Το έχω περίπου ένα μήνα. Πρώτες εντυπώσεις: ελαφρύ (σχετικά), ταχύτατο, ποιοτική κατασκευή, αξιόπιστη λειτουργία.
Μέχρι τώρα ήμουν χρήστης Android κινητών και τάμπλετ, γιατί θεωρούσα ότι τα προϊόντα της Apple ήταν υπερτιμημένα γι αυτά που προσφέρουν (τουλάχιστον για τον μέσο χρήστη). Στην τιμή όμως που το πήρα (290€) αξίζει σίγουρα τα λεφτά του. Για μένα, τουλάχιστον, ήταν αυτό που ήθελα: ένα τάμπλετ που να μπορώ να σερφάρω στο ίντερνετ, να διαβάζω βιβλία, να βλέπω ταινίες κλπ, αξιόπιστα -χωρίς κολλήματα, καθυστερήσεις κλπ.
Μια μικρή προσπάθεια που απαιτείται για να εξοικειωθεί κάποιος με το iOS, αξίζει τον κόπο. Η ποιότητα των ηχείων είναι πολύ καλή, ακούω μπάσα που δεν τα άκουγα σε ένα μικρό τάμπλετ android που είχα. Μου αρέσει επίσης που η Apple δίνει μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια και το απόρρητο των χρηστών -ειδικά επειδή θέλω να κάνω και κάποια επαγγελματική χρήση του τάμπλετ.
Αν και τα εικονίδια στην αρχή μου φάνηκαν λίγο απλοϊκά, όταν δουλέψεις λίγο την συσκευή καταλαβαίνεις ότι η Apple δίνει μεγάλη σημασία στην ποιότητα και την λεπτομέρεια. Έχει πολλές επιλογές ελέγχου -ειδικά το iOS 12, στο οποίο αναβαθμίστηκε χωρίς πρόβλημα. Το κυριότερο είναι ότι λειτουργούν όλα ταχύτατα και χωρίς κολλήματα (εκτός σπανίων εξαιρέσεων). Ανυπομονώ να το δοκιμάσω και σε πιο απαιτητικές εφαρμογές, όπου λένε ότι ανταποκρίνεται πολύ καλά.