Το κινητό αυτό είναι για όσους ξέρουν τί αγοράζουν.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ smartphone. Ναι μεν περιέχει κατά βάση το Android σαν λειτουργικό, αλλά αυτό έγινε για λόγους συμβατότητας των υπηρεσιών της MLS με το συγκεκριμένο λειτουργικό. Κάθε σύγκρισή του με smartphone είναι τουλάχιστον άδικη κατά τη γνώμη μου. Το κινητό είναι ένα feature phone με κάποιες δυνατότητες smartphone, απευθύνεται σε ηλικιωμένους, σε άτομα που δεν είναι εξοικιωμένα με την τεχνολογιά, σε αυτούς που βαρέθηκαν τα smartphones με τις μεγάλες οθόνες και την μπαταρία μιας μέρας ή σε όσους θέλουν απλά να κάνουν τη δουλειά τους με απλό τρόπο. Άμεσος ανταγωνιστής του είναι το Nokia 8110, που χρησιμοποιεί κι αυτό ένα παρόμοιο λειτουργικό, με παρόμοια φιλοσοφία. Το πλεονέκτημα της παρούσας συσκευής είναι το άπειρο πλήθος εφαρμογών σε σχέση με το 8110.
Θα γράψω τη γνώμη μου ανά κατηγορία για να βοηθήσω υποψήφιους αγοραστές.
- οθόνη: είναι ανάλυσης 320Χ240 στις 2.8". Τα χρώματά της είναι μέτρια, η απόκρισή της στην αφή αρκετά καλή και η θέαση κάτω από τον ήλιο άριστη για τα δεδομένα της. Συνολικά είναι λίγο πιο πάνω από ότι καλύτερο μπορείς να βρεις σε feature phone σήμερα, τα οποία και ανταγωνίζεται. Πχ του 8110, που προανέφερα είναι παρόμοια, αλλά μικρότερου μεγέθους και δεν είναι αφής.
- κάμερα: με διαφορά ότι καλύτερο υπάρχει σε feature phone μέχρι σήμερα και η ύπαρξη της μπροστινής κάμερας είναι ένα μεγάλο μπόνους, αφού κάνει τη δουλειά της σε βιντεοκλήσεις. Για selfies δε θα την πρότεινα βέβαια... Να πω εδώ ότι το Nokia 8110 έχει βασική κάμερα μόνο 2MP...
- επεξεργαστής: είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε feature phones κάνει μια χαρά τη δουλειά του σε μενού, απλές εφαρμογές/παιχνίδια και internet. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
- μενού: απλό και αρκετά κατανοητό, αλλά θέλει δουλειά στα σημεία. Από την εταιρεία βέβαια φαίνεται ότι έχει γίνει προσπάθεια τα πράγματα να κρατηθούν όσο πιο απλά γίνεται, αλλά έχει κάποιο δρόμο ακόμη...
- λογισμικό MLS: βρίσκονται όλα εδώ και δουλεύουν αξιοπρεπώς. Ομολογουμένως δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε κάποια άλλη εταιρεία που να καταλαβαίνει τη γλώσσα μας. Αυτό από μόνο του είναι και ο λόγος να προτιμήσει κάποιος την εν λόγω εταιρεία. Αν ζητάτε super επεξεργαστές και άπειρα GB αγοράστε κάτι άλλο. Το λογισμικό από μόνο του κοστίζει κάποιες δεκάδες ευρώ, που αν τα βγάλει από την τιμή της συσκευής, τότε καταλαβαίνει ότι δεν είναι τόσο ακριβές συσκευές, όσο φαίνονται με την πρώτη ματιά.
- ηχείο, μικρόφωνο, σήμα: το ηχείο των ειδοποιήσεων είναι επαρκώς δυνατό και καλούτσικης ποιότητας, το ακουστικό είναι κάπως χαμηλής έντασης. Το μικρόφωνο είναι μια χαρά, δεν έχω κανένα παράπονο. Το σήμα είναι μέτριο και για κάποιο λόγο δε μου δουλεύει καλά όταν το ρυθμίζω μόνο σε 2G (μου γράφει ότι το δίκτυο είναι απασχολημένο και δεν μπορώ να κάνω κλήσεις, όταν το βάλω στο 4G δουλεύει μια χαρά).
- GPS: δουλεύει αρκετά καλά, κλειδώνει λίγο αργά, αλλά ας μην είμαστε και πλεονέκτες... Σχεδόν όλα τα feature phones δεν έχουν καν GPS.
- Μπαταρία: κρατάει 2, ίσως και 3 μέρες με λογική χρήση. Με έντονη χρήση βγάζει πάνω από μέρα άνετα.
- εξωτερικό: τίποτα αξιομνημόνευτο. Πλαστικό καλής ποιότητας, αλλά σχεδίαση κάπως κοινότυπη. Τα άτομα μεγάλης ηλικίας θα εκτιμήσουν τα μεγάλα πλήκτρα του. Εμένα μου άρεσε και η ύπαρξη των ελληνικών χαρακτήρων πάνω τους.
Συνολικά δεν απογοητεύει σε κανένα τομέα, αρκεί να υπάρχουν λογικές προσδοκίες από τον υποψήφιο αγοραστή. Θα μπορούσε να είναι λίγο φθηνότερη για να αποτελέσει χρυσή απόδοση προς τιμή. Πχ στα 60€, αλλά ακόμα και εκεί που είναι σήμερα είναι μια τίμια συσκευή. Όσοι ζητάτε ένα οικονομικό smartphone ΔΕΝ είναι αυτό που ψάχνετε.