθος HDMI 2.1
-

Ασύρματες Συνδέσεις

Wi-Fi
Όχι
Bluetooth
Όχι
Miracast
Όχι
Chromecast Built-In
Όχι
Screen Mirroring
Όχι
AirPlay
-

Γενικά

Έτος Κυκλοφορίας
2017
Βάρος
-
VESA Mount
200 x 100 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Διαστάσεις (Χωρίς Βάση)

Πλάτος
729 mm
Ύψος
430 mm
Πάχος
76 mm

Διαστάσεις (με Βάση)

Πλάτος
729 mm
Ύψος
469 mm
Πάχος
168 mm

Εγγύηση

Επιμέρους Εγγύηση Κατασκευαστή
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (40)

  1. 22
  2. 10
  3. 3
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ήχος
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Spiros_Zorpidis
    1
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα δύο ίδιες τηλεοράσεις, και έβγαλαν ακριβώς την ίδια βλάβη και οι δύο και μέσα στον 1,5 χρόνο λειτουργίας τους και κάηκαν.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Saramaskos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγοράσαμε πέρυσι στα 119 ευρώ για δεύτερη. Για τα χρήματα της είναι απίστευτη!!! Πολύ καλή εικόνα & ήχος. Μας εξέπληξε θετικά! Για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις αλλά δεν θέλει να θυσιάσει την εικόνα είναι ότι πρέπει! Για δεύτερη δωματίου ή για το εξοχικό σας αυτή είναι η καλύτερη επιλογή!!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_kostas53
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ξεκινάμε από την τιμή.79 ευρώ.
    Άλλος λέει αγόρασε άλλος όχι!
    Η αλήθεια είναι στην μέση για τηλεόραση μέχρι 99.90 είναι καλή σε όλα ήχο εικόνα μενού τίποτα το φοβερό τίποτα το άσχημο.
    Με απλά λόγια δίνει ότι υπόσχεται χωρίς υπερβολές αν θες κάτι άλλο η' θες να το συγκρίνεις στο μυαλό σου με 250+ ευρώ τηλεόραση .........λάθος

