Μητρικές Κάρτες

Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming Motherboard ATX με AMD AM4 Socket

ATX, Socket: AMD AM4, Τύπος Μνήμης: DDR4 , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
AMD
Μοντέλα
A-Series, Athlon X4, Ryzen
Υποστηριζόμενη Γενιά
Excavator, Zen, Zen+
Socket
AM4

Chipset

Μοντέλο
AMD X470

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133, 2400, 2667, 3000OC, 3200OC, 2933
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
2 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
4 θύρες USB 2.0, 6 θύρες USB 3.1
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
Ναι
WiFi/Bluetooth
-
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (42)

Αξιολογήσεις

  1. 29
  2. 7
  3. 2
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Θερμοκρασία
  • Πλήθος θυρών
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Με 3700Χ και 32GB 3600mhz royal, δεν εχω κατι αλλο να πω.
    clockριζονται ανετα στα 3600 με xmp αλλα για να κανω oc τον 3700 ηθελε και αλλο ρευμα.
    Μια Χ570 σιγουρα θα ειναι ποιο ανετα αλλα με το Ryser master μου το κλοκαρε πολυ καλα...
    Αξιζει αλλα οχι σε αυτη την τιμη 200ευρω.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michailaggelosv
    4
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ρίχνχω ενα αστερακί στην βαθμολογία της γιατί δεν αναφέραν την έκδοση του BIOS όταν την πήρα.
    Και έβαλα τον Ryzen 3700x και έψαχνα έναν επεξεργαστή παλαιότερης γενίας για να την κάνω update. Δεν άνοιγε καθόλου.
    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 3700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_AK47
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια καλή μητρική εντάξει δεν είναι κάτι το ουαου αλλά για τα χρήματά της είναι κομπλέ
    Το build μου είναι για επεξεργασία video και φωτογραφίας άλλα και για παιχνίδια
    Κουτί - Cougar MX330-G (για τα λεφτά του είναι τέλειο)
    Μητρική - Aorus X470 Ultra Gaming (Αν χετε Ram με 3200mhz ενεργοποιήστε το xfr από την μητρική αλλιώς θα πάνε μέχρι στα 3000mhz, εμένα ήταν στα 3000 και όταν το ενεργοποίησα δεν είχα κανένα θέμα)
    Επεξεργαστής - AMD Ryzen 7 2700X
    Κάρτα Γραφικών - MSI GeForce GTX 1660 Ti 6GB Gaming X
    Ram - G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (θα βάλω +32gb τις ίδιας μάρκας και τις ίδιας συχνότητας γιατί είναι πολύ καλές σύνολο 48gb)
    Ssd - M.2 Samsung 970 Evo Plus 500GB (για τα windows 10 και κάποια βαριά προγράμματα όπως το Photoshop και Ligthroom)
    Ssd - Samsung 860 Evo 500GB (για παιχνίδια και προγράμματα)
    Hdd - Toshiba DT01ACA200 2TB (για αποθηκευτικό χώρο εικόνες και τραγούδια 2TB στις 7200PRM)
    Τροφοδοτικό - CoolerMaster MasterWatt 650

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntzovaras
    2
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα πολύ καλή εμπειρία για τον ενάμιση μήνα που δούλεψε. Το software της Gigabyte είναι μέτριο ως κακό. Στον εναμησι μήνα μου χτύπησε το bios χωρίς overcloking . Αναμένω τον έλεγχο της

