Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Liqui Moly Catalytic-System Cleaner Πρόσθετο Καθαριστικό Καταλύτη Αυτοκινήτου 300ml Κωδικός: 8931

  • Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες βενζίνης με καταλυτικό μετατροπέα
  • Αφαιρεί τη ρύπανση και τις εναποθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στο θάλαμο καύσης και στο καταλυτικό σύστημα
  • Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες βενζίνης με καταλυτικό μετατροπέα
  • Αφαιρεί τη ρύπανση και τις εναποθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στο θάλαμο καύσης και στο καταλυτικό σύστημα
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες βενζίνης με καταλυτικό μετατροπέα
  • Αφαιρεί τη ρύπανση και τις εναποθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στο θάλαμο καύσης και στο καταλυτικό σύστημα
  • Μειώνει τις υψηλές εκπομπές ρύπων



    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Κωδικός Προϊόντος
    8931
    Είδος
    Καθαριστικό Καταλύτη
    Συμβατός Κινητήρας
    Πετρελαίου, Βενζίνης
    Χωρητικότητα
    300 ml

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (75)

    Αξιολογήσεις

    1. 53
    2. 9
    3. 9
    4. 2
    5. 2
    Αξιολόγησε το προϊόν

    Αξιολογήσεις χρηστών

    Από Κύπρο

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Από άλλες χώρες

    • pavlos_pas

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      στην περίπτωση μου έκανε πολύ καλή δουλειά. Πέρα από το ότι δεν μου έχει βγάλει ξανά σφάλμα P0420, το αυτοκίνητο απέκτησε πολύ καλύτερη απόκριση.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • kostasinvest
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Παιδιά το χρησιμοποίησα τρεις φορές , και στο ΚΤΕΟ με ρώτησαν αν άλλαξα καταλύτη . Μόνο αυτό σας λέω .

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • john_mak2003
      1
      0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αξιολογήσω. Τη διαδικασία που περιγράφει το site και το προϊόν πήγα να την κάνω σε συνεργείο αυτοκινήτων για να είμαι σίγουρος. Μόλις ο τεχνίτης έβγαλε το σωλήνα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα (suzuki sx4) ο κινητήρας σταματούσε να λειτουργεί.!!!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Marios_Like_kfc
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      μετά από δύο τρεις χρήσεις το αμάξι έστρωσε δεν μου ξανά άναψε λαμπάκι για βούλωμα καταλύτη ς είμαι ευχαριστημένος

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Dimitris_Sakkoulidis
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Meriva B A14NET, σφάλμα Ρ0420. Δύο συσκευασίες με αντλία προπιεσεως στην είσοδο μετά το MAF αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Στη συνέχεια σε μισό ντεπόζιτο μια συσκευασία του άλλου συντηρητικού προϊόντος της εταιρείας. Έβγαλε από πίσω ένα σύννεφο καπνού λευκου-γκρι και ο κινητήρας πλέον αναπνέει. Βελτίωση ροπής από χαμηλά. Το συστήνω, κάνει αυτό που υπόσχεται!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • kyriakos.koutsouridis
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Παιδιά με κλειστά τα μάτια πάρτε το εγώ πήρα 4 και στο 1ο με έκανε τέρμα την δουλειά που ήθελα

      Ενημέρωση δεν κράτησε πολύ έριξα ακόμα ένα τέτοιο στην εισαγωγή το αμάξι ήταν σαν να ζοντανεψε άρα έχω κάποιο πρόβλημα με το. Καταλύτη σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα δεν κάνει και πολλά. Πιο πολύ για πρόληψη είναι και προσωρινή λύση είτε για να περάσεις ΚΤΕΟ είτε κάθε 5.000-10.000 χιλιόμετρα προληπτικά για να κρατάς ζωντανό τον καταλύτη

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • James_Black

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ειχα μηνυμα βλαβης για τον καταλύτη. Στη δική μου περίπτωση δεν βοηθησε καθόλου... Μάλλον απο κακο καυσιμο, ειχαμε ζημιά στους πολλαπλασιαστές, αισθητηρα καταλυτη 1&2 και καταλύτη...