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιαννακούλης Γιώργος
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή λύση για υπνοδωμάτιο.
    Καλούτσικη εικόνα, αρκετά καλός και δυνατός για την κατηγορία της ήχος (έκπληξη, μιας και έχω και άλλο μοντέλο F&U στο υπνοδωμάτιο της πεθεράς μου που έχει σαφώς μικρότερη ένταση και μέτρια ποιότητα ήχου).
    Στα θετικά της εταιρείας η εγγύηση (3 χρόνια) και ιδιαίτερα το service εντός εγγύησης. Έρχονται την παίρνουν (courier) την επισκευάζουν και την επιστρέφουν σχεδόν σε χρόνο d/t. Συγγενικό μου πρόσωπο είχε πολύ καλή εμπειρία (μέχρι και δωράκι έκπληξη είχε μέσα:) ) έκτοτε την προτιμούμε ως φτηνή δεύτερη λύση και ... "δεν βαριέσαι για τα λεφτά της μια χαρά είναι". Κοντολογίς αξίζει τα λεφτά της για απλή τηλεόραση σε χαμηλή ανάλυση και βεβαίως τιμή που δεν υπάρχει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MAKIS_PAPADOPOYLOS
    2
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια σε όλα της, βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, το μόνο θέμα και γι' αυτό και τα δύο αστεράκια είναι ότι την πρώτη εβδομάδα μου έκαψε τα οπίσθια led. Ξαφνικά έπαιζε κανονικά η τηλεόραση ήχο αλλά δεν είχε εικόνα, την άνοιγες ξανά, έπαιζε κανονικά, στις 5 φορές τις δύο άνοιγε.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris _k
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά όταν βλέπω σχόλιο παρακάτω για χάλια εικόνα και χάλια ήχο και μενου, απορώ για το τι να εμπιστευτώ σε ότι διαβάζω πλεον στο ίντερνετ. Ειδικά ο ήχος είναι καθαρός και δυνατός και προκαλεί έκπληξη θετική. Η εικόνα είναι μέτρια προς καλή σε digea αλλά πέρα για πέρα αποδεκτή. Τα χρώματα εντονα αλλά εντύπωση κάνει στην προρυθμιση ότι ενώ τονίζει όλα τα χρώματα , το ανθρωπινο δέρμα βγαίνει φυσικοτατο. Τα μενού της πανευκολα. Λίγο αργουτσικη η αλλαγή καναλιού σε digea. Εγώ την πήρα 109 ευρώ από συνοικιακό καταστημα γιατί την βιαζομουν . Για διάρκεια ζωής δεν ξέρω αλλά αν μου κρατήσει όσο έχει εγγύηση και ακόμα 1 χρόνο, θα είμαι ευχαριστημένος.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ldakis69
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντιθετα απο οτι διαβασα σε καποια αξιολογιση εχει ολλα τα ρυθμιστικα, φωτεινοτιτα, αντιθεση, ευκρινεια, θερμοκρασια χρωματος, φιλτρο θορυβου με 3 σκαλες, κλπ καλη εικονα, ωραια χρωματα, ανθρωπινη απεικονιση του δερματος, 3 προρυθμισμενες καταστασεις εικονας, πανευκολο μενου, το παγωμα ενος καρε σε ζωνανο προγραμμα, ειναι ελαφρια, με πολυ μικρα πλαισια,και εχει 3 hdmi. Σαν usb player δεν με ενδιαφερει. Για 89 ευρω που την αγορασα προχτες με 3 χρονια εγγυηση και 24 ατοκες, ειναι χαρισμα. Μην το σκεφτεστε καν!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tangokass
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η τηλεοραση αξιζει τα λεφτα της με το παραπανω.
    μην την συγκρινετε με αλλες 32αρες με διπλασια λεφτα,σε hd σημα η ποιοτητα ειναι σαφως καλυτερη,
    στα απλα sd καναλια η ποιοτητα ειναι αποδεκτη χωρις να σε κουραζει.
    για χρηση δευτερης τηλεορασης σε εξοχικο,υπνοδωματιο κλπ ειναι μια χαρα.
    ακομα και για χρηση κυριας τηλεορασης συνιθηζεις την υποδυεστερη εικονα της.
    η ποιοτητα κατασκευης ειναι ιδια με τις υπολοιπες φασον της σειρας vestel.
    την παιρνεις και θα σου κρατησει ανετα 5 χρονια και μετα αν χαλασει την πετας απλα.
    παρτε την αφοβα παιζει ακομα σε χαμηλες τιμες 108 ευρω περιπου με τα μεταφορικα,εγω την ειχα αγορασει 99 ευρω που επαιξε καποια στιγμη σε προσφορα!!!!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kitmi
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα για δυο μόνον λόγους, για την τιμή της μόλις 99 ευρώ
    και για την δυνατότητα εγγραφής προγραμμάτων σε USB (PVR).
    Η εικόνα της σε συνδυασμό με το χαμηλό ρυθμό ανανέωσης των 50/60Hz,
    την περιορισμένη γωνία θέασης την κατατάσσει σε μέτρια επίπεδα,
    παρόλα αυτά όμως έχει ζωντανά χρώματα.
    Δυνατό σημείο είναι ο στιβαρός καθαρός δυνατός ήχος της και αποτελεί έκπληξη,
    στο δωμάτιο που την τοποθέτησα και σπάει αυτιά.
    Λιτό και εύκολο το μενού με όλες τις τυπικές ρυθμίσεις.
    Ο συντονισμός έγινε σύντομα μαζί και η εύκολη ταξινόμηση καναλιών.
    Ποιότητα κατασκευής σε μέτρια επίπεδα ενώ τα 2 κουμπωτά ποδαράκια,
    που μπαίνουν ως βάση από κάτω είναι άθλια και ετοιμόρροπα να σπάσουν.
    Η συσκευή αυτή αξίζει για περισσότερα λεφτά και είναι μια έντιμη αγορά,
    την προτείνω ανεπιφύλακτα με την προϋπόθεση να μην συγκριθεί
    με άλλες επώνυμες tv άνω των 200+ ευρώ.
    Απομένει μόνο να δούμε την αντοχή της στο χρόνο. Οψόμεθα!

