Μητρικές Κάρτες

Gigabyte B360M DS3H (rev. 1.0)

Micro ATX, Socket: Intel 1151, Τύπος Μνήμης: DDR4 , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
Micro ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Coffee Lake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel B360

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133, 2400, 2666
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
1 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
2 θύρες USB 2.0, 4 θύρες USB 3.1
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
-
WiFi/Bluetooth
-
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Θερμοκρασία
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Πλήθος θυρών
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή μητρική για τα λεφτα της, κανένα πρόβλημα στα 2 χρονια χρήσης! Έπειτα απο αλλαγή μητρικής δόθηκε σε φίλο ο οποίος εχει μείνει πολυ ικανοποιημένος!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crazywaters
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απάραδεκτη υλοποίηση από την αγαπημένη μου Gigabyte, η οποία τσιγκουνεύτηκε ένα απ τα ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ στοιχεία αξιοπιστίας, που είναι οι ψύκτρες στα VRM!!! Ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα να βάλει χρυσούς πυκνωτές (!?!) στην κατά τα λοιπά της πλάκας ενσωματωμένη κάρτα ήχου που έχει έτσι κι αλλιώς πλαστικές εξόδους. Δεν ξέρω τι πίνουν εκεί στην Taiwan, αλλά είμαι πλέον σίγουρος μετά από 25 χρόνια που χρησιμοποιώ τα motherboards και τις κάρτες της Gigabyte, ότι πρέπει να υπάρχουν 2 διαφορετικές ομάδες που σχεδιάζουν η μία τα extreme προϊόντα και η άλλη τα άθλια σαν αυτό. Δεν αποκλείω και να τα δίνουν φασόν βάζοντας απλώς τη στάμπα τους, αφού άλλωστε το κάνουν ήδη στη Foxconn. Υπ όψην πως αν θέλετε να βάλετε νέο επεξεργαστή Coffee Lake, καλό θα είναι να έχετε έναν παλιότερο πρόχειρο για να φλασάρετε πρώτα το BIOS. Δεν θα την πρότεινα σε καμμία περίπτωση, λόγω αυτής της ανωμαλίας που έχει στον σχεδιασμό της. Ούτε κατά διάνοια δεν θα αγόραζα πλέον μητρική χωρίς ψύκτρες. Δεν είμαστε στο 1990 με 386!
    Τέλος να πούμε πως υπάρχουν ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες υλοποιήσεις από την ίδια την Gigabyte (!?!) με μόλις 10 ευρώ διαφορά, που απέχουν παρασάγγας σε δυνατότητες, και συγκεκριμένα :
    www.skroutz.gr/s/17160929/Gigabyte-B360-M-Aorus-PRO-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/13312174/Gigabyte-Z370P-D3-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/14547476/Gigabyte-B360-HD3-rev-1-0.html

    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spirosaekman21
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VFM Μητρικη θα ελεγα ολα καλα μεχρι στιγμης 4 socket για RAM συμβατη με RGB Fusion αν θελετε να εχετε ελεγχο σε λεντακια κλπ!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια για τα λευτα της η καλυτερη

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή μητρική για τα λεφτα της, κανένα πρόβλημα στα 2 χρονια χρήσης! Έπειτα απο αλλαγή μητρικής δόθηκε σε φίλο ο οποίος εχει μείνει πολυ ικανοποιημένος!

    0
  • Απάραδεκτη υλοποίηση από την αγαπημένη μου Gigabyte, η οποία τσιγκουνεύτηκε ένα απ τα ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ στοιχεία αξιοπιστίας, που είναι οι ψύκτρες στα VRM!!! Ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα να βάλει χρυσούς πυκνωτές (!?!) στην κατά τα λοιπά της πλάκας ενσωματωμένη κάρτα ήχου που έχει έτσι κι αλλιώς πλαστικές εξόδους. Δεν ξέρω τι πίνουν εκεί στην Taiwan, αλλά είμαι πλέον σίγουρος μετά από 25 χρόνια που χρησιμοποιώ τα motherboards και τις κάρτες της Gigabyte, ότι πρέπει να υπάρχουν 2 διαφορετικές ομάδες που σχεδιάζουν η μία τα extreme προϊόντα και η άλλη τα άθλια σαν αυτό. Δεν αποκλείω και να τα δίνουν φασόν βάζοντας απλώς τη στάμπα τους, αφού άλλωστε το κάνουν ήδη στη Foxconn. Υπ όψην πως αν θέλετε να βάλετε νέο επεξεργαστή Coffee Lake, καλό θα είναι να έχετε έναν παλιότερο πρόχειρο για να φλασάρετε πρώτα το BIOS. Δεν θα την πρότεινα σε καμμία περίπτωση, λόγω αυτής της ανωμαλίας που έχει στον σχεδιασμό της. Ούτε κατά διάνοια δεν θα αγόραζα πλέον μητρική χωρίς ψύκτρες. Δεν είμαστε στο 1990 με 386!
    Τέλος να πούμε πως υπάρχουν ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες υλοποιήσεις από την ίδια την Gigabyte (!?!) με μόλις 10 ευρώ διαφορά, που απέχουν παρασάγγας σε δυνατότητες, και συγκεκριμένα :
    www.skroutz.gr/s/17160929/Gigabyte-B360-M-Aorus-PRO-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/13312174/Gigabyte-Z370P-D3-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/14547476/Gigabyte-B360-HD3-rev-1-0.html