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • AIVASSILIS
      3
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      προσοχη το συγκεκριμενο πρεπει να το ψεκαζεις στο φιλτρο αερος
      εχει μια διαδικασια δεν το ριχνεις στο ρεζερβουαρ
      τωρα αν κανει δουλεια δεν ξερω

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas_Zafirakopulos
      5
      0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Έβαλα 6 μπουκάλια στη πεταλούδα σε opel astra g cc του 2000 μια μέρα πριν το κτεο και μου είπε ο άνθρωπος εκει τι καθαρό καταλυτη εχει για τη χρονολογία του

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Evangelos_Rizos
      4
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Χρησιμοποιήθηκε σε Mondeo.mk4 2009. Με σφαλμα p0420 για τον καταλύτη. Μου έβγαζε σφάλμα στα 30 με 40 χλμ. Με την 1η φορά αν και έβγαλε πράγμα εμφανίστηκε ξανά το σφαλμα.

      Στο 3ο μπουκάλι είδα αισθητή διαφορά στο γκαζι και στην κατανάλωση. Μέχρι στιγμής είναι στα 100+ χλμ και δεν έχει βγάλει σφάλμα. Ελπίζω να συνεχίσει!!!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • bill85tr49
      5
      7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Γειά σας..
      Σε Lancia Musa 2005 με υγραέριο Lovato και 333000χλμ, μου έβγαλε σφάλμα p0420. Στην αρχή το έσβησα το σφάλμα από το διαγνωστικό αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα ξαναεμφανίστηκε. Αγόρασα αυτό το προϊόν το έβαλα και έχω κάνει περίπου 800χλμ και δεν μου έχει εμφανιστεί ξανά το σφάλμα. Μάλλον έκανε δουλειά... Μπορεί όταν κλείσω χρόνο να το ξανά πάρω προελληπτικά για να διατηρείται καθαρό το σύστημα.

      (για αυτούς που δεν ξέρουν πως να το χρησιμοποιήσουν. Πήρα ένα παλιό μπουκάλι με ψεκασμό, πχ: από Azax, άδειασα εκεί μέσα το υγρό και άρχισα να το ψεκάζω κατευθείαν στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Στην πεταλούδα δηλαδή. Αφου πρωτα είχα ανάψει το αυτοκίνητο για να ζεσταθεί και σε σταθερές στροφές περίπου 3000σαλ άρχισα να το ψεκάζω μέχρι να τελειώσει.)

