Η απλότητα και η κομψότητά του, επιτρέπει στο Sound Bar να ταιριάξει τέλεια με τον περιβάλλοντα χώρο. Σχεδιάστηκε ειδικά για να ταιριάζει με την τηλεόρασή σου.
παίζουν χωρις να το συνδέσω στο ρεύμα δηλαδη ασύρματα σε τηλεόραση;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το Soundbar LG SJ2 διαθέτει compact σχεδιασμό και στιλ, ασύρματο Subwoofer, Bluetooth συνδεσιμότητα και Bluetooth Stand-by λειτουργία. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου με το...
Το Soundbar LG SJ2 διαθέτει compact σχεδιασμό και στιλ, ασύρματο Subwoofer, Bluetooth συνδεσιμότητα και Bluetooth Stand-by λειτουργία. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου με το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί συνδέεται εύκολα με τη συσκευή σου.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΤο Soundbar LG SJ2 διαθέτει compact σχεδιασμό και στιλ, ασύρματο Subwoofer, Bluetooth συνδεσιμότητα και Bluetooth Stand-by λειτουργία. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου με το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί συνδέεται εύκολα με τη συσκευή σου.
Η απλότητα και η κομψότητά του, επιτρέπει στο Sound Bar να ταιριάξει τέλεια με τον περιβάλλοντα χώρο. Σχεδιάστηκε ειδικά για να ταιριάζει με την τηλεόρασή σου.
Τοποθέτησε το subwoofer όπου θέλεις, χωρίς να ανησυχείς πια για καλώδια.
Κάνε streaming μουσικής ασύρματα, απευθείας από το smartphone σου ή άλλη συμβατή συσκευή, για μια απρόσκοπτη εμπειρία ακρόασης.
Η αναπαραγωγή του ήχου ξεκινά μόλις στείλεις ήχο στο Sound Bar. Το Sound Bar βρίσκεται σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας, ενεργοποιείται όταν σταλεί ήχος μέσω Bluetooth και ξεκινά την αναπαραγωγή.
Το Sound Bar της LG συνοδεύεται από τηλεχειριστήριο, ωστόσο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου*.
* Συμβατότητα με τηλεχειριστήρια συσκευών LG, Sony, Philips, Sharp, Panasonic, Vizio, Toshiba και Samsung.
Συνδέσου στη συσκευή που επιθυμείς με Optical, Portable In και Bluetooth σύνδεση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τρομερή αναβάθμιση ήχου για τα χρηματά του, αγορασμένο 130 ευρώ πριν ένα μήνα σε τηλεόραση 43'' TCL και πολύ ωραίο το ασύρματο subwoofer. Βλέπω ταινιες σαν άρχοντας επιτέλους
Δεν υπάρχουν λόγια αξίζει τα λεφτά της 100% την έχω 3 χρόνια και είναι σαν να την πήρα χθες. Η ποιότητα ήχου δεν έχει χαλάσει καθόλου όπως και δεν μου έχει δημιουργηθεί ούτε ένα θέμα.
για την τιμη τ ειναι τρομερα δν χρειάζεσαι κατι καλυτερο απο αυτο,η ηχομπαρα την εχω βαλει πανω απο την τηλεόραση κ το μπασο πισω απο τον καναπε
Περίμενα να έχει καθαρό ήχο αλλά αφού υπάρχει επιλογής ήχου και από την τηλεόραση με καλύπτει πλήρως, διότι το μπάσο είναι όλα τα λεφτά λες και βρίσκομαι σε σινεμά. Αν συνδέεται και 2ο μπάσο θα το πάρω με κλειστά μάτια. Για τα λεφτά του αξίζει μόνο για το μπάσο. Τώρα αν κάποιος έχει χάλια ήχο τότε αξίζει και για αυτό.
Value for Money? Ναι. Εχει ηχαρα; Οχι. Ειναι απλα λες και η τηλεοραση σου ( Samsung 55' UE55AU7172 στην προκειμενη) ειχε λιγο εξτρα μπασο. Και το μπασο απλα φασαριοζικο ειναι, καθολου καθαρο και βαθυ. Εχοντας τα Logitech Z623 στον υπολογιστη, καταλαβενετε οτι το μπασο της μπαρας αυτης μου φανηκε τραγικοτατο. Παρα ταυτα, οπως προειπα, ειναι μια φθηνη και καλη λυση για να αναβαθμισετε τον ηχο σας. Δεν θα την προτεινα προσωπικα, σε αυτο το ευρος τιμων το +-50ρικο εχει απιστευτη διαφορα στον τελικο ηχο του προιοντος. Επενδυστε σε ενα καλο ηχοσυστημα.
Δυστυχώς απογοητευτικά... Σε 55άρα Lg, με ασύρματη σύνδεση Bluetooth. Από τα ηχεία της τηλεόρασης καλύτερα άκουγα... Χωρίς μπάσο, βέβαια, αλλά καλύτερα άκουγα.
Επιβεβαιώνω τα παρακάτω...
έχει ασύρματο subwoofer. έχει τηλεχειριστήριο.
έχει δυνατή ένταση στον ήχο χωρίς παραμορφώσεις.
αν ζητούσα κάτι παραπάνω θα ήταν για τα γούστα μου πιο δυνατό subwoofer και λίγη καθαρότητα παραπάνω.
γενικότερα αξίζει η αγορά του ,είμαι ευχαριστημένος από την LG, έχοντας και home Cinema,καθώς και CD player στο αυτοκινήτο.
αξιοπρεπή ποιότητα και σωστή τιμή.