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntiniza
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 2700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Ειλικρινά το καλυτερο upgrade που έχω κάνει στην καλύτερη δυνατή τιμή! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ZauZ
    5
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κούμπωσε πάνω απροβλημάτιστα Ryzen 9 , 3900X με μνήμες corsair στα 3200 Mhz χωρίς μα μου σου του. Ποιοτική κατασκευή, πλήρες πακέτο συνδέσεων, RGB φωτισμός για όποιον ενδιαφέρετε αλλά θα μπορούσε να έχει και μια σύνδεση Bluetooth χωρίς να χρειάζεται να ανέβεις τόσο πολύ χρηματικά για το επόμενο μοντέλο. Χρησιμοποιήθηκε για το πρόσφατο pc build μου (δείτε το εδώ https://www.youtube.com/watch?v=75DQJuOCrCs ) και πραγματικά μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fishergr
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από πολύ διάβασμα κατέληξα σε αυτή , δν ήθελα
    να δώσω μια περιουσία αλλά δν ήθελα να πάρω κ
    κάτι απλό . αξίζει φουλ τα λεφτά τς ,πολλές θύρες , σαν αρχάριος λίγο με τ BIOS δεν καταλαβενω και πολλά αλλά όλα οκ.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakmael
    4
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή ποιότητα κατασκευής και υλικα. Δυστυχώς δεν παίζει με τπτ με τις trident z 3200 rgb cl16 (sk hynix chip), μεχρι 3133mhz τις βλεπει με το τελευταιο bios f40. Προερχόμενος απο asus μητρικές αλλα και asrorck και msi (τις εχω δουλέψει ολες λογω δουλειάς) πρέπει να πω οτι η χρηστικότητα του bios της gigabyte ειναι επικώς απαράδεκτη, αφού εχει σε διαφορα sections επιλογές που αφορούν τα ίδια πράγματα... Για τα λεφτά της καλη δεν λεω, αν θέλετε να ασχοληθείτε με oc πέραν του δέοντος, δεν ειναι η καλύτερη επιλογη (εχει 4+3 phase vrm και ας λεει η εταιρια οτι ειναι 8+3). Προσωπικά μου κρατάει σταθερό τον ryzen 7 2700x στα 4,2 με 1,35v. Τα 3 αστέρια τα βάζω πιο πολύ για το bios, που μοίαζει λες και δουλεύεις bios του 1999.. Το rgb fusion επίσης για κλωτσιές μια το τόσο κάνει οτι να ναι, αλλά και των άλλων εταιριών ψιλομάπα έιναι τα apps για rgb αποτι εχω δει

    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Siganos48
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλη για τα λευτα της και απο θυρες εξωτερικες (μαζι με type c) και desing καθως και ευκολια χρησης . Απλα οποιος χρειαζεται OC πανω απο τα στανταρ δεν θα το ευχαριστηθει. Το μονο μεγα αρνητικο ειναι οτι software wise η GIGABYTE ειναι απελπιστικα κακη. 4 μηνες τωρα και δεν εχω καταφερει να ανοιξω ποτε το προγραμμα για ελεγχο της ταχυτητας των ανεμιστηρων και το μονο προγραμμα που ανοιγει ειναι για τα φωτακια οπου και αυτο 4-5 φορεσ τη μερα θα παθει μια μικρη φρικη και θα κανει μονο του ενα ρεσταρτ (θεμα δευτερολεπτου αλλα καπως ενοχλητικο οταν σε πεταει απο το παραθυρο σου εστω και για 1 δευτερολεπτο)

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spirosthegamias
    2
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα τά bios μου βγήκαν off η μητρική δεν δούλευε κάν ήταν σαν νεκρή, την έστειλα πίσω και θά μου φέρουν λένε καινούργια...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ikorolis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα λόγια είναι περιττά όταν αυτό που αγοράζεις αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ τα χρήματα του.

    η συγκεκριμένη μητρική (motherboard) μπορεί να μην είναι η κορυφαία (σίγουρα υπάρχουν καλύτερες με πολύ περισσότερες δυνατότητες) αλλά για αυτό που την θέλω και δεν είναι το Overclocking είναι μια χαρά.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barbarosa13
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά είναι ένα ποιοτικό προιόν που αξίζει τα λεφτά του (130-150), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι για overclocking. Το εχθρικό προς τον χρήστη bios το καταπίνω (αν δεν μου έλεγε κάποιος ότι πρέπει να πατήσω page up/down για κάποιες από τις επιλογές δεν θα το έβρισκα ποτέ) όμως οι επιλογές ρύθμισης τάσης είναι πολύ περιορισμένες. Ως εκ τούτου για να πετύχεις ικανοποιητικό και σταθερό overclocking πρέπει να κάνεις τάμα. Υπάρχουν mainboards με το χειρότερο θεωρητικά Β450 που στην ίδια τιμή έχουν περισσότερες επιλογές.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Azerothakis
    5
    17 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το απόλυτο Value For Money για τους Ryzen επεξεργαστές.