    2
  • VFM Μητρικη θα ελεγα ολα καλα μεχρι στιγμης 4 socket για RAM συμβατη με RGB Fusion αν θελετε να εχετε ελεγχο σε λεντακια κλπ!

    5
  • Παιδια για τα λευτα της η καλυτερη

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

23 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μέγεθος
Micro ATX
Τύπος
Desktop

Επεξεργαστής

Υποστηριζόμενοι Επεξεργαστές
Intel
Μοντέλα
Celeron Dual Core, Core i3, Core i5, Core i7, Pentium Dual Core
Υποστηριζόμενη Γενιά
Coffee Lake
Socket
1151

Chipset

Μοντέλο
Intel B360

Μνήμη

Τύπος Μνήμης
DDR4
Πλήθος
4 DIMM Slots
Ταχύτητες Μνήμης
2133, 2400, 2666
Λειτουργία Μνήμης
Dual Channel

Εσωτερικές Συνδέσεις

PCI Express x16 3.0
1 Slot
PCI Express x16 4.0
-
PCI Express x16 5.0
-
Πλήθος SATA III 6Gb/s
6 Port
Τύπος M.2
-
Πλήθος Υποδοχών M.2
-

Εξωτερικές Συνδέσεις

Πίσω Έξοδοι USB-A
2 θύρες USB 2.0, 4 θύρες USB 3.1
Πίσω Έξοδοι USB-C
-
Ethernet (LAN)
1
Συνδέσεις με Οθόνη
HDMI, DVI-D, VGA

Δυνατότητες

RGB Φωτισμός
-
WiFi/Bluetooth
-
Extra
-

Ήχος

Κανάλια Κάρτας Ήχου
7.1
Επιπλέον Συνδέσεις Ήχου
-

Top Specs

Μνήμη
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 5
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • Θερμοκρασία
  • Αξιοπιστία
  • Πλήθος λειτουργιών BIOS
  • Πλήθος θυρών
  • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή μητρική για τα λεφτα της, κανένα πρόβλημα στα 2 χρονια χρήσης! Έπειτα απο αλλαγή μητρικής δόθηκε σε φίλο ο οποίος εχει μείνει πολυ ικανοποιημένος!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crazywaters
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απάραδεκτη υλοποίηση από την αγαπημένη μου Gigabyte, η οποία τσιγκουνεύτηκε ένα απ τα ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ στοιχεία αξιοπιστίας, που είναι οι ψύκτρες στα VRM!!! Ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα να βάλει χρυσούς πυκνωτές (!?!) στην κατά τα λοιπά της πλάκας ενσωματωμένη κάρτα ήχου που έχει έτσι κι αλλιώς πλαστικές εξόδους. Δεν ξέρω τι πίνουν εκεί στην Taiwan, αλλά είμαι πλέον σίγουρος μετά από 25 χρόνια που χρησιμοποιώ τα motherboards και τις κάρτες της Gigabyte, ότι πρέπει να υπάρχουν 2 διαφορετικές ομάδες που σχεδιάζουν η μία τα extreme προϊόντα και η άλλη τα άθλια σαν αυτό. Δεν αποκλείω και να τα δίνουν φασόν βάζοντας απλώς τη στάμπα τους, αφού άλλωστε το κάνουν ήδη στη Foxconn. Υπ όψην πως αν θέλετε να βάλετε νέο επεξεργαστή Coffee Lake, καλό θα είναι να έχετε έναν παλιότερο πρόχειρο για να φλασάρετε πρώτα το BIOS. Δεν θα την πρότεινα σε καμμία περίπτωση, λόγω αυτής της ανωμαλίας που έχει στον σχεδιασμό της. Ούτε κατά διάνοια δεν θα αγόραζα πλέον μητρική χωρίς ψύκτρες. Δεν είμαστε στο 1990 με 386!
    Τέλος να πούμε πως υπάρχουν ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες υλοποιήσεις από την ίδια την Gigabyte (!?!) με μόλις 10 ευρώ διαφορά, που απέχουν παρασάγγας σε δυνατότητες, και συγκεκριμένα :
    www.skroutz.gr/s/17160929/Gigabyte-B360-M-Aorus-PRO-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/13312174/Gigabyte-Z370P-D3-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/14547476/Gigabyte-B360-HD3-rev-1-0.html