Μόλις την αγόρασα. Κατ αρχήν με το που την ξεπακεταρεις βλέπεις πως δεν έχεις να κανεις με φτηνή κατασκευή, παρά τα 88 ευρώ που την πήρα…Στην τηλεόραση μου ( Samsung qled) συνδέεται με δυο τρόπους. Με οπτική ίνα και Bluetooth. Και στα δυο η ποιότητα ηχου είναι ίδια. Η διαφορά είναι ότι με την οπτική ίνα ανοίγει αυτόματα η μπάρα όταν ανοίγει η τηλεόραση, με το Bluetooth όχι. Με το δεύτερο όμως το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης ρυθμίζει την ένταση της ηχομπαρα, με την οπτική ίνα όχι αλλά μπορεί να ακουστεί παράλληλα ο ήχος απ τα ηχεία της τηλεόρασης…Στο θέμα του ήχου, πραγματική αναβάθμιση. Νταξι, δεν είναι κάνα ακριβό σύστημα, μην περιμένετε τον σούπερ καθαρό ήχο κλπ αλλά σε σχέση με το πως ακούγεται σκέτα η τηλεόραση η νύχτα με την μέρα. Αρκεί να βλέπεις πρόγραμμα με επεξεργασμένο ήχο Dolby digital και όχι απλά εκπομπές. Στις υψηλές συχνότητες ίσως έχει λίγο πρόβλημα. Η ύπαρξη όμως του έντονου μπάσου προσδίδει ατμόσφαιρα στις ταινίες δράσης. Γενικά για τα λευτα του, παρα πολύ καλή επιλογή. Στα αρνητικά η μη ένδειξη της ενεργοποίησης διαφόρων λειτουργιών και επιπέδου του μπάσου στην συσκευή. Απλά πατάς τα κουμπιά στο χειριστήριο και μένουν σταθερά ενεργοποιημένες η’ όχι οι λειτουργίες…
Άμα θέλετε μια αναβάθμιση για την τηλεόραση σας ακόμα και αν είναι σχετικά καινούργια ΑΞΙΖΕΙ. Ακόμα και με Bluetooth ο ήχος είναι απίστευτος το μπάσο υπέροχο (έτρεμαν κυριολεκτικά τα τζάμια) και είναι εύκολο να το συνδέσετε. Το μόνο κακό ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ το είναι ότι δεν έχει μέσα στο κουτί οπτική ίνα. Αυτό σημαίνει ότι ενώ όλοι λένε ότι ο ήχος είναι ο καλύτερος μόλις συνδεθεί με αυτή θα πρέπει να το αγοράσετε ξεχωριστά.
Αγοράστηκε για χρήση σε combo laptop-monitor. Πραγματικά για απλή χρήση και όχι κάτι υπερβολικά απαιτητικό, κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω. Εύκολη wireless σύνδεση, αλλά και με επιλογές καλωδίου (usb, οπτική ίνα κλπ) γεμίζει το δωμάτιο με τον ήχο της. Επίσης το μπάσο με έχει αφήσει ευχαριστημένο. Για απλή καθημερινή χρήση, είναι μονόδρομος!
Δεν έχω εμπειρία από ηχομπαρες μιας και είναι η πρώτη που έχω αγοράσει. Ωστόσο για δωμάτιο 12 τετραγωνικών για μουσική και ταινία άψογη. Έχει συνδεθεί με οπτική ίνα σε LG τηλεόραση και ο χειρισμός της από το ίδιο τηλεχειριστήριο με αυτό της τηλεόρασης. Για τα 80 κάτι ευρώ που έκανε δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στη κατηγορία, αλλά αυτή η ηχομπαρα σίγουρα αξίζει. VFM!
Δεν αξίζει είναι το ίδιο με το ηχείο της τηλεόρασης το το μπάσο είναι μηδαμινό δε κάνει τίποτα στο σύνδεσα και με οπτική ινα, μάπα
Η μπάρα είναι αξιοπρεπέστατη! Για τηλεόραση Lg 4k 43" χωρίς hdmi 2.1 για να πεις πως βγάζει atmos η vision είναι ότι πρέπει.Φοβερο μπάσο που παίζεις εσύ όσο θες για να μην καλύπτει τα πρίμα.Ταχυτατη σύνδεση και έλεγχος με το τηλεκοντρόλ της tv. Σύνδεση με οπτική ίνα και τέλος! Γενικά έχω δοκιμάσει και μια lg με atmos....αν δεν το βγάζει η πηγή μην περιμένετε κινηματογράφο στο σαλόνι σας.Παρτε αυτή και ευχαριστηθητε ταινίες και xbox series s
Ευχαριστημένος από την αγορά δεδομένων των χρημάτων που κοστίζει. Μια χαρά δουλεύει με το magic remote της LG και όταν συνδέεται με οπτική ίνα σε αντίθεση με όσα γράφουν κάποιοι φίλοι νωρίτερα. Δεν γίνεται αυτόματα αλλά πρέπει να το ρυθμίσεις από την τηλεόραση σου. Οταν το ρυθμίσεις σωστά η ηχόμπαρα ανοίγει και κλείνει μαζί με την TV και φυσικά ο ήχος αυξομοιώνεται χωρίς πρόβλημα από το magic remote.
Μπορουσε πολυ καλυτερα, Δεν αλλαζει σταθμη ηχου με magic remote της LG TV (43'') συνδεδεμενο με οπτικη ινα. Διαφορετικες σταθμες ηχου οταν αλλαζω απο TV σε HDMI 1 & 2 ( PC & XBOX).Ο ηχος απο το PC (HDMI 1) σε μουσικη ειναι φτωχός και το ιδιο απο την κονσολα (HDMI 2). Σε NETFLIX ο ηχος ειναι πιο καθαρος και γεματος απο τα ηχεια τις τηλεορασης παλι..... Το σωζει η ποιοτητα κατασκευης και ο ηχος απο το sub woofer. Θα δοκιμασω με BT & HDMI ARC για να ειμαι πιο αντικειμενικος. Προς το παρων ειναι εκτος προσδοκιων.
EDIT: τα μεσαια και τα πριμα ειναι ανυπαρκτα....
Αγορασμενη για χρήση με LG τηλεόραση ( 55UK6750). Πλήρης απογοήτευση όταν με οπτική ίνα δεν μπορώ με το Magic Remote να αλλάξω τον ήχο. Για να αλλάξει ο ήχος χωρίς το τηλεκοντρόλ της ηχομπάρας πρέπει να το συνδέσεις με Bluetooth. Και ποιότητα ήχου χάνεις και πρέπει κάθε φορά που το ανοίγεις να κάνεις σύνδεση χειροκίνητα.