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas fg
      3
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν είδα κάποια διαφορά σε εμένα χωρίς να σημαίνει ότι δεν δουλεύει βέβαια εξαρτάται το πρόβλημα πάντα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nikosgiann
      3
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Εγώ το έριξα με αντλία σε Astra που έκανε κοψίματα και δεν έκανε καμια διαφορα ούτε πέταξε κάτι από πίσω.
      Μετά από μέρες έβαλα στο ρεζερβουάρ το catalytic system clean(αν και θεωρείται συντηρητικό) και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι πια.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • klaipelas
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το αγορασα ια το δικο μου ford focus και ενος φιλου ford fiesta καθως αναβε το λαμπακι check engine με σφαλμα P0420. Αν ακολουθησετε σωστα τις οδηγιες βλεποντας και το σχετικο βιντεο της εταιρειας στο youtube κανει σωστη δουλεια. Αν δειτε τι βγαζει ο καταλυτης σε ανοικτο χωρο βεβαια θα καταλαβετε.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nikske
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται εκεί μέσα, αλλά μια μικρή διαφορά στον ήχο και στο πως δουλεύει ο κινητήρας την καταλαβαίνεις. Χρησιμοποιήστε το πάντα με ψεκαστικό! Διαβάστε τις οδηγίες χρήσης!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • nikos.platskovits
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Χρησιμοποίησα 2 συσκευασίας , ξεμπουκωσε το αυτοκίνητο αμέσως και μειώθηκε και η κατανάλωση. 4 μέρες μετά όλα καλά. Όντως έκανε δουλειά! Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 1482486655
      5
      14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Χρησιμοποιήθηκε σε Toyota Yaris 240.000χλμ, σε συνδυασμό με το "Liqui Moly Pro-line Σπρέι Καθαρισμού Καρμπυρατέρ & Πεταλούδας Γκαζιού" επειδή έβγαλε check P0420. Διαβάστε πως χρησιμοποιείται (με ψεκαστήρα προπιέσεως), δείτε και τα επίσημα βίντεο της εταιρείας στο youtube. Έκανε εξαιρετική δουλειά (μείωση ρεταρίσματος & "ανάσανε" ο κινητήρας), αλλά αν συνεχίζονται τα προβλήματα, επισκεφθείτε μηχανικό εμπιστοσύνης. Όλα αυτά τα πρόσθετα καλά είναι και χρήσιμα αλλά όχι πανάκεια για όλα τα προβλήματα που εμφανίζονται στα αυτοκίνητα.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • text31
      5
      24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Λοιπόν σχετικά με το προϊόν, έχω ένα Ford Ka με 140.000, άναβε το λαμπάκι της μηχανής, διάγνωση με πρόβλημα στον καταλύτη, το έσβησα επανειλημμένα αλλά άναβε και πάλι. Άρα αποτέλεσμα, αλλαγή καταλύτη. Λόγο του κόστους και μετά απο ψάξιμο είπα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο προϊόν ως έσχατη λύση. Το αγόρασα 26/2 και το έριξα μέσω της εισαγωγής με ψεκαστήρα και στροφες 2000-3000. Το αμάξι έβγαλε απο την εξάτμιση την Άρτα και τα Γιάννενα (ντουμανι). Έκανε κατι ρεταρισματα οσο το έριχνα αλλα μετά εστρωνε. Πάμε στα αποτελέσματα, το αμαξι πραγματικά άλλαξε, καλύτερη ροπή, ακουει πιο καλά στο γκαζι και το κυριότερο η μηχανή δουλεύει σαν seiko ρολόι. Το λαμπάκι εδω κ 4 μέρες δεν μου ξανα άναψε (αναβε αμέσως αφου το εσβηνα). Αρα σαν προϊόν θεωρώ πως κάνει πραγματική δουλειά, κ το λαμπάκι να ξανά ανάψει παλι θεωρώ η δουλειά που κάνει ειναι εξαιρετική.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Reprovos
      5
      23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το έβαλα σε passat 1.8 20V (ατμοσφαιρικό 125 άλογα) , ξεμπούκωσε το αμάξι παίζει να πήρε άλογα έτσι έγινε πιο νευρικό και πιο δυνατό ! το οδηγάω πολύ στην πόλη και μπουκώνει.
      Προσοχή στην πολύ σωστή εφαρμογή του για να δείτε αποτελέσματα και να μην γίνει ζημιά(προσωπική μου άποψη δεν υπογράφω και συμβόλαιο) 3.000 στροφές, να έχει ζεσταθεί το αμάξι πρώτα και πρέπει να ψεκάσουμε με τρόμπα σαν αυτές των ψυκτικών που καθαρίζουν τα κλιματιστικά (2bar + ) στην πεταλούδα σε μορφή νεφελώματος(τεράστια προσοχή στην MAF και αισθητήρες ακριβώς πριν την εισαγωγή αλλιώς θα γίνει ζημιά) ,αν δεν κάνει τίποτα μετά απο λίγα ψεκάσματα ανεβάζουμε σιγά σιγά στροφές μέχρι το πολύ 3.700-4.000 και όχι για πάνω απο 3 λεπτά συνεχόμενα και το αμάξι ξεβουλώνει , μετά μια βόλτα 15-20 χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και έτοιμο.
      Μεγάλη προσοχή σε παράξενους γείτονες γιατί θα βγάλει μεγάλο ντουμάνι απο πίσω και θα κάνει φασαρία.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thomas_mitsos
      2
      4 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μια εβδομαδα αφου το εβαλα αναψε το check engine και μετα απο λιγες μερες αλλαξα τον αισθητηρα λ ,μετα τον καταλυτη..

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • chrisV12
      5
      5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Είχα πρόβλημα στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου μου.Μετά από πολλή μελέτη ανακάλυψα ότι ήταν ο καταλύτης.Μετά την εφαρμογή το αμάξι ξεμπούκωσε και μειώθηκε η κατανάλωση του καυσίμου.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      κανει καλη δουλεια ,ο κηνητιρας δουλευη καλητερα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Πάρα πολύ καλό. Κάνει δουλειά!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Excellent product

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Κάνει θαύματα!Δεν μπαίνει στο ντεπόζιτο! Ακόλουθα με της οδηγίες!