    • Ήχος
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgio_Pap78
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 109 ευρο η tv ειναι τελεια. εντονα χρωματα, καλος ηχος, ευκολο μενου
    Δεν ξερω ομως ποσο θα κρατησει,
    Την συνιστω για κρεβατοκαμαρα ή εξοχικο δλδ σαν 2η τβ

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Kks
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια αξιοπρεπέστατη τηλεόραση για τα λεφτά της. Ότι πρέπει για χρήση στο εξοχικό ή στο χωριό δηλαδή για λίγες μέρες το χρόνο. Ναι δεν έχει την καλύτερη εικόνα αλλά με 100€ οι απαιτήσεις Του αγοραστή πρέπει να είναι λογικές. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SpYp
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Για 100 € μείον 1€ ρέστα είναι μια χαρά. Σου χαλάει και δεν κλαις τα λεφτά σου. Όμως η εικόνα, ακόμα και σε digea, χάνει σε ευκρίνεια αρκετά. Βέβαια, όσο κι αν ακούγεται κάπως, την συνέκρινα με ανώτερο μοντέλο FULL HD της ίδιας εταιρείας και διαπίστωσα ότι η διαφορά είναι ελάχιστη. Αν όμως η σύγκριση γίνει με FULL HD μοντέλο άλλης γνωστής μάρκας, πχ Sony, απλά είναι η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και συσκευές HD READY άλλων εταιρειών δεύτερης κατηγορίας δείχνουν καλύτερα. Για κανα εξοχικό καλή είναι μιας και εχει και dvbt2. Αλλά μέχρι εκεί.

    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas®
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την παρελαβα σημερα και ειναι οπως την περιμενα.τρομερα ευκολο και ευχρηστο μενου.Για μονο 109€ ειναι πολυ καλη.Για οσους δεν εχουν ιδιαιτερες απαιτησεις οπως ηλικιωμενοι αλλα και παιδικα δωματια οπως και οσους νοικιαζουν καταλυματα κτλ,ειναι οτι πρεπει.
    Καλος ηχος και εικονα,παναλαφρη και πολυ μικρα και διακριτικα ποδαρακια στηριξης.Τη σεταρα σε μολις λιγα λεπτα.Εχει ολες τις απαραιτητες εισοδους scart,usb,hdmi κτλ.
    Αν καποιος θελει να παρει οτι ποιο απλη,φθηνη,χωρις πολλες δυνατοτητες ομως,32άρα TV νομιζω πως αυτη ειναι πολυ καλη επιλογη(κι ας ειναι μοντελο 2017).

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.avgeros
    4
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω Samsung στα 400 HZ. Η F U είναι στα 50 Hz. Αν εισαι πάρα πολύ προσεκτικός καταλαβαίνεις μια πολύ
    πολύ πολύ μικρή διαφορά στην κίνηση της εικόνας. Ο ήχος είναι μια χαρά αν και θα μπορούσε και καλύτερα. Τα χρώματα και οι επιλογές εικόνας και χρωμάτων σε άριστο επίπεδο. Κατά τα λοιπά, η ποιότητα κατασκευής της είναι άριστη όπως των ακριβών τηλεοράσεων άσχετα αν είναι φθηνή στην τιμή της. Βάζεις και ένα ωραιο tv box στα 20 ευρώ από τους κινέζους και είσαι κορυφή. Δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα για μια τηλεόραση και ειδικα για να πάρεις smart. Αν ήταν τώρα να αγοράσω την πρώτη μου τηλεόραση θα έπαιρνα αυτήν και όχι ακριβότερη. Υ.Γ. Ειναι λεπτή και πολύ ελφριά!!

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gerasimos_Tzilios
    5
    10 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήθελα την πιο φθηνή 32αρα για την κρεβατοκαμαρα....
    Ε λοιπόν για 119 ευρώ είναι τέλεια..... Τώρα την θελετε για κυρία τηλεόραση του σπιτιού οκ δεν κάνει......
    Αλλα για τα λεφτά της είναι κομπλε

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIANELLOS_GEORGOUDIS
    4
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την χρησιμοποιώ ως τηλεόραση. την χρησιμοποιώ ως οθόνη υπολογιστή. Δεν δοκίμασα ποτέ τον ήχο της. Είναι σχετικά πολύ καλή για τα λεφτά της.

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ARISTEIDIS_NIKOLAOU
    1
    3 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο έχω πάρει στη ζωή μου,,,, χάλια ήχο, δύσκολο μενού, ποιότητα χάλια,,και 130ευρω που έχεις δεν τα αξίζει,,, συνιστώ να παίρνετε μόνο επώνυμες μάρκες παιδιά

    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Ήχος
    • Μενού
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • padios19
    5
    18 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 120€ ειναι τέλεια. ρυθμιζεις λιγο την εικονα και εχεις 32" αξιοπρεπη τηλεοραση.
    Για 2η τηλεοραση. Για εξοχικο. Για ανθρωπο χωρις πολλες απαιτησεις ειναι οτι πρεπει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisF
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Στα λεφτά που ζητάει είναι τίμια επιλογή
    Μην την συγκρίνετε με τηλεόραση που κοστίζει τα διπλά λεφτά
    Στα συν ότι έχει καλό τηλεκοντρόλ και αλλάζει γρήγορα κανάλια ήταν και ο λόγος που την επέλεξα