Όσο για τον ήχο είναι ΟΚ. Ούτε δυνατό είναι ούτε ουαου θα πεις, μια απλή αναβάθμιση από τα ηχεία της τηλεόρασης ( πάντα σε σχέση με την δική μου τηλεόραση, εάν η δική σας είτε έχει παλιά είτε κακά ηχεία τότε ίσως η διαφορά να είναι καλύτερη).
Αξίζει; Προσωπικά όχι, δώστε κατι παραπάνω για να έχει νόημα ή μείνετε με τα ηχεία της τηλεόρασης.
Καθαρός και δυνατός ήχος. Πολύ εύκολη σύνδεση μέσω καλωδίου οπτικής ίνας (δε συμπεριλαμβάνεται). Για τα χρήματά του (88 ευρώ) πολύ καλή επιλογή
Για 94 ευρώ που το πήρα είναι value for money. Η μοναδική παρατήρηση που έχω είναι ότι δεν έχει υψηλή ένταση για 160w rms.
Συνδέθηκε σε τηλεόραση LG με οπτική ίνα σε μεγάλο ενιαίο χώρο και ακούγεται πολύ καλά. Αισθητή αναβάθμιση. Πλήρως συμβατή και με την τηλεόραση και το home cinema. Αρκετά δυνατός και καθαρός ήχος σε σχέση με τα ηχεία της tv που βγάλανε πρόβλημα και τριζανε και μια επισκευή θα ήταν ασύμφορη. Σύνδεση με bluetooth δεν επιχείρησα εφόσον υπάρχει η σαφώς καλύτερη επιλογή της οπτικής ίνας. Το woofer το βάζεις στην πρίζα και το ξεχνάς. Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του μπάσου για να φέρεις στα μέτρα σου. Συνδέεται με την ηχομπάρα μόνο του μόλις την ανοίξεις. Το τηλεχειριστήριο το άφησα στην άκρη. Ο ήχος ρυθμίζεται από το κοντρόλ της τηλεόρασης. Η ηχομπάρα ανοίγει μόλις ανοίξει η τηλεόραση και κλείνει μετά από λίγο μόλις τη σβήσεις. (αρκεί να έχεις ορίσει από το μενού της τηλεόρασης η έξοδος του ήχου να είναι στην ηχομπάρα). Διαφορετικά την επιλέγεις όταν θες να λειτουργήσει μόνο. Γενικά πολύ τίμιο σύστημα. Δε χρειάζεσαι κάτι ακριβότερο αν θες μια αναβάθμιση από τα ηχεία της τηλεόρασης.
Update: Αγοράστηκε και δεύτερη για την 43άρα 4k LG του υπνοδωματίου για καλύτερη εμπειρία ήχου στις ταινίες. Στη συγκεκριμένη tv, καθότι πιο καινούρια, υπάρχει δυνατότητα να ακούγεται ήχος ταυτόχρονα και από τα δικά της ηχεία και από την ηχομπάρα, επιλογή που δεν είχε η παλιότερη tv. Επίσης, ενεργοποιώντας το LG Sound Synch, από το μενού της tv, η ρύθμιση ήχου υπακούει στο τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης ΑΛΛΑ ΟΧΙ αν είναι το Magic Remote της LG που έχουν κάποια μοντέλα. Το λέει και το manual της ηχομπάρας ότι δεν είναι συμβατή με το Magic Remote (για κάποιο περίεργο λόγο). Αν έχετε το κλασικό τηλεκοντρόλ της LG θα δουλεύει μια χαρά. Εγώ παρόλο που έχω το Magic, χρησιμοποιώ το παλιό κοντρόλ λόγω συνήθειας και είναι συμβατό και με tv και με ηχομπάρα. Τη συνιστώ ως μια αρκετά αξιοπρεπή και ποιοτική επιλογή για αναβάθμιση ήχου σε λογικά πλαίσια χωρίς υπερβολές.
Για τα χρηματα του 99€ ειναι πολυ τίμιο, σου προσφέρει ενα αξιοπρεπή ηχο. Θα επανέλθω να αξιολογήσω την αντοχή του
Το έχω συνδέσει με την τηλεόραση το ηχοσύστημα δεν παλεύετε πάρα πολύ ωραίος ήχος.....δοκίμασα αρχικά να το συνδέσω με Bluetooth κ μετά με οπτική ίνα..... τεράστια διαφορά......πάρα πολύ αξιόλογο φοβερή κ ποιοτική κατασκευή......!!!!!
Το μηχανημα παιδια ειναι απιστευτο!!! Στα 85 ευρω κλεβεις εκκλησια .Συνδεση με οπτικη ινα για πολυ καλη αποδοση και αυτο που κανει εντυπωση ειναι ο βαθυς και πλουσιος ηχος του μπασου.
σε δωματιο που το εχω 12 τ.μ ειναι υπεραρκετο .δεν εχω εμπειρια απο ηχομπαρες αλλα για μενα ειναι πανω απο τις προσδοκιες μου .
Πραγματικα ενθουσιαστηκα !!!!!!
Συνδέθηκε αμέσως, καθαρός ήχος, καλή επιλογή κάτω των 100 ευρω. Ρυθμίζεις την ένταση από το κοντρολ της TV χωρις προβλημα. Υπολογίζεις την αγορά ενος οπτικού καλωδίου (μιζέρια της LG η ελλειψη του). Μπροστα απο TV sony 37 κρύβει σε ύψος όλη την κάτω φασα χωρίς να εμποδίζει τη χρηση του τηλεκονττολ. Το Bluetooth συνδέεται απροβληματιστα με κινητό και αναβαθμιζεις τη μουσική που ακούς. Το woofer θέλει ρεύμα (υπολόγισε να έχεις μια μικρή παροχή εκεί που θα μπει). VFM
ειναι τέλειο. δεν εχει ώμος καλώδιο σύνδεσης με TV,πηρα optical καλώδιο για άψογο ήχο.εχει και καλα μπάσα.το συνιστώ
Έχω μια 4k lg tv οπότε όταν κοιτούσα για ηχομπαρα ήθελα να πάρω ίδιας εταιρείας αν ήταν δυνατό.