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 1
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      κάτα ψέματα αυτά τα προϊόντα δεν κάνουν και πολλά πράγματα

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 5
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Οκ καλό κάνει δουλειά...

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 5
      0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Μετά τη χρήση του ο κινητήρας είχε σημαντική βελτίωση στην αποδοσή του

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 0
    • στην περίπτωση μου έκανε πολύ καλή δουλειά. Πέρα από το ότι δεν μου έχει βγάλει ξανά σφάλμα P0420, το αυτοκίνητο απέκτησε πολύ καλύτερη απόκριση.

      0
    • Παιδιά το χρησιμοποίησα τρεις φορές , και στο ΚΤΕΟ με ρώτησαν αν άλλαξα καταλύτη . Μόνο αυτό σας λέω .

      1
    • Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αξιολογήσω. Τη διαδικασία που περιγράφει το site και το προϊόν πήγα να την κάνω σε συνεργείο αυτοκινήτων για να είμαι σίγουρος. Μόλις ο τεχνίτης έβγαλε το σωλήνα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα (suzuki sx4) ο κινητήρας σταματούσε να λειτουργεί.!!!

      0
    • μετά από δύο τρεις χρήσεις το αμάξι έστρωσε δεν μου ξανά άναψε λαμπάκι για βούλωμα καταλύτη ς είμαι ευχαριστημένος

      1
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις (6)

    Ερωτήσεις

    720 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν
    karlosamos

    Στο βίντεο που υπάρχει στο σαιτ της εταιρίας αφού βγάλει την ασφάλεια από το κολλάρο της εισαγωγής δείχνει μετά για 1-2 δευτερόλεπτα ένα πράγμα κουμπωτό σαν φύσα. Γιατί το δείχνει; Να μην το αφαιρέσουμε; Ξέρει κανείς;

    https://www.youtube.com/watch?v=c5efSS31obI&t=39s

    kmpatziakas

    Αυτο ειναι Αισθητηρας Μαζας Αερα (MAF) και λεει οτι πρεπει να ψεκασεις μετα απο αυτον κι οχι πριν απο αυτον

    eutuxisbd_choumadakis

    Πόσα γραμμάρια περίπου θέλει στον ψεκαστήρας κατάλαβε κάνεις περίπου να μας πει? Και πόσα λίτρα καυσίμου πρέπει να έχει μέσα αν αυτό ειναι απαραίτητο κιολας δλδ? Ευχαριστώ

    klaipelas

    Ολο το μπουκαλι αδειασα εγω. Να αφαιρεθουν μονο οι αισθητηρες που αναφερει στο βιντεο στο youtube

    PSY.KRA.NIK

    και βεβαια γινεται απλα η κανουλα να ψεκαζει σαν ομπρελα οχι ευθεια....δλδ στην θεση spray!!!

    Δες όλες τις ερωτήσεις (6)

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    • Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες βενζίνης με καταλυτικό μετατροπέα
    • Αφαιρεί τη ρύπανση και τις εναποθέσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στο θάλαμο καύσης και στο καταλυτικό σύστημα
    • Μειώνει τις υψηλές εκπομπές ρύπων



      Κατασκευαστής

      Κωδικός Προϊόντος
      8931
      Είδος
      Καθαριστικό Καταλύτη
      Συμβατός Κινητήρας
      Πετρελαίου, Βενζίνης
      Χωρητικότητα
      300 ml

      Σημαντική πληροφορία

      Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

      Αξιολογήσεις (75)

      1. 53
      2. 9
      3. 9
      4. 2
      5. 2
      Αξιολόγησε το προϊόν

      Αξιολογήσεις χρηστών

      Από Κύπρο

      • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Από άλλες χώρες

      • pavlos_pas

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        στην περίπτωση μου έκανε πολύ καλή δουλειά. Πέρα από το ότι δεν μου έχει βγάλει ξανά σφάλμα P0420, το αυτοκίνητο απέκτησε πολύ καλύτερη απόκριση.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • kostasinvest
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Παιδιά το χρησιμοποίησα τρεις φορές , και στο ΚΤΕΟ με ρώτησαν αν άλλαξα καταλύτη . Μόνο αυτό σας λέω .

