Gaming Ποντίκια

Asus Rog Gladius II Origin RGB Gaming Ποντίκι 12000 DPI Μαύρο

Το ποντίκι της Asus, Gladius II Origin, είναι ιδανικό για gamers που ψάχνουν την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού. Με 7 κουμπιά, παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε σημαντικές εντολές, βελτιώνοντας...

Το ποντίκι της Asus, Gladius II Origin, είναι ιδανικό για gamers που ψάχνουν την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού. Με 7 κουμπιά, παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε σημαντικές εντολές, βελτιώνοντας την απόδοση στα παιχνίδια. Ο οptical αισθητήρας του ποντικιού εξασφαλίζει ακριβή ανταπόκριση στις κινήσεις σας, προσφέροντας ακριβή έλεγχο στο gameplay.

Η...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
94 90
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Bestdeals 4,6 (27)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Περιφερειακά Gaming στη σελίδα του Bestdeals
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το ποντίκι της Asus, Gladius II Origin, είναι ιδανικό για gamers που ψάχνουν την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού. Με 7 κουμπιά, παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε σημαντικές εντολές, βελτιώνοντας την απόδοση στα παιχνίδια. Ο οptical αισθητήρας του ποντικιού εξασφαλίζει ακριβή ανταπόκριση στις κινήσεις σας, προσφέροντας ακριβή έλεγχο στο gameplay.

Η σύνδεση γίνεται μέσω USB, εξασφαλίζοντας σταθερή και γρήγορη επικοινωνία με τον υπολογιστή σας. Με ανάλυση αισθητήρα 12000 DPI, είναι ιδανικό για gamers που απαιτούν λεπτομερή ακριβή κίνηση. Ο φωτισμός RGB προσφέρει μια μοντέρνα εμφάνιση και μπορεί να αλλάξει χρώματα, προσθέτοντας στυλ στον χώρο σας.

Το ποντίκι είναι ειδικά σχεδιασμένο για δεξιόχειρες, ενώ το βάρος του είναι 110g, προσφέροντας ισορροπία και άνεση κατά τη διάρκεια των μεγάλων παιχνιδιών. Τα προγραμματιζόμενα κουμπιά επιτρέπουν την προσαρμογή των ρυθμίσεων σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, κάνοντάς το μια εξαιρετική επιλογή για κάθε gamer.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο στο κράτημα και έχει το κατάλληλο βάρος.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
7
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
7
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
110 gr
Polling Rate
1000 Hz
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
126 mm
Πλάτος
67 mm
Ύψος
45 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (16)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 4
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • mitsos.p
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - Χάνει αρκετά clicks το οποίο είναι κακό ακόμα και για browsing, πόσο μάλλον για gaming έστω και casual. Σπάνια γίνεται και δεξί click αντί για αριστερό. Μόνο και μόνο γι' αυτό 3 αστέρια.
    + Όμορφο, άνετο και κάθεται καλά στο χέρι. Εάν ήταν και λίγο πιο πλατύ θα ήταν ιδανικό στο κράτημα.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • babtsak
    3
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 2 χρόνια από το τριτο εξάμηνο είχε και εχει θέμα ο αριστερός διακόπτης του (left click) όπου πολλές φορές θελει πάτημα και δεύτερη φορά για να λάβει την εντολή. Επειδή το εψαξα λίγο διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάζεται κατά κόρον και η όποια softwareική λύση και να δόθηκε μέσω updates απο το Arm crate ήταν προσωρινή. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο για ένα premium ποντίκι να συμβαίνει αυτό και στην τιμή που αυτο κοστίζει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_1984
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο άνετο ποντίκι που έχω πιάσει, μαζί ίσως με το steelseries rival 300.
    Κάθεται άψογα στο χέρι μου, εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ειναι πολυ ανθεκτικο.
    Εχει διακοπτες Omron και 1 ζευγαρι ανταλλακτικους (αλλαζουν ευκολα και γρήγορα)

    Ειχα το Gladius Ι πολλα χρονια (5-6) και ακομα παιζει αψογα, απλα το αλλαξα λογω φυσιολογικης φθορας.

    Εχουν περασει απο τα χερια μου πάρα πολλα ποντικια (Razer,Roccat,HyperX και Steelseries), κανενα δεν εχει την ποιοτητα του και την εργονομια του.