Δεν άργησα να καταλήξω στη συγκεκριμένη. Πόλυ καλός και καθαρός ήχος χάρη στη χρήση οπτικού καλωδίου για τη σύνδεση με την τηλεόραση (δεν δίνεται με τη συσκευασία πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά) κάτι το οποίο δεν βρίσκεις εύκολα σε ηχομπαρες των 100€.
Το woofer του πολύ καλό επίσης με καλά μπάσα.
Ο,τι πρέπει για ένα σχετικά μικρό σαλόνι ή ένα δωμάτιο για να βλέπεις ταινίες και να παίζεις παιχνίδια.
Με τη μουσική δεν το έχω τεσταρει τόσο γιατί δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου αλλά μια δυο φορές που συνδεσα το κινητό με bluetooth έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.
Μέτριο απλά. Αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις κάτι άλλο αυτό κάνει την δουλειά του. Σίγουρα είναι καλύτερα από τα ηχεία της τηλεόρασης. Το πήρα στο χωριό για την μαμά γτ αγόρασε νανοσελ και ήθελα να έχει και λίγο ηχο, για να βλέπει τις ταινίες της ...
το μονο που δεν με ικανοποιει ειναι τα πριμα,τα σκεπαζει το μπασσο...κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο.για τα λεφτα του...
Για αναβαθμιση της τηλεορασης να δεις καμια ταινια ειναι σουπερ για τα 88 ευρω που εδωσα...συνδεθηκε πριν προλαβω να το καταλαβω....οπτικη ινα κ απενεργοποιεις τον ηχο της τηλεορασης κ παιζεις μπαλα με την μπαρα κατευθειαν...με το bass blast γουσταρεις να βλεπεις ταινιες...
Με συνδεση απο κινητο κ you tube παιζει ακομα πιο δυνατα αφου το δυναμωνεις κ απτο κινητο...στα θετικα ειναι κ οτι ρυθμιζεις την ενταση του γουφερ που στα ψιλα αν χρειαστει το χαμηλωνεις για να μην παραμορφωνει...
Εγω δεν το εχω μετανοιωσει για την τηλεοραση τωρα αν το θες για να ακους μουσικη στο τερμα παρε ηχοσυστημα...
Για τα χρήματά της (87 ευρώ) πολύ καλή και τίμια.. Για σαλόνι 20 τετραγωνικών είναι ο, τι πρέπει.. Η καλύτερη επιλογή στα λεφτά της.
Μια χαρά τούμπανο το πιο οικονομικό της αγοράς κάνει τη δουλειά του με το παραπάνω. Πιο δυνατά σου φέρνουν την αστυνομία!
Τρομερή αναβάθμιση ήχου για τα χρηματά του, αγορασμένο 130 ευρώ πριν ένα μήνα σε τηλεόραση 43'' TCL και πολύ ωραίο το ασύρματο subwoofer. Βλέπω ταινιες σαν άρχοντας επιτέλους
Δεν υπάρχουν λόγια αξίζει τα λεφτά της 100% την έχω 3 χρόνια και είναι σαν να την πήρα χθες. Η ποιότητα ήχου δεν έχει χαλάσει καθόλου όπως και δεν μου έχει δημιουργηθεί ούτε ένα θέμα.
για την τιμη τ ειναι τρομερα δν χρειάζεσαι κατι καλυτερο απο αυτο,η ηχομπαρα την εχω βαλει πανω απο την τηλεόραση κ το μπασο πισω απο τον καναπε
Περίμενα να έχει καθαρό ήχο αλλά αφού υπάρχει επιλογής ήχου και από την τηλεόραση με καλύπτει πλήρως, διότι το μπάσο είναι όλα τα λεφτά λες και βρίσκομαι σε σινεμά. Αν συνδέεται και 2ο μπάσο θα το πάρω με κλειστά μάτια. Για τα λεφτά του αξίζει μόνο για το μπάσο. Τώρα αν κάποιος έχει χάλια ήχο τότε αξίζει και για αυτό.
Value for Money? Ναι. Εχει ηχαρα; Οχι. Ειναι απλα λες και η τηλεοραση σου ( Samsung 55' UE55AU7172 στην προκειμενη) ειχε λιγο εξτρα μπασο. Και το μπασο απλα φασαριοζικο ειναι, καθολου καθαρο και βαθυ. Εχοντας τα Logitech Z623 στον υπολογιστη, καταλαβενετε οτι το μπασο της μπαρας αυτης μου φανηκε τραγικοτατο. Παρα ταυτα, οπως προειπα, ειναι μια φθηνη και καλη λυση για να αναβαθμισετε τον ηχο σας. Δεν θα την προτεινα προσωπικα, σε αυτο το ευρος τιμων το +-50ρικο εχει απιστευτη διαφορα στον τελικο ηχο του προιοντος. Επενδυστε σε ενα καλο ηχοσυστημα.
251 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνπαίζουν χωρις να το συνδέσω στο ρεύμα δηλαδη ασύρματα σε τηλεόραση;
Πρέπει να συνδεθεί στο ρεύμα.
Μπορεί να συνδεθεί μόνιμα σε PC?