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • john_mak2003
        1
        0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αξιολογήσω. Τη διαδικασία που περιγράφει το site και το προϊόν πήγα να την κάνω σε συνεργείο αυτοκινήτων για να είμαι σίγουρος. Μόλις ο τεχνίτης έβγαλε το σωλήνα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα (suzuki sx4) ο κινητήρας σταματούσε να λειτουργεί.!!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Marios_Like_kfc
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        μετά από δύο τρεις χρήσεις το αμάξι έστρωσε δεν μου ξανά άναψε λαμπάκι για βούλωμα καταλύτη ς είμαι ευχαριστημένος

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Dimitris_Sakkoulidis
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Meriva B A14NET, σφάλμα Ρ0420. Δύο συσκευασίες με αντλία προπιεσεως στην είσοδο μετά το MAF αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Στη συνέχεια σε μισό ντεπόζιτο μια συσκευασία του άλλου συντηρητικού προϊόντος της εταιρείας. Έβγαλε από πίσω ένα σύννεφο καπνού λευκου-γκρι και ο κινητήρας πλέον αναπνέει. Βελτίωση ροπής από χαμηλά. Το συστήνω, κάνει αυτό που υπόσχεται!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • kyriakos.koutsouridis
        5
        1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Παιδιά με κλειστά τα μάτια πάρτε το εγώ πήρα 4 και στο 1ο με έκανε τέρμα την δουλειά που ήθελα

        Ενημέρωση δεν κράτησε πολύ έριξα ακόμα ένα τέτοιο στην εισαγωγή το αμάξι ήταν σαν να ζοντανεψε άρα έχω κάποιο πρόβλημα με το. Καταλύτη σε κάθε περίπτωση αν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα δεν κάνει και πολλά. Πιο πολύ για πρόληψη είναι και προσωρινή λύση είτε για να περάσεις ΚΤΕΟ είτε κάθε 5.000-10.000 χιλιόμετρα προληπτικά για να κρατάς ζωντανό τον καταλύτη

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • James_Black

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Ειχα μηνυμα βλαβης για τον καταλύτη. Στη δική μου περίπτωση δεν βοηθησε καθόλου... Μάλλον απο κακο καυσιμο, ειχαμε ζημιά στους πολλαπλασιαστές, αισθητηρα καταλυτη 1&2 και καταλύτη...

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • AIVASSILIS
        3
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        προσοχη το συγκεκριμενο πρεπει να το ψεκαζεις στο φιλτρο αερος
        εχει μια διαδικασια δεν το ριχνεις στο ρεζερβουαρ
        τωρα αν κανει δουλεια δεν ξερω

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Kostas_Zafirakopulos
        5
        0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Έβαλα 6 μπουκάλια στη πεταλούδα σε opel astra g cc του 2000 μια μέρα πριν το κτεο και μου είπε ο άνθρωπος εκει τι καθαρό καταλυτη εχει για τη χρονολογία του

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Evangelos_Rizos
        4
        4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Χρησιμοποιήθηκε σε Mondeo.mk4 2009. Με σφαλμα p0420 για τον καταλύτη. Μου έβγαζε σφάλμα στα 30 με 40 χλμ. Με την 1η φορά αν και έβγαλε πράγμα εμφανίστηκε ξανά το σφαλμα.

        Στο 3ο μπουκάλι είδα αισθητή διαφορά στο γκαζι και στην κατανάλωση. Μέχρι στιγμής είναι στα 100+ χλμ και δεν έχει βγάλει σφάλμα. Ελπίζω να συνεχίσει!!!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • bill85tr49
        5
        7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Γειά σας..
        Σε Lancia Musa 2005 με υγραέριο Lovato και 333000χλμ, μου έβγαλε σφάλμα p0420. Στην αρχή το έσβησα το σφάλμα από το διαγνωστικό αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα ξαναεμφανίστηκε. Αγόρασα αυτό το προϊόν το έβαλα και έχω κάνει περίπου 800χλμ και δεν μου έχει εμφανιστεί ξανά το σφάλμα. Μάλλον έκανε δουλειά... Μπορεί όταν κλείσω χρόνο να το ξανά πάρω προελληπτικά για να διατηρείται καθαρό το σύστημα.