    Επιτέλους συμβατότητα με τις περισσότερες μνήμες.
    Βασικές δυνατότητες OC με τα ίδια parts που έχουν και οι μητρικές του 250€.
    Μην γελιέστε....με RGB και χαζομάρες εμφανισιακές.
    Εξοικονομίστε χρήματα και πάρτε καλύτερες μνήμες ή m2 δίσκο ή κάρτα γραφικών.

    Η μητρική είναι σταθερότατη και αν συνδιαστεί με
    DDR4 3200-3600Mhz φαίνονται οι δυνατότητες των RYZEN.
    Για OC σηκώνει άνετα μέχρι 4.3Ghz ανάλογα τι τσιπάκι θα πετύχεται.
    Εγώ έγραψα 4413Mhz στιγμιαια με XFR.
    Προσωπικα την συνδίασα με 2700Χ και
    G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (F4-3200C16D-16GVKB)
    άψογη λειτουργία με ενεργοποίηση XMP και τελος.
    NEVER LOOKED BACK.

    Σε συγκριση με την X370 GAMING 5 που ειχε ενα σωρο προβληματα
    πολυ καλυτερα αποτελεσματα και σταθεροτατος ο υπολογιστης μου.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sxrrow
    4
    6 στους 95 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν την προτείνω γιατί ενώ εγώ είχα 8gb 2133 mhz και όταν προσπάθησα να κάνω overclock σε 2400mhz απλά κάηκε. Πάρτε την msi καλύτερα

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Οκ για κανονική χρήση. Ότι πιο κακό για overclock και ακόμη χειρότερη στη διαχείριση RGB

    • Πλήθος θυρών
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάηκε στους 3 μήνες. Χωρίς overclocks κλπ.

    • Πλήθος θυρών
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη επιλογη τη συνιστω...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδιά άμα είναι δύσκολα τα bios για overclok τότε Κατεβάστε το RYZEN MASTER

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή μητρική, και γρήγορη μεταφορά

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το bios είναι πολύ μπερδεμένο. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλή για τα χρήματα που αξίζει.

    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μόνο αρνητικό είναι με τα vram δεν μπορείς να ρυθμίσεις εσύ τα ρεύματα του cpu.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    5 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το bios είναι ελλιπές και δεν μπορείς να κάνεις ούτε τα βασικά μόνο το profile των ram μπόρεσα να αλλάξω και δούλεψε μια χαρά αλλά δεν είναι καθόλου εύχρηστο μιας και είναι όλα ένας αχταρμάς και μπερδεύεσαι.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Με 3700Χ και 32GB 3600mhz royal, δεν εχω κατι αλλο να πω.
    clockριζονται ανετα στα 3600 με xmp αλλα για να κανω oc τον 3700 ηθελε και αλλο ρευμα.
    Μια Χ570 σιγουρα θα ειναι ποιο ανετα αλλα με το Ryser master μου το κλοκαρε πολυ καλα...
    Αξιζει αλλα οχι σε αυτη την τιμη 200ευρω.

