Δυστυχώς δεν διευκρινίζεται σωστά για τη βιταμίνη D3 πως ο συνδυασμός με τη βιταμίνη Κ2 (ΜΚ7) είναι απαραίτητος για να λειτουργήσει. Δηλαδή: Χωρίς αυτήν, το ασβέστιο δεν προχωράει στα οστά και μένει μέσα στα αγγεία, προκαλώντας σταδιακά ασβέστωση. Ειδικά για όσους αντιμετωπίζουν οστεοπενία ή οστεοπόρωση. Βέβαια, η D3 είναι απαραίτητη για όλους μιας και η έκθεση στον ήλιο δεν εξασφαλίζει πλέον την επαρκή ποσότητα που χρειαζόμαστε. Επιπλέον βοηθάει στη ρύθμιση του μεταβολισμού και του ανοσοποιητικού. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η D3 είναι λιποδιαλυτή. Αυτό σημαίνει πως την ώρα του φαγητού θα πρέπει να υπάρχει ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ μια μικρή ποσότητα από λίγα καλά λιπαρά, όπως: 1 κουταλάκι ωμό ελαιόλαδο ή 5-6 ελιές ή ένα αυγό ή λίγοι ωμοί ξηροί καρποί, όπως 7 αμύγδαλα ή δύο καρύδια ή λίγη φέτα ή γραβιέρα ή λίγο αβοκάντο. Η λήψη της βιταμίνης D3 με άδειο στομάχι ή χωρίς τη συνοδεία αυτών των λιπαρών αποτελεί σημαντικό λάθος, καθώς η βιταμίνη δεν διαλύεται και αποβάλλεται κατευθείαν περνώντας από το στομάχι και το έντερο χάνοντας τη δραστική ουσία.
Επίσης, διαβάζοντας κάποια σχόλια, είναι φανερό ότι υπάρχει παραπληροφόρηση. Μην μπερδεύετε τον κόσμο με ανυπόστατους ισχυρισμούς για ορμονικές διαταραχές ή νευρικότητα, που δεν έχουν καμία επιστημονική βάση. Τέλος, επειδή το σκεύασμα περιέχει 2000 IU, καλό θα είναι ο καθένας να συμβουλεύεται τον γιατρό του για την ατομική δοσολογία που του αναλογεί.