        (για αυτούς που δεν ξέρουν πως να το χρησιμοποιήσουν. Πήρα ένα παλιό μπουκάλι με ψεκασμό, πχ: από Azax, άδειασα εκεί μέσα το υγρό και άρχισα να το ψεκάζω κατευθείαν στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Στην πεταλούδα δηλαδή. Αφου πρωτα είχα ανάψει το αυτοκίνητο για να ζεσταθεί και σε σταθερές στροφές περίπου 3000σαλ άρχισα να το ψεκάζω μέχρι να τελειώσει.)

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Kostas fg
        3
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δεν είδα κάποια διαφορά σε εμένα χωρίς να σημαίνει ότι δεν δουλεύει βέβαια εξαρτάται το πρόβλημα πάντα

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • nikosgiann
        3
        0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Εγώ το έριξα με αντλία σε Astra που έκανε κοψίματα και δεν έκανε καμια διαφορα ούτε πέταξε κάτι από πίσω.
        Μετά από μέρες έβαλα στο ρεζερβουάρ το catalytic system clean(αν και θεωρείται συντηρητικό) και το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι πια.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • klaipelas
        5
        4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Το αγορασα ια το δικο μου ford focus και ενος φιλου ford fiesta καθως αναβε το λαμπακι check engine με σφαλμα P0420. Αν ακολουθησετε σωστα τις οδηγιες βλεποντας και το σχετικο βιντεο της εταιρειας στο youtube κανει σωστη δουλεια. Αν δειτε τι βγαζει ο καταλυτης σε ανοικτο χωρο βεβαια θα καταλαβετε.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • nikske
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται εκεί μέσα, αλλά μια μικρή διαφορά στον ήχο και στο πως δουλεύει ο κινητήρας την καταλαβαίνεις. Χρησιμοποιήστε το πάντα με ψεκαστικό! Διαβάστε τις οδηγίες χρήσης!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • nikos.platskovits
        5
        2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Χρησιμοποίησα 2 συσκευασίας , ξεμπουκωσε το αυτοκίνητο αμέσως και μειώθηκε και η κατανάλωση. 4 μέρες μετά όλα καλά. Όντως έκανε δουλειά! Αν αλλάξει κάτι θα επανέλθω.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 1482486655
        5
        14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Χρησιμοποιήθηκε σε Toyota Yaris 240.000χλμ, σε συνδυασμό με το "Liqui Moly Pro-line Σπρέι Καθαρισμού Καρμπυρατέρ & Πεταλούδας Γκαζιού" επειδή έβγαλε check P0420. Διαβάστε πως χρησιμοποιείται (με ψεκαστήρα προπιέσεως), δείτε και τα επίσημα βίντεο της εταιρείας στο youtube. Έκανε εξαιρετική δουλειά (μείωση ρεταρίσματος & "ανάσανε" ο κινητήρας), αλλά αν συνεχίζονται τα προβλήματα, επισκεφθείτε μηχανικό εμπιστοσύνης. Όλα αυτά τα πρόσθετα καλά είναι και χρήσιμα αλλά όχι πανάκεια για όλα τα προβλήματα που εμφανίζονται στα αυτοκίνητα.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • text31
        5
        24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Λοιπόν σχετικά με το προϊόν, έχω ένα Ford Ka με 140.000, άναβε το λαμπάκι της μηχανής, διάγνωση με πρόβλημα στον καταλύτη, το έσβησα επανειλημμένα αλλά άναβε και πάλι. Άρα αποτέλεσμα, αλλαγή καταλύτη. Λόγο του κόστους και μετά απο ψάξιμο είπα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο προϊόν ως έσχατη λύση. Το αγόρασα 26/2 και το έριξα μέσω της εισαγωγής με ψεκαστήρα και στροφες 2000-3000. Το αμάξι έβγαλε απο την εξάτμιση την Άρτα και τα Γιάννενα (ντουμανι). Έκανε κατι ρεταρισματα οσο το έριχνα αλλα μετά εστρωνε. Πάμε στα αποτελέσματα, το αμαξι πραγματικά άλλαξε, καλύτερη ροπή, ακουει πιο καλά στο γκαζι και το κυριότερο η μηχανή δουλεύει σαν seiko ρολόι. Το λαμπάκι εδω κ 4 μέρες δεν μου ξανα άναψε (αναβε αμέσως αφου το εσβηνα). Αρα σαν προϊόν θεωρώ πως κάνει πραγματική δουλειά, κ το λαμπάκι να ξανά ανάψει παλι θεωρώ η δουλειά που κάνει ειναι εξαιρετική.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Reprovos
        5
        23 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Το έβαλα σε passat 1.8 20V (ατμοσφαιρικό 125 άλογα) , ξεμπούκωσε το αμάξι παίζει να πήρε άλογα έτσι έγινε πιο νευρικό και πιο δυνατό ! το οδηγάω πολύ στην πόλη και μπουκώνει.
        Προσοχή στην πολύ σωστή εφαρμογή του για να δείτε αποτελέσματα και να μην γίνει ζημιά(προσωπική μου άποψη δεν υπογράφω και συμβόλαιο) 3.000 στροφές, να έχει ζεσταθεί το αμάξι πρώτα και πρέπει να ψεκάσουμε με τρόμπα σαν αυτές των ψυκτικών που καθαρίζουν τα κλιματιστικά (2bar + ) στην πεταλούδα σε μορφή νεφελώματος(τεράστια προσοχή στην MAF και αισθητήρες ακριβώς πριν την εισαγωγή αλλιώς θα γίνει ζημιά) ,αν δεν κάνει τίποτα μετά απο λίγα ψεκάσματα ανεβάζουμε σιγά σιγά στροφές μέχρι το πολύ 3.700-4.000 και όχι για πάνω απο 3 λεπτά συνεχόμενα και το αμάξι ξεβουλώνει , μετά μια βόλτα 15-20 χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και έτοιμο.
        Μεγάλη προσοχή σε παράξενους γείτονες γιατί θα βγάλει μεγάλο ντουμάνι απο πίσω και θα κάνει φασαρία.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • thomas_mitsos
        2
        4 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Μια εβδομαδα αφου το εβαλα αναψε το check engine και μετα απο λιγες μερες αλλαξα τον αισθητηρα λ ,μετα τον καταλυτη..

