Αν και τον αγόρασα σε αρκετά υψηλή τιμή κατάλαβα από την αρχή πως άξιζε τον κόπο. Η τόσο καλή βαθμολογία που έχει δεν μπορεί να είναι τυχαία! Το μηχάνημα εγκαταστάθηκε σε 2' (και μπορεί να λέω και πολύ) σε Macbook. Βρίσκεις Wifi δίκτυο σου, το συνδέεις, πας στις ρυθμίσεις και πατάς αναζήτηση, προσθήκη και τέλος! Τα υλικά του (ποιότητα κατασκευής) είναι αρκετά συμπαθητικά ενώ η ποιότητας της εκτύπωσης είναι ΦΟΒΕΡΗ! Οι αποτύπωση των γραμμάτων και το σχεδίων είναι αρκετά "κοφτερή". Μπαίνει σχετικά γρήγορα (1-2' λεπτά μετά την εκτύπωση) σε Deep Sleep για οικονομία ρεύματος, όμως όταν τον καλέσεις ξυπνάει πολύ γρήγορα. Μέτρησα ότι μετά από Deep Sleep εκτυπώνει την πρώτη σελίδα στα 10", ενώ τις επόμενες σε 2" ! Το μέγεθος το είναι πολύ βολικό για να μπει σε οποιοδήποτε γραφείο, σ' αυτό βοηθάει και το μικρό του βάρος. Τέλος αξίζει να πω πως εκτυπώνει και από κινητό πολύ γρήγορα και πεντακάθαρα. Συνίσταται για οποιοδήποτε σπίτι αλλά και για όλα τα καταστήματα. Πρόκειται για μία αγορά που με άφησε 100% ευχαριστημένο.
ΥΓ. Θα επανέλθω όταν έχω πιο ολοκληρωμένη γνώμη -- Η αυτόματη εκτύπωση διπλής όψης με έχει σώσει ! Ξοδεύω τις μισές σελίδες χαρτί και δεν χρειάζεται να σηκώνομαι να γυρνάω το φύλλο κάθε τρεις και λίγο.
Αγοράστηκε στα 159€