    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Μέτριας δυσκολίας σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Πλήθος θυρών
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spirosaekman21
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    VFM Μητρικη θα ελεγα ολα καλα μεχρι στιγμης 4 socket για RAM συμβατη με RGB Fusion αν θελετε να εχετε ελεγχο σε λεντακια κλπ!

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια για τα λευτα της η καλυτερη

    • Πλήθος θυρών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
    • Θερμοκρασία
    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εύκολη σύνδεση εξαρτημάτων στη μητρική
    • Εύκολη τοποθέτηση στο κουτί
  • 5
    Εκπρόσωπος καταστήματος

    • Πλήθος θυρών
    • Πλήθος λειτουργιών BIOS
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αξιοπιστία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή μητρική για τα λεφτα της, κανένα πρόβλημα στα 2 χρονια χρήσης! Έπειτα απο αλλαγή μητρικής δόθηκε σε φίλο ο οποίος εχει μείνει πολυ ικανοποιημένος!

    0
  • Απάραδεκτη υλοποίηση από την αγαπημένη μου Gigabyte, η οποία τσιγκουνεύτηκε ένα απ τα ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ στοιχεία αξιοπιστίας, που είναι οι ψύκτρες στα VRM!!! Ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα να βάλει χρυσούς πυκνωτές (!?!) στην κατά τα λοιπά της πλάκας ενσωματωμένη κάρτα ήχου που έχει έτσι κι αλλιώς πλαστικές εξόδους. Δεν ξέρω τι πίνουν εκεί στην Taiwan, αλλά είμαι πλέον σίγουρος μετά από 25 χρόνια που χρησιμοποιώ τα motherboards και τις κάρτες της Gigabyte, ότι πρέπει να υπάρχουν 2 διαφορετικές ομάδες που σχεδιάζουν η μία τα extreme προϊόντα και η άλλη τα άθλια σαν αυτό. Δεν αποκλείω και να τα δίνουν φασόν βάζοντας απλώς τη στάμπα τους, αφού άλλωστε το κάνουν ήδη στη Foxconn. Υπ όψην πως αν θέλετε να βάλετε νέο επεξεργαστή Coffee Lake, καλό θα είναι να έχετε έναν παλιότερο πρόχειρο για να φλασάρετε πρώτα το BIOS. Δεν θα την πρότεινα σε καμμία περίπτωση, λόγω αυτής της ανωμαλίας που έχει στον σχεδιασμό της. Ούτε κατά διάνοια δεν θα αγόραζα πλέον μητρική χωρίς ψύκτρες. Δεν είμαστε στο 1990 με 386!
    Τέλος να πούμε πως υπάρχουν ΜΑΚΡΑΝ καλύτερες υλοποιήσεις από την ίδια την Gigabyte (!?!) με μόλις 10 ευρώ διαφορά, που απέχουν παρασάγγας σε δυνατότητες, και συγκεκριμένα :
    www.skroutz.gr/s/17160929/Gigabyte-B360-M-Aorus-PRO-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/13312174/Gigabyte-Z370P-D3-rev-1-0.html
    www.skroutz.gr/s/14547476/Gigabyte-B360-HD3-rev-1-0.html

    2
  • VFM Μητρικη θα ελεγα ολα καλα μεχρι στιγμης 4 socket για RAM συμβατη με RGB Fusion αν θελετε να εχετε ελεγχο σε λεντακια κλπ!

    5
  • Παιδια για τα λευτα της η καλυτερη

    0
  • 0
  • Δες τα όλα