    0
  • Την ρίχνχω ενα αστερακί στην βαθμολογία της γιατί δεν αναφέραν την έκδοση του BIOS όταν την πήρα.
    Και έβαλα τον Ryzen 3700x και έψαχνα έναν επεξεργαστή παλαιότερης γενίας για να την κάνω update. Δεν άνοιγε καθόλου.
    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 3700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    7
  • Μια καλή μητρική εντάξει δεν είναι κάτι το ουαου αλλά για τα χρήματά της είναι κομπλέ
    Το build μου είναι για επεξεργασία video και φωτογραφίας άλλα και για παιχνίδια
    Κουτί - Cougar MX330-G (για τα λεφτά του είναι τέλειο)
    Μητρική - Aorus X470 Ultra Gaming (Αν χετε Ram με 3200mhz ενεργοποιήστε το xfr από την μητρική αλλιώς θα πάνε μέχρι στα 3000mhz, εμένα ήταν στα 3000 και όταν το ενεργοποίησα δεν είχα κανένα θέμα)
    Επεξεργαστής - AMD Ryzen 7 2700X
    Κάρτα Γραφικών - MSI GeForce GTX 1660 Ti 6GB Gaming X
    Ram - G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (θα βάλω +32gb τις ίδιας μάρκας και τις ίδιας συχνότητας γιατί είναι πολύ καλές σύνολο 48gb)
    Ssd - M.2 Samsung 970 Evo Plus 500GB (για τα windows 10 και κάποια βαριά προγράμματα όπως το Photoshop και Ligthroom)
    Ssd - Samsung 860 Evo 500GB (για παιχνίδια και προγράμματα)
    Hdd - Toshiba DT01ACA200 2TB (για αποθηκευτικό χώρο εικόνες και τραγούδια 2TB στις 7200PRM)
    Τροφοδοτικό - CoolerMaster MasterWatt 650

    9
  • Είχα πολύ καλή εμπειρία για τον ενάμιση μήνα που δούλεψε. Το software της Gigabyte είναι μέτριο ως κακό. Στον εναμησι μήνα μου χτύπησε το bios χωρίς overcloking . Αναμένω τον έλεγχο της

    2
  • Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 2700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Ειλικρινά το καλυτερο upgrade που έχω κάνει στην καλύτερη δυνατή τιμή! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (39)

Ερωτήσεις

126 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
johnmosxo

εχω ηδη αυτη την μητρικη και εχω βαλει εναν ryzen 7 1700x μπορω να παω στους νεους ryzen 5 teleyteas genias η δεν σηκωνει

Δες όλες τις ερωτήσεις (39)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
AMD
Μοντέλα
A-Series, Athlon X4, Ryzen
Υποστηριζόμενη Γενιά
Excavator, Zen, Zen+
Socket
AM4

Chipset

Μοντέλο
AMD X470

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133, 2400, 2667, 3000OC, 3200OC, 2933
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
2 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
4 θύρες USB 2.0, 6 θύρες USB 3.1
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
Ναι
WiFi/Bluetooth
-
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (42)

  1. 29
  2. 7
  3. 2
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Θερμοκρασία
  • Πλήθος θυρών
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Με 3700Χ και 32GB 3600mhz royal, δεν εχω κατι αλλο να πω.
    clockριζονται ανετα στα 3600 με xmp αλλα για να κανω oc τον 3700 ηθελε και αλλο ρευμα.
    Μια Χ570 σιγουρα θα ειναι ποιο ανετα αλλα με το Ryser master μου το κλοκαρε πολυ καλα...
    Αξιζει αλλα οχι σε αυτη την τιμη 200ευρω.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michailaggelosv
    4
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την ρίχνχω ενα αστερακί στην βαθμολογία της γιατί δεν αναφέραν την έκδοση του BIOS όταν την πήρα.
    Και έβαλα τον Ryzen 3700x και έψαχνα έναν επεξεργαστή παλαιότερης γενίας για να την κάνω update. Δεν άνοιγε καθόλου.
    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 3700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannhs_AK47
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια καλή μητρική εντάξει δεν είναι κάτι το ουαου αλλά για τα χρήματά της είναι κομπλέ
    Το build μου είναι για επεξεργασία video και φωτογραφίας άλλα και για παιχνίδια
    Κουτί - Cougar MX330-G (για τα λεφτά του είναι τέλειο)
    Μητρική - Aorus X470 Ultra Gaming (Αν χετε Ram με 3200mhz ενεργοποιήστε το xfr από την μητρική αλλιώς θα πάνε μέχρι στα 3000mhz, εμένα ήταν στα 3000 και όταν το ενεργοποίησα δεν είχα κανένα θέμα)
    Επεξεργαστής - AMD Ryzen 7 2700X
    Κάρτα Γραφικών - MSI GeForce GTX 1660 Ti 6GB Gaming X
    Ram - G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (θα βάλω +32gb τις ίδιας μάρκας και τις ίδιας συχνότητας γιατί είναι πολύ καλές σύνολο 48gb)
    Ssd - M.2 Samsung 970 Evo Plus 500GB (για τα windows 10 και κάποια βαριά προγράμματα όπως το Photoshop και Ligthroom)
    Ssd - Samsung 860 Evo 500GB (για παιχνίδια και προγράμματα)
    Hdd - Toshiba DT01ACA200 2TB (για αποθηκευτικό χώρο εικόνες και τραγούδια 2TB στις 7200PRM)
    Τροφοδοτικό - CoolerMaster MasterWatt 650