    5/5

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Skyline
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δειτε τι θα σας πω.. ειναι το καλυτερο απο την αποψη πως ταιριαζει στο χερι απολυτα ειναι ελαφρυ αλλα οχι παναλαφρο γτ ειναι οπως πρεπει να ειναι.. εχει ρυθρμισεις απλες.. ειναι ενα ποντικι οπως θα θελατε ολοι οι gamers καταλληλο στα χερια ειμαι χρηστης εδω κ 1 χρονο παιζω csgo pubg lol και the hunter.. ολα καλως ειναι το ονειρεμενο και ακριβεστατο ποντικι που θελει ο καθε gamer για κανονικα χερια και μακρυα σχετικα αλλα το μονο θεμα π ετυχε σε εμενα προσφατα ειναι πως ο σενσορας του εβγαλε θεμα και αν παιξετε fps games δεν θα σταυρωσετε στοχο.. δλδ για 1 χρονο παιξαμε ολα καλα κ μετα μπλεξαμε.. ενταξει δεν λεω το στελνεις στην asus με την εγγυηση σου και αυτοι εξηγουντε καλα και σου στελνουν καινουργιο συνηθως απλα δινεις 60-70 ευρω για ενα ποντικι κ ξαφνικα εκει που παιζεις ranked σε αφηνει... το καλυτερο που θα σας συνιστουσα ειναι το steelseries rival 710.. απλα πιστευω το καλυτερο ειναι παιδες

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • toper harley
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογο για μεγάλες παλάμες , πολύ καλή παραμετροποίηση και λογισμικό, πανέμορφο, φοβερή απόκριση, με έξτρα ανταλλακτικους διακοπές και 2 καλώδια για όλα τα γούστα. Στα 60 ευρώ.... V.F.M..!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vgiannakos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ποντίκι και κατασκευή από καλό πλαστικό, θυμίζει τα παλιά microsoft. Τώρα στα του gaming, όλα ωραία, άψογος sensor με καλή ανταπόκριση και πολλά DPI. Όμως το κουμπί αλλαγής DPI δέχεται μόνο 2 σκάλες! Αυτό το θεωρώ μεγάλο φάουλ από ποντίκι αυτής της τιμής, κάτι που νομίζω δεν είναι σημαντικής δυσκολίας. Γιατί δεν έβαζαν 4 σκάλες, εδώ φτινιάρικα ποντίκια έχουν! Τέλος πάντων το προβλημα ξεπερνιεται με την εύκολη ρυθμιση που έχει για αλλαγή προφιλ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kosths87
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω για fps και MOBA παιχνιδια, αυτο το ποντικι ειναι πανεμορφο προτιμησα το origin γιατι για μενα εκει που αραζει ο αντιχειρας μ ειναι σπαστικο να υπαρχει εκεινο το κουμπι ασε που ποτε δε θα το χρησιμοποιουσα στιβαρη κατασκευη αψογη ποιοτητα φωτισμος φοβερος το grip μου καθεται τελεια και ανταποκρινεται αψογα σε καθε κινηση επισεις ειναι ευκολο στη μεταφορα του επιδη εχει αποσπομενο καλωδιο επισεις συμπεριλαμβανονται και 2 εξτρα ιαπονεζικα omron swiches δεν τα εχω κουμποσει πανω ειμαι μια χαρα και με αυτα που εχει αλλα τα κραταω για ανταλακτικα αν και το κοβω να τα βαζω πολυ πολυ αργοτερα...οσοι λοιπον εχετε μεγαλες παλαμες και θελετε ταυτοχρονα ενα στολιδι στο γραφειο αυτο το ποντικι ειναι για εσας!!5/5 απο μενα....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • - Χάνει αρκετά clicks το οποίο είναι κακό ακόμα και για browsing, πόσο μάλλον για gaming έστω και casual. Σπάνια γίνεται και δεξί click αντί για αριστερό. Μόνο και μόνο γι' αυτό 3 αστέρια.
    + Όμορφο, άνετο και κάθεται καλά στο χέρι. Εάν ήταν και λίγο πιο πλατύ θα ήταν ιδανικό στο κράτημα.

    1
  • Το έχω εδώ και 2 χρόνια από το τριτο εξάμηνο είχε και εχει θέμα ο αριστερός διακόπτης του (left click) όπου πολλές φορές θελει πάτημα και δεύτερη φορά για να λάβει την εντολή. Επειδή το εψαξα λίγο διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάζεται κατά κόρον και η όποια softwareική λύση και να δόθηκε μέσω updates απο το Arm crate ήταν προσωρινή. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο για ένα premium ποντίκι να συμβαίνει αυτό και στην τιμή που αυτο κοστίζει.