    Το μόνο αρνητικό είναι ο ήχος που θα σας απογοητεύσει

    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εικόνα
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Dimopoulos97
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκρινή εικόνα με ζωντάνια, όπως επίσης και τα χρώματα γεμάτα. Ο ήχος ικανοποιητικός. Για μένα αποτέλεσε έκπληξη η γενική της απόδοση. Δεν είναι smart. Εξαιρετική αν αναλογιστεί κανείς και την τιμή της.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ κακος ηχος..στα 2,5 χρονια χαλασε και πεταχτηκε..

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ήχος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω δυο χρόνια, μια χαρά εικόνα και ήχος για τα λεφτά της, θα την αγόραζα ξανά αν χαλάσει.

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματά της εξαιρετική σε όλα..

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στα 2,5 χρόνια μας άφησε χρόνους...

    • Εικόνα
    • Μενού
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλύτερα να δώσεις 20-30 ευρώ παραπάνω να πάρεις μια τηλεόραση της προκοπής

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    value for money στα 89€

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα λεφτα της ειναι τελεια οτι καλυτερο υπαρχει

    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Εικόνα
    • Ήχος
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Αγόρασα δύο ίδιες τηλεοράσεις, και έβγαλαν ακριβώς την ίδια βλάβη και οι δύο και μέσα στον 1,5 χρόνο λειτουργίας τους και κάηκαν.

    4
  • Την αγοράσαμε πέρυσι στα 119 ευρώ για δεύτερη. Για τα χρήματα της είναι απίστευτη!!! Πολύ καλή εικόνα & ήχος. Μας εξέπληξε θετικά! Για κάποιον που δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις αλλά δεν θέλει να θυσιάσει την εικόνα είναι ότι πρέπει! Για δεύτερη δωματίου ή για το εξοχικό σας αυτή είναι η καλύτερη επιλογή!!!

    7
  • Ξεκινάμε από την τιμή.79 ευρώ.
    Άλλος λέει αγόρασε άλλος όχι!
    Η αλήθεια είναι στην μέση για τηλεόραση μέχρι 99.90 είναι καλή σε όλα ήχο εικόνα μενού τίποτα το φοβερό τίποτα το άσχημο.
    Με απλά λόγια δίνει ότι υπόσχεται χωρίς υπερβολές αν θες κάτι άλλο η' θες να το συγκρίνεις στο μυαλό σου με 250+ ευρώ τηλεόραση .........λάθος

    8
  • Καλή λύση για υπνοδωμάτιο.
    Καλούτσικη εικόνα, αρκετά καλός και δυνατός για την κατηγορία της ήχος (έκπληξη, μιας και έχω και άλλο μοντέλο F&U στο υπνοδωμάτιο της πεθεράς μου που έχει σαφώς μικρότερη ένταση και μέτρια ποιότητα ήχου).
    Στα θετικά της εταιρείας η εγγύηση (3 χρόνια) και ιδιαίτερα το service εντός εγγύησης. Έρχονται την παίρνουν (courier) την επισκευάζουν και την επιστρέφουν σχεδόν σε χρόνο d/t. Συγγενικό μου πρόσωπο είχε πολύ καλή εμπειρία (μέχρι και δωράκι έκπληξη είχε μέσα:) ) έκτοτε την προτιμούμε ως φτηνή δεύτερη λύση και ... "δεν βαριέσαι για τα λεφτά της μια χαρά είναι". Κοντολογίς αξίζει τα λεφτά της για απλή τηλεόραση σε χαμηλή ανάλυση και βεβαίως τιμή που δεν υπάρχει.

    7
  • Μέτρια σε όλα της, βέβαια ότι πληρώσεις παίρνεις, το μόνο θέμα και γι' αυτό και τα δύο αστεράκια είναι ότι την πρώτη εβδομάδα μου έκαψε τα οπίσθια led. Ξαφνικά έπαιζε κανονικά η τηλεόραση ήχο αλλά δεν είχε εικόνα, την άνοιγες ξανά, έπαιζε κανονικά, στις 5 φορές τις δύο άνοιγε.

    4
  • Δες τα όλα