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntzovaras
    2
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα πολύ καλή εμπειρία για τον ενάμιση μήνα που δούλεψε. Το software της Gigabyte είναι μέτριο ως κακό. Στον εναμησι μήνα μου χτύπησε το bios χωρίς overcloking . Αναμένω τον έλεγχο της

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntiniza
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 2700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Ειλικρινά το καλυτερο upgrade που έχω κάνει στην καλύτερη δυνατή τιμή! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ZauZ
    5
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κούμπωσε πάνω απροβλημάτιστα Ryzen 9 , 3900X με μνήμες corsair στα 3200 Mhz χωρίς μα μου σου του. Ποιοτική κατασκευή, πλήρες πακέτο συνδέσεων, RGB φωτισμός για όποιον ενδιαφέρετε αλλά θα μπορούσε να έχει και μια σύνδεση Bluetooth χωρίς να χρειάζεται να ανέβεις τόσο πολύ χρηματικά για το επόμενο μοντέλο. Χρησιμοποιήθηκε για το πρόσφατο pc build μου (δείτε το εδώ https://www.youtube.com/watch?v=75DQJuOCrCs ) και πραγματικά μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fishergr
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από πολύ διάβασμα κατέληξα σε αυτή , δν ήθελα
    να δώσω μια περιουσία αλλά δν ήθελα να πάρω κ
    κάτι απλό . αξίζει φουλ τα λεφτά τς ,πολλές θύρες , σαν αρχάριος λίγο με τ BIOS δεν καταλαβενω και πολλά αλλά όλα οκ.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakmael
    4
    8 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή ποιότητα κατασκευής και υλικα. Δυστυχώς δεν παίζει με τπτ με τις trident z 3200 rgb cl16 (sk hynix chip), μεχρι 3133mhz τις βλεπει με το τελευταιο bios f40. Προερχόμενος απο asus μητρικές αλλα και asrorck και msi (τις εχω δουλέψει ολες λογω δουλειάς) πρέπει να πω οτι η χρηστικότητα του bios της gigabyte ειναι επικώς απαράδεκτη, αφού εχει σε διαφορα sections επιλογές που αφορούν τα ίδια πράγματα... Για τα λεφτά της καλη δεν λεω, αν θέλετε να ασχοληθείτε με oc πέραν του δέοντος, δεν ειναι η καλύτερη επιλογη (εχει 4+3 phase vrm και ας λεει η εταιρια οτι ειναι 8+3). Προσωπικά μου κρατάει σταθερό τον ryzen 7 2700x στα 4,2 με 1,35v. Τα 3 αστέρια τα βάζω πιο πολύ για το bios, που μοίαζει λες και δουλεύεις bios του 1999.. Το rgb fusion επίσης για κλωτσιές μια το τόσο κάνει οτι να ναι, αλλά και των άλλων εταιριών ψιλομάπα έιναι τα apps για rgb αποτι εχω δει