ναι ειτε με μινιτζακ ειτε με μπλουτουθ ή ηχο οπτικης ινας, κι εγω στο PC το εχω. Το προβλημα ειναι οτι για PC δεν εχει σωστο stereo οποτε ειναι μονο για ταινιες . Γενικα οκ βολικο αλλα καλυτερα να παρεις 50 ευρω ηχεια λοτζιτεκ απο αυτο. Επισης εχει πολυ μουντο ηχο, τα μεσαια του ειναι χαλια. Αλλα με το peace (app για να φτιαξεις τον ηχο ) στο "Classic" preset ο ηχος γινεται τελειος. Παραμενει το προβλημα πηγης. οτι δλδ ακουγεται το αριστερα δεξια, το δεξια αριστερα κλπ κλπ. ειναι λιγο απιθανο για παιχνιδια και αχρηστο εννοειται για production μουσικης
Συγγνώμη αν ακουστεί χαζή η ερώτηση αλλά είμαι πρωτάρης στα ηλεκτρονικά Μπορώ να ακούω ταυτόχρονα και από τα ηχεία της Lg τηλεόρασης μου και από το soundbar ή πρέπει να επιλέξω ένα από τα δύο...; Αν ναι, έχει κάποια καθυστέρηση ο ήχος του soundbar σε σχέση με αυτόν της τηλεόρασης. Μιλάω πάντα για σύνδεση με καλώδιο οπτικής ίνας. Ευχαριστώ....
Έχει να κάνει με την τηλεόραση, η δική μου έχει επιλογή ο ήχος να βγαίνει και από οπτικαλ και από τα ηχεία της τηλεόρασης χωρίς αλλοιώσεις
Καλησπέρα.μπορει κάποιος να μου πει ενώ είναι κλειστό (ένδειξη κόκκινο λαμπάκι) ξαφνικά ανοίγει και ακούγονται ήχοι ομιλίες ή τραγούδια.χωρις να πειράξω το οτιδηποτε
Το Soundbar LG SJ2 διαθέτει compact σχεδιασμό και στιλ, ασύρματο Subwoofer, Bluetooth συνδεσιμότητα και Bluetooth Stand-by λειτουργία. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου με το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου.
Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί συνδέεται εύκολα με τη συσκευή σου.
Η απλότητα και η κομψότητά του, επιτρέπει στο Sound Bar να ταιριάξει τέλεια με τον περιβάλλοντα χώρο. Σχεδιάστηκε ειδικά για να ταιριάζει με την τηλεόρασή σου.
Τοποθέτησε το subwoofer όπου θέλεις, χωρίς να ανησυχείς πια για καλώδια.
Κάνε streaming μουσικής ασύρματα, απευθείας από το smartphone σου ή άλλη συμβατή συσκευή, για μια απρόσκοπτη εμπειρία ακρόασης.
Η αναπαραγωγή του ήχου ξεκινά μόλις στείλεις ήχο στο Sound Bar. Το Sound Bar βρίσκεται σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας, ενεργοποιείται όταν σταλεί ήχος μέσω Bluetooth και ξεκινά την αναπαραγωγή.
Το Sound Bar της LG συνοδεύεται από τηλεχειριστήριο, ωστόσο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σου*.
* Συμβατότητα με τηλεχειριστήρια συσκευών LG, Sony, Philips, Sharp, Panasonic, Vizio, Toshiba και Samsung.
Συνδέσου στη συσκευή που επιθυμείς με Optical, Portable In και Bluetooth σύνδεση.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Τρομερή αναβάθμιση ήχου για τα χρηματά του, αγορασμένο 130 ευρώ πριν ένα μήνα σε τηλεόραση 43'' TCL και πολύ ωραίο το ασύρματο subwoofer. Βλέπω ταινιες σαν άρχοντας επιτέλους
Δεν υπάρχουν λόγια αξίζει τα λεφτά της 100% την έχω 3 χρόνια και είναι σαν να την πήρα χθες. Η ποιότητα ήχου δεν έχει χαλάσει καθόλου όπως και δεν μου έχει δημιουργηθεί ούτε ένα θέμα.
για την τιμη τ ειναι τρομερα δν χρειάζεσαι κατι καλυτερο απο αυτο,η ηχομπαρα την εχω βαλει πανω απο την τηλεόραση κ το μπασο πισω απο τον καναπε
Περίμενα να έχει καθαρό ήχο αλλά αφού υπάρχει επιλογής ήχου και από την τηλεόραση με καλύπτει πλήρως, διότι το μπάσο είναι όλα τα λεφτά λες και βρίσκομαι σε σινεμά. Αν συνδέεται και 2ο μπάσο θα το πάρω με κλειστά μάτια. Για τα λεφτά του αξίζει μόνο για το μπάσο. Τώρα αν κάποιος έχει χάλια ήχο τότε αξίζει και για αυτό.
Value for Money? Ναι. Εχει ηχαρα; Οχι. Ειναι απλα λες και η τηλεοραση σου ( Samsung 55' UE55AU7172 στην προκειμενη) ειχε λιγο εξτρα μπασο. Και το μπασο απλα φασαριοζικο ειναι, καθολου καθαρο και βαθυ. Εχοντας τα Logitech Z623 στον υπολογιστη, καταλαβενετε οτι το μπασο της μπαρας αυτης μου φανηκε τραγικοτατο. Παρα ταυτα, οπως προειπα, ειναι μια φθηνη και καλη λυση για να αναβαθμισετε τον ηχο σας. Δεν θα την προτεινα προσωπικα, σε αυτο το ευρος τιμων το +-50ρικο εχει απιστευτη διαφορα στον τελικο ηχο του προιοντος. Επενδυστε σε ενα καλο ηχοσυστημα.
Δυστυχώς απογοητευτικά... Σε 55άρα Lg, με ασύρματη σύνδεση Bluetooth. Από τα ηχεία της τηλεόρασης καλύτερα άκουγα... Χωρίς μπάσο, βέβαια, αλλά καλύτερα άκουγα.
Επιβεβαιώνω τα παρακάτω...
έχει ασύρματο subwoofer. έχει τηλεχειριστήριο.
έχει δυνατή ένταση στον ήχο χωρίς παραμορφώσεις.
αν ζητούσα κάτι παραπάνω θα ήταν για τα γούστα μου πιο δυνατό subwoofer και λίγη καθαρότητα παραπάνω.