    0
  • Το πιο άνετο ποντίκι που έχω πιάσει, μαζί ίσως με το steelseries rival 300.
    Κάθεται άψογα στο χέρι μου, εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ειναι πολυ ανθεκτικο.
    Εχει διακοπτες Omron και 1 ζευγαρι ανταλλακτικους (αλλαζουν ευκολα και γρήγορα)

    Ειχα το Gladius Ι πολλα χρονια (5-6) και ακομα παιζει αψογα, απλα το αλλαξα λογω φυσιολογικης φθορας.

    Εχουν περασει απο τα χερια μου πάρα πολλα ποντικια (Razer,Roccat,HyperX και Steelseries), κανενα δεν εχει την ποιοτητα του και την εργονομια του.

    5/5

    5
  • Δειτε τι θα σας πω.. ειναι το καλυτερο απο την αποψη πως ταιριαζει στο χερι απολυτα ειναι ελαφρυ αλλα οχι παναλαφρο γτ ειναι οπως πρεπει να ειναι.. εχει ρυθρμισεις απλες.. ειναι ενα ποντικι οπως θα θελατε ολοι οι gamers καταλληλο στα χερια ειμαι χρηστης εδω κ 1 χρονο παιζω csgo pubg lol και the hunter.. ολα καλως ειναι το ονειρεμενο και ακριβεστατο ποντικι που θελει ο καθε gamer για κανονικα χερια και μακρυα σχετικα αλλα το μονο θεμα π ετυχε σε εμενα προσφατα ειναι πως ο σενσορας του εβγαλε θεμα και αν παιξετε fps games δεν θα σταυρωσετε στοχο.. δλδ για 1 χρονο παιξαμε ολα καλα κ μετα μπλεξαμε.. ενταξει δεν λεω το στελνεις στην asus με την εγγυηση σου και αυτοι εξηγουντε καλα και σου στελνουν καινουργιο συνηθως απλα δινεις 60-70 ευρω για ενα ποντικι κ ξαφνικα εκει που παιζεις ranked σε αφηνει... το καλυτερο που θα σας συνιστουσα ειναι το steelseries rival 710.. απλα πιστευω το καλυτερο ειναι παιδες

    1
  • Άψογο για μεγάλες παλάμες , πολύ καλή παραμετροποίηση και λογισμικό, πανέμορφο, φοβερή απόκριση, με έξτρα ανταλλακτικους διακοπές και 2 καλώδια για όλα τα γούστα. Στα 60 ευρώ.... V.F.M..!!!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

33 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το ποντίκι της Asus, Gladius II Origin, είναι ιδανικό για gamers που ψάχνουν την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού. Με 7 κουμπιά, παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης σε σημαντικές εντολές, βελτιώνοντας την απόδοση στα παιχνίδια. Ο οptical αισθητήρας του ποντικιού εξασφαλίζει ακριβή ανταπόκριση στις κινήσεις σας, προσφέροντας ακριβή έλεγχο στο gameplay.

Η σύνδεση γίνεται μέσω USB, εξασφαλίζοντας σταθερή και γρήγορη επικοινωνία με τον υπολογιστή σας. Με ανάλυση αισθητήρα 12000 DPI, είναι ιδανικό για gamers που απαιτούν λεπτομερή ακριβή κίνηση. Ο φωτισμός RGB προσφέρει μια μοντέρνα εμφάνιση και μπορεί να αλλάξει χρώματα, προσθέτοντας στυλ στον χώρο σας.

Το ποντίκι είναι ειδικά σχεδιασμένο για δεξιόχειρες, ενώ το βάρος του είναι 110g, προσφέροντας ισορροπία και άνεση κατά τη διάρκεια των μεγάλων παιχνιδιών. Τα προγραμματιζόμενα κουμπιά επιτρέπουν την προσαρμογή των ρυθμίσεων σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, κάνοντάς το μια εξαιρετική επιλογή για κάθε gamer.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετο στο κράτημα και έχει το κατάλληλο βάρος.

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Αισθητήρα
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
12000 DPI
Αριθμός Κουμπιών
7
Ρύθμιση Βάρους
Όχι
RGB Lighting
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Bundle
Όχι
Προγραμματιζόμενα Κουμπιά
7
Κουμπί Sniper
Όχι
Βάρος
110 gr
Polling Rate
1000 Hz
Μηχανικοί Διακόπτες
-
Βάση Φόρτισης (Dock)
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB

Διαστάσεις

Μήκος
126 mm
Πλάτος
67 mm
Ύψος
45 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (16)

  1. 9
  2. 4
  3. 3
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ιδανικό βάρος
  • Ακρίβεια
  • Αντοχή
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • mitsos.p
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    - Χάνει αρκετά clicks το οποίο είναι κακό ακόμα και για browsing, πόσο μάλλον για gaming έστω και casual. Σπάνια γίνεται και δεξί click αντί για αριστερό. Μόνο και μόνο γι' αυτό 3 αστέρια.
    + Όμορφο, άνετο και κάθεται καλά στο χέρι. Εάν ήταν και λίγο πιο πλατύ θα ήταν ιδανικό στο κράτημα.