    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Siganos48
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ καλη για τα λευτα της και απο θυρες εξωτερικες (μαζι με type c) και desing καθως και ευκολια χρησης . Απλα οποιος χρειαζεται OC πανω απο τα στανταρ δεν θα το ευχαριστηθει. Το μονο μεγα αρνητικο ειναι οτι software wise η GIGABYTE ειναι απελπιστικα κακη. 4 μηνες τωρα και δεν εχω καταφερει να ανοιξω ποτε το προγραμμα για ελεγχο της ταχυτητας των ανεμιστηρων και το μονο προγραμμα που ανοιγει ειναι για τα φωτακια οπου και αυτο 4-5 φορεσ τη μερα θα παθει μια μικρη φρικη και θα κανει μονο του ενα ρεσταρτ (θεμα δευτερολεπτου αλλα καπως ενοχλητικο οταν σε πεταει απο το παραθυρο σου εστω και για 1 δευτερολεπτο)

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spirosthegamias
    2
    4 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμένα τά bios μου βγήκαν off η μητρική δεν δούλευε κάν ήταν σαν νεκρή, την έστειλα πίσω και θά μου φέρουν λένε καινούργια...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ikorolis
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τα λόγια είναι περιττά όταν αυτό που αγοράζεις αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ τα χρήματα του.

    η συγκεκριμένη μητρική (motherboard) μπορεί να μην είναι η κορυφαία (σίγουρα υπάρχουν καλύτερες με πολύ περισσότερες δυνατότητες) αλλά για αυτό που την θέλω και δεν είναι το Overclocking είναι μια χαρά.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Barbarosa13
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Γενικά είναι ένα ποιοτικό προιόν που αξίζει τα λεφτά του (130-150), αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι για overclocking. Το εχθρικό προς τον χρήστη bios το καταπίνω (αν δεν μου έλεγε κάποιος ότι πρέπει να πατήσω page up/down για κάποιες από τις επιλογές δεν θα το έβρισκα ποτέ) όμως οι επιλογές ρύθμισης τάσης είναι πολύ περιορισμένες. Ως εκ τούτου για να πετύχεις ικανοποιητικό και σταθερό overclocking πρέπει να κάνεις τάμα. Υπάρχουν mainboards με το χειρότερο θεωρητικά Β450 που στην ίδια τιμή έχουν περισσότερες επιλογές.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Azerothakis
    5
    17 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το απόλυτο Value For Money για τους Ryzen επεξεργαστές.

    Επιτέλους συμβατότητα με τις περισσότερες μνήμες.
    Βασικές δυνατότητες OC με τα ίδια parts που έχουν και οι μητρικές του 250€.
    Μην γελιέστε....με RGB και χαζομάρες εμφανισιακές.
    Εξοικονομίστε χρήματα και πάρτε καλύτερες μνήμες ή m2 δίσκο ή κάρτα γραφικών.

    Η μητρική είναι σταθερότατη και αν συνδιαστεί με
    DDR4 3200-3600Mhz φαίνονται οι δυνατότητες των RYZEN.
    Για OC σηκώνει άνετα μέχρι 4.3Ghz ανάλογα τι τσιπάκι θα πετύχεται.
    Εγώ έγραψα 4413Mhz στιγμιαια με XFR.
    Προσωπικα την συνδίασα με 2700Χ και
    G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (F4-3200C16D-16GVKB)
    άψογη λειτουργία με ενεργοποίηση XMP και τελος.
    NEVER LOOKED BACK.

    Σε συγκριση με την X370 GAMING 5 που ειχε ενα σωρο προβληματα
    πολυ καλυτερα αποτελεσματα και σταθεροτατος ο υπολογιστης μου.

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sxrrow
    4
    6 στους 95 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν την προτείνω γιατί ενώ εγώ είχα 8gb 2133 mhz και όταν προσπάθησα να κάνω overclock σε 2400mhz απλά κάηκε. Πάρτε την msi καλύτερα

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Οκ για κανονική χρήση. Ότι πιο κακό για overclock και ακόμη χειρότερη στη διαχείριση RGB

    • Πλήθος θυρών
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάηκε στους 3 μήνες. Χωρίς overclocks κλπ.