γενικότερα αξίζει η αγορά του ,είμαι ευχαριστημένος από την LG, έχοντας και home Cinema,καθώς και CD player στο αυτοκινήτο.
αξιοπρεπή ποιότητα και σωστή τιμή.
Μόλις την αγόρασα. Κατ αρχήν με το που την ξεπακεταρεις βλέπεις πως δεν έχεις να κανεις με φτηνή κατασκευή, παρά τα 88 ευρώ που την πήρα…Στην τηλεόραση μου ( Samsung qled) συνδέεται με δυο τρόπους. Με οπτική ίνα και Bluetooth. Και στα δυο η ποιότητα ηχου είναι ίδια. Η διαφορά είναι ότι με την οπτική ίνα ανοίγει αυτόματα η μπάρα όταν ανοίγει η τηλεόραση, με το Bluetooth όχι. Με το δεύτερο όμως το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης ρυθμίζει την ένταση της ηχομπαρα, με την οπτική ίνα όχι αλλά μπορεί να ακουστεί παράλληλα ο ήχος απ τα ηχεία της τηλεόρασης…Στο θέμα του ήχου, πραγματική αναβάθμιση. Νταξι, δεν είναι κάνα ακριβό σύστημα, μην περιμένετε τον σούπερ καθαρό ήχο κλπ αλλά σε σχέση με το πως ακούγεται σκέτα η τηλεόραση η νύχτα με την μέρα. Αρκεί να βλέπεις πρόγραμμα με επεξεργασμένο ήχο Dolby digital και όχι απλά εκπομπές. Στις υψηλές συχνότητες ίσως έχει λίγο πρόβλημα. Η ύπαρξη όμως του έντονου μπάσου προσδίδει ατμόσφαιρα στις ταινίες δράσης. Γενικά για τα λευτα του, παρα πολύ καλή επιλογή. Στα αρνητικά η μη ένδειξη της ενεργοποίησης διαφόρων λειτουργιών και επιπέδου του μπάσου στην συσκευή. Απλά πατάς τα κουμπιά στο χειριστήριο και μένουν σταθερά ενεργοποιημένες η’ όχι οι λειτουργίες…
Άμα θέλετε μια αναβάθμιση για την τηλεόραση σας ακόμα και αν είναι σχετικά καινούργια ΑΞΙΖΕΙ. Ακόμα και με Bluetooth ο ήχος είναι απίστευτος το μπάσο υπέροχο (έτρεμαν κυριολεκτικά τα τζάμια) και είναι εύκολο να το συνδέσετε. Το μόνο κακό ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ το είναι ότι δεν έχει μέσα στο κουτί οπτική ίνα. Αυτό σημαίνει ότι ενώ όλοι λένε ότι ο ήχος είναι ο καλύτερος μόλις συνδεθεί με αυτή θα πρέπει να το αγοράσετε ξεχωριστά.
Αγοράστηκε για χρήση σε combo laptop-monitor. Πραγματικά για απλή χρήση και όχι κάτι υπερβολικά απαιτητικό, κάνει τη δουλειά της και με το παραπάνω. Εύκολη wireless σύνδεση, αλλά και με επιλογές καλωδίου (usb, οπτική ίνα κλπ) γεμίζει το δωμάτιο με τον ήχο της. Επίσης το μπάσο με έχει αφήσει ευχαριστημένο. Για απλή καθημερινή χρήση, είναι μονόδρομος!
Δεν έχω εμπειρία από ηχομπαρες μιας και είναι η πρώτη που έχω αγοράσει. Ωστόσο για δωμάτιο 12 τετραγωνικών για μουσική και ταινία άψογη. Έχει συνδεθεί με οπτική ίνα σε LG τηλεόραση και ο χειρισμός της από το ίδιο τηλεχειριστήριο με αυτό της τηλεόρασης. Για τα 80 κάτι ευρώ που έκανε δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι καλύτερο στη κατηγορία, αλλά αυτή η ηχομπαρα σίγουρα αξίζει. VFM!
Δεν αξίζει είναι το ίδιο με το ηχείο της τηλεόρασης το το μπάσο είναι μηδαμινό δε κάνει τίποτα στο σύνδεσα και με οπτική ινα, μάπα
Η μπάρα είναι αξιοπρεπέστατη! Για τηλεόραση Lg 4k 43" χωρίς hdmi 2.1 για να πεις πως βγάζει atmos η vision είναι ότι πρέπει.Φοβερο μπάσο που παίζεις εσύ όσο θες για να μην καλύπτει τα πρίμα.Ταχυτατη σύνδεση και έλεγχος με το τηλεκοντρόλ της tv. Σύνδεση με οπτική ίνα και τέλος! Γενικά έχω δοκιμάσει και μια lg με atmos....αν δεν το βγάζει η πηγή μην περιμένετε κινηματογράφο στο σαλόνι σας.Παρτε αυτή και ευχαριστηθητε ταινίες και xbox series s
Ευχαριστημένος από την αγορά δεδομένων των χρημάτων που κοστίζει. Μια χαρά δουλεύει με το magic remote της LG και όταν συνδέεται με οπτική ίνα σε αντίθεση με όσα γράφουν κάποιοι φίλοι νωρίτερα. Δεν γίνεται αυτόματα αλλά πρέπει να το ρυθμίσεις από την τηλεόραση σου. Οταν το ρυθμίσεις σωστά η ηχόμπαρα ανοίγει και κλείνει μαζί με την TV και φυσικά ο ήχος αυξομοιώνεται χωρίς πρόβλημα από το magic remote.
Μπορουσε πολυ καλυτερα, Δεν αλλαζει σταθμη ηχου με magic remote της LG TV (43'') συνδεδεμενο με οπτικη ινα. Διαφορετικες σταθμες ηχου οταν αλλαζω απο TV σε HDMI 1 & 2 ( PC & XBOX).Ο ηχος απο το PC (HDMI 1) σε μουσικη ειναι φτωχός και το ιδιο απο την κονσολα (HDMI 2). Σε NETFLIX ο ηχος ειναι πιο καθαρος και γεματος απο τα ηχεια τις τηλεορασης παλι..... Το σωζει η ποιοτητα κατασκευης και ο ηχος απο το sub woofer. Θα δοκιμασω με BT & HDMI ARC για να ειμαι πιο αντικειμενικος. Προς το παρων ειναι εκτος προσδοκιων.