    • Άνεση
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • babtsak
    3
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω εδώ και 2 χρόνια από το τριτο εξάμηνο είχε και εχει θέμα ο αριστερός διακόπτης του (left click) όπου πολλές φορές θελει πάτημα και δεύτερη φορά για να λάβει την εντολή. Επειδή το εψαξα λίγο διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάζεται κατά κόρον και η όποια softwareική λύση και να δόθηκε μέσω updates απο το Arm crate ήταν προσωρινή. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο για ένα premium ποντίκι να συμβαίνει αυτό και στην τιμή που αυτο κοστίζει.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stavros_1984
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο άνετο ποντίκι που έχω πιάσει, μαζί ίσως με το steelseries rival 300.
    Κάθεται άψογα στο χέρι μου, εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ειναι πολυ ανθεκτικο.
    Εχει διακοπτες Omron και 1 ζευγαρι ανταλλακτικους (αλλαζουν ευκολα και γρήγορα)

    Ειχα το Gladius Ι πολλα χρονια (5-6) και ακομα παιζει αψογα, απλα το αλλαξα λογω φυσιολογικης φθορας.

    Εχουν περασει απο τα χερια μου πάρα πολλα ποντικια (Razer,Roccat,HyperX και Steelseries), κανενα δεν εχει την ποιοτητα του και την εργονομια του.

    5/5

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Skyline
    3
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δειτε τι θα σας πω.. ειναι το καλυτερο απο την αποψη πως ταιριαζει στο χερι απολυτα ειναι ελαφρυ αλλα οχι παναλαφρο γτ ειναι οπως πρεπει να ειναι.. εχει ρυθρμισεις απλες.. ειναι ενα ποντικι οπως θα θελατε ολοι οι gamers καταλληλο στα χερια ειμαι χρηστης εδω κ 1 χρονο παιζω csgo pubg lol και the hunter.. ολα καλως ειναι το ονειρεμενο και ακριβεστατο ποντικι που θελει ο καθε gamer για κανονικα χερια και μακρυα σχετικα αλλα το μονο θεμα π ετυχε σε εμενα προσφατα ειναι πως ο σενσορας του εβγαλε θεμα και αν παιξετε fps games δεν θα σταυρωσετε στοχο.. δλδ για 1 χρονο παιξαμε ολα καλα κ μετα μπλεξαμε.. ενταξει δεν λεω το στελνεις στην asus με την εγγυηση σου και αυτοι εξηγουντε καλα και σου στελνουν καινουργιο συνηθως απλα δινεις 60-70 ευρω για ενα ποντικι κ ξαφνικα εκει που παιζεις ranked σε αφηνει... το καλυτερο που θα σας συνιστουσα ειναι το steelseries rival 710.. απλα πιστευω το καλυτερο ειναι παιδες

    • Άνεση
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • toper harley
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογο για μεγάλες παλάμες , πολύ καλή παραμετροποίηση και λογισμικό, πανέμορφο, φοβερή απόκριση, με έξτρα ανταλλακτικους διακοπές και 2 καλώδια για όλα τα γούστα. Στα 60 ευρώ.... V.F.M..!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vgiannakos
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ποντίκι και κατασκευή από καλό πλαστικό, θυμίζει τα παλιά microsoft. Τώρα στα του gaming, όλα ωραία, άψογος sensor με καλή ανταπόκριση και πολλά DPI. Όμως το κουμπί αλλαγής DPI δέχεται μόνο 2 σκάλες! Αυτό το θεωρώ μεγάλο φάουλ από ποντίκι αυτής της τιμής, κάτι που νομίζω δεν είναι σημαντικής δυσκολίας. Γιατί δεν έβαζαν 4 σκάλες, εδώ φτινιάρικα ποντίκια έχουν! Τέλος πάντων το προβλημα ξεπερνιεται με την εύκολη ρυθμιση που έχει για αλλαγή προφιλ!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kosths87
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω για fps και MOBA παιχνιδια, αυτο το ποντικι ειναι πανεμορφο προτιμησα το origin γιατι για μενα εκει που αραζει ο αντιχειρας μ ειναι σπαστικο να υπαρχει εκεινο το κουμπι ασε που ποτε δε θα το χρησιμοποιουσα στιβαρη κατασκευη αψογη ποιοτητα φωτισμος φοβερος το grip μου καθεται τελεια και ανταποκρινεται αψογα σε καθε κινηση επισεις ειναι ευκολο στη μεταφορα του επιδη εχει αποσπομενο καλωδιο επισεις συμπεριλαμβανονται και 2 εξτρα ιαπονεζικα omron swiches δεν τα εχω κουμποσει πανω ειμαι μια χαρα και με αυτα που εχει αλλα τα κραταω για ανταλακτικα αν και το κοβω να τα βαζω πολυ πολυ αργοτερα...οσοι λοιπον εχετε μεγαλες παλαμες και θελετε ταυτοχρονα ενα στολιδι στο γραφειο αυτο το ποντικι ειναι για εσας!!5/5 απο μενα....

