Από τα πιο παλιά προϊόντα της εταιρείας που κάποτε κόστιζε λιγότερο από 3€. Στην αρχή κυκλοφορούσαν ως παλετιτσα των 3 σκιών, μετά των 4 όπως τη φωτο και τώρα τις κατάργησαν τελείως αν δεν απατώμαι.
Δεν ήταν ποτέ κανένα ουάου προϊόν και σήμερα με τόσα άλλα προϊόντα που έχουμε στα χέρια μας είναι παντελώς αδιάφορο. Η απόδοση ειναι μέτρια έως και υπό του μετρίου, οι σκιές γράφουν πολύ απαλά κ ξεθωριάζουν μέσα στη μέρα. Τα χρώματα είναι απλά κ καθημερινά.
Παραμένει ένα οικονομικό και καλό προϊόν για κάποιον που δε θέλει να βάφεται πολύ, πάει σχολείο ή είναι αρχάριος. Για κάποιον που βάφεται κανονικά αλλά προτιμά οικονομικά προϊόντα, η εταιρεία έχει άλλες αξιόλογες παλέτες με 8 ή 10 χρώματα στα 6-7€ περίπου.