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • chrisV12
        5
        5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Είχα πρόβλημα στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου μου.Μετά από πολλή μελέτη ανακάλυψα ότι ήταν ο καταλύτης.Μετά την εφαρμογή το αμάξι ξεμπούκωσε και μειώθηκε η κατανάλωση του καυσίμου.

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        κανει καλη δουλεια ,ο κηνητιρας δουλευη καλητερα

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Πάρα πολύ καλό. Κάνει δουλειά!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Excellent product

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • Επιβεβαιωμένη αγορά

        Κάνει θαύματα!Δεν μπαίνει στο ντεπόζιτο! Ακόλουθα με της οδηγίες!

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 1
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        κάτα ψέματα αυτά τα προϊόντα δεν κάνουν και πολλά πράγματα

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 5
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Οκ καλό κάνει δουλειά...

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 5
        0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

        Επιβεβαιωμένη αγορά

        Μετά τη χρήση του ο κινητήρας είχε σημαντική βελτίωση στην αποδοσή του

        Σου φάνηκε χρήσιμη;
      • 0
      • στην περίπτωση μου έκανε πολύ καλή δουλειά. Πέρα από το ότι δεν μου έχει βγάλει ξανά σφάλμα P0420, το αυτοκίνητο απέκτησε πολύ καλύτερη απόκριση.

        0
      • Παιδιά το χρησιμοποίησα τρεις φορές , και στο ΚΤΕΟ με ρώτησαν αν άλλαξα καταλύτη . Μόνο αυτό σας λέω .

        1
      • Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το αξιολογήσω. Τη διαδικασία που περιγράφει το site και το προϊόν πήγα να την κάνω σε συνεργείο αυτοκινήτων για να είμαι σίγουρος. Μόλις ο τεχνίτης έβγαλε το σωλήνα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα (suzuki sx4) ο κινητήρας σταματούσε να λειτουργεί.!!!

        0
      • μετά από δύο τρεις χρήσεις το αμάξι έστρωσε δεν μου ξανά άναψε λαμπάκι για βούλωμα καταλύτη ς είμαι ευχαριστημένος

        1
      • Δες τα όλα
      8,11 €
      5,00 €   μεταφορικά