Το 'χω πάνω από 5ετία, χρήση κάθε χειμώνα συχνή. Είναι το καλύτερο τσεκουράκι, σε όλες τις κατηγορίες. Camping,Hiking,Trekking,και Επιβίωση. Είναι όσο πιο ευέλικτο ένα τσεκουράκι θα μπορούσε να είναι, που σημαίνει ότι και πελεκάει και σκίζει το ίδιο καλά, πράγμα που μόνο η Fiskars το διαθέτει, με το σχεδιασμό της κεφαλής που έχουν τα τσεκούρια της (Προσοχή, αναφέρομαι στο κλασσικό σχέδιο και όχι στα μοντέλα της, με τη φαρδιά γεωμετρία που είναι καθαρά για σκίσιμο). Τα Fiskars σκίζουν τόσο καλά, που θα πρότεινα να πάρετε τα μοντέλα με τη κλασσική κεφαλή και όχι τη χοντρή. (Εκτός και θέλετε μεγάλο, καθαρά για χρήση ΜΟΝΟ για σκίσιμο) Η γεωμετρία σε ένα τσεκούρι ή σε ένα μαχαίρι είναι το παν, κάτι που πολλοί, και το αγνοούν ή δε το καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι και να τους το εξηγήσεις. Μετά είναι η βαφή/σκληρότητα του ατσαλιού και τελευταίο το τι ατσάλι είναι. Το marketing στις μέρες μας, το έχει περάσει ανάποδα αυτό στο κόσμο, ώστε να πουλάνε όσο πιο πολλά εργαλεία μπορούν! Επίσης, είναι η λεπτή γεωμετρία στη κόψη, που βοηθάει πολύ και σε πολλά, και στο Fiskars X7 και σε όλα τα Fiskars. Γι' αυτό οι περισσότεροι ΔΕΝ γνωρίζουν και νομίζουν ότι το ατσάλι είναι χάλια κτλ κτλ. Όλα τα τσεκούρια και τα μαχαίρια, το πρώτο που θέλουν, είναι 2-3 ακονίσματα και ίσως και λίγη μετατροπή στην επίπεδη κόψη, σε ελαφρός κυρτή, ώστε να αποδώσουν όπως πρέπει να αποδώσουν.