EDIT: τα μεσαια και τα πριμα ειναι ανυπαρκτα....
Αγορασμενη για χρήση με LG τηλεόραση ( 55UK6750). Πλήρης απογοήτευση όταν με οπτική ίνα δεν μπορώ με το Magic Remote να αλλάξω τον ήχο. Για να αλλάξει ο ήχος χωρίς το τηλεκοντρόλ της ηχομπάρας πρέπει να το συνδέσεις με Bluetooth. Και ποιότητα ήχου χάνεις και πρέπει κάθε φορά που το ανοίγεις να κάνεις σύνδεση χειροκίνητα.
Όσο για τον ήχο είναι ΟΚ. Ούτε δυνατό είναι ούτε ουαου θα πεις, μια απλή αναβάθμιση από τα ηχεία της τηλεόρασης ( πάντα σε σχέση με την δική μου τηλεόραση, εάν η δική σας είτε έχει παλιά είτε κακά ηχεία τότε ίσως η διαφορά να είναι καλύτερη).
Αξίζει; Προσωπικά όχι, δώστε κατι παραπάνω για να έχει νόημα ή μείνετε με τα ηχεία της τηλεόρασης.
Καθαρός και δυνατός ήχος. Πολύ εύκολη σύνδεση μέσω καλωδίου οπτικής ίνας (δε συμπεριλαμβάνεται). Για τα χρήματά του (88 ευρώ) πολύ καλή επιλογή
Για 94 ευρώ που το πήρα είναι value for money. Η μοναδική παρατήρηση που έχω είναι ότι δεν έχει υψηλή ένταση για 160w rms.
Συνδέθηκε σε τηλεόραση LG με οπτική ίνα σε μεγάλο ενιαίο χώρο και ακούγεται πολύ καλά. Αισθητή αναβάθμιση. Πλήρως συμβατή και με την τηλεόραση και το home cinema. Αρκετά δυνατός και καθαρός ήχος σε σχέση με τα ηχεία της tv που βγάλανε πρόβλημα και τριζανε και μια επισκευή θα ήταν ασύμφορη. Σύνδεση με bluetooth δεν επιχείρησα εφόσον υπάρχει η σαφώς καλύτερη επιλογή της οπτικής ίνας. Το woofer το βάζεις στην πρίζα και το ξεχνάς. Υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του μπάσου για να φέρεις στα μέτρα σου. Συνδέεται με την ηχομπάρα μόνο του μόλις την ανοίξεις. Το τηλεχειριστήριο το άφησα στην άκρη. Ο ήχος ρυθμίζεται από το κοντρόλ της τηλεόρασης. Η ηχομπάρα ανοίγει μόλις ανοίξει η τηλεόραση και κλείνει μετά από λίγο μόλις τη σβήσεις. (αρκεί να έχεις ορίσει από το μενού της τηλεόρασης η έξοδος του ήχου να είναι στην ηχομπάρα). Διαφορετικά την επιλέγεις όταν θες να λειτουργήσει μόνο. Γενικά πολύ τίμιο σύστημα. Δε χρειάζεσαι κάτι ακριβότερο αν θες μια αναβάθμιση από τα ηχεία της τηλεόρασης.
Update: Αγοράστηκε και δεύτερη για την 43άρα 4k LG του υπνοδωματίου για καλύτερη εμπειρία ήχου στις ταινίες. Στη συγκεκριμένη tv, καθότι πιο καινούρια, υπάρχει δυνατότητα να ακούγεται ήχος ταυτόχρονα και από τα δικά της ηχεία και από την ηχομπάρα, επιλογή που δεν είχε η παλιότερη tv. Επίσης, ενεργοποιώντας το LG Sound Synch, από το μενού της tv, η ρύθμιση ήχου υπακούει στο τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης ΑΛΛΑ ΟΧΙ αν είναι το Magic Remote της LG που έχουν κάποια μοντέλα. Το λέει και το manual της ηχομπάρας ότι δεν είναι συμβατή με το Magic Remote (για κάποιο περίεργο λόγο). Αν έχετε το κλασικό τηλεκοντρόλ της LG θα δουλεύει μια χαρά. Εγώ παρόλο που έχω το Magic, χρησιμοποιώ το παλιό κοντρόλ λόγω συνήθειας και είναι συμβατό και με tv και με ηχομπάρα. Τη συνιστώ ως μια αρκετά αξιοπρεπή και ποιοτική επιλογή για αναβάθμιση ήχου σε λογικά πλαίσια χωρίς υπερβολές.
Για τα χρηματα του 99€ ειναι πολυ τίμιο, σου προσφέρει ενα αξιοπρεπή ηχο. Θα επανέλθω να αξιολογήσω την αντοχή του
Το έχω συνδέσει με την τηλεόραση το ηχοσύστημα δεν παλεύετε πάρα πολύ ωραίος ήχος.....δοκίμασα αρχικά να το συνδέσω με Bluetooth κ μετά με οπτική ίνα..... τεράστια διαφορά......πάρα πολύ αξιόλογο φοβερή κ ποιοτική κατασκευή......!!!!!
Το μηχανημα παιδια ειναι απιστευτο!!! Στα 85 ευρω κλεβεις εκκλησια .Συνδεση με οπτικη ινα για πολυ καλη αποδοση και αυτο που κανει εντυπωση ειναι ο βαθυς και πλουσιος ηχος του μπασου.
σε δωματιο που το εχω 12 τ.μ ειναι υπεραρκετο .δεν εχω εμπειρια απο ηχομπαρες αλλα για μενα ειναι πανω απο τις προσδοκιες μου .
Πραγματικα ενθουσιαστηκα !!!!!!
