Έγινε τοποθέτηση σε supra X κ δουλεύει μετρια/έως πολύ μέτρια/έως πολύ πολύ μέτρια.. κατά την γνώμη μου πάντα.. Αλλά θα κάνω μια μικρή ανάλυση γι'αυτο.. .. Χωρίς την κάρτα κ το κλειδί να έχεις δώσει.. Μπροστά δεν παίρνει.. Οκ.. Την δουλειά του την κάνει.. Την ημερα/όταν είσαι μπροστά.. (η κουτσομπολα γειτόνισσα όμως την κάνει καλύτερα..) λύνεις την μοτοσυκλετα με προσοχή κ δεν κάνει τπτ.. Στην καλύτερη περίπτωση θα το βρεις naked.. Αλλά του λείπουν κ πολλές λειτουργίες.. όπως: απομάκρυσμενη εκκίνηση /ρυθμίσεις μέσω μπουτον/ειδοποίηση στο κοντρόλ / kill engine από το κοντρόλ.. (σε περίπτωση που το ακούσεις να παίρνει μπροστά.. (θέλει κ αυτόνομη μπαταρία η λειτουργία αυτή).. Αλλα ότι πληρώνεις παίρνεις.. Δύσκολη βαθμονόμηση ευαισθησίας.. Χωρίς ενσωματωμένη μπαταρία για μια σχετική αυτονομία κάποιες ώρες ώστε να την γλυτώσεις την κλοπή εκείνη την ώρα που θα είναι σε εξέλιξη.. Άμα βγει ο πόλος του συναγερμού.. Παπαλα.. Κλαψ'τα.. Κ άμα θέλεις να κάνεις καμιά εργασία στην μοτοσυκλετα.. Θα αποδειχθεί άθλος υπομονής αν δεν ξεπεράσεις τον ήχο όπλισης/αφόπλιση στην περίπτωση που έχεις κάνει την τοποθέτηση έτσι ώστε να είναι δύσκολη η πρόσβαση.. Κ η μπαταρία είναι κάτω απο 1002 πράγματα και που θέλει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να βγάλεις τον πόλο. Αλλά το μεγαλύτερο αρνητικό είναι ότι ενώ με την εργοστασιακή μπαταρία σε άλλη μηχανή χωρίς συναγερμό έβγαλε 10 χρονιά η μπαταρία με εκκινήσεις όλη την ώρα.. Με τον συγκεκριμένο συναγερμο κοντά στον χρόνο (8-10 μήνες) είδα σημάδια κόπωσης στην μπαταρία της μοτο.. Έχει μεγάλη κατανάλωση.. Τελικό συμπέρασμα.: Σου δίνει την ψευδή αίσθηση, κ νομίζεις ότι έχεις αντικλεπτικό.. Κ εκεί είναι το πρόβλημα.. Καθησυχάζεις.. Ελπίζω να μην βρεθει κάνεις σε θέση να βρει κενή θέση.. Αλλά.. Αυτο θα αντιμετωπίσει.. Κ δεν θα το περιμένει.. / Αν θέλεις να ξοδέψεις ένα 50αρικο.. Βγες για φαγητό.. Αα!! Αλλά για να είμαι αντικείμενικος το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους συναγερμους σε λογική τιμή..