Σην τιμή που πωλούνται, δεν νομιζω να υπάρχει ανταγωνισμός.
Μετά απο δύο χρόνια εντατικής χρήσης, συνεχίζουν να δουλεύουν απροβληματιστα.
Κατά βαση το δράπανο το έχω χρησιμοποιήσει σε ξύλο, και λίγες φορές σε μπετόν και λαμαρίνα.
Η μπαταρία που τα συνοδεύει (1.5Ah) είναι αξιοπρεπέστατη και με σωστή χρήση και φόρτιση αντέχει εύκολα. Χρειάζεται και δεύτερη βέβαια, για να μην βάζεις - βγάζεις, αν τα χρησιμοποιεις ταυτόχρονα.
Προσωπικά έχω ακόμη δύο μπαταρίες των 2Ah, και μου αρκούν με το παραπάνω.
Αν κάτι θα ήθελα επιπλέον, το παλμικό κατσαβίδι να είχε ρύθμιση ροπής.
Για ερασιτεχνική ή ημιεπαγγελματική χρήση, συστεινετα με κλειστά τα μάτια.
Update 6/2025: Μετά από σχεδόν 4 χρόνια χρήσης το δράπανο έκαψε μοτέρ. Ζοριστηκε αρκετά για να φτάσει σε αυτό το σημείο, αφού άνοιγε τρύπες (8-10 χιλ) σε ιδιαίτερα σκληρά ξύλα (δεσποτακι, καραγάτσι, ιροκο, καρυδιά). Νόμιζα ήταν καρβουνακια, αλλά τα καρβουνακια ΔΕΝ αντικαθίστανται, αφού είναι φιξ με το μοτέρ. Του αντικατέστησα το μοτέρ με ένα ίδιο της Makita, με κόστος 25€, και όλα καλά.
Άρα δεν είναι και για πολλά ζόρια, πράγμα που βέβαια το γνώριζα.
Το παλμικό, συνεχίζει απροβλημμάτιστα!