Συνδέθηκε αμέσως, καθαρός ήχος, καλή επιλογή κάτω των 100 ευρω. Ρυθμίζεις την ένταση από το κοντρολ της TV χωρις προβλημα. Υπολογίζεις την αγορά ενος οπτικού καλωδίου (μιζέρια της LG η ελλειψη του). Μπροστα απο TV sony 37 κρύβει σε ύψος όλη την κάτω φασα χωρίς να εμποδίζει τη χρηση του τηλεκονττολ. Το Bluetooth συνδέεται απροβληματιστα με κινητό και αναβαθμιζεις τη μουσική που ακούς. Το woofer θέλει ρεύμα (υπολόγισε να έχεις μια μικρή παροχή εκεί που θα μπει). VFM
ειναι τέλειο. δεν εχει ώμος καλώδιο σύνδεσης με TV,πηρα optical καλώδιο για άψογο ήχο.εχει και καλα μπάσα.το συνιστώ
Έχω μια 4k lg tv οπότε όταν κοιτούσα για ηχομπαρα ήθελα να πάρω ίδιας εταιρείας αν ήταν δυνατό.
Δεν άργησα να καταλήξω στη συγκεκριμένη. Πόλυ καλός και καθαρός ήχος χάρη στη χρήση οπτικού καλωδίου για τη σύνδεση με την τηλεόραση (δεν δίνεται με τη συσκευασία πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά) κάτι το οποίο δεν βρίσκεις εύκολα σε ηχομπαρες των 100€.
Το woofer του πολύ καλό επίσης με καλά μπάσα.
Ο,τι πρέπει για ένα σχετικά μικρό σαλόνι ή ένα δωμάτιο για να βλέπεις ταινίες και να παίζεις παιχνίδια.
Με τη μουσική δεν το έχω τεσταρει τόσο γιατί δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου αλλά μια δυο φορές που συνδεσα το κινητό με bluetooth έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.
Μέτριο απλά. Αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις κάτι άλλο αυτό κάνει την δουλειά του. Σίγουρα είναι καλύτερα από τα ηχεία της τηλεόρασης. Το πήρα στο χωριό για την μαμά γτ αγόρασε νανοσελ και ήθελα να έχει και λίγο ηχο, για να βλέπει τις ταινίες της ...
το μονο που δεν με ικανοποιει ειναι τα πριμα,τα σκεπαζει το μπασσο...κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο.για τα λεφτα του...
Για αναβαθμιση της τηλεορασης να δεις καμια ταινια ειναι σουπερ για τα 88 ευρω που εδωσα...συνδεθηκε πριν προλαβω να το καταλαβω....οπτικη ινα κ απενεργοποιεις τον ηχο της τηλεορασης κ παιζεις μπαλα με την μπαρα κατευθειαν...με το bass blast γουσταρεις να βλεπεις ταινιες...
Με συνδεση απο κινητο κ you tube παιζει ακομα πιο δυνατα αφου το δυναμωνεις κ απτο κινητο...στα θετικα ειναι κ οτι ρυθμιζεις την ενταση του γουφερ που στα ψιλα αν χρειαστει το χαμηλωνεις για να μην παραμορφωνει...
Εγω δεν το εχω μετανοιωσει για την τηλεοραση τωρα αν το θες για να ακους μουσικη στο τερμα παρε ηχοσυστημα...
Για τα χρήματά της (87 ευρώ) πολύ καλή και τίμια.. Για σαλόνι 20 τετραγωνικών είναι ο, τι πρέπει.. Η καλύτερη επιλογή στα λεφτά της.
Μια χαρά τούμπανο το πιο οικονομικό της αγοράς κάνει τη δουλειά του με το παραπάνω. Πιο δυνατά σου φέρνουν την αστυνομία!
Τρομερή αναβάθμιση ήχου για τα χρηματά του, αγορασμένο 130 ευρώ πριν ένα μήνα σε τηλεόραση 43'' TCL και πολύ ωραίο το ασύρματο subwoofer. Βλέπω ταινιες σαν άρχοντας επιτέλους
Δεν υπάρχουν λόγια αξίζει τα λεφτά της 100% την έχω 3 χρόνια και είναι σαν να την πήρα χθες. Η ποιότητα ήχου δεν έχει χαλάσει καθόλου όπως και δεν μου έχει δημιουργηθεί ούτε ένα θέμα.
για την τιμη τ ειναι τρομερα δν χρειάζεσαι κατι καλυτερο απο αυτο,η ηχομπαρα την εχω βαλει πανω απο την τηλεόραση κ το μπασο πισω απο τον καναπε
Περίμενα να έχει καθαρό ήχο αλλά αφού υπάρχει επιλογής ήχου και από την τηλεόραση με καλύπτει πλήρως, διότι το μπάσο είναι όλα τα λεφτά λες και βρίσκομαι σε σινεμά. Αν συνδέεται και 2ο μπάσο θα το πάρω με κλειστά μάτια. Για τα λεφτά του αξίζει μόνο για το μπάσο. Τώρα αν κάποιος έχει χάλια ήχο τότε αξίζει και για αυτό.
Value for Money? Ναι. Εχει ηχαρα; Οχι. Ειναι απλα λες και η τηλεοραση σου ( Samsung 55' UE55AU7172 στην προκειμενη) ειχε λιγο εξτρα μπασο. Και το μπασο απλα φασαριοζικο ειναι, καθολου καθαρο και βαθυ. Εχοντας τα Logitech Z623 στον υπολογιστη, καταλαβενετε οτι το μπασο της μπαρας αυτης μου φανηκε τραγικοτατο. Παρα ταυτα, οπως προειπα, ειναι μια φθηνη και καλη λυση για να αναβαθμισετε τον ηχο σας. Δεν θα την προτεινα προσωπικα, σε αυτο το ευρος τιμων το +-50ρικο εχει απιστευτη διαφορα στον τελικο ηχο του προιοντος. Επενδυστε σε ενα καλο ηχοσυστημα.