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Ιδανικό βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • - Χάνει αρκετά clicks το οποίο είναι κακό ακόμα και για browsing, πόσο μάλλον για gaming έστω και casual. Σπάνια γίνεται και δεξί click αντί για αριστερό. Μόνο και μόνο γι' αυτό 3 αστέρια.
    + Όμορφο, άνετο και κάθεται καλά στο χέρι. Εάν ήταν και λίγο πιο πλατύ θα ήταν ιδανικό στο κράτημα.

    1
  • Το έχω εδώ και 2 χρόνια από το τριτο εξάμηνο είχε και εχει θέμα ο αριστερός διακόπτης του (left click) όπου πολλές φορές θελει πάτημα και δεύτερη φορά για να λάβει την εντολή. Επειδή το εψαξα λίγο διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάζεται κατά κόρον και η όποια softwareική λύση και να δόθηκε μέσω updates απο το Arm crate ήταν προσωρινή. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο για ένα premium ποντίκι να συμβαίνει αυτό και στην τιμή που αυτο κοστίζει.

    0
  • Το πιο άνετο ποντίκι που έχω πιάσει, μαζί ίσως με το steelseries rival 300.
    Κάθεται άψογα στο χέρι μου, εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ειναι πολυ ανθεκτικο.
    Εχει διακοπτες Omron και 1 ζευγαρι ανταλλακτικους (αλλαζουν ευκολα και γρήγορα)

    Ειχα το Gladius Ι πολλα χρονια (5-6) και ακομα παιζει αψογα, απλα το αλλαξα λογω φυσιολογικης φθορας.

    Εχουν περασει απο τα χερια μου πάρα πολλα ποντικια (Razer,Roccat,HyperX και Steelseries), κανενα δεν εχει την ποιοτητα του και την εργονομια του.

    5/5

    5
  • Δειτε τι θα σας πω.. ειναι το καλυτερο απο την αποψη πως ταιριαζει στο χερι απολυτα ειναι ελαφρυ αλλα οχι παναλαφρο γτ ειναι οπως πρεπει να ειναι.. εχει ρυθρμισεις απλες.. ειναι ενα ποντικι οπως θα θελατε ολοι οι gamers καταλληλο στα χερια ειμαι χρηστης εδω κ 1 χρονο παιζω csgo pubg lol και the hunter.. ολα καλως ειναι το ονειρεμενο και ακριβεστατο ποντικι που θελει ο καθε gamer για κανονικα χερια και μακρυα σχετικα αλλα το μονο θεμα π ετυχε σε εμενα προσφατα ειναι πως ο σενσορας του εβγαλε θεμα και αν παιξετε fps games δεν θα σταυρωσετε στοχο.. δλδ για 1 χρονο παιξαμε ολα καλα κ μετα μπλεξαμε.. ενταξει δεν λεω το στελνεις στην asus με την εγγυηση σου και αυτοι εξηγουντε καλα και σου στελνουν καινουργιο συνηθως απλα δινεις 60-70 ευρω για ενα ποντικι κ ξαφνικα εκει που παιζεις ranked σε αφηνει... το καλυτερο που θα σας συνιστουσα ειναι το steelseries rival 710.. απλα πιστευω το καλυτερο ειναι παιδες

    1
  • Άψογο για μεγάλες παλάμες , πολύ καλή παραμετροποίηση και λογισμικό, πανέμορφο, φοβερή απόκριση, με έξτρα ανταλλακτικους διακοπές και 2 καλώδια για όλα τα γούστα. Στα 60 ευρώ.... V.F.M..!!!

    3
  • Δες τα όλα
94,90 €
4,00 € σε Skroutz Point