Πριν 1,5 χρόνο άλλαξα καταλύτη λόγω προβλήματος και ο after-market που μου έβαλαν ήταν τρίτης διαλογής και σε λίγο λειτουργούσε χειρότερα από τον προβληματικό οπότε δοκίμασα αυτό εδώ το πρόσθετο μήπως και σώσω κάτι. Χρησιμοποίησα μισό μπουκάλι σε 2λιτρο ψεκαστήρα με τρόμπα, τέτοιους έχουν κηπουροί και ψυκτικοί. Η "επίσημη" αντλία της L-M είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Με τον κινητήρα 2500-3000 στροφές, βγάζεις το φίλτρο αέρος και ψεκάζεις στην εισαγωγή. Έκανε λίγα γονατίσματα ο κινητήρας και μετά έβγαλε και μερικά σφάλματα το διαγνωστικό γιατί μάλλον βράχηκε ο MAF, τον φύσηξα με αέρα και καθάρισε. Ύστερα, με το διαγνωστικό OBD έβλεπα μη φυσιολογικές τιμές SFT και LFT (ρύθμιση μίγματος), έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει reset η ECU και επανήλθαν εκεί που πρέπει.
Οδηγώντας το αμάξι μετά τον καθαρισμό και παρατηρώντας τις μετρήσεις του OBD, διαπίστωσα ότι η συμπεριφορά του καταλύτη βελτιώθηκε κάπως (η κυματομορφή του 2ου αισθητήρα 'λ' έγινε πιο επίπεδη, για όσους έχουν μελετήσει πώς λειτουργεί το injection-όχι οι συνεργειάδες δυστυχώς), Εξακολουθώ να έχω check καταλύτη, γιατί αυτός που μου έχουν βάλει είναι ο πιο φτηνιάρικος του εμπορίου αλλά κάπως λιγότερο συχνά από πριν. Πολύ πιθανώς αυτό το πρόσθετο κάνει δουλειά, ίσως να μην κάνει θαύματα, ούτε να θεραπεύει όλες τις καταστάσεις. Μου φάνηκε επίσης ότι η κατανάλωση βελτιώθηκε ελάχιστα. Πάντως αυτό δεν είναι πρόσθετο καυσίμου, απευθύνεται σε ανθρώπους που πιάνουν εργαλεία και ξέρουν τα βασικά από μηχανές, θέλει λίγο προσοχή.