    • Πλήθος θυρών
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Σχετικά δύσκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλη επιλογη τη συνιστω...

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    παιδιά άμα είναι δύσκολα τα bios για overclok τότε Κατεβάστε το RYZEN MASTER

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή μητρική, και γρήγορη μεταφορά

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το bios είναι πολύ μπερδεμένο. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλή για τα χρήματα που αξίζει.

    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μόνο αρνητικό είναι με τα vram δεν μπορείς να ρυθμίσεις εσύ τα ρεύματα του cpu.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    5 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το bios είναι ελλιπές και δεν μπορείς να κάνεις ούτε τα βασικά μόνο το profile των ram μπόρεσα να αλλάξω και δούλεψε μια χαρά αλλά δεν είναι καθόλου εύχρηστο μιας και είναι όλα ένας αχταρμάς και μπερδεύεσαι.

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Αξιοπιστία
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Με 3700Χ και 32GB 3600mhz royal, δεν εχω κατι αλλο να πω.
    clockριζονται ανετα στα 3600 με xmp αλλα για να κανω oc τον 3700 ηθελε και αλλο ρευμα.
    Μια Χ570 σιγουρα θα ειναι ποιο ανετα αλλα με το Ryser master μου το κλοκαρε πολυ καλα...
    Αξιζει αλλα οχι σε αυτη την τιμη 200ευρω.

    0
  • Την ρίχνχω ενα αστερακί στην βαθμολογία της γιατί δεν αναφέραν την έκδοση του BIOS όταν την πήρα.
    Και έβαλα τον Ryzen 3700x και έψαχνα έναν επεξεργαστή παλαιότερης γενίας για να την κάνω update. Δεν άνοιγε καθόλου.
    Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 3700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    7
  • Μια καλή μητρική εντάξει δεν είναι κάτι το ουαου αλλά για τα χρήματά της είναι κομπλέ
    Το build μου είναι για επεξεργασία video και φωτογραφίας άλλα και για παιχνίδια
    Κουτί - Cougar MX330-G (για τα λεφτά του είναι τέλειο)
    Μητρική - Aorus X470 Ultra Gaming (Αν χετε Ram με 3200mhz ενεργοποιήστε το xfr από την μητρική αλλιώς θα πάνε μέχρι στα 3000mhz, εμένα ήταν στα 3000 και όταν το ενεργοποίησα δεν είχα κανένα θέμα)
    Επεξεργαστής - AMD Ryzen 7 2700X
    Κάρτα Γραφικών - MSI GeForce GTX 1660 Ti 6GB Gaming X
    Ram - G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz (θα βάλω +32gb τις ίδιας μάρκας και τις ίδιας συχνότητας γιατί είναι πολύ καλές σύνολο 48gb)
    Ssd - M.2 Samsung 970 Evo Plus 500GB (για τα windows 10 και κάποια βαριά προγράμματα όπως το Photoshop και Ligthroom)
    Ssd - Samsung 860 Evo 500GB (για παιχνίδια και προγράμματα)
    Hdd - Toshiba DT01ACA200 2TB (για αποθηκευτικό χώρο εικόνες και τραγούδια 2TB στις 7200PRM)
    Τροφοδοτικό - CoolerMaster MasterWatt 650

    9
  • Είχα πολύ καλή εμπειρία για τον ενάμιση μήνα που δούλεψε. Το software της Gigabyte είναι μέτριο ως κακό. Στον εναμησι μήνα μου χτύπησε το bios χωρίς overcloking . Αναμένω τον έλεγχο της

    2
  • Εξαιρετική μητρική ειδικά για τα λεφτά της! την σύνδεσα με ένα ryzen 7 2700x και έκανε τον υπολογιστή μου να πετάει! Ειλικρινά το καλυτερο upgrade που έχω κάνει στην καλύτερη δυνατή τιμή! Απλά να έχετε κατα νου πως αν θέλετε τις ram πάνω από 3200MHz θα πρέπει να προτιμήσετε κάτι άλλο!

    4
  • Δες τα όλα